سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۲    
بازار تاریخی زنجان، به عنوان طولانی ترین بازار سرپوشیده و به هم پیوسته ایران با سراها و راسته های تاریخی اش میزبان گردشگران نوروزی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۷    
محققان دانشگاه کمبریج به این نتیجه رسیده اند که در صورت بروز نوعی جهش ژنتیکی، امکان دارد کلسترول معروف به کلسترول خوب نه تنها باعث کاهش خطر بیماری های قلبی نشود، بلکه این خطر را افزایش هم دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۵    
خودروی جوان پسند تیوولی برای شماره گذاری و ورود به بازار لحظه شماری می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۶    
مازیار ناظمی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام یک افشاگری کرده است. افشاگری درباره پیامک هایی که به برنامه نود نمی رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۴    
وزیر امور خارجه فرانسه می گوید احتمال دارد ایران به دلیل آزمایش موشک های بالستیک با تحریم های اتحادیه اروپا روبه رو شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۲    
لایحه دو دوازدهم بودجه فردا در دستور کار مجلس قرار می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۶    
در عکس زیر می توانید همسر دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان را در بین ایرانیان مقیم نیوزلند مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۷    
با توجه به فرمول محاسبه نرخ حق بیمه که میانگین پنج در هزار حق دیه است این حق بیمه حدود 950 هزار تومان برای انواع خودرو هاست البته نرخ کامیون ها و اتوبوس ها کمتر از 5 در هزار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۸    
با راه اندازی این سیستم، شهروندان ایرانی و عراقی خواهند توانست، از سیستم عابر بانکی که راه اندازی می شود، در سفرهای متقابل استفاده کنند و از محل کارت های خود در سفرهای زیارتی و سیاحتی برداشت کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۲    
شبی که حسن روحانی در نطقی تلویزیونی از برنامه های جدید دولت برای خروج از رکود خبر داد، شاید برای نخستین بار بود که تصویری از یک برنامه ریزی کوتاه مدت در ذهن مردم نقش بست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۰    
جوان 30 ساله ای با پریدن از ساختمان پاساژ پایتخت در میرداماد به زندگی اش پایان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۶    
رئیس کشیک نوروزی سازمان تعزیرات از انجام بیش از 8 هزار بازرسی مشترک در 6 روز نخست کشیک نوروزی این سازمان و جریمه 170 میلیارد ریالی متخلفان خبر داد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
انفجار خودروی بمب گذاری شده در مرکز آنکارا تا کنون27 کشته و 72 زخمی بر جای گذاشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۵    
یک مقام عراقی اعلام کرد پس از حمله شیمیایی داعش به منطقه تازه در جنوب کرکوک، تعداد مجروحان ناشی از استنشاق گاز سمی خردل افزایش یافته و سه کودک کشته شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۹    
ترانگ تان سانگ رئیس جمهور ویتنام عصر امروز با استقبال وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد تهران شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۹    
مدیرعامل فرابورس ایران از دادوستد 380 میلیارد تومان از مجموع هزار میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی مرحله نخست از مهرماه تاکنون در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۶    
هری هومیستر مدیرگروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا از آمادگی لوفت هانزا برای ساخت و اجرای پروژه های فرودگاهی در ایران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
اجرای برجام، کاهش قیمت نفت، افزایش سقف تسهیلات مسکن و کاهش نرخ سود بانکی از جمله عواملی هستند که در بازار مسکن سال 94 دخیل بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۷    
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: دولت تصمیم گرفته تا 45 درصد سهام دخانیات که در اختیار سهام عدالت است را آزادسازی کرده و از طریق سازمان خصوصی سازی به فروش برساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۴    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت از کاهش طبقات تعرفه ای در سال آینده خبر داد و گفت: طبق مصوبه هیات دولت سال 95 هشت طبقه تعرفه ای خواهیم داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
دو قلوهای به هم چسبیده پس از یک عمل 12 ساعته با استفاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در علم پزشکی با موفقیت از یکدیگر جدا شده و حال هر دو آنها مساعد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۴    
اخیرا عکس هایی از مدرسه هوایی و آموزشی کادر پرواز در چین منتشر شده که در آن دانشجویان تکنیک های متفاوتی را می آموزند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
از بعداز ظهر دوشنبه سامانه بارشی دیگری از شمال غرب وارد کشور شده و در نوار غربی و سپس دامنه های جنوبی البرز و غرب سواحل دریای خزر افزایش ابر، بارش باران گاهی وزش باد شدید و رعد و برق پیش بینی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
بنابر تحقیق دانشگاه کنکتیکات، فنلاند باسوادترین کشور دنیاست و بریتانیا پس از ایالات متحده، کانادا و استرالیا، در جایگاه هفدهم قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۶    
وزیر نیرو با بیان اینکه چاره ای جز انتقال آب بین حوضه ای نداریم، از برنامه ریزی برای انتقال آب خزر، خلیج فارس و دریای عمان به شهرهای مرکزی ایران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۳    
رئیس جمهور برای حضور در آئین سالگرد درگذشت مادر خود وارد سمنان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
میوه های قاچاق مانند هر محموله قاچاقی که پس از کشف، امحاء می شود معدوم شدند اما برخی معتقدند که امکان عرضه میوه های خارجی در میان گروه های خاص یا طبقات اجتماعی کم بضاعت وجود داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
الکساندر نوواک، وزیر انرژی روسیه با دعوت رئیس کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و روسیه، امشب در صدر هیئتی متشکل از مقام های اقتصادی، تجاری، کشاورزی، صنعتی و نفت و گاز روسیه وارد تهران می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
در ادامه پرداخت مرحله ای وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج، سقف پرداخت ها تا سپرده های با مبلغ 20 میلیون تومان افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
علت اصلی حادثه ای که به کشته شدن 40 مسافر پرواز تهران – طبس منجر شده بود اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
مراسم معارفه حجت الاسلام رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی امروز شنبه (22 اسفند ماه) با حضور آیت الله گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، محسنی اژه ای و .. ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
وقوع اتفاقات عجیب در فدراسیون فوتبال کم نیست از جمله آنها می توان به دریافت پاداش های متفاوت اشاره کرد که هریک از باشگاهها به میزان قدرت خریدشان سر کیسه را شل می کنند!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۳    
دکتر فرح بخش، متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اثر قهوه بر لاغری گفت: قهوه به علت داشتن کافئین تحریک کننده سوخت و ساز یا متابولیسم فرد به حساب می آید که این باعث می شود سرعت سوختن چربی ها در این ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه ای نحوه افزایش 14 درصدی دستمزد سال 95 کارگران را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۸    
رییس جمهوری آمریکا در یک مصاحبه تفصیلی به بیان دیدگاه هایش درباره مسائل مختلف از جمله روابط آمریکا با روسیه و چین و دیگر مسائل نظیر وضعیت سوریه و لیبی پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۵    
به گزارش خبرگزاری فرانسه از استانبول، فرمانداری کیلیس در جنوب ترکیه نزدیک مرز سوریه روز شنبه از شلیک سه راکت از منطقه ای نامشخص از خاک سوریه به این شهر و وارد آمدن خسارت مادی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۲    
وزیر خارجه آمریکا که به عربستان سفر کرده، با پادشاه این کشور در ریاض دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
بازار پر کشش عراق به عنوان اولین بازار منطقه ای صادرات ایران و دومین شریک تجاری صادراتی ایران، بزرگترین مشتری سیمان ایران هم محسوب می شود که باعث شده این محصول در صدر جدول صادراتی ایران به عراق قرار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
استقبال از فیلم های خارجی در چین بیشتر از فیلم های سینمایی ساخته شده در این کشور است که کیفیت بعضا پائین آثار سینمایی مورد اعتراض چینی هاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه ضمن انتقاد شدید از ضعف سیستم مالی این فروشگاه در سال های گذشته، از اختلاس چند میلیاردی در این مجموعه در اواخر دولت قبل خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۷    
باتوجه به اینکه فرش در خانه اکثر ایرانی ها یکی از وسایل ضروری خانه به حساب می آید. و باوجود تنوع بسیار زیاد در طرح و نقش فرش ها دانستن نکات لازم برای یک خرید مناسب ضروری است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
چهار عضو بدن یک جوان 23 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود، در اصفهان به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان بستنی و آبمیوه از افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت بستنی و فالوده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۳    
هزاران پناهجویان خاورمیانه ای در مرزهای بسته بین یونان و مقدونیه بلاتکلیف مانده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان جزو 10 شرکت برتر جهان قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی می گوید که بیش از 10هزار میلیارد تومان برای هزینه نگهداری راه ها نیاز است، حالا چون بودجه عمومی کشور توان پرداخت این هزینه را ندارد، بایداین هزینه از مصرف کنندگان راه ها تامین شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل کارگزاری بانک اقتصادنوین معتقد است: گروه بانکی مانند بسیاری از سهم هایی که از نظر بنیادی از استحکام بسزایی برخوردارند با چشم اندار مثبتی در سال آینده مواجه خواهند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۱    
وزیر کار با اعلام اینکه به زودی 4.5 میلیون نفر فارغ التحصیل بیکار وارد بازار کار می شوند، به فرانسوی ها پیشنهاد کرد از این فرصت استفاده کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۸    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از اتخاذ تمهیدات ویژه نوروزی بانک ها خبر داد و گفت: تقاضای نقدینگی در شب عید بالا رفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۳    
قائم مقام وزیر بهداشت در دیدار هیئت ژاپنی ابراز امیدواری کرد که گسترش همکاری ها باعث تحول در همکاری های خدمات سلامت شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۷    
از سوی رئیس قوه قضاییه طی بخشنامه ای قیمت دیه کامله در ماه های غیرحرام از ابتدای سال 1395 به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور ابلاغ شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۱    
اظهارات نماینده سازمان ملل درباره زمان و نوع برگزاری انتخابات در سوریه، انتقاد روسیه از مواضع ترکیه درباره مذاکرات صلح سوریه، موضع گیری نخست وزیر رژیم اسرائیل علیه آزمایش موشکی ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات وزیران برای پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) به کارکنان دولت را ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۸    
اگر این سوال از کاربران پرسیده شود که گران قیمت ترین تلویزیون های موجود (کاربری) چه مدل هایی هستند،بی شک توجه ما به تلویزیون های SUHD و OLED دو برند سامسونگ و ال جی در ابعاد بزرگ جلب می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۲    
متهم سابقه داری که پس از آزادی از زندان، سرقت های خود را به شیوه جیب بری در داخل اتوبوس های درون شهری (BRT) از سر گرفته بود در داخل اتوبوس خط راه آهن – تجریش دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۹    
در روزهایی که اهالی ورزش معتقدند فضای کشور خیلی المپیکی نیست و صداوسیما باید در این راستا با ساخت برنامه های مختلف به بهبود این وضع کمک کند، از این سازمان خبری رسید که نه تنها اهالی ورزش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۶    
همسر سپ بلاتر در روز تولد او درخواست جالبی برای ثابت کردن پاکی و سلامت کاری رئیس سابق فیفا داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۳    
با تصویب نهایی اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، این قانون در سال جدید اجرایی خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۴    
بورس اوراق تهران که از نیمه دی ماه روند افزایشی خود را آغاز کرده و با وقوع تحولات سیاسی روزهای خوبی برای سهامداران به وجود آورده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۵    
برخی از مشترکان تلفن همراه پس از انجام سفرهای خارجی با مشکلات مختلفی در هزینه مربوط به تلفن همراه خود مواجه شده و گاهی قبض های میلیونی دریافت می کنند. اما برای جلوگیری از این مشکلات چه باید کرد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۶    
رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اعلام کرد که در ایام تعطیلات نوروز اسباب کشی و حمل اثاثیه در سراسر کشور ممنوع است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۰    
صبح چهارشنبه برخورد تریلی با پراید در محور ایوان-اسلام آباد و در نزدیکی منطقه چهارمله باعث بروز حادثه و زخمی شدن هر دو راننده گردید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۲:۲۶    
رئیس پلیس فتا ناجا با اشاره به تلاش پلیس، دادستانی و وزارت ارتباطات برای از رده خارج کردن سیم کارت های بی نام و نشان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۲:۲۰    
فر آشپزی هوشمند "تووالا" به عنوان یک ابزارک اسمارت این زمینه را فراهم می کند تا کنترلی دیجیتال بر فرایند آشپزی داشته باشید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۱:۵۳    
شهردار یاسوج گفت: دانشگاه پیام نور واحد یاسوج به علت تغییر کاربری بدون مجوز از واحد مسکونی به واحد اداری پلمب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۱:۴۵    
محققان ژاپنی یک گونه جدید از باکتری را که قادر است ترکیبات پلاستیکی را بشکند و به تجزیه آنها کمک کند کشف کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۱:۲۴    
اولین حضور مالک ایرانی باشگاه اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک جهت تماشای بازی با چلسی به صورت لحظه ای منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۱:۱۲    
گزارش های منتشره حاکی است یک فروند زیردریایی کره شمالی همزمان با برگزاری رزمایش نظامی امریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره، ناپدید شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۱:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا از تلاش دولت برای یافتن راهی برای حل اختلاف پلیس فدرال آمریکا و شرکت اپل در خصوص دسترسی پلیس به سیستم های دیجیتالی این شرکت خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۰:۵۷    
در این گزارش نگاهی داریم به برخی کودتاهای جهان که شاید کسی متوجه اتفاق افتادنشان نشده، ولی توانسته اند موثر واقع شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۲    
دبیر کمیته اخلاق پزشکی پژوهشکده رویان گفت: در پژوهشگاه رویان به هیچ عنوان اهدا و خرید و فروش اسپرم انجام نمی پذیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۷    
بر خلاف تصور برخی افراد مصرف لبنیات به خصوص شیر در پیشگیری از سنگ سازی کلیه ها نقش دارد و چنانچه مصرف لبنیات از برنامه بیماران مبتلا به سنگ کلیه حذف شود، سنگ سازی این افراد بیشتر خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۴    
در این تصویر می توانید نمای کلی از زمین که در بخشی از آن سایه ماه قرار گرفته است را مشاهده کنید.