سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

دولت (dolat.ir)

مهمترین خبرهای دولت بر روی ایمیل شما

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 29 اسفند 1396 دولت 1 فروردین 1397 دولت 29 اسفند 1398 دولت 30 اسفند 1399 دولت 29 اسفند 1400 دولت 21 بهمن 1401 دولت 29 اسفند 1402 دولت 31 فروردین 1403 دولت 1 اردیبهشت 1403 دولت 2 اردیبهشت 1403 دولت 3 اردیبهشت 1403 دولت 4 اردیبهشت 1403 دولت 5 اردیبهشت 1403 دولت 6 اردیبهشت 1403 دولت 7 اردیبهشت 1403 دولت 8 اردیبهشت 1403 دولت 9 اردیبهشت 1403 دولت 10 اردیبهشت 1403 دولت 11 اردیبهشت 1403 دولت 12 اردیبهشت 1403 دولت 13 اردیبهشت 1403 دولت 14 اردیبهشت 1403 دولت 15 اردیبهشت 1403 دولت 16 اردیبهشت 1403 دولت 17 اردیبهشت 1403 دولت 18 اردیبهشت 1403 دولت 19 اردیبهشت 1403 دولت 20 اردیبهشت 1403 دولت 21 اردیبهشت 1403 دولت 22 اردیبهشت 1403 دولت 23 اردیبهشت 1403 دولت 24 اردیبهشت 1403 دولت 25 اردیبهشت 1403 
  ۱ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، دهمین همایش سراسری گرامیداشت روز فولکس واگن در ایران را به صورت همزمان در 6 استان برگزار می کند.
  ۱ ساعت پیش   + ۴۴ سایت دیگر  
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای یکم تا 18 خرداد، از 25 اردیبهشت آغاز می شود.
  ۱ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس داده های مرکز آمار ایران در سال 1402 نرخ بیکاری کل کشور به 8.1 درصد رسید که این کمترین نرخ بیکاری در چند دهه اخیر است.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: 40 درصد زائران حج تمتع سال 1403، معادل بیش از 32 هزار زائر از ترمینال سلام اعزام می شوند.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
نخستین لکوموتیو مپ 30 شرکت مپنا با توان 4 هزار اسب بخار با حضور مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.
  ۱ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل محیط زیست استان خوزستان گفت : پرندگان مهاجر عمده پرندگان موجود در استان خوزستان را تشکیل می دهند که به صورت دو گروه عمده مهاجران زمستان گذران و مهاجران تابستانه وارد استان می شوند ...
  ۱ ساعت پیش    
مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت : طرح پرچمداری " کمک نیروهای جهادی و انقلابی به حفظ محیط زیست" با همکاری مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان ماهدشت در حوزه علمیه نورالهدی ماهدشت برگزار شد.
  ۱ ساعت پیش   + ۴۷ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی با احتمال ایجاد رگبار، رعدوبرق، آب گرفتگی معابر و وزش باد شدید، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.
  ۱ ساعت پیش   + ۴۴ سایت دیگر  
نتایج تحقیقات انجام شده توسط سی.ان.ان نشان می دهد که نظامیان صهیونیست در یک مرکز بازداشت سرّی در النقب، اسرای فلسطینی را تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار می دهند.
  ۱ ساعت پیش   + ۴۷ سایت دیگر  
چهاردهم می 1948 میلادی سرآغاز دوره نکبت بار اشغال خاک فلسطین و نقض آشکار حقوق مردم مظلوم آن بویژه حق تعیین سرنوشت آنهاست.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
دبیر ستاد مرکزی سی و پنجمین سالگرد ارتحال و بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) عصر امروز دوشنبه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در برنامه تلویزیونی جهان آرا حضور یافت.
  ۱ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
آقای سارباناندا سونوال وزیر بنادر، کشتیرانی و آبراهه های جمهوری هند با دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
  ۲ ساعت پیش    
تصویبنامه هیات وزیران درخصوص آیین نامه اجرایی قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس ابلاغ شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات موثر در حفظ زیستگاه پرندگان مهاجر، گفت: در روند سرشماری سال گذشته، 3 هزار و 176 قطعه پرنده در این استان شناسایی شده است.
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: با هدف توسعه دیپلماسی مهارت و نمایش توانمندی های مهارتی ...
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قرارداد تجهیز و بهره برداری از پایانه های کانتینری و کالای عمومی بندر شهید بهشتی چابهار بین هند و ایران گفت ...
  ۲ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران از ارسال نخستین محموله دارویی هلال احمر ایران برای حج تمتع 1403 به عربستان سعودی خبر داد
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت هلال احمر و دهه کرامت، 2 هزار بسته معیشتی در قالب طرح "هلال رأفت" در مناطق محروم استان خراسان جنوبی توزیع خواهد شد
  ۲ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: پرونده تخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و دستورالعمل های استاندارد برای 12 واحد تولیدی و آزمایشگاهی در استان تشکیل و اعمال قانون شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
براساس اعلام درگاه ملی مجوز ها تا 23 اردیبهشت 702683 مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است که از این تعداد 666069 مجوز سهم اصناف کشور است که سازمان ملی استاندارد، اصناف ...
  ۲ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
رسانه KHAMENEI.IR در گفتگو با علیرضا مختارپور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، ابعاد مختلف نگاه رهبر انقلاب به حوزه کتاب را مورد بررسی قرار داده است.
  ۲ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
دکتر پیرحسین کولیوند با سیل زدگان افغانستان ابراز همدردی کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال همگام با بسیاری از ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی و در راستای حفاظت از محیط زیست به پویش امروز من بدون کیسه پلاستیکی پیوست.
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در دهه 80 تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می شد، اما امروز به جایی رسیده که می توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.
  ۲ ساعت پیش    
آرش ملکیان استاد دانشگاه تهران کارگاه بین المللی مشترکی را با صندوق مشترک راه ابریشم چین پیرامون موضوع آب و با حمایت بنیاد ملی علم ایران برگزار کرد.
  ۲ ساعت پیش    
به گفته مدیرعامل شرکت روناش تکنولوژی پارس، این شرکت انواع کیت های استخراج DNA و RNA را با یک بیستم قیمت نمونه های اروپایی به بازار عرضه می کند ...
  ۲ ساعت پیش    
نمایشگاه ایران هلث به عنوان دومین رویداد بزرگ در حوزه تجهیزات و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی در منطقه خاورمیانه که سالانه تعداد زیادی از شرکت های توانمند در آن حضور دارند ...
  ۲ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به مدیران کل محیط زیست استان ها دستور داد که نظارت جدی و مستمری بر فعالیت باغ وحش ها داشته باشند و هرگونه جابه جایی جانوران وحشی در باغ وحش ...
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در نشست فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی شرکت کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سعید پورابوالقاسم را به عنوان رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منصوب کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی شبیر فیروزیان را به عنوان معاون قرآن و عترت این وزارتخانه منصوب کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲۶ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز دوشنبه (24 اردیبهشت) از مرحله پایانی اولین رویداد ملی بازی آرا (تولید و رشد بازی های محتوایی) بازدید و با شرکت کنندگان گفت وگو کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی بازدید امروز مقام معظم رهبری از سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در رشته توئیتی نوشت: تاکید امروز رهبر انقلاب بر تقویت عرضه کتاب ...
  ۲ ساعت پیش    
جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه از تشکیل کارگروه مدیریت پسماند به پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه،خبر داد .
  ۲ ساعت پیش   + ۳۵ سایت دیگر  
وزیر نفت با اشاره به افزایش 5 میلیون تنی ظرفیت صادرات پتروشیمی کشور و رشد 20 درصدی گروه نفت و گاز در سال 1402 ...
  ۲ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی در خصوص قرارداد تجهیز و بهره برداری از پایانه های کانتینری و کالای عمومی بندر شهید بهشتی چابهار بین هند و ایران گفت ...
  ۲ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: الگوی حکمرانی ولایی مردمی را در هلال شاهدیم، که این الگو باید مدون شود.
  ۲ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: طلاب در به عنوان مبلغان بشردوستی در کنار هلال احمر ایستاده اند که با توسعه خدمات بشردوستانه می توانیم جامعه ای الگو داشته باشیم.
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از پیشرفت طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در این استان خبر داد و گفت ...
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به تاکید استاندار کرمانشاه برای رشد اقتصادی 7 تا 8 درصدی استان در سال جاری ...
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از بهبود کیفیت ارتباطات 70 خانوار، با پوشش جمعیتی بیش از 200 نفر از مناطق روستایی بخش رانکوه شهرستان املش به اینترنت پرسرعت 4G خبر داد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین در برنامه گفتگوی ویژه خبری از پیشرفت طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در استان خبر داد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه بیان کرد: با تلاش های همکاران مجموعه ارتباطات، پایش مسیر های راهپیمایی بازی دراز به صورت کامل صورت گرفت و در نهایت با احداث یک سایت سیار در انتهای مسیر ...
  ۲ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: استان فارس به عنوان میزبان برگزاری سومین جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی انتخاب شده است و این جشنواره، پاییز امسال به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
استاندار فارس گفت: برای میزبانی از سومین جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی به صورت بین المللی، آمادگی کامل داریم و معتقدیم این رویداد می تواند باعث ایجاد نشاط در جامعه شود.
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری از شرکت های توزیع گاز اکسیژن طبی بروجن بازدید کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
از 148 دفتر پیشخوان دولت فعال در استان زنجان، 88 دفتر استان در رتبه یک و 24 دفتر در رتبه دو قرار دارند.
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: در محله منظریه با اجرای 16 کیلومتر فیبرنوری منازل و کسب و کارها، بستر اتصال به اینترنت با سرعت های چند صد مگابیتی فراهم می شود.
  ۲ ساعت پیش    
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: برنامه ملی آبادیران علاوه بر کمک به هم افزا و همراه کردن دستگاه ها و بخش های اجرایی و اثرگذار در امر محرومیت زدایی ...
  ۲ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با رزا اتانبایوا، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور افغانستان، در محل این ستاد دیدار و گفت وگو کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل از اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار به راه آهن زاهدان-مشهد خبر داد و گفت: به زودی یک هزار میلیارد تومان دیگر نیز از محل تهاتر نفت به پروژه اختصاص می یابد.
  ۲ ساعت پیش   + ۵۳ سایت دیگر  
قرارداد تجهیز و بهره برداری از پایانه های کانتینری و کالای عمومی بندر شهید بهشتی چابهار بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری هند و با سرمایه گذاری طرف هندی امضا شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نقش مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در بهبود فضای کسب و کار در دولت سیزدهم ستودنی و اعتماد حاکمیت نسبت به این مراکز حداکثری است.
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
وزیر بنادر و کشتیرانی و آبراهه های هند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باور داریم بندر چابهار نه تنها موجب توسعه تجارت برای دو کشور خواهد شد بلکه می تواند، تجارت منطقه را متحول کند ...
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
با هدف اجرای مفاد اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اولین سند پیوست مهارتی استانی در سطح کشور با موضوع توسعه دیپلماسی مهارت با حمایت و راهبری استانداری با تمرکز بر اقلیم کردستان عراق ابلاغ شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از ارائه پیشنهاد اجرای طرح تخصیص سوخت ناوگان حمل ونقل دیزلی براساس اسناد حمل برخط (سوخت رسانی در مسیر) خبر داد و گفت ...
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان از شروع عملیات واگذاری سرویس FTTH در زون های 1 و 2 و 3 شهر دورود خبر داد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
از زمان تصویب قانون خروج بانک ها از بنگاهداری تا آغاز دولت سیزدهم یعنی در 6 سال حدود 55 هزار میلیارد تومان مجموع دارایی های مازاد بانک ها بود که فروخته شده است اما این رقم در دولت سیزدهم به 77 هزار ...
  ۲ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
بررسی ها نشان می دهد مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز چیزی حدود 1100 مگاوات مصرف برق دارند، مصرف برقی که معادل یک استان کشور همچون همدان در اوج بار مصرف است و در صورت عدم مقابله با این مراکز خسارت ...
  ۲ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
مدیر کانون مدیریت دارایی های فکری گفت: براساس مطالعه ای که در معاونت علمی در مورد اختراعات ثبت شده در ایران انجام شد ...
  ۲ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
تفاهم نامه وزارت نیرو و صندوق توسعه ملی به منظور اعطای تسهیلات برای احداث 15 هزار مگاوات واحد نیروگاهی در راستای به حداقل رساندن ناترازی صنعت برق کشور صبح امروز به امضاء رسید.
  ۲ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی، میزان سرمایه گذاری در اجرای سد قیز قلعه سی به عنوان بزرگترین و مهمترین پروژه آبی مرزی شمال غرب کشور را 5 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت ...
  ۲ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رشد 50 پله ای رتبه فناوری ایران در مدت 10 سال خبر داد.
  ۲ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
روح الله دهقانی در سومین نشست شورای سیاستگذاری دومین نمایشگاه ملی آبادیران با بیان این که رفع محرومیت های مناطق کم تر برخوردار و آبادانی ...
  ۲ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: حمایت از زوجین نابارور با همکاری بیمه سلامت و موسسات درمانی روند صعودی دارد.
  ۲ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
به مناسبت تقارن هفته ی هلال احمر و بسیج سازندگی، کاروان سلامت نذرخدمت درمن در شهرستان خنداب برگزار شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۵۸ سایت دیگر  
هیات وزیران با هدف توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به زائران و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات 2000 دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از 5 سال را تصویب کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مراسم اختتامیه اولین دوره کدکمپ برای 3600 دانش آموز دوره اول متوسطه استان مازندران با هدف آموزش مهارت برنامه نویسی و هوش مصنوعی در راستای تربیت نیروی ماهر در بحث اقتصاد دیجیتال روز پنجشنبه 20 ...
  ۲ ساعت پیش    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سومین همایش گفت وگوهای ایرانی-عربی با عنوان برای همکاری و تعامل به میزبانی شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته(یکشنبه 23 اردیبهشت) در تهران آغاز ...
  ۲ ساعت پیش   + ۵۲ سایت دیگر  
در پی دستور رئیس جمهور برای اقدام جهت کاهش نرخ بیکاری 6 استان با نرخ بیکاری بالاتر از میانگین کشور، در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور تصمیمات و اقدامات مورد نیاز برای کاهش نرخ بیکاری در این ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۱۰ سایت دیگر  
دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزرات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی هواپیمایی های مطرح کشور ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی شمس آباد گفت: شعار جهش تولید با مشارکت مردم با مشارکت تولید کنندگان و صنعتگران به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، نشست تخصصی اولویت دهی به کودکان در حمایت اجتماعی؛ ایده ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
نشست ماهانه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، با حضور سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای توسعه زیرساخت های گردشگری آمادگی کامل داریم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، عسکر جلالیان معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری شنبه 22 اردیبهشت 1403 در آیین اختتامیه دومین رویداد جایزه ملی جوانی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
طرح دستیابی به دانش فنی تولید مکمل کاهنده استرس گرمایی با استفاده از برخی ویتامین ها، مواد معدنی، پلی فنول ها و پروبیوتیک ها در جوجه های گوشتی آرین با هدف کاهش استرس گرمایی در جوجه های گوشتی برای ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۶۰ سایت دیگر  
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: بارندگی های اخیر سبب شد تا برای نخستین بار در حدود 4 سال اخیر، میانگین بارش کشور به 200 میلی متر برسد و کسری بارش ایران را به کمترین مقدار در این مدت برساند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: دانشگاه علامه طباطبایی مجری و میزبان سومین دوره از جشنواره برهان خواهد بود و در دو مرحله تقدیر از بهترین کرسی ها ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲   + ۲۵ سایت دیگر  
مدیر سامانه خودنویس میزان ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس را بیش از 300 هزار قرارداد عنوان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
پارک فناوری پردیس به عنوان مجری برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث ، رویداد سرمایه گذاری تکنووست را در حوزه سلامت برگزار می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
دبیر ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته از شناسایی دانش بنیان های موثر در تکمیل زنجیره ارزش مواد اولیه معدنی در نمایشگاه اینوتکس خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل محیط زیست استان گفت: بارش باران در روزهای گذشته موجب افزایش بیست سانتی متری عمق آب در اثر طبیعی ملی تالاب بزنگان شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل محیط زیست استان خراسان رضوی گفت:خشکسالی های شدید و دنباله دار تهدیدی برای حضور پرندگان مهاجر در استان محسوب می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۹ سایت دیگر  
روغن های مورد نیاز تجهیزات صنعت نفت با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت های دانش بنیان بومی سازی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات در بازدید از نمایشگاه اینوتکس گفت: اینوتکس، یک گردهمایی ملی بین فناوران و نوآوران کشور است و می تواند به شبکه سازی و به همرسانی دانش بنیان ها و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۲۰ سایت دیگر  
معاون علمی رییس جمهور با اشاره به حمایت از نوآوری های شرکتی در قالب مراکز نوآوری درون سازمانی گفت: هسته ها و ایده های نوآورانه در دل شرکت ها در قالب برنامه نوآفرین معاونت علمی حمایت می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از اثر نقاشی "مائده" از آثار حسن روح الامین گفت: در جلسه تقدیر و تشکر و قدردانی از هنرمند متعهد و انقلابی هستیم که به رغم اینکه هنوز عمر پربرکت او به چهل ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۸ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دوران کودکی، بیشترین اهمیت و حساسیت را برای تثبیت وضعیت سلامتی دارد، درمان کودکان را جزو درمان های پایه عنوان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۱۵ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر کسی از طریق سامانه کتاب تهیه کند 30 درصد تخفیف دریافت می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲    
با کمک ورزشکاران نیکوکار کرمان آزادسازی 6 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان مرکزی کرمان با اعتبار 750 میلیون ریال انجام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۱۰ سایت دیگر  
جلسه بررسی وضعیت استان تهران در اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش عصر امروز برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای سیاستگذاری جایزه جهانی فلسطین گفت: به دوستان و میهمانان بزرگواری که از کشورهای دوست و برادر و مقاوم عراق، یمن، لبنان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۹ سایت دیگر  
حجت الاسلام والمسلمین احدی با اعلام اینکه ورزشکار باید علاوه بر رعایت تمام اصول حرفه ای، پهلوان و جوانمرد باشد، گفت: افتخارآفرینان کرمانی همواره در عرصه جوانمردی و پهلوانی خوش درخشیده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
بمناسبت دهه کرامت پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر قرقری در مرزی ترین نقطه جنوب شرق ایران، با حضور عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، محمد کشاورز فرماندار شهرستان افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
پارسانیا مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان با بیان اینکه انتخابات شبکه های تخصصی سمن ها آغاز شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
سینا کلهر معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از اولویت هایی که برای این حوزه در نظر گرفته ایم، تحول در سن ازدواج و ورود به بازار کار است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین 45 هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: 60 نقطه برای شهرک سازی شناسایی شد و مطالعات مکان یابی این شهرک ها به اتمام رسید.
مشاهده نتایج بیشتر...