جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۷May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 20 خرداد 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 خرداد 1397 اقتصادگردان 2 خرداد 1397 اقتصادگردان 3 خرداد 1397 اقتصادگردان 4 خرداد 1397 اقتصادگردان 5 خرداد 1397 اقتصادگردان 6 خرداد 1397 اقتصادگردان 7 خرداد 1397 اقتصادگردان 8 خرداد 1397 اقتصادگردان 9 خرداد 1397 اقتصادگردان 10 خرداد 1397 اقتصادگردان 11 خرداد 1397 اقتصادگردان 12 خرداد 1397 اقتصادگردان 13 خرداد 1397 اقتصادگردان 14 خرداد 1397 اقتصادگردان 15 خرداد 1397 اقتصادگردان 16 خرداد 1397 اقتصادگردان 17 خرداد 1397 اقتصادگردان 18 خرداد 1397 اقتصادگردان 19 خرداد 1397 اقتصادگردان 20 خرداد 1397 اقتصادگردان 21 خرداد 1397 اقتصادگردان 22 خرداد 1397 اقتصادگردان 23 خرداد 1397 اقتصادگردان 24 خرداد 1397 اقتصادگردان 25 خرداد 1397 اقتصادگردان 26 خرداد 1397 اقتصادگردان 27 خرداد 1397 اقتصادگردان 28 خرداد 1397 اقتصادگردان 29 خرداد 1397 اقتصادگردان 30 خرداد 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۶    
آیا نقش ایران در معادلات انرژی جهان قابل چشم پوشی است؟ نسخه 53 بولتن سالانه اوپک که هفته پیش منتشر شده است، نشان می دهد ایران نقشی قابل توجه در این معادلات دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۳    
9 روز پیش وزیر نفت ایران طی نامه یی اعتراض خود را به تصمیم برخی کشورها در افزایش تولید نفت اعلام کرد و خواستار موضع گیری اعضای اوپک از تحریم های ظالمانه امریکا علیه ایران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۷    
جلسه مشترک مدیران، معاونان و نمایندگان امور مجلس دستگاه های اجرایی کشور به میزبانی بانک ملی ایران و با حضور مدیر عامل این بانک و معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۴    
مدیرعامل بانک ملی ایران و رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی کشور از تشکیل دو کارگروه تعیین تکلیف بدهی های شهرداری تهران و کارگروه تخصصی انجام پروژه های شهری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۱    
نسخه جدید نرم افزار همراه بانک سینا که با هدف افزایش انعطاف پذیری در ارائه خدمات نوین بانکی و بهینه سازی خدمات آن به روزرسانی شده، در دسترس کاربران قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۸    
بانک سامان بودجه مراسم افطاری ماه رمضان جاری خود را به ساخت یک مجتمع آموزشی در شهر یزد اختصاص داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۵    
مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی با اهدای لوحی، از خدمات شعبه 22 بهمن تبریز بانک اقتصادنوین در ارایه خدمت به محرومین و معلولین در این استان قدردانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۲    
بانک سپه به کلیه پرستاران جامعه در قالب طرح قلب سفید 200 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۲    
سپرده گذاران پنج تعاونی منحل شده فرشتگان، ثامن الحجج، وحدت، البرز ایرانیان و افضل توس می توانند از فردا (دوشنبه) طبق شریط تعیین شده برای تعیین تکلیف و دریافت وجوه خود مراجعه کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۶    
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از بررسی گزارش دیوان محاسبات در رابطه با شرکت های خدماتی حمایتی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۳    
در روزهای اخیر تعدادی از سایت ها و شبکه های اجتماعی فیلم هایی را منتشر کرده اند مبنی بر اینکه همچنان اعتراضات کامیون داران ادامه دارد. موضوعی که معاون حمل و نقل سازمان راهداری آن را تکذیب می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۴    
رییس اتاق تجارت ایران و افغانستان گفت: در حال حاضر مشکل اصلی ما در بازار افغانستان قدرت پایین خرید مردم است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۴    
نزدیک شدن به فصل گرما و افزایش مصرف برق هر ساله دولت را وا می دارد تا با انجام راهکارهایی مصرف برق را مدیریت کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۱    
تلاش نخست وزیر کانادا برای پرهیز از عصبانیت دونالد ترامپ تنها چند ساعت پس از اینکه به نظر می رسید با موفقیت به پایان رسیده است، با توهین باران شدن از سوی رییس جمهور آمریکا شکست خورد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۸    
وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش 1600 میلیارد تومانی درآمد دولت در اثر اجرای یکی از زیر پروژه های دولت الکترونیک در اجرای طرح ثبت گوشی های همراه گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۸    
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در شبکه آب تهران مشکلی برای تامین آب وجود ندارد و هیچ طرحی در راستای کاهش فشار آب در نظر گرفته نشده است و علت کاهش فشار آب در برخی نقاط قطعا از سیستم شبکه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۸    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای هیات رییسه این کمیسیون برای سال سوم مجلس دهم خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۴    
رئیس جمهوری روسیه از سران کشورهای عضو سازمان شانگهای خواست تا همانند چین به عنوان شریک وارد بازار بزرگ اقتصادی اوراسیا شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۱    
معامله گران بورسی امروز با احتیاط به داد و ستد اقدام کردند اما درنهایت فشار عرضه در برخی از سهم ها سبب کاهش نماگر اصلی بازار سرمایه شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۱    
مسکو و پکن توافق کردند سهم یوان و روبل را در معاملات و طرح های مشترک خود افزایش دهند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۱    
صاحب محمدوف- معاون وزیر اقتصاد آذربایجان- گفت این کشور به کار بر روی متنوع سازی اقتصاد خود ادامه خواهد داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۸    
آمارهای روزانه تجارت گویای آن است که در پایان هفتمین روز خرداد امسال میزان واردات کشور معادل 330.4 میلیون دلار و حجم صادرات 129.36 میلیون دلار بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۸    
چند ماه پس از ناآرامی های سیاسی کردستان عراق، رسما پروازهای تهران – سلیمانیه از سر گرفته شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۵    
کارخانه خودروسازی خزر، از عرضه 100 دستگاه خودروی سواری در کارخانه مشترک خودروسازی آذربایجان - ایران در این کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۲    
صادرات سیب طی فروردین ماه امسال با رشد عجیب و غریب بیش از 600 درصدی از نظر وزنی مواجه شده و نرخ آن نیز در بازار جهانی بیشتر از سال گذشته شده است که به گفته برخی از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به دلیل ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۱۳    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با بالارفتن قیمت دلار و بی ارزش شدن پول ملی ارزش حقوق دو میلیون تومان به یک میلیون تومان تبدیل شده است و فشار تورم روی دوش مردم است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۱۳    
نماینده مردم کرمانشاه با انتقاد از اینکه مجلس به خط تولید قانون تبدیل شده است، گفت: کشور توان نفس کشیدن زیر این همه قوانین و مقررات را ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۱۰    
رئیس جمهور چین که کشورش درگیر اختلاف تجاری عمیق با آمریکا است، سیاست های خودخواهانه و تنگ نظرانه تجاری را مورد انتقاد قرار داد و خواستار ایجاد یک اقتصاد جهانی آزاد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۴    
نشست رسمی اوپک در 22 ژوئن ممکن است به صحنه نمایشی از منازعات داخلی این گروه تبدیل شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۴    
پاپ فرانسیس در دیدار با مدیران صنعت انرژی هشدار داد تغییرات جوی ممکن است بشریت را در معرض نابودی قرار دهد و از آنها خواست کمک کنند جهان به سوخت های پاک روی بیاورد تا از فاجعه اجتناب شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز بحث کاهش حجم سد کرج به دلیل رسوبات وارد شده به دریاچه سد طی سال های گذشته را غیرکارشناسی عنوان کرد و گفت: براساس طراحی سد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۲    
صندوق بین المللی پول به منظور کمک به اقتصاد نابسامان آرژانتین، بسته نجاتی به ارزش 50 میلیارد دلار به این کشور تخصیص خواهد داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۲    
خزانه داری ترکیه اعلام کرد مخارج این کشور در پنج ماهه ژانویه تا می 2018 به 81 میلیارد دلار رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۲    
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرد اقتصاد آمریکا در حال تجربه کردن یکی از طولانی ترین دوره های رشد خود است اما زخم های ناشی از رکود بزرگ و تهدیدها علیه جهانی سازی در این کشور کاملا مشهود است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۹    
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: تعداد محدود کارخانجات تولیدکننده لوازم و تجهیزات آبیاری تحت فشار در استان باعث افزایش هزینه تأمین لوازم و طولانی شدن زمان سفارش تا تحویل لوازم شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۹    
در نتیجه اجرای سیاست های جدید ارزی دولت، دانشجویان در شرایط تازه ای برای دریافت ارز قرار دارند. در آخرین تغییرات دانشجویان مقطع لیسانس نیز به جمع دریافت کنندگان ارز اضافه شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۷    
بیشترین مبالغ بیمه ای پرداخت شده برای هر فرد ایرانی در سال 1395 برای بیمه های شخص ثالث با 96 هزار و 600 تومان، بیمه درمان با 70 هزار تومان و بیمه بدنه اتومبیل به مبلغ 12 هزار تومان بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۷    
افزایش 10 درصدی عوارض و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی در حالی به گمرکات ابلاغ شده که سود حاصل از این افزایش تعرفه احتمالا به جیب قاچاق چیان خواهد رفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۷    
رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: شهرت فرش آذربایجان به لحاظ زیبایی و نقوش هم چنین کیفیت مواد اولیه در سطح جهان بی نظیر است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۴    
همزمان با توقف تدریجی صادرات نفت ونزوئلا و عدم رشد عرضه سایر نقاط آمریکای لاتین، موج جدید صادرات نفت ترش سنگین عراق به پالایشگاه های گلف کاست آمریکا آغاز شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۱    
دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرایط ثبت نام از الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران گفت: برگزاری رویداد بین المللی توسعه مهندسی و ساخت می تواند تصویری شفاف از وضعیت جامعه مهندسی و قابلیت فنی و اجرایی آنها دریافت کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری اینترفکس به نقل از یک منبع آگاه خبر داد: تولید نفت روسیه در نخستین هفته ژوئن به 11.1 میلیون بشکه در روز افزایش پیدا کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۸    
این روزها کمتر کسی را می بینید حرف از خرید سکه و طلا یا حتی ارزهای خارجی و مسکن را به میان نیاورد. هر کسی برای حفظ ارزش سرمایه اش یا کسب اندکی سود دل به دریا می زند و سرمایه ای که به سختی آن را به ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۵    
با نزدیک شدن مهلت آمریکا برای بازگشت تحریم ها و عقب نشینی شرکت ها و بانک های اروپایی از بازار ایران که با تغییر مقررات ارزی و اعمال محدودیت هایی در داخل برای ورود ارز به کشور تا 10 هزار یورو همراه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۲    
وعده امضای هفت قرارداد نفتی تا پایان شهریورماه درحالی از سوی مسئولان داده شد که قرار نیست طرف مذاکره شرکت های غربی باشند و چنانچه به مرحله اجرا برسند صنعت نفت ایران سال پر رونقی را تجربه خواهد کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۲    
وضعیت آبی سد زاینده رود وخیم است و همین مساله موجب شده که مسوولان در تامین آب استان اصفهان با چالش مواجه شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۹    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: تیراژ تولید خودروهای مشترک تولیدی با خودروسازان اروپایی بسیار محدود است؛ بنابراین قطع تولید آنها تاثیری بر صنعت و بازار خودروی ایران نخواهد داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۲    
اگر تنها به مانده ابتدا و انتهای دوره توجه کنیم گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام حداقل طی این ماه معادل 11133 میلیارد تومان افزایش داشته و همین رقم حداقل به تنهایی هزینه ای معادل 556 میلیارد تومان ...