سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 7 اسفند 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 31 تیر 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 1 اسفند 1396 العالم 2 اسفند 1396 العالم 3 اسفند 1396 العالم 4 اسفند 1396 العالم 5 اسفند 1396 العالم 6 اسفند 1396 العالم 7 اسفند 1396 العالم 8 اسفند 1396 العالم 9 اسفند 1396 العالم 10 اسفند 1396 العالم 11 اسفند 1396 العالم 12 اسفند 1396 العالم 13 اسفند 1396 العالم 14 اسفند 1396 العالم 15 اسفند 1396 العالم 16 اسفند 1396 العالم 17 اسفند 1396 العالم 18 اسفند 1396 العالم 19 اسفند 1396 العالم 20 اسفند 1396 العالم 21 اسفند 1396 العالم 22 اسفند 1396 العالم 23 اسفند 1396 العالم 24 اسفند 1396 العالم 25 اسفند 1396 العالم 26 اسفند 1396 العالم 27 اسفند 1396 العالم 28 اسفند 1396 العالم 29 اسفند 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۶    
دادگاهی در جمهوری چک با بی گناه شناختن رهبر پیشین حزب اتحاد دموکراتیک سوریه، وی را آزاد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۸    
شرکت چینی جیلی (Geely) به بزرگترین سهام دار گروه دایملر (Daimler) تبدیل می شود. این شرکت برای خرید 9.69 درصد از سهام مرسدس بنز و گروه دایملر به ارزش 9 میلیارد دلار به توافق رسیده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۶    
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با همتای عراقی خود بر آمادگی مسکو برای مشارکت در بازسازی عراق و طرح های اقتصادی این کشور تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۷:۵۷    
کانال تلگرامی با زائران حج 1397 توسط سازمان حج و زیارت برای اطلاع از آخرین وضعیت و اتفاقات و اقدامات راه اندازی شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۹    
طرح ملی رجیستری گوشیهای تلفن همراه پس از "بلک بری"، "موتورولا"، "گوگل پیکسل"، "ال جی"، "نوکیا"، "هواوی"، "تکنو" و "سونی"، این بار به سراغ گلکسی های S9 و S9+ رفت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۰    
اتحادیه اروپا اسامی وزیر صنعت و اطلاع رسانی سوریه را به فهرست تحریم های خود افزود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۳    
سلمان بن عبدالعزیز اینبار بسراغ ارتش و نیروهای مشترک رفت و چندین پست نظامی را تغییر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۲    
وزیر امور خارجه انگلیس با بیان این که حل وفصل سیاسی، تنها راه حل بحران سوریه است از آمادگی معارضان برای مذاکره بدون هیچگونه پیش شرطی خبرداده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۹    
با گذشت حدود 3 ماه از استعفای جنجالی نخست وزیر لبنان در جریان سفر غیرمنتظره او به ریاض، دفتر سعد الحریری از دعوت عربستان سعودی از او برای سفر به این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته که امروز (دوشنبه) نامه ای به کشورهای ایران، ترکیه و روسیه درباره آتش بس 30 روزه و اجرای کامل قطعنامه 2401 شورای امنیت ارسال خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۶    
معاون فنی موسسه از راه اندازی دومین دیتاسنتر ملی ظرف یک سال آینده و برپایه ارائه خدمات مبتنی بر رایانش ابری خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۷    
استفان دوژاریک گفت: درگیری های غوطه شرقی مانع ورود کارشناسان برای اطمینان از اطلاعات مربوط به استفاده از سلاح های شیمیایی شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۳    
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفته که تهدید سوریه از طرف آمریکا و برخی کشورهای غربی ناقض قطعنامه 2401 شورای امنیت سازمان ملل است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۵    
حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد : تعیین تاریخ نیمه مه 2018 به عنوان روز انتقال سفارت آمریکا به قدس بخشی از توطئه ای است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از چند ماه پیش آغاز کرده است و هدف از ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۹    
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه آتش بس موقت در منطقه غوطه شرقی از روز 27 ماه فوریه (سه شنبه) هر روز از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر اجرا می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با فرمانداران این کشور در کاخ سفید، ضمن اشاره به تشدید فشارهای این کشور علیه کره شمالی، تاکید کرد که خواهان مذاکره با پیونگ یانگ تحت شرایط مناسب است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۰    
وزیر امور خارجه با استقبال از لغو روادید میان اتباع ایران و صربستان گفت: چنانچه پرواز مستقیمی میان دو کشور برقرار شود روابط تجاری و مردمی افزایش چشمگیری خواهد یافت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان با توجه به سفر آتی رییس فیفا به ایران ابراز امیدواری کرده که با رایزنی هایی که در این سفر انجام خواهد شد، مشکل میزبانی باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حل شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۶    
سری دیوی کاپور که پیش تر اعلام شده بود بر اثر حمله قبلی درگذشته بر اساس اعلام پزشکی قانونی بر اثر از دست دادن هوشیاری در وان حمام هتل محل اقامتش از دنیا رفته است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۳    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز مدعی شده که طرف های اروپایی با اعمال برخی تغییرات مورد نظر دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، در توافق هسته ای (برجام) موافقت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهور صربستان در دیدار ظریف اعلام کرد: آماده همکاری با ایران و گسترش روابط دو کشور در همه زمینه ها هستیم و در این زمینه هیچگونه محدودیتی نداریم.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۵    
فرماندهی پلیس دمشق خبر از حمله خمپاره ای گروه های مسلح به دمشق داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
عضو پیشین گروه مذاکره کننده هسته ای و پژوهشگر دانشگاه پرینستون آمریکا، با انتشار مقاله ای در نشریه آلمانی خاطرنشان کرده که با حل دیپلماتیک بحران یمن، اختلافات ایران و عربستان سعودی کاهش می یابد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۶    
وزارت نفت ایران اعتبار 2 میلیارد دلاری برای خط انتقال نفت خام و ساخت پایانه جدید صادرات نفت در ساحل عمان را به عنوان دومین پایانه بزرگ صادراتی نفت کشور تامین می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۵    
اجازۀ کار زنان در مشاغل نظامی، بخشی از طرح بلندپروازانۀ محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای انجام اصلاحات اقتصادی و اجتماعی در این کشور در قالب سند چشم انداز 2030 است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۴    
وزیر اطلاعات به نمایندگی از رئیس جمهوری با خانواده شهیدان محمدحسین حدادیان ، محمد علی بایرامی و رضا مرادی علمدار دیدار و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۸    
ممنوعیت پرواز به 2 فرودگاه اربیل و سلیمانیه سه ماه دیگر تمدید شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۳    
گروه های امداد و نجات کوهستان در تازه ترین تجسس های خود پیکرهای جدیدی از قربانیان حادثه هواپیمایی آسمان در ارتفاعات دنا را کشف کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۰    
ارتش عراق 3 تروریست داعشی را در استان الانبار به هلاکت رساند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۱    
درگیری میان معترضان به سفر پادشاه اسپانیا به بارسلون، حدود 20 زخمی بر جای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۸    
رسانه های سعودی اعلام کردند حمله هوایی این رژیم به مارب هلاکت ده ها مزدور سعودی را در این منطقه به همراه داشت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۵    
العالم - ایران داریوش کریمی در اصفهان با اشاره به کشف قطعات جدیدی از پیکر جان باختگان هواپیمای تهران - یاسوج اظهار داشت ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۷    
دونده جامائیکایی سرانجام به یکی دیگر از آرزوهایش رسید.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۷    
یک وزیر دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن که مورد حمایت عربستان است، از نقش امارات در جنوب یمن به شدت انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۴    
سرخپوشان پایتخت قبل از دربی 86 پاداش پیروزی های اخیر خود را دریافت می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۱    
مردم یمن در مقابل دفتر سازمان ملل در صنعا امروز تظاهرات کردند و خواستار محاکمه هر محمد بن سلمان شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۴    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به حادثه خیابان پاسدارن با بیان اینکه امنیت کشور محل مدارا و مسامحه نیست، گفته است ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
دولت عراق ممنوعیت پروازهای بین المللی فرودگاه های کردستان عراق را برای سه ماه دیگر تمدید کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۵    
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری به هیات عشایر عراق گفته است که آمریکا و رژیم صهیونیستی اصلی ترین سرمایه دو ملت ایران و عراق را هدف گرفته و به دنبال از بین بردن وحدت آنان هستند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۳    
امیر خلبان شاه صفی در راس هیات عالی رتبه نظامی وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۳    
رئیس جمهور لبنان در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل در روند صلح تاکید کرد بیروت علاقه ای به تنش در مرزهای جنوبی ندارد اما اگر رژیم صهیونیستی قصد تجاوز داشته باشد، لبنان آماده دفاع است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۰    
وزرای خارجه اتحادیه اروپا اعلام کردند که در قالب فهرستی، تحریم شماری از نظامیان میانماری را به دلیل جنایت علیه اقلیت روهینگیا در دستور کار دارند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۱    
سفیر آمریکا نزد سازمان ملل با ناقض ِحقوق بشر خواندن وزیر دادگستری ایران، از شورای حقوق بشر سازمان ملل به دلیل دعوت از وی به شدت انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
دیوان عالی بحرین امروز نیز حکم اعدام یک جوان انقلابی دیگر را به اتهام جاسوسی برای یک کشور خارجی و دست داشتن در آنچه عملیات تروریستی خواند، تأیید کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۵    
رؤسای جمهور ترکیه و فرانسه درباره قطعنامه آتش بس 30 روزه در سوریه تلفنی صحبت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۱    
وزیر خارجه روسیه گفت که دو گروه تروریستی احرارالشام و جیش الإسلام به دلیل همکاری با النصره، شامل آتش بس در سوریه نمی شوند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۸    
سفارت روسیه در آمریکا با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره شکست فرایند آستانه گفت که واشنگتن نباید تلاش های مسکو-تهران و آنکارا برای برقراری صلح در سوریه را نادیده بگیرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۹    
جواد علی محمدی از سربازان یگان امداد تهران بزرگ است که در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران مجروح شد مشاهدات عینی خود از این فاجعه را با تسنیم در میان گذاشت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
دبیرکل سازمان ملل با هشدار درباره وضعیت جاری در غوطه شرقی ، خواستار اجرای فوری آتش بس 30 روزه در سوریه شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۶    
ارتش سوریه در عملیات علیه تروریست های "جبهه النصره" پیشروی های گسترده ای داشته است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۴    
مسئولان رژیم صهیونیستی این روزها کوچکترین دختر خبرنگار جهان را خطری برای موجودیت رژیم خود می دانند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی اصلی ترین لابی اسلحه در آمریکا با اظهارنظر رئیس جمهور این کشور مبنی بر بالا بردن حداقل سن مجاز برای خرید سلاح در این کشور به 21 سال مخالفت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تشکر از تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارتخانه به قدس، رئیس جمهور آمریکا را دوستی بزرگ برای اسرائیل خواند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۰    
نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پس از 3 هفته تحقیق اکنون خلبانان جنگنده F16 را که توسط پدافند هوایی سوریه هدف قرار داده شد، مقصر سقوط آن اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۵    
یک منبع نظامی سوریه در دمشق جزئیات "نقشه طراحی شده اسرائیل و آمریکا در منطقه غوطه شرقی در ریف دمشق" را فاش کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما در برجام منافع زیادی داشتیم اما با تخطی ها و کارشکنی های دولت آمریکا روبرور بودیم تا نتوانیم از تمام منافع آن بهره مند شویم.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۴    
بررسی رفتار سعودی ها نشان می دهد که سران این کشور خواهان دستیابی به امکان ساخت سلاح هسته ای هستند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
نماینده مردم بویراحمر و دنا در مجلس گفت: با نقطه زنی هایی که انجام شد محل جعبه سیاه مشخص شده منتها این جعبه سیاه در زیر برف مدفون است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۵    
وزیر خارجه کشورمان دقایقی پیش ایران را به مقصد اروپای شرقی ترک کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی دولت عراق با تاکید بر اینکه هنوز قراردادی میان بغداد و مسکو برای خرید سامانه S400 امضاء نشده، از حق کشورش در خرید اسلحه از هر کشوری در دنیا، دفاع کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۴    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: آینده از آنِ مقاومت اسلامی نُجَباء و نُجَباءها است، چراکه آمریکا رو به افول و سقوط بوده و قدرت صهیونیست ها به سرعت درحال اضمحلال است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
نخست وزیر لبنان در گفت وگو با یکی از رسانه های این کشور تاکید کرد که دولت لبنان به دنبال خلع سلاح حزب الله نیست.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۵    
بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره 14 هزار شهید جامعه کارگری کشور که در تاریخ 16 بهمن 96 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۹    
درحالیکه هر لیتر بنزین معمولی باید با قیمت 1000 تومان عرضه شود و مجلس مجوزی برای افزایش نرخ بنزین نداده ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۵    
استشهادنامه ای که در آن عنوان شده هیچ گونه درگیری و ضرب و شتمی در هتل محل اقامت سایپا در شهر رشت صورت نگرفته در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۳    
فرمانده ناجا با اشاره به ماجرای گلستان هفتم پاسداران از اقدامات برخی عوامل داخلی و خارجی در حاشیه این ناآرامی ها خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۹    
مادر شهید محمدحسین حدادیان که هفته گذشته توسط دراویش افراطی در خیابان پاسداران به شهادت رسید، ماجرای شنیدن خبر شهادت فرزندش را تعریف کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۵    
هواپیمایی که حامل بازیکنان استقلال خوزستان بود به علت دو نقص فنی پیاپی نتوانست به مقصد برسد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۵    
رسانه های عربستان به کشته شدن هفت نظامی این کشور در جریان نبردها با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در طول مرز عربستان با یمن اذعان کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۵    
رسانه ها در اثر نفوذ برخی نخبگان خاص اخبار را سانسور می کنند، برخی مسائل را پررنگ یا کم رنگ می کنند و با سوگیری های هدفمند به نوعی تصویر دنیا را تحریف می کنند که اگر لزوماً به نفع عموم مردم نباشد ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۶:۴۵    
پلیس انگیس درباره علت انفجار مهیب در شهر لستر و تلفات احتمالی آن اظهار نظر نکرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۶:۳۰    
پایگاه اینترنتی تلگراف نوشت: روسیه با ارائه قطعنامه ای درباره یمن به دنبال متوقف کردن قطعنامه انگلیس در رابطه با ایران است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۶:۱۷    
به نوشته سایت مشهور روسی، تغییرات مهمی در جهان در حال رخ دادن است و مهم ترین آنها فروپاشی امپراطوری آمریکاست.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۶:۰۶    
نتایج تازه ترین نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد شمار افرادی که با اعمال قوانین سختگیرانه تر برای کنترل خرید سلاح در آمریکا موافقت دارند به بالاترین میزان در 25 سال گذشته رسیده و تا مرز 70 درصد افزایش ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۶:۰۰    
انتقال جنگنده سوخو 57 روسی به پایگاه حمیمیم در سوریه موجب نگرانی محافل مختلف در فلسطین اشغالی شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۲:۱۸    
کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با تعیین امیر وایسبرود به عنوان سفیر جدید این رژیم در اردن موافقت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۱:۳۵    
معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که اقدامات دیپلماتیک و حقوقی برای استرداد صالح مسلم که در جمهوری چک بازداشت شد، آغاز شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۴۹    
وزیر امور خارجه کشورمان روز دوشنبه سفر به کشورهای منطقه بالکان و اروپای شرقی را آغاز می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۷    
پلیس شهر لستر انگلیس در پی وقوع انفجاری مهیب به صحنه اعزام شده است.