پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 2 اردیبهشت 1403 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 20 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۵    
شاید شما هم کسانی را دیده باشید که با وجود اینکه بدون نگرانی از میزان کالری های دریافتی شان بر اساس اشتهایشان غذا می خورند، هیچ وقت چاق نمی شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۶    
معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از آغاز هفته کار و کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی خبر داد و گفت:30 هزار نفر ساعت آموزش ترویجی فرهنگ کار در واحدها و کارخانجات کشور ارائه شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۵    
رییس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان گفت: شمار ورزشکاران سازمان یافته این استان به 46 هزار و 875 نفر رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۰    
تعداد مجوزهای کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز دوم اردیبهشت به 401 هزار و 490 مجوز رسیده است. اصناف تا روز مورد گزارش 377 هزار و 984 مجوز کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
علی جبلی ملی پوش شنا ایران در گفت و گو با خبرگزاری برنا گفت: شناگران ایرانی با کمترین حمایت ها به افتخارات زیادی دست پیدا کردند و قطعا با توجه بیشتر، جایگاه های بالاتری را نیز کسب می کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۵    
پرونده رقابت های تنیس رده های سنی کشور با معرفی نفرات برتر در ساری بسته شد
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۳    
مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 410 میلیارد ریال سود و متفرعات مربوط به پنج هزار و 811 فقره پرونده بدهکاران بانک کشاورزی این استان در سال گذشته بخشیده شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۷    
موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باتوجه به نحوه جذاب آموزش تاریخ و بنای قابل توجهی که دارد از نظر محتوا و معماری ساختمان، در سازمان میراث فرهنگی ثبت ملی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
در سال 1402 با سرمایه گذاری بیش از 18 میلیون دلار بالغ بر 5 هزار دستگاه کانتینر جدید برای الحاق به ناوگان کانتینری شرکت خریداری شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۶    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: 140 شرکت دارای رفتار مشکوک به شرکت های صوری با 100هزار میلیارد تومان فاکتور صادر شده، شناسایی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۰    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال با بحرانی در زمینه تامین نهاده روبه رو نیستیم و نهاده ها به موقع تامین خواهد شد که در این صورت تولیدکننده هم اطمینان خاطر خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل پایگاه انتقال خون استان ایلام گفت: یک هزار و 653 نفر فروردین ماه امسال برای اهدای خون و فرآورده های خونی به این پایگاه مراجعه کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۶    
تعداد 170 کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا با راه اندازی مجدد آن بازگشت به کار شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
سجاد ده ده جانی، مدیرکل بازرسی استان گیلان با محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان دیدار کرده و در خصوص راهکارهای توسعه همکاری ها و هم افزایی میان نهادی به تبادل نظر پرداختند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود 4 هزار واحدی به سطح دو میلیون و 316 هزار واحدی رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۰    
اولین دوره لیگ سپک تاکرای باشگاه های کشور به مدت دو روز در سنندج برگزار شد و تیم کردستان عنوان نخست دور رفت را به خود اختصاص داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۰    
نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت شهر خمین پس از تحمل سالها بیماری ، روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 1403درگذشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۰    
پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی سازی، مزایده رسمی برای واگذاری 85 درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز در فرابورس آغاز و در نهایت خرید سهام به طور رسمی از سوی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۰    
معاون وزیر اقتصاد گفت: در اسفند ماه سال گذشته و در جهت تحقق وعده مبارزه با فساد دولت مردمی و وزارت امور اقتصادی و دارایی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان: اساس سپاه را معنویت و اعتقاد دانست و گفت: پاسداران باید با بصیرت بر فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان فائق آیند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۶    
فرماندار شمیرانات با تاکید بر ضرورت تثبیت مالکیت ادارات این شهرستان گفت: ضروری است که طی یک ضرب العجل، با همکاری اداره ثبت ادارات نسبت به تک برگ کردن اسناد اقدام کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۶    
چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو با حمایت وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه از 31 فروردین با حضور پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف کار خود را آغاز کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
دوربین به نام Poetry Camera تصاویر ثبت شده را با هوش مصنوعی دریافت می کند و براساس آن شعر می سراید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:19 هزار و 989 دانش آموز متوسطه دوم درآزمون هایی شبه نهایی امسال شرکت کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
در جلسه دکتر بنی جمالی رئیس و یونسی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان تهران با "علی جوادی" مدیرکل ورزش و جوانان استان، اهتمام دو چندان برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته مورد تاکید قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
در معاملات امروز (دوشنبه 3 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 43 هزار و 725 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 40 هزار و 805 تومان رسیده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
نمایش یاخته به کارگردانی میثم نویریان از 5 اردیبهشت ماه ساعت در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۶    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از وجود ماده اعتیاد آور متامفتامین یا همان شیشه در داروی لاغری تهیه شده در یکی از عطاری های مرکز شهر خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۰    
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج گفت: نشت گاز ال پی جی و وجود شعله روشن همزمان با نشت این گاز در یک کارگاه، موجب انفجار شدید و وقوع آتش سوزی در روستای آساوله سنندج شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۶    
رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه معماری های بسیار زیبایی در رشت وجود دارد گفت: در شهر رشت معماری های بسیار زیبایی مربوط به ادوار گذشته وجود دارد که نشان دهنده پیشینه معماری است و تاکید داریم چنین ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: 50 هزار و 630 تولد طی سال گذشته در استان به ثبت رسید که 787 مورد کمتر از سال 1401 بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۵    
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از راه اندازی خانه نخبگان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۰    
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: 6 نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی در ماکو دستگیر و بازداشت شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز هم زمان با هفته سلامت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۱    
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: 99/9 درصد شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی برخوردار است و ما خدمت دهی به مردم را مایه مباهات خود می دانیم .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۰    
رئیس پلیس راهور تهران گفت:در سال 1401 در شهر تهران 208 نفر فوتی موتورسیکلت بر اثر تصادفات داشته ایم که این آمار در سال 1402 به تعداد 285 نفر رسیده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۶    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان داشته هایی غنی دارد؛ اما در شناساندن آن کوتاهی می کنیم، در این هفته لازم است که داشته ها و ظرفیت های مردم اصفهان به مردم ایران و جهان شناسانده شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۵    
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت:مسابقات قرآن فرصتی مناسب برای انس بیشتر، دانش آموزان با فرهنگ و معارف قرآنی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: اکنون بسیاری از مردم غرب گرفتار خودفراموشی شده، خودشان را به تاراج گذاشته و هویت خودشان را حراج کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۵    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از دریافت پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی توسط این شرکت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۰    
معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت گفت: 390 هزار افطاری ساده و 170 هزار افطاری گرم در ایام ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها توزیع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۷    
فرماندار شهرستان تبریز بر اصلاح سریع مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهرستان تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۱    
شهردار تبریز از آغاز اجرای 15 پروژه سرمایه گذاری به ارزش یک همت در تبریز خبر داد و گفت: این هدفگذاری همزمان با شروع بکار همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز محقق می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۲    
ساعات یک سری استثنا هایی دارد؛ مثل مراکز انتظامی، امنیتی، نظامی، بانک ها، مراکز درمانی و مراکز حوادث غیرمترقبه.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۶:۰۵    
میراو میخائیلی رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم آمریکا برای تحریم گردان نتزا یهودا به دلیل نقض حقوق بشر فلسطینیان در کرانه باختری، تأکید کرد که این تحریم ها اقدامی خطرناک ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۴:۰۲    
نتایج اولیه انتخابات پارلمانی مالدیو نشان دهنده این است که حزب کنگره ملی خلق یا همان حزب PNC به رهبری محمد مویزو رئیس جمهور مالدیو، حزب پیشتاز در این انتخابات است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۳:۴۰    
فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه تولیدات کشاورزی دهلران در سال 425 هزار تن است،گفت: دهلران قطب کشاورزی استان است و گندم دهلران برند کشوری است و در تولید گندم و کلزا رتبه های استانی و کشوری ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۵    
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد دور زیمل افسر ارتش که طی حمله پهپادی چند روز قبل حزب الله به عرب العرامشه (واقع در شمال فلسطین اشغالی) زخمی شده بود، امروز (یکشنبه) بر اثر شدت جراحات کشته شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقویم برنامه های بومی بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی 1403 شورای فرهنگی و اجتماعی استانداری توسط کمیته های این شورا تدوین می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۱    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها همت و تلاش مضاعف خود را برای تحقق شعار سال به کار گیرند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۵    
ابوطالب شفقت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: آقای حسینی جزو تکنسین های خوب ما در عرصه فنی است. مدل بازی تیم های او به گونه ای است که به تیم حریف فرصت کمی می دهد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۶    
در پی انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه در فضای مجازی و ادعای ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی لازم به توضیح است که اظهار به معنای اطلاع مطلبی به فرد دیگر است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۲    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به موافقت مجلس نمایندگان آمریکا برای اعطای کمک های تسلیحاتی تازه به اوکراین ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۵    
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد : برنامه ریزی ، طراحی و اجرای اماکن ورزشی جدید نیازمند مصوبه کمیته برنامه ریزی شهرستان ها است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۷    
هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی های تجدید پذیر ایران را با همکاری کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۰    
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در فروردن ماه امسال 500 دستگاه چراغ قدیمی روشنایی مبادی ورودی شهر قزوین با لامپ های ال ای دی تعویض و جایگزین شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۵    
حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به استان قزوین با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
در راستای رسالت های باشگاه مدیران تاثیرگذار کاشف و نیاز های رهبری و مدیریت نوین کسب و کار، تور آموزشی - تجاری کشور ژاپن برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
وزیر امور خارجه جمهوری صربستان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص موضوعات مورد علاقه در عرصه روایط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
مارهایی غول پیکر که طولشان به اندازه اتوبوس های مدرسه امروزی می رسید و وحشت را در دل هر موجودی می انداختند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از رقابت 34 نامزد برای تصاحب 17 کرسی مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات مجلس در این استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۶    
در جلسه امروز هیات دولت، استانداران مازندران و لرستان انتخاب شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۶    
ناصر کنعانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه را محکوم کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۵    
رئیس کمیته منطقه ای اسکیت لاتزیو وابسته به فدراسیون اسکیت ایتالیا از احسان حبیب آبادی مربی برجسته اسکیت فری استایل استان اصفهان دعوت کرد تا در کارگاهی آموزشی، مربیان و ورزشکاران ایتالیا را آموزش دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۶    
دکتر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در حکمی سید محمود حسینی پور را به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۶    
در تماس تلفنی الینا والتونن وزیر امور خارجه فنلاند با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات روابط دوجانبه و اوضاع منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
حسین امیرعبداللهیان و محمد اسحق دار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی مکالمه تلفنی در خصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از ابتدای فروردین ماه تا یکم اردیبهشت ماه امسال، 3 میلیارد و 2 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، تجاری و بازرگانی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
با پیشنهاد وزیر کشور و رای هیئت دولت، یوسف نوری به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۷    
کیومرث هاشمی با حضور در منزل محمد مایلی کهن، با سرمربی سابق تیم ملی دیدار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۶    
پاناسونیک کانکت راه حل های پیشرفته AV را از جمله نمایشگر های حرفه ای، تجهیزات تولید پخش و سیستم های پیش بینی برای بازی های المپیک پاریس و بازی های پارالمپیک پاریس 2024 ارائه خواهد داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۷    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که، امروز(یکشنبه) از تصمیم این رژیم برای افزایش فشارها بر حماس در غزه، از جمله از طریق هدف قرار دادن این گروه با حملاتی دردناک خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۳    
در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، از ساعت 16:00 امروز (یکشنبه - دوم اردیبهشت 1402) تیم طبیعت تهران موفق شد با پیروزی مقابل نفت آبادان ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
تا به حال از خود پرسیده اید که بزرگ ترین گنج گمشده ایران کدام گنج است و به چه دوره ای تعلق دارد؟
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۷    
سخنگوی کمیسیون اصل نود، گفت: در جلسه امروز کمیسیون راهکارهای رفع موانع حقوقی و قضایی جهت برخورد با تخلفات فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش، نشر کتب و همچنین فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۷    
مراسم اختتامیه و فینال مسابقات فوتسال جام محلات شهر رشت ویژه ماه مبارک رمضان با حضور رییس، اعضای شورا و شهردار رشت به ایستگاه پایانی رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهور همکاری و هماهنگی میان میدان، دیپلماسی و رسانه را از جمله ویژگی های برجسته عملیات وعده صادق در بخش عملیاتی و اجرایی کشور عنوان کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنانی هستند که در بطری هستند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۷    
یک متخصص قارچ شناسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیماری قارچ سر از طریق تماس با افراد آلوده و وسایل بهداشتی و آرایشی آنها و یا در اثر تماس با مکان هایی چون آرایشگاه ها، استخرها ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۲    
یونیسف با اشاره به شهادت 14 کودک فلسطینی در رفح در پی تازه ترین حملات هوایی رژیم صهیونیستی، روی لزوم توقف فوری جنگ در رفح و کشتار کودکان بی گناه تأکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۵    
مصاف تیم های فوتبال سپاهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در انزلی با دو گل شهریار مغانلو به سود طلایی پوشان به پایان رسید تا سپاهان در جایگاه سوم باقی بماند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۲    
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در سال گذشته، گفت: احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در سالجاری نیز تداوم می یابد و در این زمینه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۲    
امام جمعه اسفرورین گفت: نیروهای سپاه و بسیج نشان داده اند خادمان ملتند و در دفاع از آرمانهای انقلاب همواره در صحنه حاضرند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۷    
اتحادیه جهانی به شکست ستاره کشتی آمریکا و از دست دادن سهمیه المپیک او واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۵    
معاون ستاد مدیریت سوخت: سهمیه سوخت به 23 هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث تخصیص پیدا نکرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۵    
شهرداری گرگان امروز با شکست مهرام در دومین دیدار نیمه نهایی گام های خود را برای رسیدن به فینال لیگ برتر بسکتبال محکمتر برداشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۵    
محققان گروه مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشگاه تربیت مدرس طی پژوهشی موفق به ساخت و ارزیابی سامانه خورشیدی هوای گرم برای جلوگیری از سرمازدگی درختان در زمستان شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۰    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته 65 مورد حیوان گزیدگی، عقرب گزیدگی و نیش حشرات به اورژانس استان گزارش شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۶    
نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران روز یکشنبه دوم اردیبهشت 1403، با معامله 175 قطعه شمش یک کیلوگرمی پایان یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل مجموعه لوازم خانگی پارس گفت: انتقال دفاتر شرکت لوازم خانگی پارس به قزوین گامی در راستای حمایت از تولید ملی و تمرکززدایی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۱    
رئیس قوه قضائیه، گفت: در یک جاهایی اصلاً نیاز نیست که به مردم کمک کنیم بلکه صرفاً باید سنگ هایی را که جلوی پایشان گذاشته ایم برداریم و اگر چنین شود مردم کار خودشان را می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۵    
نمایش سه خواهر به کارگردانی نگین ضیایی تا 20 اردیبهشت ماه در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۵    
تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی 2 بر صفر مقابل آلومینیوم اراک توانست فشار زیادی که این هفته ها تحمل می کرد را از خود دور کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب المر استان قزوین گفت: عملیات وعده صادق بخشی از عملیات سپاه با تجهیزات نظامی دهه هشتاد برای گوشمالی کوچک دشمن بود و هنوز امکانات پیشرفته ایران رونمایی نشده است.