یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 29 اسفند 1394 - dolat.ir

دولت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۳    
وزیران امور خارجه ایران و ترکیه روز شنبه در نشست خبری مشترک در استانبول بر ضرورت حفظ تمامیت ارضی عراق و سوریه ، همکاری در مبارزه با تروریسم و افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور تاکید کردند.
دولت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : براساس سیاست حمایتی دولت یازدهم، خدمات بیشتری به روستاییان صورت می گیرد و اکنون شمار دفترچه بیمه صادر شده برای این قشر به بیش از چهار برابر رقم اولیه رسیده است.
دولت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۳    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در پایان دیدار یک روزه خود از ترکیه در تماسی تلفنی با یکی از مجروحان ایرانی عملیات تروریستی استانبول که در بیمارستان بستری است، از وی احوال پرسی کرد.
دولت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۳    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که در حال دیدار از ترکیه است عصر امروز در استانبول با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای تبادل نظر کردو گفت ...
دولت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: اراده دولت تدبیر و امید، فراهم کردن زمینه رفاه مردم ایران اسلامی است.
دولت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۳    
رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سال 1395 هجری شمسی و عید سعید نوروز را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه ...
دولت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۳    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز شنبه در استانبول گفت: ایران و ترکیه به عنوان دو کشور بزرگ منطقه نیاز است که علیه خطر افراط گرایی و فرقه گرایی در منطقه همکاری کنند.
دولت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
وزیر امور خارجه کشورمان امروز(شنبه) در بدو ورود به استانبول گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال بهترین روابط اقتصادی با ترکیه در پسابرجام است.