یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۴May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 22 آذر 1396 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 فروردین 1396 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1396 اتحاد خبر 31 خرداد 1396 اتحاد خبر 31 تیر 1396 اتحاد خبر 31 مرداد 1396 اتحاد خبر 31 شهریور 1396 اتحاد خبر 30 مهر 1396 اتحاد خبر 30 آبان 1396 اتحاد خبر 30 دی 1396 اتحاد خبر 30 بهمن 1396 اتحاد خبر 4 اسفند 1396 اتحاد خبر 1 آذر 1396 اتحاد خبر 2 آذر 1396 اتحاد خبر 3 آذر 1396 اتحاد خبر 4 آذر 1396 اتحاد خبر 5 آذر 1396 اتحاد خبر 6 آذر 1396 اتحاد خبر 7 آذر 1396 اتحاد خبر 8 آذر 1396 اتحاد خبر 9 آذر 1396 اتحاد خبر 10 آذر 1396 اتحاد خبر 11 آذر 1396 اتحاد خبر 12 آذر 1396 اتحاد خبر 13 آذر 1396 اتحاد خبر 14 آذر 1396 اتحاد خبر 15 آذر 1396 اتحاد خبر 16 آذر 1396 اتحاد خبر 17 آذر 1396 اتحاد خبر 18 آذر 1396 اتحاد خبر 19 آذر 1396 اتحاد خبر 20 آذر 1396 اتحاد خبر 21 آذر 1396 اتحاد خبر 22 آذر 1396 اتحاد خبر 23 آذر 1396 اتحاد خبر 24 آذر 1396 اتحاد خبر 25 آذر 1396 اتحاد خبر 26 آذر 1396 اتحاد خبر 27 آذر 1396 اتحاد خبر 28 آذر 1396 اتحاد خبر 29 آذر 1396 اتحاد خبر 30 آذر 1396 
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۰    
اتحاد خبر : نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای به تشکیل دیوان اصل نودم قانون اساسی رای دادند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۴    
اتحادخبر: مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به پایداری تامین گاز در پالایشگاه های پارس جنوبی گفت: تامین گاز در پالایشگاه های این مجتمع پایدار و قابل اطمینان است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۸    
اتحاد خبر: آیین ها، آداب و رسوم هر ملت، سازنده عناصر فرهنگی جامعه محسوب می شوند. تنوع، تفاوت ها و کثرت آیین ها و آداب و رسوم از دلایل غنای فرهنگی یک جامعه است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۳۶    
اتحادخبر: هشتاد و دومین مرحله از یارانه های نقدی ساعت 24 مورخ 26 آذر (روز یکشنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۵    
اتحاد خبر: از آخرین سمت مصطفی هاشمی طبا در ورزش ایران بیش از 10 سال می گذرد اما هنوز هم خیلی از اهالی ورزش از این مدیر باسابقه به نیکی یاد می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۲۷    
اتحاد خبر: گلنار وکیل گیلانی رییس سابق فدراسیون چوگان: ایشان (داورزنی) چندین بار بنده را به دفتر خودش فراخواند و هربار می گفت که اگر استعفا ندهم، عکس های خصوصی ام در تلگرام منتشر خواهد شد!
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۲    
اتحاد خبر: عمر الخریبین بهترین بازیکن سال 2017 آسیا چند سال پیش در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۷    
اتحاد خبر : با رسیدن به آخرین روزهای سال میلادی، رفته رفته لیست هایی از بهترین موارد در زمینه های مختلف منتشر می شوند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۷    
اتحاد خبر : در برنامه زنده ای که از شبکه "النیل" تلویزیون مصر پخش می شد، مجری زن به نام "ریهام التلیمة" در حال اجرای برنامه بود که ناگهان دوربین دستی را در پشت کاناپه به تصویر کشید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۶    
اتحادخبر: هر چند مصرف آبمیوه قبل از خواب توصیه نمی شود، اما نوشیدن یک لیوان آب انگور طبیعی قبل از خواب منجر به خواب بهتر و چربی سوزی بیشتری برای شما خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۰    
اتحاد خبر : وزیرکشور از اتمام ساخت 2 هزار و 700 مسکن موقت از 8 هزار مسکن موقتی که بر عهده قرار گاه خاتم بود خبر داد .
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۱    
اتحاد خبر : مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ناپایداری های جوی و ورود سامانه بارشی از فردا خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در بسیاری از مناطق استان وجود دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۱۲    
اتحاد خبر : برج این کلیسا کج ترین برج در جهان است. زاویه برج پیزای معروف 1.22 درجه است اما زاویه این برج که در قرون وسطی در شمال غربی آلمان ساخته شده است در حال حاضر 5.193 درجه است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۰۹    
اتحاد خبر : طبق اعلام گزارش پلیس راه در حادثه رانندگی خودرو سواری با اتوبوس حامل دانش آموزان در محور سوسنگرد، راننده سواری مقصر شناخته شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۵    
اتحاد خبر :مسئول آی مت بخش آبپخش در گفتگو با خبرنگار اتحاد خبر اظهار داشت:رشته آی مت دو سال است که وارد استان بوشهر شده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۱    
اتحاد خبر : می گویند یک روز قرار بود دانشمندترین دانشمند جهان را مشخص کنند. به همین منظور همه دانشمندان جهان جمع شده بودند در استادیوم شیرودی!
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۸    
اتحاد خبر : وقتی برای دیدن نقاشی های زیبا، رنگارنگ مریم حیدرزاده پا به کوچه پس کوچه های شمیران می گذاریم تا خود را برای روز افتتاحیه نمایشگاه به گالری شکوه برسانیم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۵    
اتحاد خبر: خیلی از افراد با افزایش مشغله های زندگی، مدام احساس خستگی و بی انرژی بودن می کنند. اما اگر خستگی که احساس می کنید مربوط به سبک زندگی تان باشد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۹    
اتحاد خبر: جانشین ستاد بحران استان کرمان آخرین وضعیت مناطق زلزله زده را تشریح کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۷    
اتحاد خبر: جمعی از دانش آموزان تهرانی در اعتراض به تصمیم اخیر ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس در مقابل سفارت سوئیس در تهران تجمع کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۴    
اتحاد خبر : مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: یادواره 25 شهید دانش آموز در مدارس دیر برگزار می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۴    
اتحاد خبر: هجدهمین جشن خانه موسیقی، سه شنبه 21 آذر با معرفی برگزیدگان رشته موسیقی برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۵    
اتحاد خبر : استاندار بوشهر گفت: امروز ما با واقعیتی به نام فضای مجازی روبرو هستیم و می توانیم با استفاده از این فضا اشاعه دهنده رفتارهای خوب در جامعه باشیم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۵    
اتحادخبر: دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی با صدور احکام جداگانه ای، روسای دو حوزه تنگستان و کنگان را منصوب کرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۹    
اتحاد خبر: سخنگوی شورای نگهبان حضور سخنگوی قوه قضاییه در دانشگاه و پاسخگویی وی را قابل تقدیر دانست و نسبت به اتفاقات پیش آمده در دانشگاه واکنش داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۶    
اتحاد خبر: شربت_گل_زمانی که عکس نوجوانی او در اردوگاه پناهجویان در پاکستان به مونالیزای جهان سوم شهرت یافت، امروز 45 سال دارد و در افغانستان زندگی می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۰    
اتحاد خبر: روزنامه شهروند نوشت: زنان سوری به ورزشگاه رفتند، اما زنان ایرانی نه. این خلاصه ای از حواشی بازی ایران و سوریه در آخرین بازی تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی بود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۷    
اتحاد خبر: یک نویسنده بخشی از رمان کلود سیمون برنده نوبل ادبیات 1985 را برای ناشران مختلف فرستاده و واکنش های جالبی دریافت کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۱    
اتحاد خبر : کتابفروشی ها جزء الهام بخش ترین مکان ها در جهان هستند. در میان قفسه های کتاب ها و زیر نور تاریک، می توانید با آرامش بنشینید و اجازه دهید که قوه تخیل تان به پرواز درآید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۲    
اتحادخبر: قابل توجه داوطلبان محترم آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش؛ به علت ترافیک بالا در روزهای پایانی ثبت نام ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۲    
اتحاد خبر : مهاجم ملی پوش و ایرانی هیرنفین معتقد است نیمکت نشینی در تیم باشگاهی، موقعیتش را در تیم اعزامی ایران به مسابقات جام جهانی روسیه به خاطر نمی اندازد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۷    
اتحاد خبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر گفت: گیاه فیسالیس در سطح هزار و 500 متر مربع در گلخانه های روستای آبطویل شهرستان بوشهر کشت شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۱    
اتحاد خبر: رئیس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: افرادی که بانک دی را غارت کردند در بانک سرمایه هم اختلاس کردند. این 31 نفر در تمام بانک ها دست انداخته اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۱    
اتحاد خبر : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: صادرات استان بوشهر به کشور قطر 500 درصد افزایش یافت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۸    
اتحاد خبر: با پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران می توانیم خیلی بهتر درباره عملکرد تیم ها و آمارهایی که از جدول مسابقات بیرون می آید، قضاوت کنیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۵    
اتحاد خبر: دانشمندان معمولاً آرمان گرا بوده و قابل درک است که روی بهترین چیزها در مورد اختراعاتشان متمرکز می شوند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۲    
اتحاد خبر: دادستان عمومی و انقلاب ملارد از جایگزینی مجازات شلاق دختران 17 ساله حاضر در یک پارتی با کار فرهنگی و عام المنفعه در بهزیستی، اداره ارشاد و آموزش و پرورش خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۹    
اتحادخبر: مراسم گرامیداشت روز دانشجو در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دشتستان با حضور فرماندار شهرستان، جمعی از مسئولان، اساتید و دانشجویان برگزار گردید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۹    
اتحاد خبر: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بازبینی آیین نامه اجرایی مربوط به فروشگاه های زنجیره ای خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۶    
اتحاد خبر: داستان از یک نامه شروع شد. درددل یک شاعر جوان به روزنامه که در آن خواسته بود مشکلش را جوری حل کنیم یا صدایش شویم تا همه ببینند اوضاع حوزه شعر در حال حاضر چه وضعی دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۳    
اتحاد خبر ؛ بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس در محور رفسنجان – کرمان، 54 نفر مصدوم شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۰    
اتحاد خبر : فرماندار کرمان گفت: 86 هزار واحد مسکونی قدیمی غیرمستحکم در کرمان وجود دارد و همچنین خوابگاه دانشجویی شهید چمران نیز دچار مشکل شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۵    
اتحاد خبر : رئیس پلیس پایتخت از دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۱    
اتحاد خبر: سرمربی سابق استقلال به نفت تهران نمی رود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۸    
اتحاد خبر: سمبوسه از غذاهای مورد علاقه جنوب ایران است که با سس تند سرو می شود. مواد داخل سمبوسه را می توان به دلخواه تغییر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۲    
اتحاد خبر: سی و سومین جلسه شورای شهر بوشهر جهت بررسی و انتخاب شهردار با غیبت چهار عضو شورا به حد نصاب نرسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۹    
اتحاد خبر: دروازه بان پیشین استقلال اعتقاد دارد که آبی پوشان با هدایت سرمربی آلمانی به آرامش رسیده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۹    
اتحاد خبر : مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تاکنون پنج هزار و 700 نفر از دانش آموزان به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۶    
اتحاد خبر: دهمین نشست کمیسیون مشترک برجام امروز در وین برگزار می شود و عباس عراقچی به عنوان ریاست هیات طرف ایرانی در این نشست حضور خواهد داشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
اتحاد خبر: گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره تخلفات دولت در اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان، به قوه قضاییه ارسال شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۷    
اتحاد خبر : جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت تأکید دارد که سخنانش درباره احمدی نژاد و یارانش مربوط به حالا نیست و مسبوق به سابقه است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۴    
اتحاد خبر : ایران بزرگ ترین برنده تحولات سال های اخیر خاورمیانه است که به اصطلاح بهار عربی نامیده می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۸    
اتحاد خبر: فدراسیون وزنه برداری ایران این روزها به جای چاره اندیشی برای تکرار نشدن اتفاقات دسته فوق سنگین قهرمانی جهان تصمیم گرفته همچنان مقابل وزنه بردار خود قرار بگیرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۸    
اتحاد خبر: علی مردانلو بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با خانواده نوجوان اهدا کننده عضو آبپخشی اظهار داشت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۶    
اتحاد خبر: عباس جدیدی، همواره یکی از اعضای جنجالی شورای شهر تهران بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۱    
اتحاد خبر: چهارشنبه شب ها در کوچه اوراقچی ها سوروسات شان برپاست. چه آن ها که شب ها ساکن این کوچه باشند و چه آن ها که شب ها را در خیابان های شهر و کنار پله مغازه ها می خوابند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۱    
اتحاد خبر: دور رفت لیگ با برتری مطلق پرسپولیس به پایان رسید. اکثر بازیکنان این تیم عملکرد قابل قبولی در نیم فصل اول داشتند و طبیعی است که تیم منتخب نیم فصل در اختیار آنها باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۸    
اتحاد خبر : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق صعب العبور شهرستان دشتستان به صورت فعال انجام می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۲۱    
اتحاد خبر : انتخاب شهردار بوشهر این روزها به یک چالش جدی در شورای شهر تبدیل شده است و شورای شهر بوشهر برای دومین بار نیز موفق به انتخاب شهردار نشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۹    
اتحاد خبر : علیرضا جهانبخش دوباره برای آلکمار گلزنی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۹    
اتحاد خبر : سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای بخشش طلب سه میلیاردی خود از این باشگاه یک شرط تعیین کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۶    
اتحاد خبر : در حالی در لایحه بودجه سال جاری با در نظر گرفتن درآمد 3 هزار و 220 میلیارد تومانی افزایش بیش از 21 درصدی درآمدهای مالیاتی از محل واردات خودرو نسبت به سال 95 مصوب شده بود که دولت در بودجه ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۱    
اتحاد خبر : مثل این است که بچه هیولایی را در خانه مان نگهداری کنیم و به آن برسیم و هر روز فربه ترش بکنیم و بعد هم بگذاریم جلوی چشم خودمان فرزندان مان را شکنجه و لت و پار کند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۳    
اتحاد خبر : زمین لرزه 6.1 ریشتری حوالی هجدک در استان کرمان را لرزاند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
اتحاد خبر : در حالی که علیزاده طباطبایی خبری مبنی بر ممنوع الخروجی برخی اعضای خانواده آیت الله هاشمی اعلام کرده بود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
اتحاد خبر : رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس از واردات بی محابای کالای قاچاق به داخل کشور و اطلاعات محرمانه ای گفته که حالا بناست در قالب یک نشست خبری به تفصیل از آن سخن بگوید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۱    
اتحاد خبر : هیئت رئیسه فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس در ابتدای آذر، 11 الزام و مسئله اصلی را با هدف ارتقای شفافیت بودجه و تقویت انضباط مالی به ریاست محترم جمهوری پیشنهاد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۱۸    
اتحاد خبر: با وجود آنکه دولت درباره هرگونه افزایش قیمت حامل های انرژی در لایحه بودجه 97 سخنی نگفته است، اما افزایش 17هزارو 400 میلیارد تومانی درآمدهای حاصل از حامل های انرژی در لایحه بودجه ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۱۲    
اتحاد خبر : مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۱۲    
اتحاد خبر : احمد شاملو قریب به دو دهه پس از مرگش هنوز نامی است که شعر ایران را خطاب می کند. سومین دوره شعر شاملو با تمام حواشی و تغییراتی که در مؤسسان و هیئت داوران صورت گرفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۰۶    
اتحاد خبر : فال روزانه چهارشنبه 22 آذر 1396
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۰۳    
اتحاد خبر : مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.