جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۳:۴۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 24 دی 1397 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 31 فروردین 1397 اعتدال 31 اردیبهشت 1397 اعتدال 31 خرداد 1397 اعتدال 31 تیر 1397 اعتدال 31 مرداد 1397 اعتدال 31 شهریور 1397 اعتدال 30 مهر 1397 اعتدال 30 آبان 1397 اعتدال 30 آذر 1397 اعتدال 30 بهمن 1397 اعتدال 1 اسفند 1397 اعتدال 1 دی 1397 اعتدال 2 دی 1397 اعتدال 3 دی 1397 اعتدال 4 دی 1397 اعتدال 5 دی 1397 اعتدال 6 دی 1397 اعتدال 7 دی 1397 اعتدال 8 دی 1397 اعتدال 9 دی 1397 اعتدال 10 دی 1397 اعتدال 11 دی 1397 اعتدال 12 دی 1397 اعتدال 13 دی 1397 اعتدال 14 دی 1397 اعتدال 15 دی 1397 اعتدال 16 دی 1397 اعتدال 17 دی 1397 اعتدال 18 دی 1397 اعتدال 19 دی 1397 اعتدال 20 دی 1397 اعتدال 21 دی 1397 اعتدال 22 دی 1397 اعتدال 23 دی 1397 اعتدال 24 دی 1397 اعتدال 25 دی 1397 اعتدال 26 دی 1397 اعتدال 27 دی 1397 اعتدال 28 دی 1397 اعتدال 29 دی 1397 اعتدال 30 دی 1397 
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۱    
دشمن به کل خانواده حمله کرده، وقت رفع مشکلات مردم است و نه طرح اختلافات/ حدود 18 هزار میلیارد تومان طرح با توافق بانکها و بخش خصوصی در گلستان اجرا می شود/ نه تسلیم خواهیم شد و نه خود را خواهیم باخت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۱    
گروه تروریستی داعش با انتشار عکسی از دوشس کمبریج که در حال خرید از فروشگاهی بود، اعلام کرد: از حامیان و طرفداران خود می خواهیم تا وی را مسموم کرده تا جان خود را از دست دهد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۶    
وزیر امورخارجه در مصاحبه ای مفصل با روزنامه الوفاق به بیان سیاست های کلی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره موضوعات منطقه ای و جهانی پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۶    
وانت نیسان، وانت پیکان و پژو آردی مردودی های بزرگ تست معاینه فنی هستند و جالب است بدانید مگان بیشترین نمره قبولی را در تست های معاینه فنی گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۷    
دیوان عدالت اداری تاکنون و دست کم در 8 مورد سهمیه های تعلق گرفته به فرزندان و همسران اعضای هیأت علمی را تبعیض آمیز و در تعارض با قانون اساسی دانسته است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۲    
حسن صدر حاج سیدجوادی درباره راز مرگ تختی معتقد است، علی رغم شایعه های بسیاری که در مورد قتل تختی به وسیله ساواک در افواه جریان داشته، واقعیاتی مبنی بر تأیید خودکشی او وجود داشته است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۲    
کلیه فروشی به هر قیمتی که خواستی این گرافیت و بقیه دیوار نوشته های کوچه فرهنگ حسینی خیابان ولیعصر حکایت از اعتراض صاحبان متن نسبت به شرایط سخت زندگی و فقر مالی شان دارد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۲    
چرا هنوز در جذب و بدرقه بازیکنان خارجی مشکل داریم؟ این درست است که پول مان را بدهیم، نفع فنی نبریم و آخرش هم عذاب بکشیم و متهم شویم؟
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۷    
تهران، شهر آپارتمان هاست، شهری که بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحد آپارتمان مسکونی دارد که 87 درصد مجموع خانه های این شهر را دربر می گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۲    
بهجت افراز رئیس سابق اداره اسرا و مفقودین هلال احمر در 85 سالگی درگذشت. او در دوران جنگ و بعد از آن، واسطه میان ارتباط میان اسرا در عراق و خانواده هایشان در ایران بود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۷    
مصدق گفت هندرسون به من گفته که شما نخست وزیر نیستید. مگر شاه شما را عزل نکرده است؟ و من جواب دادم این حق شاه نیست که نخست وزیر را عزل کند. این امر جزء اختیارات مجلس است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۲    
با وجود این که اجرای طرح انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان با تاخیر طولانی مدت روبه رو شد، اما رئیس جمهور در آخرین سخنان خود از حل مشکلات موجود برای اجرای این طرح خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۷    
رییس جمهوری شهادت 15 نفر از کارکنان نیروی هوایی ارتش در سانحه هوایی را تسلیت گفت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۷    
سردار آزمون به همراه شامرادوف و معز علی نامزدهای نظرسجنی AFC برای کسب عنوان آقای گلی جام ملت های آسیا هستند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۲    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از عدم اجرای قانون معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی از سوی وزارت نیرو گلایه کرد و گفت: ما به میزانی که از پرداخت بهای برق معاف شدیم ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۲    
صبح دوشنبه 24 دی ماه یک هواپیمای باری از نوع بوئینگ 707 و متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران هنگام فرود در فرودگاه فتح کرج از باند خارج و دچار حادثه شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۲    
سفیر ایران در لندن اعلام کرد: نازنین زاغری به دلیل جاسوسی برای دولت انگلستان در زندان است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص حذف چهار صفر از پول ملی، بیان کرد: این قضیه در بعد روانی، تورم و ارزش پول ملی اثرگذار است اما الان شاید موقع مناسبی برای این کار هزینه بر نبود اما در مجموع موافق آن ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۷    
مهاجم نیجریه ای مد نظر باشگاه استقلال به ترکیه رفته و اگر با مسئولان این باشگاه به توافق برسد، آبی پوش خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۹    
در حادثه صبح امروز هواپیمای بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش، 13 نفر از کارکنان این نیرو و دو نفر از کارکنان سازمان گوشت، به فیض شهادت نایل آمدند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۴    
سازوکار ویژه مالی ایران و اروپا (SPV) از اواسط ماه ژانویه و در سومین سالگرد آغاز به کار توافق هسته ای ایران راه اندازی خواهد شد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۹    
برجام را کاری بسیار ارزشمند می دانم/ آیت الله هاشمی و آقای خاتمی همچنان از پشتوانه مردمی برخوردارند/ با تئوری های آقای احمدی نژاد به هیچ وجه موافق نبودیم/مهندس موسوی عملکرد موفقی در جنگ داشت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۹    
آیت الله سیدمحمد موسوی خویینی ها
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۹    
مشاور شهردار و سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران توانمندسازی زنان در همه گروه های مختلف را ازرویکرد های حوزه بانوان برشمرد و گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۲    
چند هفته ی پیش یک روز ظهر تلفن همراهم زنگ خورد، صفحه ی گوشی را نگاه کردم. شماره ای نیفتاده بود و عبارت private number (شماره ی خصوصی) نوشته بود. بعد از کمی تعلل تماس را پاسخ دادم ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۷    
چهل و ششمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح سه شنبه (فردا) با حضور 63 عضو خود برگزار می شود تا مهمترین دستور کار خود یعنی تصویب اساسنامه جدید را انجام دهد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۷    
سرمربی سابق تیم ملی ایران می گوید شاگران کی روش او را بیش از یک مربی قبول دارند و همین موضوع موجب همدلی و جنگندگی بیشتر در تیم ملی شده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۲    
دو کشور مصر و اسرائیل از همکاری نزدیک نظامی و توافق برای مقابله با ایران و همچنین امضای قرارداد گازی خرسندند، اما شکاف میان همکاری با عادی سازی روابط بسیار زیاد است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۷    
فرزند مهدی کروبی از جزئیات دیدارهای اخیر پدرش با خانواده شهدا خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۲    
آیا مخالفان سیاسی ترامپ می توانند فراتر از طرح استیضاح و برکنار کردن او را ببینند؟ آیا نمی توان در سال 2020 و در جریان انتخابات او را از کار برکنار کرد؟
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۲    
محمدرضا تاجیک
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۷    
از حادثه واحد علوم و تحقیقات 20 روز می گذرد اما هنوز به گفته دانشجویان نه گاردریلی نصب شده ، نه اتوبوس ها نو شده اند و نه شورای صنفی تشکیل شده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۷    
هیرمند و سرباز آب ندارند. بی آبی و خشکسالی جان هامون و جازموریان را گرفته. سیستان و بلوچستان بدترین روزهای خود را سپری می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۷    
متأسفانه در ایران آگاهی به این واقعیت اندک است که توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را نمی توان از یکدیگر متمایز کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۷    
هتل دانشگاه کمبریج پس از 4 سال بازسازی دوباره آغاز به کار کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۲    
سازمان لیگ فوتسال با تصویب قانونی اعلام کرد بازیکن های ایرانی برای حضور در جام باشگاه های آسیا باید 6 ماه قبل از مسابقات قرارداد ببندند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۲    
پنج روز تمام در سرما و برف سرگردان بودند؛ دختر و پسر نوجوانی که برای تفریح به منطقه کوهستانی کوه های ضلع جنوبی فولادشهر رفته بودند، مسیر را گم کردند و گرفتار شدند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۲    
سرپرست سه گانه سفر چند روزه ای به پرتغال داشته که اصلا مشخص نیست دلیل این سفر غیرضروری چه چیز بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۷    
محققان پارک فناوری پردیس که با استفاده از گیاهان دارویی، اسپری برای درمان سردردهای میگرنی تولید کردند که این اسپری با مجوز سازمان غذا و دارو وارد داروخانه ها شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور اسامی جانباختگان سقوط هواپیما در زیبادشت کرج را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۷    
هواپیمایی که صبح امروز در زیبادشت و در حوزه شهرستان فردیس سقوط کرد. این هواپیما که به سمت فرودگاه پیام در حال پرواز بوده و در شهرک مسکونی زیبادشت سقوط کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۲    
سرمربی منچستریونایتد بعد از هفت بازی روی نیمکت این تیم رکورد تاریخ باشگاه را به نام خود ثبت کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۲    
سرمربی سوئدی فیلیپین از ایران به عنوان یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا سخن به میان آورد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۷    
داور سرشناس ازبکستانی به عنوان داور دیدار ایران و عراق در جام ملت های آسیا انتخاب شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) در جمع بازیکنان گفت: تمرینات و اردوی آماده سازی ما خیلی خوب پیش می رود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۷    
فاکس اسپورت 10 بازیکن برتر دور دوم مرحله گروهی را اعلام کرد که نام سردار آزمون نیز در این بین دیده می شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۷    
رئیس جمهور گفت: در روزهای آتی ماهواره پیام به فضا پرتاب شده و در 600 کیلومتری فضا قرار می گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۲    
همه مهاجم نوک های رئال مادرید آسیب دیده هستند و این باشگاه باید با یک بازیکن در این خط قرارداد امضا کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۲    
در فاصله دو روز مانده به دیدار ایران و عراق یک جنگ روانی کامل بین دو تیم در گرفته و هر دو طرف به شدت درصدد فریب یکدیگر هستند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۲    
اسامی گروه پروازی هواپیمای سانحه دیده بوئینگ707 ارتش اعلام شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۷    
مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز از تحویل جسد 15 تن از قربانیان حادثه سقوط هواپیما در زیبادشت به پزشکی قانونی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۷    
حسام الدین آشنا
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۲    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه نسخه عبور از شرایط سخت اقتصادی با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان محقق می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۲    
تاج زاده با اشاره به برخی تندروی ها علیه هاشمی در دهه 70 از سوی جناح چپ گفت: دوستانی از جناح چپ که نقد آقای هاشمی می کردند و اصلا کار آن ها به مصلحت نبود ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۷    
دونالد ترامپ در پی اعلام تصمیم عقب نشینی آمریکا از سوریه که گفته می شود به درخواست اردوغان انجام گرفته حالا گام جدیدی در مسیر افزایش تنش با ترکیه بر سر سرنوشت نیروهای مسلح کرد در شمال سوریه برداشته ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۷    
در روزهای پایانی سال همواره بسیاری از کارگران اعم از پاره وقت، فصلی و ساعتی، دغدغه عیدی و پاداش پایان سال خود را دارند و روزشماری می کنند تا بلکه عیدی خود را پیش از پایان سال دریافت و با آن مایحتاج ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۲    
دروازه بان منچستریونایتد به نقش بزرگ اوله گنار سولسشایر در موفقیت های این تیم اشاره کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۷    
رئیس سابق کمیته فوتسال می گوید تغییر اساسنامه سازمان لیگ فوتسال برای ماندن کفاشیان در این سازمان کار درستی نیست و باید از عاقبت اتحادیه فوتبال که با تغییر اساسنامه نابود شد، درس گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۷    
رییس اورژانس کشور از افزایش شمار جان باختگان سقوط هواپیما به 9 تن خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۲    
استاندار تهران با هرگونه افزایش هزینه و اخذ عوارض جدید برای شهروندان از جمله پولی شدن تونل ها مخالفت کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی فدراسیون دوومیدانی می گوید که اگر ورزشکاران دیگر همچون سهراب مرادی و حسن یزدانی بدانند ما می خواهیم برای احسان حدادی ماهانه 100 میلیون هزینه کنیم، سرشان سوت می کشد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۲    
پایگاه اینترنتی caracoltv از خورخه فوساتی به عنوان جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی ایران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۷    
استاد اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: پیک افزایش قیمت در بازارهایی همچون بازار لوازم خانگی، خودرو ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۷    
رییس سازمان اداری و استخدامی ضمن ارائه گزارش عملکرد قانون منع بکارگیری بازنشستگان از ابقای پنج نفر بازنشسته در چهار وزارتخانه خبر داد و گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۷    
یک استراتژیست ارزی دویچه بانک لیر ترکیه را به عنوان ارزان ترین ارز جهانی معرفی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش برف و باران در استان های قزوین، تهران و البرز از افت شدید دما و ماندگاری هوای سرد در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۷    
با پیشینه حمله به قراردادهای بزرگ و اساسی با همین اروپایی ها و اعتراض امروز به عملیاتی نشدن سازوکار SPV آیا نمی توان به این نتیجه رسید که همه این موضعگیری ها فقط یک سیاست بازی برای زمین زدن دولت است؟
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی جدیدترین خبرها در خصوص حادثه هواپیمای باری 707 را ارایه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۷    
مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مورد حواشی خبر پولی شدن و اخذ عوارض از تونل ها توضیحاتی را ارائه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه درگذشت تعدادی از هم وطنان در حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 را تسلیت گفت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۲    
یک فروند هواپیمای باری صبح دوشنبه 24 دی درساعت 8:30 در حوالی کرج سقوط کرد. این هواپیمای باربری 707 حامل گوشت بود که به هنگام فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و پس از برخورد با دیوار ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور را تشریح کرد و از بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
هواپیمایی که صبح امروز در زیبادشت و در حوزه شهرستان فردیس سقوط کرد. این هواپیما که به سمت فرودگاه پیام در حال پرواز بوده و در شهرک مسکونی زیبادشت سقوط کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۲    
قیمت بلیت های دیدار ایران و عراق افزایش پیدا کرده و در بازار سیاه به 270 دلار فروخته می شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۷    
رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز گفت: 32 نفر در دو فقره تصادفی که صبح امروز در محور کرج- قزوین اتفاق افتاد، مصدوم شدند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۷    
مهاجم سابق تیم ملی ایران با اشاره به شکست چهار سال قبل تیم ملی ایران مقابل عراق و حذف از جام حذفی، گفت: این پیروزی غرور جریحه دار شده ایران را التیام می بخشد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۷    
رئال مادرید در دیداری خارج از خانه موفق شد با گل دقایق پایانی دنی سبایوس، با نتیجه 2-1 بتیس را شکست بدهد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۷    
در پی هشدار دونالد ترامپ به ترکیه درباره هرگونه حمله به کردهای سوریه ریاست جمهوری ترکیه واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۲    
رییس پلیس راه البرز گفت: سقوط بهمن در محور کرج – چالوس خسارتی نداشته است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۲    
هواپیمایی که صبح امروز در زیبادشت و در حوزه شهرستان فردیس سقوط کرد. این هواپیما که به سمت فرودگاه پیام در حال پرواز بوده و در شهرک مسکونی زیبادشت سقوط کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۷    
هواپیمایی که صبح امروز در زیبادشت و در حوزه شهرستان فردیس سقوط کرد. این هواپیما که به سمت فرودگاه پیام در حال پرواز بوده و در شهرک مسکونی زیبادشت سقوط کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۷    
هواپیمایی که صبح امروز در زیبادشت و در حوزه شهرستان فردیس سقوط کرد. این هواپیما که به سمت فرودگاه پیام در حال پرواز بوده و در شهرک مسکونی زیبادشت سقوط کرده است.