جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 31 تیر 1396 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 31 فروردین 1396 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1396 بولتن نیوز 31 خرداد 1396 بولتن نیوز 31 مرداد 1396 بولتن نیوز 31 شهریور 1396 بولتن نیوز 30 مهر 1396 بولتن نیوز 30 آبان 1396 بولتن نیوز 4 آذر 1396 بولتن نیوز 1 تیر 1396 بولتن نیوز 2 تیر 1396 بولتن نیوز 3 تیر 1396 بولتن نیوز 4 تیر 1396 بولتن نیوز 5 تیر 1396 بولتن نیوز 6 تیر 1396 بولتن نیوز 7 تیر 1396 بولتن نیوز 8 تیر 1396 بولتن نیوز 9 تیر 1396 بولتن نیوز 10 تیر 1396 بولتن نیوز 11 تیر 1396 بولتن نیوز 12 تیر 1396 بولتن نیوز 13 تیر 1396 بولتن نیوز 14 تیر 1396 بولتن نیوز 15 تیر 1396 بولتن نیوز 16 تیر 1396 بولتن نیوز 17 تیر 1396 بولتن نیوز 18 تیر 1396 بولتن نیوز 19 تیر 1396 بولتن نیوز 20 تیر 1396 بولتن نیوز 21 تیر 1396 بولتن نیوز 22 تیر 1396 بولتن نیوز 23 تیر 1396 بولتن نیوز 24 تیر 1396 بولتن نیوز 25 تیر 1396 بولتن نیوز 26 تیر 1396 بولتن نیوز 27 تیر 1396 بولتن نیوز 28 تیر 1396 بولتن نیوز 29 تیر 1396 بولتن نیوز 30 تیر 1396 بولتن نیوز 31 تیر 1396 
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان برای حضور در نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا از عصر روز گذشته (سه شنبه) در سالن تربیت بدنی دانشگاه شریف آغاز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۳    
برنامه شب فیروزه ای سه شنبه 3 مردادماه ساعت 21 میزبان " جهانبخش سلطانی" هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینما خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۲    
سودجویان فضای سایبری در سال های اخیر خود را با پیشرفت های فناوری هماهنگ کرده و با توجه به افزایش کاربران شبکه های اجتماعی، حجم کلاهبرداری های مالی شان را بالا برده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۷    
تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در ویتنام مغلوب ملی پوشان این کشور شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۳    
طی روزهای اخیر نامه محمدباقر قالیباف درباره نو اصولگرایی واکنش های بسیاری را در پی داشت که در این گزارش به مرور آن ها پرداخته شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۲    
تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 1395/12/30 شرکت تولی پرس
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۱    
نشست خبری و مراسم رونمایی آلبوم غمنومه فریدون به آهنگسازی استاد حسین علیزاده و نویسندگی و کارگردانی آقای پیمان قدیمی در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۴    
روزدوم مسابقات کشتی آزاد نوجوانان آسیا از صبح امروز یکشنبه در شهر بانکوک تایلند برگزار شد. تیم ایران در این رقابت های به مقام قهرمانی رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۵۸    
مهرانفر عکسی از خود، ریما رامین فر٬ محسن تنابنده و هومن حاجی عبداللهی را در پشت صحنه پایتخت 5 منتشر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر لزوم شناسایی نقاط ضعف طرح ملی کنترل بیماری های غیرواگیردار با اجرای پایلوت آن تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۳    
در کشورهای پیشرو، این موضوعی پذیرفته شده است که سیاست گذاری و مدیریت نظام سلامت امری کاملاً جدای از طبابت است تا مبادا در دوران وزارتشان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۵    
تارنمای آمریکایی واشنگتن تایمز نوشت: روسیه سلاح هایی می سازد که به هوش مصنوعی مجهز بوده و با برخورداری از امکان انتخاب خودمختار هدف، از سیستم های دفاعی معمول پیشی می گیرند
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایرانسل را با توجه به حجم دیتایی که مشترکان آن در کشور استفاده می کنند، بزرگ ترین ارائه دهنده ی دیتا در ایران معرفی کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۵    
معاون وزیر جهاد از آغاز مذاکره با بزرگترین شرکت های تامین کننده غلات جهان خبر داد و گفت: ما از آنها خواسته ایم توسعه صادرات گندم آسیابانی و دوروم ایران را در دستور کار خود قرار دهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۹    
مجید کاکوش مدال برنز کلاس W1 تورنمنت بین المللی تیراندازی با کمان معلولین را از آن خود کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۹    
دو تیم ملی کبدی پسران و دختران ایران در دومین دیدارهای تدارکاتی خود به پیروزی رسیدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۴    
برخی از نیروهای داعشی که توسط ارتش عراق در موصل دستگیر شده اند برای فرار از خط مقدم، با آرایش کامل صورت و لباس زنانه بودند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۰    
مجموعه ای از داستان های شرلوک هولمز در قالب کتابی با عنوانز شاهکارهای شرلوک هولمز منتشر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۷    
سامان پاکباز پس از کسب عنوان قهرمانی در ماده پرتاب وزنه معلولین کلاس F12 گفت: هر روز به رویای قهرمانی در رقابت های جهانی فکر می کردم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۳    
یک نظامی آمریکایی اعتراف کرده در مدت پنج سال حضورش در عراق بیش از 2هزار و 746عراقی را به قتل رسانده است و از این وحشیگری نیز احساس خوبی داشته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۸    
هر مدیومی ویژگی های خاص خودش را دارد. زمانی که یک بازیگر در تئاتر بازی می کند به خاطر مخاطبی هم که در انتهای سالن نشسته باید تکنیکی بازی کند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۰    
یکی از شدیدترین جنجال های ایجادشده شامل این ساخته حساسیت برانگیز کمال تبریزی بوده است. کمال تبریزی در این فیلم کاراکتر سارقش را با لباس روحانیت روانه یک روستای مرزی می کند و از قبل این موقعیت شوخی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۲    
روزنامه لس آنجلس تایمز در سرمقاله امروز خود با اشاره به گزارش های منتشر شده مبنی تلاش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای بر هم زدن توافق هسته ای ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۹    
رکوردهای بیشترین تماشاگر، بیشترین سانس در یک سینما، بیشترین سانس در کشور، بیشترین سانس فوق العاده بامدادی، بیشترین فروش اینترنتی و بیشترین فروش روز اول اکران یک فیلم در سینمای ایران ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۳    
نشست خبری آلبوم نمایشی و موسیقایی غمنومه فریدون عصر امروز شنبه با حضور حسین علیزاده در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۳    
عاشورای قدیم، نام مراسمی است که همه ساله در روستای مهران ازتوابع طالقان برگزار می شود و می توان آن را مهم ترین رویداد در تاریخ، فرهنگ و باورهای مردم این روستا تلقی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۰    
امروز 23 جولای 2017؛ زلزله، گدایی، جشن استقلال، اثر هنری عظیم الجثه و ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۶    
تصویر یک گراز دریایی در آکواریوم اتارو واقع در ژاپن
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۰    
اهم تغییرات و سیگنالهای بورسی امروز شرکت: شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی به شرح ذیل می باشد که در طی روز اصلاح و بازبینی شده و خبرهای جدید به آن اضافه می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۵    
با محرومیت حسینی علیرضا منصوریان برای بازی افتتاحیه لیگ برتر مدافع وسط تخصصی در اختیار ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۲    
تیم پارادوومیدانی ایران با سه پله صعود در جایگاه چهاردهم مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۹    
تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار تدارکاتی در ورزشگاه نقش جهان از سد سپاهان گذشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۹    
عبدالعزیز بن علی الشریف سخنگوی وزارت امور خارجه الجزایر در بیانیه ای اقدامات روز جمعه نظامیان اسرائیلی را در حق فلسطینیان در اطراف مسجد الاقصی به شدت محکوم کرد و تحرک فوری جامعه بین المللی را برای ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۸    
سایمون هندرسون، کارشناس آمریکایی در موسسه واشنگتن و مدیر برنامه های کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و سیاست انرژی در این مرکز و متخصص در امور عربستان سعودی اعلام کرد که محمد بن سلمان 31 ساله با "سرعتی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۵    
رییس جمهوری مصر در مراسم افتتاح پایگاه نظامی "محمد نجیب" در غرب این کشور تاکید کرد که ملت مصر در طول تاریخ به ارتش کشورشان اعتماد داشته اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۴    
اردوغان روز شنبه با انتشار بیانیه ای از جامعه جهانی خواست تا در خصوص رفع موانع ایجاد شده برای آزادی عبادت مسلمانان در مسجدالاقصی اقدام و تلاش لازم را انجام دهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۲    
مقام های ارشد حزب دموکرات آمریکا امروز (شنبه) اعلام کردند که اعضای این حزب و همتایان جمهوری خواهشان درباره لایحه مربوط به تحریم های جدید علیه روسیه و ایران به توافق رسیده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۱    
در پی تشدید تنش با دولت ترکیه ، گابریل وزیر امور خارجه آلمان در نامه ای سرگشاده به ترک تبارهای آلمان گفت: شما به اینجا تعلق دارید .
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۱    
پلیس افغانستان اعلام کرد روز جمعه هفتاد نفر از اهالی یک روستا در امتداد بزرگراه اصلی در جنوب این کشور به گروگان گرفته شدند و مهاجمان دست کم هفت نفر از آنها را کشتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۸    
دست های دخترک قادر به حرکت نبود و نمی توانست چیزی بنویسد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۸    
آبی پوشان خوزستانی در دیداری دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۷    
سیما سمر رئیس کمیسیون حقوق بشر افغانستان وضعیت امنیتی افغانستان را بحرانی دانست و گفت: یکی از دلایل، خروج زودهنگام نیرو های امنیتی به دلیل نبود یک استراتژی جامع طولانی مدت برای این کشور بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۴    
این آتش سوزی در منطقه باباطاهر رخ داده و گستردگی وسیعی ندارد و ماموران آتش نشانی شهرداری گرگان هم به این منطقه اعزام شده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۳    
گفت وگوهای بشری همیشه معقول و منطقی نیست. درست است که خداوند عقل و منطق را در اختیار همه قرار داده و همه می توانند به راحتی از این هدایای الهی استفاده کنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۳    
چهار زن آلمانی از جمله یک دختر 16 ساله که طی سال های اخیر به گروه داعش ملحق شده بودند در زندانی در عراق بازداشت هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۱    
معاون پزشکی باشگاه استقلال در دیدار امروز این تیم مقابل بادران حاضر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۹    
وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: بسیاری می پرسند که چرا دادستان کل (جف سشنز) یا شورای ویژه (تحقیقات در مورد پرونده روسیه به ریاست رابرت مولر) به جرایم فراوان هیلاری کلینتون یا کومی (مدیر سابق اف بی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
ناو هواپیمابر نسل جدید جرالد آر فورد آمریکا امروز رسما با حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در اختیار نیروی دریایی آمریکا قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای شادی هوادارانمان زحمت زیادی کشیده و می کشیم و به نظرم این حق بچه ها نیست که اینقدر مشکلات مالی داشته باشند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۶    
دفتر امانوئل ماکرون از دیدار رهبران چهار کشور روسیه، فرانسه، آلمان و اوکراین با یکدیگر در روز دوشنبه و به منظور حل بحران اوکراین خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۴    
سفیر جدید عربستان استوارنامه خود را تسلیم رئیس جمهور آمریکا کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۳    
بحران بین دو کشور آلمان و ترکیه بالا گرفته و در جدید ترین اتفاق، یک فعال حقوق بشر آلمانی در ترکیه به جرم حمایت از یک گروه تروریستی دستگیر شده و این اقدام بعد از ممانعت ترکیه از حضور نمایندگان پارلمان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به برقراری هوای صاف و آفتابی در غالب نقاط کشور طی سه روز آینده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
رییس کمیته انضباطی از محرومیت سه بازیکن باشگاه استقلال تهران خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
شب های تابستان که می شود بیشتر پارک ها و تفرجگاه های شهری پر از خانواده هایی می شود که بساط شام شان را به همراه یک فلاسک آب جوش و چایی برداشته اند و به دل طبعیت زده اند تا چند ساعتی را کنار خانواده و ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
اسلام چه حدی را برای پوشش و آرایش خانم ها و آقایان تعیین کرده است؟ به هر حال پوشش و آرایش چیزی است که هر روز با آن سر و کار داریم و اگر پاسخ این سؤال را به درستی ندانیم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۵    
زمانی که موصل به دست ارتش عراق افتاد و گروهی زن آلمانی که با داعش همکاری می کردند، دستگیر شدند، این امید می رفت که لیندا و. دختری اهل ایالت زاکسن آلمان نیز در میان آن ها باشد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۰    
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس امروز در محل تمرین تیم نفت حاضر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۵    
تیم ملی والیبال امید دومین روز حضورش در کشور اندونزی را با دو جلسه تمرین سنگین سپری کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۴    
کریس گریلینگ وزیر حمل و نقل بریتانیا که از دوستان نزدیک ترزا می به شمار می رود، عنوان کرد که نخست وزیر بریتانیا تا سال 2020 میلادی در منصب خود باقی خواهد ماند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۴    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از اجرای حدود مجاز معاینه فنی جدید از فردا خبر داد و گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
جمعه، در گزارشی اختصاصی به نقل از سه منبع نزدیک به کاخ سفید که به نام شان اشاره نشده از نارضایتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از وزیر خارجه اش در زمینه برجام خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
تیم فوتبال هیرنوین هلند در ادامه دیدارهای تدارکاتی پیش فصل جدید اردویژه برابر گنچربیرلیغی ترکیه به برتری رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۹    
پایگاه خبری 'خلیج تایمز' قطر روز شنبه گزارش داد که دولت عربستان امسال برای حجاج حج تمتع قطری محدودیت هایی وضع کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۸    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت گفت: انفجار گاز پیک نیک در منزلی در رشت که عصر امروز (شنبه) اتفاق افتاد، موجب مصدومیت یک مرد 53 ساله شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۸    
جان بولتون در مصاحبه ای اظهار داشت: ترامپ را مجبور کردند پایبندی ایران به برجام را تایید کند در صورتی که رضایت نداشته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۷    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: پرونده فرار از خدمت سربازان طی یکسال گذشته در دادسراهای نظامی کشور 23 درصد کاهش داشته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۷    
روبین کازان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر روسیه در دیدار مقابل زنیت در حضور 26 دقیقه ای مهاجم ایرانی در دقایق پایانی شکست خورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۴    
مهاجم پیشین تیم استقلال خوزستان با قراردادی به مدت یک فصل به تیم فولاد خوزستان پیوست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۳    
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: سلامت اجتماعی به افزایش کیفیت زندگی مردم کمک می کند و موجب می شود که آنان لذت بیشتری از زندگی ببرند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۲    
روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی در یادداشتی به قلم فیصل القاسم با عنوان ساز و دهل در ایران و عروسی در قطر به موضوع فریبکاری آمریکا در باج گیری از کشورهای عربی با کلید واژه ایران هراسی پرداخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۱    
باشگاه ملوان انزلی در خطر کسر 6 امتیاز و حتی سقوط به لیگ دسته دوم قرار گرفته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۷    
مدیرکل نظارت بر فرآورده های خوراکی وآشامیدنی سازمان غذا ودارو گفت: تاکنون گزارشی ازعرضه رب گوجه با رنگ های غیرمجازخوراکی در بازار به ما نرسیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۴    
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: طی 24 ساعت گذشته در مجموع 57 حادثه ویژه در سامانه EOC مرکز هدایت عملیات بحران ثبت شد که در این حوادث 260 نفر مصدوم و 18 نفر فوت کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۴    
تیم فوتبال سایپا مقابل تیم دسته اولی ملوان بندر انزلی شکست خورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۰    
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری دو قاچاقچی بزرگ بین المللی در منطقه جنوب شرق کشور و کشف 4 تن و 165 کیلو مواد مخدر و مقادیر زیادی مهمات جنگی در درگیری با قاچاقچیان مسلح خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۰    
تیم پارس جنوبی جم در یک بازی دوستانه مقابل تیم نیروی زمینی تهران به پیروزی رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۷    
تیم فوتبال پدیده خراسان مقابل تیم دسته اولی شیرازی به پیروزی رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۶    
روزنامه رودونگ سینمون که بلندگوی رسمی کره شمالی به شمار می رود نوشت: آنچه مجمع ملی کره جنوبی تاکنون انجام داده تنها باعث تشدید خصومت بین دو کره شده و نتوانسته است به تقویت وحدت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۶    
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 2 سارق 16 ساله و کشف 70 فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ارزشی نزدیک به یک میلیارد ریال در شهرستان دامغان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۵    
تیم فوتبال لیورپول به مقام قهرمانی تورنمنت چهار جانبه با نام جام آسیایی لیگ برتر در هنگ کنگ دست یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد که با شروع به کار مجدد و پایان یافتن تعطیلات مجلس در رابطه با 32 ماده باقی مانده لایحه حقوق کودک و نوجوان تصمیم گیری خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۲    
پلیس اعلام کرد این زن و راننده تاکسی در این پمپ بنزین بر سر کرایه مشاجره کرده اند و سپس این زن پشت فرمان تاکسی نشسته و فرار کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۱    
مارک کازوویتز ، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که وظیفه بررسی مسئله ارتباط تیم وی با روسیه و پاسخگویی به تیم تحقیق دخالت مسکو در انتخابات آمریکا را داشت، از سمت خود استعفا داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۹    
افسر سابق سیا در یادداشتی ضمن مطرح کردن این احتمال که رئیس جمهور آمریکا برای بار سوم ممکن است قصد تصدیق پیروی ایران از برجام را نداشته باشد گفت که ترامپ به وضوح در تلاش برای از بین بردن برجام است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۷    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد: یک سوم موارد ابتلا به زوال عقلی با پیروی از سبک زندگی سالم تر قابل پیشگیری است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۷    
شاگردان کونته انتقام شکست شان در فینال جام حذفی انگلیس برابر آرسنال را در دیداری دوستانه گرفتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۷    
یازدهمین ناو هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا که قابلیت حمل بیش از 80 جنگنده را دارد، با فرمان رئیس جمهور این کشور به آب انداخته شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۵    
تیم ملی تنیس بانوان کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه نهم به کار خود در رقابت های فدکاپ پایان داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۵    
پایگاه اینترنتی السومریه نیوز نوشت: یکی از نمایندگان ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق درباره توطئه ها علیه بسیج مردمی این کشور هشدار داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۴    
یک فرمانده نظامی در لیبی روز شنبه گفت درگیری ارتش ملی لیبی و گروه های مسلح در بنغازی شش کشته و هشت زخمی بر جا گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۳    
رییس اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه مرکز جامع تکامل کودکان تا مهرماه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال چلسی به مهاجم اسپانیایی تیمش اجازه شرکت در تمرینات پیش فصل را ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۸    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه از خدمات بانک ملی ایران تقدیر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۸    
سازمان جهانی بهداشت برای موفقیت ایران در نظام ثبت مرگ در نظام مراقبت سلامت، جمهوری اسلامی ایران را مورد تقدیر قرار داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۷    
یک متخصص قرنیه گفت: افراد بهتر است از سن 20 سال به بعد اقدام به انجام عمل لیزیک کنند چرا که در سنین پایین تر امکان تغییر شماره چشم بسیار زیاد است و همچنین از سن 20 سال به بعد باید حداقل یکسال شماره ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۷    
رقابت های بین المللی تیراندازی با کمان معلولان با درخشش نمایندگان کشورمان ادامه یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۴    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به رنگ های غیرمجاز در آلوچه و لواشک های غیربهداشتی، درباره عوارض مصرف این تنقلات بر روی کودکان توضیحاتی داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۲    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اعلام کرد که بیمه شدگان همگانی از ابتدای مرداد خدمات درمانی لازم را صرفا از مراکزدولتی دریافت می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۱    
خانواده آتنا قصد دارند با حضور در دادسرا از خواننده جنجالی شکایت کنند.