یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۳May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت بهار 27 بهمن 1394 - dolatebahar.com

دولت بهار 29 اسفند 1393 دولت بهار 31 فروردین 1394 دولت بهار 30 اردیبهشت 1394 دولت بهار 31 خرداد 1394 دولت بهار 31 تیر 1394 دولت بهار 31 مرداد 1394 دولت بهار 31 شهریور 1394 دولت بهار 30 مهر 1394 دولت بهار 30 آبان 1394 دولت بهار 30 آذر 1394 دولت بهار 30 دی 1394 دولت بهار 29 اسفند 1394 دولت بهار 1 بهمن 1394 دولت بهار 2 بهمن 1394 دولت بهار 3 بهمن 1394 دولت بهار 4 بهمن 1394 دولت بهار 5 بهمن 1394 دولت بهار 6 بهمن 1394 دولت بهار 7 بهمن 1394 دولت بهار 8 بهمن 1394 دولت بهار 9 بهمن 1394 دولت بهار 10 بهمن 1394 دولت بهار 11 بهمن 1394 دولت بهار 12 بهمن 1394 دولت بهار 13 بهمن 1394 دولت بهار 14 بهمن 1394 دولت بهار 15 بهمن 1394 دولت بهار 16 بهمن 1394 دولت بهار 17 بهمن 1394 دولت بهار 18 بهمن 1394 دولت بهار 19 بهمن 1394 دولت بهار 20 بهمن 1394 دولت بهار 21 بهمن 1394 دولت بهار 22 بهمن 1394 دولت بهار 23 بهمن 1394 دولت بهار 24 بهمن 1394 دولت بهار 25 بهمن 1394 دولت بهار 26 بهمن 1394 دولت بهار 27 بهمن 1394 دولت بهار 28 بهمن 1394 دولت بهار 29 بهمن 1394 دولت بهار 30 بهمن 1394 
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۶    
دولت بهار: عملیات آزاد سازی "موصل" طبق گفته مقامات عراقی به زودی آغاز می شود.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۶    
دولت بهار: در این گزارش تصاویری متحیر کننده از معابد چینی مشاهده می کنید.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۶    
دولت بهار: گیوه از سالیان دراز مخصوص استان های گرمسیری بوده است پاپوشی که در سال 2000 به عنوان بهترین و خنگ ترین کفش جهان معرفی شد ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۳    
دولت بهار: 1800 نفر از کاربران رسانه های اجتماعی از این تصویر عجیب و غریب متعلق به یک موجود نقره ای دراز که آب دریا آن را به سواحل استرالیا آورده است، دیدن کرده اند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۳    
دولت بهار: این سنجاب قرمز در حال کاراته بازی است. این دو سنجاب در حال دعوا بر سر دانه در برف هستند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۰    
دولت بهار: در این کلیپ جانسوز وداع فرزند و همسر با شهید مدافع حرم ایرانی را می بینید.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۰    
دولت بهار: تصاویر بزرگ ترین حیوانات، مواد غذایی و . . . را مشاهده می کنید که مانند آنها وجود ندارد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۰    
دولت بهار: غار آهکی زرین غار، یکی از زیباترین غارهای کشف شده استان زنجان است که در ضلع غربی جاده ترانزیت زنجان – همدان و در 35 کیلو متری شهرستان خدابنده قرار دارد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۷    
دولت بهار: یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس مدعی احتمال فروش جنگنده های ساخت جمهوری چک به ایران با وساطت نخست وزیر انگلیس شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۴    
دولت بهار: ترکیب پاری سن ژرمن و چلسی برای دیدار امشب مشخص شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۱    
دولت بهار: تانک اصلی میدان نبرد ارتش روسیه "تی-90" در اواخر دهه ی 1980 و اوایل 1990 میلادی به عنوان مدل به کل ارتقا یافته ی تانک "تی-72 بی" طراحی و ساخته شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۱    
دولت بهار: خالده، روستایی از توابع شهرستان لامرد استان فارس می باشد که دارای طبیعت چشم نواز و آثار باستانی بسیاری است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۸    
دولت بهار: مسجد جامعِ ورامین یکی از مساجد جامع شاخص ایران است. پس از چندین قرن، هنوز می شود اوج هنر معماری ایلخانی را در این مسجد دید ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۲    
دولت بهار: مسئولان فدراسیون تکواندو از بهزاد خداداد قهرمان سابق تیم ملی تکواندو به دلیل اتهام به تیم ملی پس از شکست مقابل آذربایجان، شکایت کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۲    
دولت بهار: لیست نهایی 109 داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان منتشر شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۲    
دولت بهار: نیروهای عراقی در ادامه عملیات علیه گروه تروریستی داعش موفق شدند تمامی روستاهای اطراف فلوجه را از چنگال تروریستهای داعشی آزاد کنند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۱۴    
دولت بهار: دره رنگارنگ در شبه جزیره سینا در مصر با دیوارهای باریک و عمیق که به 20 طبقه می رسد به عنوان سرزمین عجایب در زمین شناسی توصیف می شود ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
دولت بهار: چند روزی است آل سعود، حملات خود در یمن را بر تصرف پایتخت کشور یمن متمرکز کرده تا بدین ترتیب، با توانمند جلوه دادن خود در فیصله دادن به جنگ یمن در نزد آمریکا و انگلیس ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۸    
دولت بهار: رئیس سابق بانک مرکزی از تأیید صلاحیتش برای کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس خبر داد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۶    
دولت بهار: وی نویسنده سخنرانی های مهم شاه شد. ایده تغییر تقویم ایران از هجری خورشیدی به شاهنشاهی نیز به شجاع الدین شفا نسبت داده می شود.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۰    
دولت بهار: عیسی تشیروما سخنگوی دولت کامرون در سخنانی از کشته شدن بیش از 100 نفر از تروریست های بوکوحرام در نیجریه خبر داد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۰    
دولت بهار: طبق یک مطالعه جدید، قرص های آهن که برای درمان کمبود آهن استفاده می شوند بی نهایت خطرناک هستند چرا که می توانند در مدت 10 دقیقه به DNA آسیب برسانند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۴    
دولت بهار: بر همین اساس رکود بیش از حد در کارخانه های کاشی و سرامیک باعث شده است این شرکت ها به پرداخت تعهدات مالی خود به کارخانه های تولیدکننده مواد اولیه کاشی پایبند نباشند و آن کارخانه ها را هم به ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۴    
دولت بهار: نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام امروز در حال اجرایی شدن است و دولت دیگر هیچ بهانه ای برای رفع مشکلات اقتصادی مردم ندارد ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۱    
دولت بهار: محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت از مجلس خواست لایحه بودجه سال 95 را تا پایان سال یا حداکثر تا هفته سوم فرودین ماه تصویب کند تا برای پرداخت اضافه حقوق کارمندان و بازنشستگان اقدام شود.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۱    
دولت بهار: دانشمندان کانادایی با اشاره به مسیر جدیدی در مراقبت های شناختی مرتبط با پیری، توانسته اند شواهد بیشتری مبنی بر عملکرد متفاوت مغزهای پیر نسبت به مغزهای جوان در اجرای تکالیف مشابه حافظه پیدا ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۱    
دولت بهار: در مورد چاقی و دلایل محتمل برای آن هنوز ابهامات و پرسش های زیادی پیش روی ما وجود دارد؛ اما دانشمندان آلمانی باور دارند که به وجود یک سوییچ ژنتیکی پی برده اند که می توان با استفاده از آن به ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۴۸    
دولت بهار: ائتلاف متجاوز سعودی با پیشنهادهای خوب مالی هم نتوانست شرکت آمریکایی بلک واتر را به باقی ماندن در یمن قانع کند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۹    
دولت بهار: در این گزارش نگاهی داریم به سفر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان به کشور مکزیک.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۹    
دولت بهار: کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته بیست و یکم لیگ برتر را اعلام کرد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۹    
دولت بهار: مراسم جشن ازدواج 185 زوج جوان در منطقه هشت بندی هرمزگان با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۱    
دولت بهار: یک کار هنری جالب با موضوع حضرت ابوالفضل العباس(ع)
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۱    
دولت بهار: با ادامه محاصره شهرهای فوعه و کفریا، بسیاری از مردم این شهرها به بیماری کم خونی دچار شدند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۱    
دولت بهار: جمعی از کودکان شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا در استان ادلب سوریه با برگزاری تجمعی به ادامه محاصره این دو شهر شیعه نشین توسط گروه های تکفیری اعتراض کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۱    
دولت بهار: گروه تروریستی داعش با بمب گذاری، یک سرباز ارتش مصر را به قتل رساند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۱    
دولت بهار: نیروهای امنیتی عراق یک گروه از تروریست های داعشی را در شهر بغداد دستگیر کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۲    
دولت بهار: سردبیر عصراندیشه گفت: برجام ما را از معادله قدرت آینده جهان حذف می کند و وقتی وزن ژئوپلتیک ما کاهش یابد، عقب گرد می کنیم و به جای پیش رفت، پس می رویم.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۴    
دولت بهار: شورای پول و اعتبار در نشست ویژه سودی خود تصمیم گرفت که نرخ سود تسهیلات مبادله ای از 21درصد به 20درصد و تسهیلات مشارکتی از 24درصد به 22درصد کاهش یابد ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۴    
دولت بهار: این سیاست دولت که تنها مردم را در سختی ها شریک می داند و در خوشی ها همه چیز محرمانه می شود تنها به بی اعتمادی عمومی، دامن می زند و نتیجه آن نیز از سوی اصحاب قدرت ، فساد خواهد بود.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۴    
دولت بهار: جولان میوه های خارجی فیسالیس، رامبوتان و گیلاس های 170 هزار تومانی آرژانتینی در بازار تبریز، در حالی صورت گرفته که برجام به کام خارجی ها و پولدارها انگار خوش آمده است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۵    
دولت بهار: هزاران پناهجوی سوری که بعد از تشدید درگیری ها بین نیروهای دولتی و تروریست های تکفیری محبور به ترک خانه و کاشانه خود شده اند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۲    
دولت بهار: ارتش ترکیه بار دیگر پایگاه های ارتش سوریه را در چندین روستای مرزی در ریف لاذقیه هدف حملات توپخانه ای خود قرار داده است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۶    
دولت بهار: سناتور مک کین تهدید کرده که اگر تحقیقات از 10 تفنگدار آمریکایی بیش از این طول بکشد، خودش ملوانان را به سنا احضار می کند ولی پنتاگون می گوید معلوم نیست تحقیقات کی تمام می شود.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۴    
دولت بهار: ابهر یکی از شهرستان های استان زنجان است. منبع درآمد اصلی روستائیان از طریق کشاورزی – دامداری و باغداری می باشد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۴    
دولت بهار: مراسم چهلم شیخ نمر با حضور جمعی از زنان و طلاب انقلابی و خانواده شهدای مدافع حرم به همت خیزش مردمی "من یک زن انقلابی ام" در مدرسه علمیه الغدیر تهران برگزار شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۱    
دولت بهار: رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه در یک ماه اخیر بیش از 40 شهیدتفحص شده است، گفت: 68 شهید تازه تفحص شده به زودی از مرز شلمچه وارد کشور می شوند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۱    
دولت بهار: یک اصله درخت کهنسال ظهر امروز در یکی از معابر شهر مشهد از ریشه درآمد و بر روی یک خودروی سواری سانتافه سقوط کرد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۸    
دولت بهار: شرکت کنندگان مسابقه عکس حیات وحش نشنال جغرافیک معرفی شدند دراینجا نگاهی داریم به عکس های شرکت کنندگان و برگزیدگان مسابقه.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۸    
دولت بهار: ابراهیم احمد عمر رئیس پارلمان سودان از آمادگی این کشور برای اعزام نیروی زمینی به سوریه برای مبارزه با داعش خبر داد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۸    
دولت بهار: منابع غربی فاش کردند که نخست وزیر عراق به اوباما هشدار داده است که در مورد حضور نیروهای ترکیه در موصل به روسیه متوسل خواهد شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۳    
دولت بهار: عروسی یک دختربچه در لبنان تنها یک نمونه از 37 هزار ازدواج کودکان در روز است. برخی داماد را مجرم می دانند و برخی دیگر نیز فقط به تبریک گفتن به آن ها بسنده می کنند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۳    
دولت بهار: محققان پیش از این تصور می کردند که حیوانات عظیم الجثه استرالیا که 45 هزار سال قبل زندگی می کردند ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۳    
دولت بهار: دانشمندان به تازگی در برمه یک قطعه کهربا کشف کرده اند که در آن، دو مورچه با آرواره هایی که هنوز به همدیگر قفل شده اند، در حال جنگ تن به تن با هم هستند؛ جنگی که 100 میلیون سال طول کشیده است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۰    
دولت بهار: کارشناس مسئول برنامه سرطان مرکز بهداشت استان کرمانشاه مصرف زیاد کباب را یکی از عوامل زمینه ساز در ابتلا به سرطان روده بزرگ عنوان کرد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۰    
دولت بهار: یک داور به خاطر اخراج یک بازیکن به قتل رسید.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۰    
دولت بهار: همزمان با آغاز عملیات آزادسازی منطقه "حامضیه" در شرق رمادی، فرمانده عملیات الانبار از کشف و شناسایی یک گور دسته جمعی در شرق این شهر خبر داد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۴    
دولت بهار: در این گزارش قصد داریم از یک گل کهکشانی زیبا که در فضا معلق است برایتان پرده برداری کنیم.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۱    
دولت بهار: یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی تصویر عجیب و خیره کننده ای را از کره زمین تهیه و در اینستاگرام ناسا قرار داده است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۵    
دولت بهار: گاهی اوقات دیدن یک عکس قدیمی خاطرات بسیاری را در ذهن ما یادآوری می کند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۲    
دولت بهار: دانشمندان آمریکایی توانستند با استفاده از چاپگر سه بعدی، یک گوش مصنوعی بسازند. البته نوعی گوش مصنوعی که از سلول های واقعی انسان ساخته شده و بنابراین کاملا مثل گوش واقعی زنده است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۹    
دولت بهار: تصویری کمتر دیده شده از آل کاپون یکی از معروف ترین خلافکاران آمریکایی در دهه 20 میلادی مشاهده می کنید.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۹    
دولت بهار: خانواده شهید مدافع حرم در دیدار با مقام معظم رهبری یادگاری جالبی از ایشان دریافت کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۹    
دولت بهار: در این بسته مجموعه ای از بهترین تصاویر پس زمینه موتور سیکلت های عضلانی و مسابقه ای را برای شما آماده کردیم.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۳    
دولت بهار: این آیه از امیدبخش ترین آیات قرآن مجید نسبت به همه گنه کاران است، شمول و گستردگی آن به حدی بوده که در روایات از آن تعبیر به أوسَعُ الآیات شده است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
دولت بهار: دروازه بان موفق استقلال خوزستان که یکی از عوامل موفقیت تیم ویسی معرفی می شود مهمان ویژه برنامه نود بود و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۷    
دولت بهار: پروفسور الن کلارک برای همدردی با همسرش با سر و وضع خاصی رفت و آمد می کرد که سر انجام با همان ها خود را به دار آویخت.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۵    
دولت بهار: تروریست های داعشی پیش از انجام حملات انتحاری، مقدار زیادی داروهای روانگردان مصرف می کنند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۹    
دولت بهار: نماینده سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که دمشق با ورود کمک های انسان دوستانه و امدادرسانی به همه مناطق تحت محاصره در سوریه موافقت کرده است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۹    
دولت بهار: هواداران بارسلونا از مسی درباره پنالتی آینده تیم شان درخواست جالبی داشتند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۶    
دولت بهار: همسر شهید حاتمی با انتقاد از صحبت های وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر برادر خواندن سعودی ها ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۶    
دولت بهار: معترضان اوکراینی با برپایی تجمعات گسترده در شهرهای مختلف این کشور از نخست وزیر اوکراین خواستند تا استعفا کرده و از قدرت کنار رود ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۳    
دولت بهار: سردار نقدی با اشاره به توهین اخیر روزنامه قانون گفت: امیدوارم که روزی خدا این رسانه ها را از چنگال استکبار و امریکا نجات دهد تا بتوانند آزاد و آزاد اندیشانه مطلب بنویسند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
دولت بهار: رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک انبار دپو سوخت قاچاق و کشف 70 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در شهرستان اشکذر خبر داد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
دولت بهار: ارتش سوریه ضمن پیشروی جدید در منطقه داریا واقع در غوطه غربی دمشق بر چندین مجتمع ساختمانی و حدود 20 منزل مسکونی در این منطقه مسلط شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
دولت بهار: کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی که فصل آینده هدایت بایرن را بر عهده خواهد داشت در مورد ضربه پنالتی مسی و گل سوارز اظهار نظر کرد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۶    
دولت بهار: یک مقام بلندپایه سابق ناتو اعلام کرد که اجرایی شدن طرح های مسکو برای پایان دادن به درگیری ها در سوریه ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۶    
دولت بهار: دبیرکل آژانس بین المللی هسته ای در سخنانی به طور تلویحی مدعی وجود نگرانی در بین کشورهای عرب همسایه ایران در زمینه ایمنی نیروگاه هسته ای بوشهر شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۳    
دولت بهار: رسانه های یونانی از کارشکنی ترکیه در صدور مجوز سوخت گیری هواپیمای حامل نخست وزیر یونان که چندی قبل عازم ایران بود، خبر دادند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
دولت بهار: نیروهای مقاومت پس از دو ماه بالاخره موفق شدند کنترل نیروگاه مهم حرارتی حلب را به دست گیرند و بدین ترتیب مرحله ای تازه از پیشروی به سوی شهر الباب و دیر حافر را آغاز کنند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
دولت بهار: صدراعظم آلمان روز سه شنبه گفته قبل از اقدام ایران در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی نمی توان با این کشور روابط دوستانه داشت.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۷    
دولت بهار: وزیر ورزش و جوانان از اظهارنظر در مورد استعفای سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان خودداری کرد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۷    
دولت بهار: ورزشگاه شهید کاظمی امروز با حضور کمیته ای به سرپرستی مدیر اداری باشگاه، تحویل پرسپولیس شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۱    
دولت بهار: محمد النمر فعال سیاسی و مدافع حقوق بشر و برادر آیت الله شهید نمرباقر النمر در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: زندان و اعدام راه حل مشکلات عربستان نیست.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۱    
دولت بهار: یک روزنامه آلمانی در گزارشی از تعقیب و رهگیری مرتب تورنادوهای شناسایی آلمانی توسط جنگنده های روسی بر فراز سوریه خبر داد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
دولت بهار: یک روزنامه اصلاح طلب با اشاره به قرار گرفتن معاون نهاد ریاست جمهوری در راس یک ستاد انتخاباتی خواستار ورود روحانی به این اقدام برای جلوگیری از آنچه "کاهش محبوبیت روحانی" خوانده، شده است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
دولت بهار: یکصد تریلیون میکروب و باکتری زنده خوب، بد و خنثی در روده زندگی می کنند که با کوچکترین تغییر در توازن آنها، سر و کله بیماری های خطرناک پیدا می شود.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
دولت بهار: ارتش سوریه و گروه های مقاومت از 3 محور اصلی وارد شهرک کنسبا آخرین پایگاه تروریست ها در استان لاذقیه شدند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۸    
دولت بهار: دفتر گردشگری روسیه در ایران با حضور رئیس آژانس دولتی گردشگری روسیه و وزیر گردشگری تاتارستان و داغستان افتتاح شد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۵    
دولت بهار: سرمربی فوتسال قرقیزستان می گوید تیم فوتسال ایران بازی فرازمینی ارائه می هد و تقابل با شاگردان ناظم الشریعه دشوار است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۲    
دولت بهار: عضو ائتلاف اصولگرایان استان کرمانشاه لیست نهایی کاندیداهای این ائتلاف در این استان را اعلام کرد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۲    
دولت بهار: پطرس غالی دبیر کل اسبق سازمان ملل در سن 94 سالگی درگذشت.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۹    
دولت بهار: گروه تروریستی داعش، یک جوان سوری را در شهر رقه اعدام کرد.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۹    
دولت بهار: نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه شمالی استان لاذقیه، روستای "اره" را آزاد کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۹    
دولت بهار: نیروهای ارتش سوریه به آخرین پایگاه گروه های تروریستی در استان لاذقیه حمله کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۶    
دولت بهار: با رسوایی بزرگ رسانه های مصری در اعلام خبر کذب کسب رتبه برتر مسابقات بین المللی قرآن مالزی توسط یک قاری مصری ...
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۳    
دولت بهار: مفتی اعظم مصر اظهار داشت: همه ادیان آسمانی از جمله اسلام کاملاً از اقدامات خشونت آمیز و تروریستی که جریان های تکفیری و در رأس آن ها داعش مرتکب آن ها می شوند، به دور هستند
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۱    
دولت بهار: کارشناس سیاسی می گوید مقامات ترکیه از پیروزی های اخیر کردهای سوریه در نزدیکی مرزهای خود هراسان هستند.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۱    
دولت بهار: عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: سلاح مقاومت، مشکل اصلی روابط حماس و مصر است.
دولت بهار   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۱    
دولت بهار: 10 افغان خشن که به صورت گروهی اقدام به زورگیری می کردند، توسط پلیس پایتخت در حمام عمومی دستگیر شدند.