چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۰May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 6 دی 1395 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 31 فروردین 1395 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1395 اطلاعات روز 31 خرداد 1395 اطلاعات روز 31 تیر 1395 اطلاعات روز 31 مرداد 1395 اطلاعات روز 31 شهریور 1395 اطلاعات روز 30 مهر 1395 اطلاعات روز 30 آبان 1395 اطلاعات روز 30 آذر 1395 اطلاعات روز 1 بهمن 1395 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 1 دی 1395 اطلاعات روز 2 دی 1395 اطلاعات روز 3 دی 1395 اطلاعات روز 4 دی 1395 اطلاعات روز 5 دی 1395 اطلاعات روز 6 دی 1395 اطلاعات روز 7 دی 1395 اطلاعات روز 8 دی 1395 اطلاعات روز 9 دی 1395 اطلاعات روز 10 دی 1395 اطلاعات روز 11 دی 1395 اطلاعات روز 12 دی 1395 اطلاعات روز 13 دی 1395 اطلاعات روز 14 دی 1395 اطلاعات روز 15 دی 1395 اطلاعات روز 16 دی 1395 اطلاعات روز 17 دی 1395 اطلاعات روز 18 دی 1395 اطلاعات روز 19 دی 1395 اطلاعات روز 20 دی 1395 اطلاعات روز 21 دی 1395 اطلاعات روز 22 دی 1395 اطلاعات روز 23 دی 1395 اطلاعات روز 24 دی 1395 اطلاعات روز 25 دی 1395 اطلاعات روز 26 دی 1395 اطلاعات روز 27 دی 1395 اطلاعات روز 28 دی 1395 اطلاعات روز 29 دی 1395 اطلاعات روز 30 دی 1395 
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۷    
عضو انجمن روماتولوژی ایران با بیان اینکه آرتروز یکی از شایع ترین بیماری های روماتولوژی در دنیا است که در قاره آسیا از شیوع خاصی برخوردار است، گفت: تاکنون درمان قطعی برای آن مشخص نشده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۴    
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: از ابتدای بهمن ماه ثبت گواهی امضا از دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور حذف و تمام گواهی های امضا الکترونیکی می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۴    
قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طی 3 روز گذشته 12 اخطار به هواپیماهای فرامنطقه ای به دلیل نزدیکی به محدوده رزمایش مدافعان آسمان ولایت داده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۵    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز مسلمانان هیچ پناهگاهی جز ایران ندارند و وجود منحرفان و افراطیونی از قبیل داعش، النصره و القاعده دلیلی بر این مدعاست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۹    
تیم الهلال حریف عربستانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از راه یافتن به دیدار فینال جام ولیعهد این کشور بازماند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۹    
به بهانه ولادت حضرت مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی جا دارد یادی کنیم از شهدای ارامنه که فارغ و دین و مذهب برای حفظ ناموس و وطنشان در کنار دیگر رزمندگان جنگیدند و جانشان را فدا کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۹    
یک روحانی ناهی از منکر توسط اوباش موردحمله با چاقو قرار گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۴    
نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، مشخص نشدن کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری در مقطع فعلی را موضوعی طبیعی خواند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۴    
رئیس سابق سازمان حج و زیارت تأکید کرد: رفتار پدرانه مقام معظم رهبری بعد از فاجعه منا با کارکنان این سازمان، سازمان را احیا کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۴    
بنا بر اعلام بانک مرکزی از 39 ارز بین بانکی موجود 15 ارز از جمله پوند یورو امروز را با کاهش قیمت آغاز کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۹    
وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان گفت: پاکستان آلوده ترین بنزین و گازوئیل جهان را مصرف می کند بنابراین از ژوئن 2017 واردات این نوع سوخت متوقف و به جای آن سوخت با معیار یورو 2 وارد خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار می کند که از وضعیت معاش مردم راضی نیست، ولی با توجه به شرایط تحریم ها و کاهش شدید قیمت نفت و به دنبال آن کاهش درآمد دولت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۴    
2016 برای مسی و رونالدو سال پرباری بود اما فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در کسب جام از فوق ستاره بارسلونا بهتر عمل کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۹    
کنسرت بنیامین بهادری در روزهای آغازین زمستان با تم هندی برگرفته از سلام بمبئی در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل القدر حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدکاظم حسینی میانجی را تسلیت گفتند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۳    
243 نماینده مجلس در نامه ای خطاب رئیس جمهور خواهان تأمین مالی طرح تحول سلامت شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۳    
رهبر معظم انقلاب با حضور در منزل خانواده شهید ارمنی وهانج رشیدپور از خدمات ارامنه در دفاع مقدس تقدیر کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۸    
مدیر مسئول روزنامه کیهان ضمن تأکید براینکه 9 دی ایستگاه پایانی فتنه 88 بود، گفت: درگیری ما با آمریکا ماهوی است و مادامی که با اسلام ناب در حاکمیتی که داریم و آمریکا بر خوی استکباریش تأکید دارد این ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۴    
در روابط بین الملل، اصل بر افزایش قدرت و امنیت است. در این فضا سخن گفتن از اعتماد فی مابین کشورها اساساً محلی از اعراب ندارد و بیشتر شبیه به یک جوک سیاسی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۴    
به گزارش اطلاعات روز#سه شنبه 7 دی ماه کارمندان،اساتید و دانشجویان دانشگاه شاهد در انزجار از فتنه و فتنه گران مقابل ساختمان ایثار تجمع خواهند کرد
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۹    
وزیر کشور طی احکامی اعضای ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۹    
نتایج نظرسنجی ها در مورد ریاست جمهوری کره جنوبی نشان می دهد که محبوبیت بان کی مون مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی رو به افزایش است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۳    
ستاد ارتش ترکیه اعلام کرد که در جریان حمله گروه تروریستی داعش ده ها نفر نزدیک شهر الباب سوریه کشته شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۳    
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی از معافیت مشمولان دارای فرزند معلول ذهنی و ناتوان کننده بدون در نظر گرفتن غیبت خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۳    
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) تاکید کرد: جهان پرآشوب ما نیازمند حضور جدی تر ادیان است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۷    
فرماندار لالی با بیان اینکه ریزش های جزئی و موردی کوه در محور مسجدسلیمان - لالی بر اثر بارش باران های اخیر گفت: با پیش بینی تمهیدات لازم، این محور سریع پاک سازی شده و اکنون قابل تردد است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۲    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: آمار جمعیت بر اساس نتایج اولیه سرشماری از مرز 80 میلیون نفر عبور کرده است. اما برای اعلام آمار قطعی و دقیق باید تا پایان دی ماه صبر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۷    
بان کی مون اتهامات مطرح شده از سوی یک نشریه محلی مبنی بر دریافت رشوه در سال هایی که وزیر خارجه کره جنوبی بوده را رد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۷    
در راستای ساماندهی حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در پایانه های تاکسیرانی این طرح به مرحله اجرا درآمده است و بر این اساس با تمامی خودروهای شخصی و غیرمجاز که وارد پایانه های ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۷    
سفیر سابق ایران در سوریه گفت: رفت وآمد مسئولان سوری در سطوح عالی به ساختمان سفارت، خارج از تشریفات رسمی صورت می گرفت و نشست هایی در سطوح مختلف در اتاق بنده به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران برگزار و ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۲    
تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد به صورت روان ادامه دارد، اما با توجه به اینکه محور اتوبان تبریز به سمت زنجان لغزنده است از این رو رانندگان با سرعت مطمئنه و با احتیاط کامل در این مسیر ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۷    
از حضور نوازنده زن گروه بنیامین روی صحنه در کنسرت پری زاد ممانعت شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۷    
جمعی از نمایندگان مردم یزد در مجلس، از معاون پارلمانی رییس جمهور دلجویی کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۲    
نماینده سابق مجلس به دلیل اینکه به اشتباه رییس بانک مرکزی را از سهامداران بانک کارآفرین عنوان کرده بود از سیف عذرخواهی کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تصمیم رئیس جمهور برای پرداخت حقوق کارمندان دولت تا قبل از اتمام هر ماه خبر داد و گفت: نتایج اولیه سرشماری تا اول بهمن اعلام می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۷    
ابوالحسن فیروز آبادی گفت: هویت دارندگان کانال های بالای 5000 عضو به دلیل تأثیر گذاری اجتماعی، فرهنگی، سیاسی باید مشخص باشد در غیر این صورت با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۲    
کارن همایونفر آهنگشاز معروف کشورمان می گوید: من فرزند جنگ هستم و درصورت مهیا بودن شرایط خیلی دوست داشتم به سوریه بروم و بتوانم برای اعتقادات و منافع ملی کشورم فعالیت کنم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۲    
ما دانشگاهیان شاهد استوارتر از همیشه در حمایت و پشتیبانی از رهبر فرزانه مان، ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) سینه سپر نموده و به مزدوران، وطن فروشان داخلی و خارجی ، فتنه اندیشان ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۲    
خندوانه شب گذشته به مناسبت تولد حضرت مسیح (ع) میزبان لوون هفتوان بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۲    
ستاره اسکندری گفت: برای کار کردن در شبکه GEM به سامیه لک هم پیشنهاد هایی داده شده اما او قبول نکرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲    
مورینیو به اتهام شریک بودن در پرونده فساد مالی یکی از سران سیاسی مکزیک دستگیر و بازجویی شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲    
به گزارش اطلاعات روز# نظر فقهی و شرعی مرجع عالیقدر جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در مورد "رشوه" در پاسخ به سوالات مقلدین به شرح ذیل است: ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۷    
اشتون کارتر، رئیس پنتاگون بیان داشت که وزارت دفاع کشور با ژاپن بر سر مسائل عملکرد پایگاه آمریکایی در اوکیناوا به توافق رسیده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۷    
ارتش سوریه تجهیزات نظامی گسترده ای را به شمال غرب دمشق برده تا عملیات نظامی علیه تروریست ها را شدت بخشد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۷    
وزیر ارتباطات با اشاره به مهلت یک ماهه برای احراز هویت مشترکان موبایل گفت: 9 دی ماه آخرین مهلت دارندگان سیم کارت های مجهول الهویه برای اعلام مشخصات است و پس از این تاریخ سیم کارت مجهول الهویه یکطرفه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۲    
علی اکبر طاهری مدیر باشگاه پرسپولیس به زودی از سمت خود برکنار می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم از درآمد 80 هزار میلیارد تومانی دولت از محل هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت فقط حدود 35 هزار میلیارد تومان آن به مردم پرداخت می شود و 39 هزار میلیارد تومان آن به خزانه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۷    
رسانه های روسیه از ترور نماینده این کشور در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خبر دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۲    
ستاره برزیلی بارسلونا تاکید کرد که انگیزه بالایی برای رسیدن به توپ طلا را دارد اما بدون آن نمی میرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۷    
شاکرمی از کشف 39 کیلوگرم مرفین از کارگاه تولید دوغ و ماست درماهدشت کرج خبرداد و گفت: در بازرسی از محل سلاح کمری، شکاری غیرمجاز ، چاقو و عقدنامه سفید مهرشده فاقد مشخصات کشف شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: روند نوسازی تاکسی های فرسوده با جدیت دنبال شده و تعداد قابل توجهی از تاکسی ها اکنون نوسازی شده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزارت اطلاعات در زمینه برخورد با گروه ها، حلقه ها و باندهای نفوذی طبق گزارشی که به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کرده است برنامه مدون ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۷    
حامیان مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال مقابل وزارت ورزش تجمع کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۲    
جمعی از روحانیون و مسئولان کلیساهای آشوری و کلدانی در جلسه علنی امروز حضور یافتند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۷    
بهمن کیارستمی در پی اظهارات اخیر وزیر بهداشت درباره ی پرونده عباس کیارستمی، متنی را منتشر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۲    
دیده بان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان سوریه است از مرگ "عبدالرحمان شداد" خبر داد؛ تروریستی که دختر خود را وادار به عملیات انتحاری در مرکز پلیس در محله المیدان در دمشق کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۷    
کیانوش عیاری 13 سال پس از ساخت فیلمی درباره ی زلزله بم می گوید: انتظار داشتم در این سال ها اتفاق ویژه ای بیفتد که نیفتاد ولی امیدوارم بیدار شو آرزو در چند سینما اکران شود تا لااقل چند هزار نفر آن را ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۲    
یک کمپانی انگلیسی موق به طراحی و تولید یک پیراهن برای دوچرخه سواران شده که با ویژگیهای خود از کاربر محافظت می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 7 گفت که در جریان مرحله نخست برگزاری این رزمایش، رکورد جدیدی در جابجایی های تاکتیکی نیروهای مسلح به ثبت رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۷    
براساس جدیدترین ارزیابی های صورت گرفته از کیفیت خودروهای سواری تولیدی در آبان ماه امسال، مشخص شده که 11 مدل از حدود 30 مدل خودروی سواری تولیدی و مونتاژی در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۲    
برابر قانون و آیین نامه های موجود تمامی مشمولان دارای افسردگی اعم از خفیف و شدید از سربازی معاف نمی شوند بلکه معاف از رزم خواهند شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۲    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان در سامانه منادا به نشانی Monada.iau.ir خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۲    
مرتضی مطهری 30 ساله ، دانش آموخته رشته عمران از دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب داماد هادی ایازی مشاور عالی شهردار تهران و معاون اجتماعی وزیر بهداشت است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۲    
معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با گذشت چهار ماه از استعفای معاون سابق هنوز بدون متولی فعالیت می کند و دانش آشتیانی نیز هنوز نسبت به نبود متولی برای این معاونت حساس نشده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۲    
شهروندان مصری ضمن به آتش کشیدن پرچم اسرائیل، از موضع کشورشان در شورای امنیت که پیش نویس قطعنامه محکومیت و توقف شهرک سازی را پس گرفته بود، انتقاد کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۷    
کارنامه نتایج اولیه سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام شد همچنین ضوابط جذب 10 هزار نیروی انسانی توسط آموزش وپرورش مشخص شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۷    
با بهره برداری از دو طرح جدید بنزین سازی در پالایشگاه های بندرعباس و لاوان و همچنین بهره برداری از فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس، از ابتدای سال 96 توزیع بنزین یورو 4 در کشور گسترش می یابد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۷    
رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه در اردیبهشت ماه سال آینده در صورت تغییر متغیرهای قیمتی اقدام به افزایش یا کاهش قیمت خودرو خواهیم کرد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۷    
رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 7 از دقایقی پیش با رمز یا قمر بنی هاشم (ع) آغاز شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۷    
فرماندهی عملیات نینوا از دفع حملات گروه تروریستی داعش به موصل و هلاکت بیش از 70 تروریست خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۲    
متهمان پرونده تخلفات علمی یکی دانشجو دکترای دانشگاه آزاد و نفر دوم فارغ التحصیل رشته دامپزشکی است از میان متخلفان 54 نفر عضو هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی، 3 نفر دانشجو ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۲    
70 هکتار از اراضی تحت تملک دانشگاه آزاد در قالب طرح تفصیلی مجموعه گردشگری کوهسار به مدت 5 سال به اجاره این شرکت در می آمد
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۲    
اطلاعات روز# پیاده روی در بافت بومی و عکاسی از اصالت روستا، تماشای آسمان پر ستاره کویر از پشت بام های کاهگلی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۲    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: جمعی از اعضاء یک شرکت که عنوان جعلی شرکت تعاونی مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد را برخود نهاده دیروز در مقابل استانداری یزد تجمع کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۷    
اوایل مرداد امسال این بانوی ثروتمند در حالی که توان راه رفتن نداشت خود را به کلانتری 132 نیاوران رساند و از دستبرد چند میلیونی به خانه اعیانی اش خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۷    
بر اثر برودت هوات برخی مدارس آذربایجان غربی برای دومین روز متوالی تعطیل اعلام شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۷    
مهران مدیری تا وقتی مستقل می اندیشید، حاصلش می شد مجموعه های طنز شبانه ای مثل پاورچین و نقطه چین و شب های برره و حتی قهوه تلخ که نوعی دهن کجی به تلویزیون هم بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۷    
مدیرعامل شرکت ریل ترابر سبا گفت: 6 دستگاه واگن ساخت شرکت واگن پارس اراک به شرکت ریل ترابر سبا تحویل و وارد ناوگان ریلی کشور شد .
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۲    
فرماندهان نظامی یمن از هلاکت دست کم 106 نظامی عربستان طی 2 ماه اخیر در جبهه های جیزان، نجران و عسیر در جنوب عربستان و همچنین کشته و زخمی شدن صدها مزدور سعودی در جبهه نهم معروف به دروازه صنعا خبر ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۷    
سفرهای اخیر مسئولان سعودی و قطری به اتیوپی و بازدید آنها از سد النهضه خشم مقامات مصری را برانگیخته و آنها این سفرها را عبور از خطوط قرمز تلقی می کنند؛ امری که مصر را به نزدیکی ایران سوق داده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۷    
شبکه راشا تودی از تیراندازی در یک باشگاه شبانه در حومه نیویورک و کشته شدن مالک این باشگاه خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۲    
با پایان نیم فصل اول لیگ برتر و آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برانکو لیست بازیکنان مورد نیاز و مازاد خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (دوشنبه، 6دی) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۲    
رسانه های آمریکایی نوشتند: ایران علاوه بر تداوم بکارگیری موثر پهپاد در سطح کشور و حتی نقاط مرزی، اینک آنتن های اخلالگر ضد پهپاد را طراحی کرده است.