یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۰May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 16 دی 1397 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 تیر 1397 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری برنا 30 مهر 1397 خبرگزاری برنا 30 آبان 1397 خبرگزاری برنا 30 آذر 1397 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 1 دی 1397 خبرگزاری برنا 2 دی 1397 خبرگزاری برنا 3 دی 1397 خبرگزاری برنا 4 دی 1397 خبرگزاری برنا 5 دی 1397 خبرگزاری برنا 6 دی 1397 خبرگزاری برنا 7 دی 1397 خبرگزاری برنا 8 دی 1397 خبرگزاری برنا 9 دی 1397 خبرگزاری برنا 10 دی 1397 خبرگزاری برنا 11 دی 1397 خبرگزاری برنا 12 دی 1397 خبرگزاری برنا 13 دی 1397 خبرگزاری برنا 14 دی 1397 خبرگزاری برنا 15 دی 1397 خبرگزاری برنا 16 دی 1397 خبرگزاری برنا 17 دی 1397 خبرگزاری برنا 18 دی 1397 خبرگزاری برنا 19 دی 1397 خبرگزاری برنا 20 دی 1397 خبرگزاری برنا 21 دی 1397 خبرگزاری برنا 22 دی 1397 خبرگزاری برنا 23 دی 1397 خبرگزاری برنا 24 دی 1397 خبرگزاری برنا 25 دی 1397 خبرگزاری برنا 26 دی 1397 خبرگزاری برنا 27 دی 1397 خبرگزاری برنا 28 دی 1397 خبرگزاری برنا 29 دی 1397 خبرگزاری برنا 30 دی 1397 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۴۲    
تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام ملت های آسیا و در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف یمن رفت و با پنج گل به پیروزی رسید .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۰    
غلامرضا دهقانی زاده گفت: پرواز آبادان به کیش و بلعکس از بیست دی ماه جاری به عنوان گام نخست اتصال هوایی مناطق آزاد کشور به یکدیگر برقرار انجام می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۹    
شطرنج باز کشورمان با عبور از ریتینگ2500 موفق به کسب اولین نورم استاد بزرگی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۷    
رییس خانه مطبوعات استان ایلام به خاطر چیزی که آن را کم لطفی و بی توجهی مسئولین نسبت به خانه مطبوعات و برنامه هایش دانسته، از ریاست خانه استعفا داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۱    
تاکید استاندار ایلام بر اهمیت آمادگی نرم افزاری در مدیریت بحران
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۷    
محمدحسین ارسطوزاده گفت: سیزده اثر تاریخی استان خوزستان، در فهرست آثار ملی کشور قرار گرفتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۵    
محمدرضا علی پورخدادادی گفت: با اجرای این تبصره جمعیت تحت پوشش کمیته امداد از یک میلیون و ششصد هزار خانوار در کشور به دو میلیون و 20 هزار خانوار افزایش یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۶    
رسمیت بخشیدن به کمیته های بنا در جهت پیچیده شدن فرایند دریافت پروانه ساخت برای مردم است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۷    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هزاران نفر از مردم استان در قالب کاروان بصیرت و ولایت در روز 19 دی به محضر رهبر معظم انقلاب تشرف پیدا می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۹    
دوازدهمین نشست مدیران اداری و پشتیبانی دانشگاههای منطقه پنج کشور، به میزبانی دانشگاه لرستان، برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری پایدار ایران با بیان اینکه بانک مسکن به عنوان بانک عامل پرداخت انواع تسهیلات در حوزه مسکن هم اکنون نقش اساسی در تامین مالی نوسازی بافت های فرسوده بر عهده دارد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از انعقاد تفاهم نامه دوجانبه به منظور همکاری مشترک با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۶    
اولین نشست هم آیی قلم و دوربین با حضور واسینی الاعرج و مسعود کیمیایی برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۷    
تکواندوکاران گیلانی در مسابقات آزاد جوانان و بزرگسالان مردان کشور و انتخابی تیم ملی ، دو مقام کسب کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 2 هزار و 943 بخاری گازی و یک هزار و 958 بخاری نفتی غیراستاندارد در کلاس های درس استان کرمان وجود دارد و 2 هزار و 596 کلاس درس نیز فاقد لوازم گرمایشی هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۷    
استاندار کرمان گفت: تلاش می شود در قالب برنامه ای دو ساله، جایگاه استان کرمان در سرانه فضای آموزشی و تراکم دانش آموزی به میانگین کشوری افزایش یابد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۱    
فصل اول و دوم مجموعه انیمیشن بوگولو تولید شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۸    
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در ششمین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بحران دشت قزوین را حاصل بهره برداری بی رویه از منابع آبی دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت عالم ربانی، حضرت آیت ا... حاج سید ابراهیم سیدحاتمی با صدور پیام مشترک این ضایعه را تسلیت گفتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی: رفع موانع تولید نیازمند وحدت مسئولان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۹    
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این که نقش و جایگاه بانک های خصوصی در سند توسعه استان باید مشخص شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۲    
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت : مرغ گرم با نرخ هر کیلو 98 هزار ریال با اولویت حاشیه شهر مشهد و مناطق محروم در سطح استان توزیع می شود .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۷    
17 طرح عمرانی در دوازدهمین کارگروه عمرانی امور زیربنایی استان مرکزی در معاونت عمرانی استانداری پس از بررسی کارشناسی به تصویب رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۴    
رئیس هیئت تکواندو خراسان رضوی گفت: تکواندوکاران خراسانی 'سجاد جوانبخت و رسول کسرایی' به ترتیب به اردوی تیمهای ملی پاراتکواندو و تکواندو بزرگسالان کشور دعوت شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۴    
با گذشت چند روز از اعتراض محسن امیریوسفی برای توقیف فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی در مراسم اعلام فیلم های راه یافته به سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۸    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر: با دستور رئیس جمهور پرونده مسکن های مهر تا پایان سال98 بسته می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۸    
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با ارسال فیلمی در فضای مجازی از تصویب " ایجاد ستاد احیای زاینده رود" در هیئت دولت خبر داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۸    
پلیس آگاهی گیلان با انتشار عکس مردی کلاهبردار اعلام کرد : کسانی که از این فرد که در قالب خیر کلاهبرداری می کرد برای شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۵    
اسماعیل عبادی و احمد اکبری کمانداران قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۵    
مسئول برگزاری مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) گفت: ثبت نام این مسابقات در یک مرحله و بصورت اینترنتی می باشد و از روز پنجشنبه بیستم دی ماه جاری آغاز می شود و تا روز پنجشنبه 27 دی ماه ادامه خواهد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۲    
محصول فیلتر آب تولید شده در گرمسار، تا 85درصد در مصرف آب کشاورزی صرفه جویی می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۲    
استاندار قم، بازدید سرزده از دستگاه های دولتی را از برنامه های خود عنوان و بیان کرد: هدف از این بازدیدها اصلاح روش ها و بهبود در ارائه خدمات به مردم و افزایش رضایتمندی عمومی، خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:یک قاچاقچی در این شهرستان با هشت کیلوگرم ماده مخدر تریاک شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۹    
استاندار قم گفت: با تلاشی مضاعف آماده حمایت از فرآیند تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در قم هستیم و تمام توان مسئولان استان در خدمت فعالان اقتصادی قرار می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۳    
"رضا زینیوند مقدم "مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پی درگذشت دانش آموز کوهدشتی پیام تسلیت صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی بر ضرورت وضع قوانین سختگیرانه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۷    
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری از اکران آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار در قالب جشنواره چله سرو در قم خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۴    
کم خونی یک نوع بیماری ناشی از کاهش هموگلوبین خون است و کمبود آهن تقریبا همیشه علت این وضعیت است. در چنین شرایطی میزان اکسیژن خون در سلول ها و بافت های بدن کاهش می یابد و در نتیجه عضلات ضعیف تر می ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸    
بانک صادرات ایران در پی افزایش سایت و نرم افزارهای جعلی برای ارائه خدمات پرداخت به هموطنان با صدور اطلاعیه ای ضمن هشدار به مشتریان برای عدم استفاده از سامانه های نامعتبر بر دریافت نرم افزارها از وب ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش ایران گفت: با گذشت یک سال پس از سانحه سانچی، اقدامات مختلفی در زمینه حقوق قانونی، شهدای سانچی و خانواده هایشان انجام شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۳    
تمامی برنامه های پیش بینی شده در تقویم سال 97 فدراسیون تا اواسط دی ماه انجام شده و مابقی برنامه ها هم تا پایان سال محقق خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۴    
رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان از کشف هزاران سند مربوط به دوره ناصرالدین شاه در انگورستان ملک التجار خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۱    
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با همکاری وزارت دادگستری نشست علمی کپی رایت در ایران: مالکیت و استفاده از آثار از دیدگاه های مختلف را برگزار می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۶    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: فکر می کنم مسئولان به شرایط بازی اشراف نداشتند و با توجه به اینکه تیم شهروند به دنبال کسب جایگاهی بهتر در جدول بود و زیر سایه عدم مدیریت در حین بازی و برگزاری مسابقه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۶    
بازیکنان دو تیم گیتی پسند و شهروند ساری با هم درگیر شدند و این درگیری باعث شد هوداران نیز وارد زمین شود و حتی تا رختکن تیم ها ادامه یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: 37 درصد از منابع اشتغال کمیته امداد اصفهان با رقمی بیش از 22 میلیارد و 849 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری به مددجویان زن مستعد اشتغال پرداخت شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولان از فرصت بوجود آمده برای ثبت شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود استفاده کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۸    
مدیر بحران شهرداری تبریز از بازگشایی نمایشگاه تجهیزات مدیریت بحران شهرداری تبریز خبر داده و گفت: این نمایشگاه به مناسبت 5 دی روز ایمنی در برابر زلزله برپا شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۹    
در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت همراه با استاندار خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی راه اندازی مدارس ورزشی و تقویت حضور بانوان و بخش خصوصی در عرصه ورزش استان را خواستار شد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۹    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف 13 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان کنارک خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۳    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر گفت: برخورد دو خودرو سواری پراید در محور ایرانشهر 5مجروح برجای گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۴    
شهردار تبریز با بیان اینکه نظارت حق طبیعی شورا است گفت: برای مبارزه با فساد و ساماندهی امور در مجموعه شهرداری تبریز تلاش جدی داریم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۷    
مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران که پیشتر 15 دی ماه تعیین شده بود تا پایان دی ماه تمدید شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۷    
از جمله برنامه های در دست اقدام برای بزرگداشت دهه فجر در شبکه جهانی سحر، ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر است که طبق سال های قبل به صورت زنده اخبار و حواشی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را پوشش خواهد داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۴    
در سومین دوره رتبه بندی پایگاه های خبری پس از برگزاری جلسه بررسی مستندات مدیران مسئول و ارزیابی مجدد توسط کمیته ؛ نتایج 200 پایگاه خبری اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۴    
نشست تخصصی جایگاه امیرکبیر در تحولات اجتماعی- سیاسی تاریخ معاصر ایران چهارشنبه 19 دی ماه در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل درآمد شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز در بین شهرداری های کلانشهر های کشور در تعرفه عوارض محلی بیشترین شفافیت را دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۸    
شهردار تبریز از آغاز اجرای پروژه احداث 440 دستگاه واحد مسکونی در بافت حاشیه نشین شهرک ارم تبریز خبر داد و گفت: طبق مطالعات اولیه این پروژه تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۸    
اولین جلسه هماهنگی روسای کمیته های فنی ستاد اسکان و خدمات رفاهی نوروز 98 در شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تشریح اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت ها و روبناهای بندرگاه ابوموسی گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۶    
مسیر خط 2 اتوبوسهای تندرو به دلیل نشست زمین در مولوی تغییر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۴    
دکتر فریدون همتی استاندار استان هرمزگان در این دیدار گفت:تعاملات و تبادل افکار و تجربه بین دو نیروی دریایی برادر و مسلمان ایران و پاکستان دستاوردهایی خوبی را برای هر دو کشور خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۷:۲۴    
استاندار آذربایجان شرقی با ارسال پیامی به اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه آذربایجان، فرارسیدن سالگرد میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۵:۵۴    
نیمکت تیم استقلال با اضافه شدن فرهاد مجیدی و یک مربی آلمانی دچار تغییرات خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۵:۵۱    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا از سوریه عقب نشینی می کند، گفت: اینکه آمریکا از سوریه خارج خواهد شد یا نه باید منتظر اقدام عملی باشیم زیرا ما با یک رییس جمهور "متلون ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۵:۳۰    
گوجه خواص متعددی برای جوانسازی پوست و سلولها دارد و برای حفظ سلامت قلب و عروق و ارگانهای حیاتی بدن نیز بسیار مفید است. جالب است بدانید گوجه مدافع سلامت کلیه های شما نیز محسوب می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۰    
روابط عمومی بانک مرکزی برخی اخبار منتشر شده مبنی بر توقف سامانه نیما را تکذیب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۴    
رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی درباره جزئیات لایحه حذف 4 صفر پول ملی گفت: باتوجه به عرف چند ده سال گذشته بین مردم پیشنهاد شده هر ده هزار ریال فعلی معادل یک تومان و هر تومان معادل یکصدریال ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۴۵    
ترامپ بار دیگر بر مواضع تکراری و غیر مستند خود برای فرار رو به جلو و پرهیز از رو به رو شدن با واقعیات این روزهای آمریکا تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۳    
تیم های لیگ برتری لستر سیتی و فولام مقابل رقیبان نه چندان قدرتمند خود از جام حذفی کنار رفتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: با هدف تقویت نقش آفرینی اقتصادی استانداری ها تدوین و تصمیم گیری در مورد انتظارات متقابل وزارتخانه های 'صنعت، معدن و تجارت، تعاون ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی کمیسیون عمران گفت: در لایحه بودجه سال 98 برای قیر رایگان 6 هزار میلیارد تومان و برای گازرسانی به روستاهای محروم 1500 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس گفت: با توجه به تعیین هیات رییسه این کمیسیون فردا دوشنبه اولین جلسه برای هماهنگی های لازم برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۷    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵    
نشست زمین در چهارراه مولوی باعث اختلال در وضعیت ترافیکی محل حادثه شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۸    
ششمین جلسه دور جدید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان عصر امروز تشکیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۲    
دیدار دو تیم فلسطین و سوریه در رقابت های جام ملت های آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۲    
ترامپ با بیان اینکه اوضاع ایران به دلیل خروج آمریکا از برجام خوب نیست، مدعی شد که ایران خواهان گفت وگو است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۸    
پدرام ئیلان پور باستانی کار سنندجی در مسابقات قهرمانی زورخانه ای و مهارت های فردی پیشکسوتان کشور که به میزبانی استان گیلان برگزار شد توانست نشان برنز رشته میل بازی را کسب کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۵    
استاندار کردستان گفت: طرح هایی در حوزه کشاورزی تدوین شده است که در صورت اجازه استفاده از منابع آبی استان می توان اشتغالزایی و ارزش افزوده بالایی برای این استان ایجاد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۵    
دبیر ستاد روابط اقتصادی ایران با عراق گفت: مصوبه منطقه آزاد بانه و مریوان برای اصلاح به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داده شد و در صورت اصلاح آن در کمیسیون به منزله تصویب تلقی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۲    
رییس جمهور در جلسه امروز هیلت دولت که ریاست آن را برعهده داشت، از هاشمی به عنوان وزیری بسیار پرتلاش و دلسوز که بیشترین سفر به استان ها و نقاط دوردست کشور برای رسیدگی به امر سلامت مردم را داشت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۲    
نکوداشت جهان پهلوان تختی با حضور مدیران ورزشی ٬ پهلوانان و مدیریت شهری شهرداری منطقه 22 تهران در زورخانه تازه تاسیس جوانمردان ( پوریای ولی ) برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۲    
سایت قطری الشرق از قانون شکنی مسئولان امارات متحده عربی در امر میزبانی جام ملت های آسیا 2019 خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۲    
آوالان کامیاران در هفته پانزدهم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تیم صدرنشین جدول رده بندی یعنی داماش گیلان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: محمد جواد ظریف فردا دوشنبه در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی عازم هند خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۷    
پلیس راهور تهران اعلام کرد: نشست زمین و ایجاد حفره در چهار راه مولوی باعث ایجاد اختلال در وضعیت ترافیکی (شمال به جنوب) خیابان مصطفی خمینی از تقاطع سرچشمه شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۰    
تیم فوتبال هند با نتیجه چهار بر یک تیم فوتبال تایلند را شکست داد تا شگفتی در دومین روز جام ملتها تکمیل شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۷    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: خسارتی از زلزله در آذربایجان غربی گزارش نشده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۹    
کولیوند گفت: خوشبختانه خسارت جانی و مورد تخریب منازل در زلزله 5.9 ریشتری کرمانشاه نداشته ایم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۳    
نزدیکترین مناطق به محل وقوع زلزله 5/9 ریشتری امروز 16 دی ماه در غرب کشور ؛روستای گور سفید و سیاه گل است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۳    
در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم، تیم سردار بوکان در خانه، یک شکست دیگر را پذیرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۸    
سرمربی اردن گفت: برابر تیم خوبی توانستیم برنده باشیم و بازیکنانم به خوبی در زمین تلاش کردند و برای خوشحالی مردم کشورشان جنگیدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۸    
زمین لرزه ای نسبتا شدید شهرهای استان ایلام را لرزاند
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۲    
سرمربی استرالیا گفت:گلی که خوردیم غافلگیرکننده بود و بعد از آن درصد زیادی از بازی توپ در اختیار ما بود ولی نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۹    
مستند خارج از دید 2 (نفوذ) از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه 12 دی ماه پس از اخبار سراسری ساعت 22 با موضوعاتی نظیر عدم تفکیک فعالیت های داوطلبانه تشکل های مردم نهاد از موسسات ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۳    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در پایان اردوی قطر استراحت سه روزه ای خواهند داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۷    
شب چراغ در برنامه امشب خود، میزبان علی شیخ عزیزی، سردفتر با صفای مهابادی و خانواده اش است که بنا به شرایط شغلی تفاوت ازدوج مستحکمشان را با ازدواج های منجر به جدایی زودهنگام برخی جوانان امروزی روایت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۹    
جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان گلستان روز یکشنبه به ریاست محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، برگزار شد و در آن مهم ترین برنامه ها و ظرفیت های بخش عمومی ...