جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۸May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 29 دی 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 دی 1397 بورس نیوز 2 دی 1397 بورس نیوز 3 دی 1397 بورس نیوز 4 دی 1397 بورس نیوز 5 دی 1397 بورس نیوز 6 دی 1397 بورس نیوز 7 دی 1397 بورس نیوز 8 دی 1397 بورس نیوز 9 دی 1397 بورس نیوز 10 دی 1397 بورس نیوز 11 دی 1397 بورس نیوز 12 دی 1397 بورس نیوز 13 دی 1397 بورس نیوز 14 دی 1397 بورس نیوز 15 دی 1397 بورس نیوز 16 دی 1397 بورس نیوز 17 دی 1397 بورس نیوز 18 دی 1397 بورس نیوز 19 دی 1397 بورس نیوز 20 دی 1397 بورس نیوز 21 دی 1397 بورس نیوز 22 دی 1397 بورس نیوز 23 دی 1397 بورس نیوز 24 دی 1397 بورس نیوز 25 دی 1397 بورس نیوز 26 دی 1397 بورس نیوز 27 دی 1397 بورس نیوز 28 دی 1397 بورس نیوز 29 دی 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
مدت هاست صحبت ها و تحلیل های هر کارشناسی که در حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک در ایران منتشر می شود ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۰    
اعداد و ارقام متفاوتی برای نقدینگی گفته می شود، اما فارغ از اینکه این اعداد و ارقام درست است یا خیر، باید به این نکته پرداخت که ادعای هدایت نقدینگی تا چه حد به عمل نزدیک شده است؟
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۰    
راننده محور شدن بیمه شخص ثالث به مفهوم صدور بیمه نامه برای هر راننده نبوده و کماکان این بیمه برای وسیله نقلیه صادر خواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
یکی از روش های درک و تحلیل نوع حمایت سیاست گذار از تولید و متعاقب آن، آسیب شناسی حمایت ها و بررسی نقش واقعی آنها در رونق تولید است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: در این نشست آمارها و اطلاعات درآمدهای شرکت های وابسته به وزارت نفت رسیدگی شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۵    
تعطیلی بنگاه های تولیدی بدهکار و تحت تملک درآمدن این بنگاه ها از سوی بانک ها همواره یکی از موضوعات بحث برانگیز ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۵    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور، از تمامی سازمان ها و وزارتخانه ها درخواست داریم که به دلیل کار کارشناسی که انجام شده است از رایزنی های دوباره برای تغییر بودجه اجتناب کنند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۴    
اوپک، در حالی جزئیات کاهش تولید اعضای خود و سایر تولیدکنندگان بزرگ متحد با خود در 6 ماه آینده را منتشر کرده که انتشار این لیست، منجر به رشد 3 درصدی قیمت نفت در بازارها شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۳    
مطالبات بانک ها از دولت محدود به پرداخت این بدهی و راهکارهای تسویه آن نیست، بلکه در این بین اختلاف آماری بین آنها مورد توجه است ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۸    
افزایش دو برابری نرخ خوراک مورد مصرف پالایشگاه های تولید محصولات روانکار، فعالیت این پالایشگاه ها را با خطر توقف مواجه می کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۳    
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به رشد بیمه ای با علامت سوالی بزرگ تا ابرتهاتری به کام بانک ها و دولت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۳    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که مجموع ذخایر طلای این بانک در سال گذشته میلادی با بیش از 273 تن افزایش به رقم 2100 تن رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۳    
در پایان معاملات هفتگی بازارهای ارزی، ارزش یورو در برابر دلار، فرانک و پوند کاهش یافت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۳    
رییس اتاق مشترک ایران و ایتالیا گفت: ایتالیا جز هشت کشوری است که می تواند تا شش ماه آینده از ایران نفت بخرد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۳    
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به معرفی 2 هزار نفر از دانش آموختگان به شرکت های دانش بنیان برای انجام خدمت سربازی گفت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۳    
تعرفه گذاری در حوزه ICT از طریق کمیسیونی با نام تنظیم مقررات ارتباطات انجام می گیرد و تعرفه های تعیین شده در چارچوب مصوبه های این کمیسیون ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۳    
هفته گذشته آخرین قیمت سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد در چین75.20 دلار هر تن خشک سی اف آر ثبت شد که پس از نوساناتی در طول هفته، نسبت به هفته قبل کمی رشد قیمت داشت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
گزارش هفتگی بازارهای جهانی نشان می دهد که قیمت نفت برای سومین هفته متوالی رشد کرد و آمارهای اقتصادی چین و آمریکا شروعی منفی را برای فلزات رقم زد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران معامله گران تعداد 343 هزار و 282 قرارداد آتی زعفران را در حالی منعقد کردند که ارزش ریالی بیش از 4573 میلیارد ریال و 152 میلیون ریالی در ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بازار سرمایه در حال حاضر به مهم ترین بازار مالی کشور بدل شده و مراجعه به این بازار از بخش های مختلف اقتصادی، افزایش دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
بازارهای کالایی در کشور ما به دلیل حضور پر شمار واسطه ها با نقدینگی بالا، همواره با خرید ارزان محصول از تولیدکننده و رسیدن سودهای کلان به واسطه ها روبه رو است ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
رییس اداره زیر ساخت سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:بر اساس مطالعات انجام شده، سهم معاملات الگوریتمی برای برخی از بازارهای اروپایی و آمریکا بیش از 80 درصد کل معاملات است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
شرکت سیمان لارستان براساس عملکرد 9 ماهه برای سال مالی منتهی به 1397/12/29 مبلغ 2,225 میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
قیمت پالادیوم تحت تاثیر کمبود عرضه و تقاضای بالا، پنج شنبه گذشته برای نخستین بار رکورد 1400 دلار در هر اونس را شکست و روز جمعه رکورد قیمت جدیدش را حفظ کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ایلام یکی از استان های مهم مرزی در غرب کشور است که از سال 1386، میزبان گاز در شهرها و روستاهای خود بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
معاون سازمان مناطق آزاد گفت: مناطق آزاد بیشتر در بخش های محرومی ایجاد شده اند که از زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذار خارجی برخوردار نبوده اند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۳    
جمع درآمدهای عملیاتی شرکت در این دوره مبلغ 6.949 میلیارد ریال بوده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، دو برابر شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۳    
با کاهش صادرات شرکت های لبنی، عملاً اتفاقی در تولید این مجموعه ها نمی افتد و به همین دلیل سهام ایشان دستخوش تغییر نمی شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:با راه اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک هر کالایی که وارد کشور شده یا در چرخه تولید و توزیع جابه جا شود باید در بستر این سامانه حرکت کند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۸    
قیمت نفت خام سنگین ایران همچنین در هفته منتهی به 11 ژانویه نسبت به هفته گذشته (14 دی ماه) 4 دلار و 64 سنت برای هر بشکه افزایش یافته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۸    
نائب رییس کمیسیون صنایع مجلس گفت: وظیفه قیمت گذاری خودروهای انحصاری بر عهده شورای رقابت است بنابراین مادامی که این شورا مجوز افزایش قیمت ندهد شرکت های خودروساز از نظر قانونی نمی توانند افزایش قیمتی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۸    
فهرست اطلاعات واحدهای تولید فناوری اطلاعات جهت بهره مندی از معافیت مالیات بر درآمد سال گذشته طی بخشنامه سازمان امور مالیاتی به ادارات ابلاغ شد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۸    
از نکات قابل تامل صورت های مالی این شرکت پرداختنی های تجاری سنگین 1.900 میلیارد ریال که عمدتا مربوط به تهیه کنندگان مواداولیه این شرکت است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: انحصاری شدن پروازهای هوایی استان ها تبعات بسیاری دارد که مهم ترین آن این است که قیمت ها تنها توسط یک شرکت در استان تعیین شده و فضای رقابتی میان ایرلاین ها برای کاهش ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۲    
با حضور معاون محترم عملیات بانکی، مدیریت محترم امور شعب استان ها و مدیریت محترم سرمایه انسانی و آموزش، مدیریت شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی و کارکنان شعب مشهد و دوایر مدیریت این استان برگزار شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۲    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فضا برای بخش خصوصی در موضوع انرژی های تجدیدپذیر فراهم شود این ظرفیت وجود دارد که بیش از 100 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شود ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۲    
کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق کشورهای عضو و غیرعضو اوپک (JMMC) از اعضا خواسته است برای متوازن ماندن بازار در سال 2019 میلادی تلاش بیشتری کنند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۷    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: هم اکنون ذخیره سازی نفت سفید موردنیاز روستائیان در مناطق سخت گذر استان به طور کامل انجام شده ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به گونه ای عمل کنند که رضایت مردم در قضیه پیش فروش خودروها جلب شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۲    
رشد نرخ های فروش علیرغم افت مقادیر فروش که به میزان 30 درصد روی داده است، باعث رشد مبلغ فروش شرکت به میزان 14 درصد گردیده است.**پیشنهادی**
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۲    
با این طرح، مبلغ حق بیمه نامه ها منطقی تر شده و رانندگان پُرریسک حق بیمه بیشتری پرداخت خواهند کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری اهداف گفت: بی شک متغیری مانند قیمت نفت و تغییرات مثبت قیمتی در این محصول تاثیر مستقیمی بر بازارها خواهد داشت. در این میان بازارسرمایه نیز از این قاعده مستثنی نیست ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
وزیر انرژی روسیه گفت: روسیه به توافق کاهش تولید نفت تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) پایبند است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
بررسی لوایح بودجه نشان می دهد، طی 23 سال اخیر نسبت تحقق اعتبارات عمرانی به هزینه ای حدود 26 درصد بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
قیمت شاخص نفت خام برنت روز گذشته با یک دلار و 64 سنت افزایش به 62 دلار و 82 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا با یک دلار و 70 سنت به 53 دلار و 77 سنت به ازای هر بشکه رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
بررسی روند قیمت فلزات و مواد اولیه نشان می دهد که سنگ آهن پیشتاز قیمت ها شده و با رشد 1.2 دلاری از سایر فلزات پیشی گرفته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
تالار صادراتی بورس کالای ایران روز شنبه 29 دی ماه میزبان عرضه 32 هزار و 800 تن انواع قیر و 4 هزار تن گوگرد است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
قیمت طلا در پایان مبادلات هفته گذشته برای نخستین بار از اواسط دسامبر با کاهش روبرو شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
شفاف سازی در خصوص کنفرانس اطلاع رسانی نماد زنجان صورت گرفت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
درحالی که اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران در اطلاعیه قبلی خود، نرخ هرکیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده 10000 تومان اعلام کرد و فروش بیشتر از این نرخ بدون فاکتور را مشمول جریمه خواند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: باید شرایط اضطراری را اصل قرار دهیم و همراهی کنیم تا از این وضعیت گذر کرد، زمانی که شرایط عادی شد آن وقت باید همه چیز در جای خود قرار گیرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۷    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اهداف خصوصی سازی با واگذاری سهام دولت به بخش خصوصی واقعی محقق می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۷    
مدیر عامل غول بانکی آمریکا 31 میلیون دلار بعنوان پاداش سال بمنظور عملکرد قوی این بانک در سال 2018 میلادی دریافت کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۲    
با توجه به اینکه گزارش های 9 ماهه تأثیر خودشان را بر بازار گذاشته اند، انتشار گزارش های 12 ماهه اثر چندانی نخواهند داشت و بودجه 98 نقشی تعیین کننده در آینده بازار بازی می کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۲    
شرکت حمل ونقل خلیج فارس قصد افزایش سرمایه سنگین 1.513 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های خود را دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۷    
علیرغم متوقف شدن صادرات این شرکت در 3ماهه سوم سال مالی 1397، آنچه به نظر می رسد ادامه روند سودآوری این شرکت در ماه های آتی و احتمال بالای تعدیل مجدد سودآوری است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۷    
با ممنوعیت صادرات شیر خشک، بازارهای صادراتی در معرض تهدید از دست رفتن قرار گرفته و ممنوعیت صادرات دام نیز دروازه قاچاق را گشوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۷    
اقتصاد یک علم است و این بدان معنی بوده که شما بدون آگاهی و شناخت نمی توانید وارد بازار سرمایه و فعالیت های اقتصادی شوید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
با وجود گذشت یکسال و نیم از وعده آغاز به کار سامانه جامع روابط کار و الکترونیکی شدن ثبت قراردادهای کار به عنوان یکی از مزیت های آن، همچنان این سامانه به طور کامل و رسمی راه اندازی نشده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
نماد معاملاتی شرکت شیروگوشت زاگرس شهرکرد متوقف شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
بسته حمایتی 200 هزار تومانی از امروز به حساب بیمه شدگان تأمین اجتماعی واریز می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
شرکت شیشه و گاز مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام برای سال مالی 1397/12/29 خود را برگزار کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
بانک ملی ایران در 9 ماه ابتدای امسال بیش از 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری پرداخت کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر دولت بتواند به جای وجه نقد به طلبکاران خود نفت خام دهد کمک شایانی نیز به جمع آوری نقدینگی های سرگردان در کشور کرده است،
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت:قراردادها در پیش فروش خودرو به گونه ای تنظیم شود که حقوق مصرف کننده و خریدار به درستی رعایت شود همچنین تمامی موارد از جمله قیمت خودرو، زمان تحویل و.... شفاف و مشخص شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نگاه ها در حوزه فرآورده های نفتی نباید صرفا به واردات و صادرات باشد چراکه با توجه به حجم گسترده تولید فرآورده در کشور می توان به غیر از صادرات و واردات در تجارت محصولات ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۷    
بیش از 50درصد از سود محقق شده در سه ماهه سوم سال به دست آمده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۶    
عدم صدور مجوز صادرات در بخش شمش روی، اعمال عوارض صادراتی، کاهش تعداد خریداران خارجی در نتیجه تحریم ها و مشکلات ناشی از انتقال ارز، صادرات را مشکل مواجه ساخته است ...