سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 29 اردیبهشت 1398 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 31 فروردین 1398 اتحاد خبر 30 خرداد 1398 اتحاد خبر 31 تیر 1398 اتحاد خبر 31 مرداد 1398 اتحاد خبر 31 شهریور 1398 اتحاد خبر 30 مهر 1398 اتحاد خبر 2 آبان 1398 اتحاد خبر 30 آذر 1398 اتحاد خبر 30 دی 1398 اتحاد خبر 30 بهمن 1398 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 2 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 3 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 4 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 5 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 6 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 7 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 8 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 9 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 10 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 11 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 12 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 13 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 14 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 15 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 16 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 17 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 18 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 19 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 20 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 21 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 22 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 23 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 24 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 25 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 26 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 27 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 28 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 29 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 30 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1398 
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۵    
اتحادخبر: پرویز مشکاتیان، آهنگساز، نوازنده و موسیقی دان نام آشنایی که همه ما کم یا زیاد با آثار گرانقدرش آشنا هستیم و بار ها نام او را در کنار بزرگان موسیقی ایرانی شنیده ایم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۱    
اتحادخبر: رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از روز پنجشنبه تا کنون با موجی از مسمومیت و جان باختن بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی حاوی متانول در اصفهان روبرو شدیم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۶    
اتحادخبر : معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی از برنامه ریزی برای حک نشان اهدای عضو بر روی کارت نظام پزشکی خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۶    
اتحادخبر: وزارت دفاع عراق دیروز (یکشنبه) از بازداشت یک سرکرده داعش در شهر موصل واقع در مرکز استان نینوا در شمال عراق خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۶    
اتحادخبر: معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی خبر داد: ️افزایش اجاره بها، ضابطه مند می شود و وزارت راه و شهرسازی در سال جاری آن را اجرایی خواهد کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۶    
اتحادخبر: عینک آفتابی های تقلبی علاوه بر این که کارایی مناسبی ندارند، ممکن است در صورت استفاده به چشمانتان آسیب هم بزنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۱    
اتحادخبر: یک نماینده پارلمان عراق گفت که نخست وزیر این کشور تلاش برای میانجیگری میان ایران و آمریکا را مدتی است آغاز کرده و این تلاش ها همچنان ادامه دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۱    
اتحادخبر : مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: هجوم ملخ ها به مزارع، باغ ها و نخیلات روستاهای این شهرستان باعث وارد شدن خسارت و صدمات قابل توجه شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۱    
اتحادخبر: در چند ماه اخیر حجم شکایات شهروندان بوشهری از یکی ازسامانه های خریداینترنتی بسیار بالا رفته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۶    
اتحادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت؛ زن جوانی که با ترفندهای مختلف طلا و زیورآلات کودکان را در شهر بوشهر به سرقت می برد دستگیر و به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۱    
اتحادخبر:استاندار بوشهر خواستار تسریع در تکمیل طرح های آبرسانی در سطح استان شد و گفت: طرح شیرین سازی آب در شهرهای دالکی، آب پخش، سعدآباد، شبانکاره، وحدتیه در دست اجرا است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۶    
اتحادخبر: در آئینی با حضور مسئولان، روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی استان بوشهر تجلیل شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۱    
اتحادخبر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان و تعامل با رسانه ها، گفت: تعامل با رسانه ها یکی از معیارهای مهم برای ارزیابی مدیران استان بوشهر است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۶    
اتحادخبر: در آئینی با حضور مسئولین شهرستان دشتی از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تجلیل به عمل آمد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۱    
اتحادخبر : تک آهنگ وابستگی به آهنگسازی و خوانندگی محسن ابراهیم زاده، پس از دریافت مجوز دفتر موسیقی ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۱    
اتحادخبر: مراسم ختمی برای زنده یاد بهنام صفوی، امروز در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد که حاشیه هایی را هم به همراه داشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۶    
اتحادخبر: نیروهای یمنی با نفود به منطقه مرزی عسیر در جنوب عربستان چند پایگاه نظامی را در این منطقه تصرف کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۱    
اتحادخبر: تیم های ملی تکواندو مردان و زنان ایران با دو نقره سروش احمدی و مهلا مومن زاده و یک برنز آرمین هادی پور و حذف 9 تکواندوکار دیگر به کار خود در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان2019 پایان داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۶    
اتحادخبر : سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا, اظهار داشت: فردا بازی سخت و حساسی داریم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۶    
اتحادخبر: منچسترسیتی هر سه جام داخلی انگلیس را فتح کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۱    
اتحادخبر: عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه بیشتر گزینه های هدایت آبی پوشان از اروپای شرقی هستند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۱    
اتحادخبر: نمایندگان کاراته ایران با کسب 4 مدال طلای دیگر در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه تعداد مدال های طلای خود را به عدد 6 رساندند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
اتحاد خبر:محفل انس با قرآن کریم اداره ورزش و جوانان دشتستان با حضور امام جمعه، حجت الاسلام حسن مصلح روز شنبه 28 اردیبهشت ماه 98 در اداره ورزش برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۰    
اتحاد خبر:شب دوم مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان با انجام سه بازی از گروه های 2 و 3 رقابت ها پیگیری شد که با یک تساوی و دو پیروزی برای تیم ها همراه بود .
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۵    
اتحاد خبر: نویسنده فرهنگی دشتستانی، ساعتی پیش در سن 51 سالگی درگذشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
اتحاد خبر: شنیده می شود پس از مصوبه شورای تامین شهرستان دشتستان در خصوص جابجایی جمعه بازار برازجان, از جمعه این هفته یعنی سوم خرداد ماه, جمعه بازار در مکان جدید برگزار خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
اتحاد خبر: استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست مشترک روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
اتحادخبر: لژیونر والیبال گفت: امیدوارم با تلاش بازیکنان به آنچه که استحقاق داریم دست یابیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۵    
اتحادخبر : حیاط خانه های قدیمی خاطره های شیرینی از عصرانه های خوش طعم و بازی های کودکی را در یاد ما نگه داشته است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
اتحادخبر : طبق مصوبه دولت از ابتدای اردیبهشت ماه امسال افزایش 7 درصدی بهای تعرفه آب و برق صورت گرفت که در همین راستا معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفا اعلام کرد از ابتدای خردادماه نیز ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
اتحادخبر: رئیس دامپزشکی شهرستان دشتی با اشاره به تولید 3.5 میلیون قطعه بچه میگو در مرکز تکثیر آبزیان دشتی گفت: این بچه میگوها برای پرورش به سایت پرورش میگوی شیف منتقل شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
اتحادخبر- مهراب شاد:جامعه ای که فرهنگ و باورِ گفتگو را از خود دور کرده و در گفتگوهای خود در کوتاه مقالی به تهمت زنی و فضیحت متوسل شود ,نمی تواند ادعای پیمودن راه ترقی را نماید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
اتحادخبر: فرماندار دشتی گفت: در سفر اخیر هیئت دولت به استان بوشهر 200 میلیارد ریال برای تکمیل محور خورموج - دشت پلنگ مصوب شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۰    
اتحادخبر: در سال سوم هجرت و در شب نیمه ماه رمضان که بهترین ماه های خداست خانه امیرالمؤمنین و فاطمه علیهماالسلام میزبان قدوم مولود مبارکی شد که شادی را با خود به خانه وحی آورد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
اتحادخبر: رسانه های سودانی از ناکام ماندن تلاش برای کودتا در این کشور خبر دادند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
اتحادخبر: در راستای اجرای تقویم شش ماهه اول سال 98 ، باشگاه کوهنوردی شاهین دژ برازجان موفق به صعود به قله 3720 متری ریز بلند در منطقه برم فیروز شهرستان سپیدان در استان فارس گردید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تصویب نهایی واگذاری حدود 14 درصد سهام دولت در ایران خودرو و حدود 17 درصد سهام دولت در سایپا در هیات وزیران، این اتفاق به زودی عملیاتی می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
اتحادخبر- ساناز دانشگر:این کوزه چو من عاشق زاری بوده ست/در بند سر زلف نگاری بوده ست/این دسته که بر گردن او می بینی/دستی ست که برگردن یاری بوده ست ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۰    
اتحادخبر : مطالعات اخیر نشان می دهد ترکیب هوای گرم، مواد سمی و انواع عفونت؛ احتمال ابتلا به بیماری مزمن کلیه به ویژه در کارگران را افزایش می دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۵    
اتحادخبر : پودینگ یا فرنی یک نوع غذا در نوع غیر شیرین و نوعی دسر در نمونه شیرین خودش است. این روز ها کلمه پودینگ به معنای یک دسر شیرین است در حالی که در گذشته نوعی غذای مایع بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر : پیراشکی مرغ و کلم یک پیراشکی خوشمزه با بافتی نرم و لطیف است. مرغ و کلم طعم دار شده یک فیلینگ عالی برای این پیراشکی خوشمزه است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۵    
اتحادخبر: سایت تخصصی وومنزدی از شایع ترین نگرانی های سلامت در میان زنان، به بیماری های قلبی - عروقی، سلامت روان، بیماری های خودایمنی، سندرم متابولیک، سرطان سینه و مشکلات باروری اشاره کرده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۵    
اتحادخبر : معمولا ما در اواسط روز، به خصوص زمانی که از سر کار برمی گردیم، احساس خستگی و کوفتگی می کنیم به طوری که نای بلند شدن و انجام باقی کارهایمان را نداریم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
اتحادخبر: بر اثر وقوع آتش سوزی در بندر عامری شهرستان تنگستان، دو فروند لنج دچار حریق شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
اتحادخبر: فرماندار شهرستان دیر گفت: هیچ کس در شهرستان دیر بایکوت خبری نمی شود و مدیران شهرستان دیر به دنبال ایجاد محدودیت در اطلاع رسانی و اخبار نیستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
اتحادخبر : درحالی که به نظر می رسد 11 سال ریاست علی لاریجانی بر قوه مقننه به ایستگاه دوازدهم نزدیک می شود فراکسیون امید از آغاز مجلس دهم به جایگاه نواب رئیس رضایت داده.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
اتحادخبر: رویترز به نقل از مقام مسئولی در دولت دونالد ترامپ گزارش داده هنوز ایرانی ها تماسی با آمریکایی ها نداشته اند ما کنار تلفن نشسته ایم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۰    
اتحادخبر : در حالی که هشت ماه از انتشار آلبوم ابراهیم محسن چاوشی می گذرد، این خواننده آلبوم تازه اش به نام قمارباز را آماده انتشار کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۵    
اتحادخبر : پسر مرد صراف، وقتی از سوی خانواده و دختر مورد علاقه اش طرد شد تصمیم به خودکشی گرفت اما در این میان دختر مورد علاقه اش کشته شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۰    
اتحادخبر : وزارت خارجه عربستان بامداد یکشنبه (به وقت تهران) اعلام کرد پادشاه این کشور از سران دولت های عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس خواسته روز 30 می (9 خرداد) با هدف بررسی مسئله عملیات علیه تأسیسات ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۵    
اتحادخبر: تلویزیون برای پخش تیزر تلویزیونی سامورایی در برلین کمدی پرفروش ساخته مهدی نادری، حذف نما های مربوط به امیرمهدی ژوله را شرط کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۵    
اتحادخبر: مدافع راست تیم ملی به احتمال زیاد از الشحانیه جدا می شود و به باشگاه دیگری ملحق خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۷:۴۰    
اتحادخبر : فال روزانه یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۱:۰۵    
اتحاد خبر:طی روزهای اخیر دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاهااز مفاد لایحه ارزش افزوده که در مجلس در حال بررسی بود ابراز نگرانی شدیدی کردند ...