سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 22 دی 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 دی 1397 فردا نیوز 2 دی 1397 فردا نیوز 3 دی 1397 فردا نیوز 4 دی 1397 فردا نیوز 5 دی 1397 فردا نیوز 6 دی 1397 فردا نیوز 7 دی 1397 فردا نیوز 8 دی 1397 فردا نیوز 9 دی 1397 فردا نیوز 10 دی 1397 فردا نیوز 11 دی 1397 فردا نیوز 12 دی 1397 فردا نیوز 13 دی 1397 فردا نیوز 14 دی 1397 فردا نیوز 15 دی 1397 فردا نیوز 16 دی 1397 فردا نیوز 17 دی 1397 فردا نیوز 18 دی 1397 فردا نیوز 19 دی 1397 فردا نیوز 20 دی 1397 فردا نیوز 21 دی 1397 فردا نیوز 22 دی 1397 فردا نیوز 23 دی 1397 فردا نیوز 24 دی 1397 فردا نیوز 25 دی 1397 فردا نیوز 26 دی 1397 فردا نیوز 27 دی 1397 فردا نیوز 28 دی 1397 فردا نیوز 29 دی 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۷:۵۰    
پلیس کالیفرنیا آمریکا جستجو های خود را برای دستگیری مردی که 3 ساعت زنگ در خانه ای را لیس می زد آغاز کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۷:۴۷    
مردم بارسلونا اسپانیا برای نجات یک کودک زنجیره ی انسانی تشکیل دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۶    
مرد جوان 35 ساله ژاپنی به نام آقای "آکیهیکو کوندو"، در طی اقدامی عجیب با عروسک محبوب کودکان ژاپنی " Hatsune Miku " ازدواج کرد هزینه عروسیش 1400 پوند یعنی حدود 17 میلیون تومن دراومده
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۷:۰۵    
سیستم فاضلاب انگلیس مورد حمله هیولا های چرب قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۵:۳۲    
نتایج یک بررسی نشان می دهد، دانشجویان ثروتمند تمایل به تحصیل در کالج های گران قیمت دارند و همین موضوع منجر به دریافت بیشتر وام تحصیلی توسط این قشر می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۱    
رئیس سابق اف بی ای در واکنش به اظهارات توهین آمیز ترامپ اعلام کرد: مرا با دشمنانم قضاوت کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۱    
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، از ورود 27 میلیون و 334 هزار و 718 زائر و مسافر طی 9 ماه گذشته به مشهد الرضا (ع) خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۵    
صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد که بیش از 310 میلیارد ریال سود سال مالی 96 صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب فرهنگیان بازنشسته در این سال به همراه مبلغ 204 میلیارد ریال مطالبات اعضای بازنشسته سال های 94 تا ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا در پیامی درگذشت والده سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۷    
تنها عکسی که بهرام رادان در سفر اخیرش به اهواز در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد، سلفی اش با گاومیش های اهواز بود که واکنش هایی را از سوی برخی مردم اهواز به دنبال داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۳    
دکتر محمد باقر قالیباف از استاد سید رضا موید شاعر و پیرغلام اهل بیت علیهم السلام عیادت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از مرگ یک جوان 22 ساله بر اثر انفجار ترقه دست ساز در یک عروسی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۱    
یک دختر ایرانی علاوه بر اینکه از تعداد بسیار زیاد خواستگارهایش شکوه می کند، حضور آن ها را نیز در زندگی خود تجاوز به حریم شخصی اش می داند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۵    
ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ریاست جمهوری پیشنهاد داد تا سامانه گزارش های مردمی فساد اقتصادی و اداری در دولت راه اندازی شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۹    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد:مطالب منتشره از سوی رسانه های معاند پیرامون یکی از بانک های کشور در راستای تلاش آن ها برای ضربه زدن به بازار پول است و از هموطنان عزیز درخواست می شود در این زمینه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۷    
فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار دستگاه های رمز کننده ارز الکترونیکی به ارزش 28 میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی این استان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۵    
پدر آمریکایی در حرکتی عجیب به شیوه ای غیر معمول دخترش را به تعطیلات سال نو میلادی برد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۶    
وزیر کشور با اشاره به تلاش دشمنان در سالگرد حوادث دی ماه سال گذشته گفت: تحرکات تبلیغاتی دشمن نتوانست بر روحیه مردم اثر بگذارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۴    
جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر، سالروز تولد 80 سالگی علی رفیعی را روی صحنه تالار وحدت جشن گرفتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۴۷    
پزشکان مجارستانی قصد دارند تا دوقلو هایی که از ناحیه سر به هم چسبیده اند را در دو مرحله از هم جدا کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۴۱    
عکاس حیات وحش آلمانی تصاویر دیدنی از حمله یک یوز به ایمپالا در دشت ماسایی مارا کنیا گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۲۰    
تظاهر به فقر و ناتوانی برای برخی از افراد در کشور های مختلف، یکی از آسانترین راه های جلب ترحم مردم است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۱۷    
نخستین تصویر از حضور ویل اسمیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم سینمایی "علاءالدین" در نقش غول چراغ جادو توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۸    
برنج پخته شده یکی از بهترین گزینه ها برای رشد باکتری ها محسوب می شود که باید در زمان کوتاهی پس از پخت مصرف شود، در غیر این صورت باید برنج پخته شده را در یخچال نگهداری کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۵    
سرهنگ رحمانی گفت: فقدان توجه به جلو با سهم 31 درصدی در صدر مهم ترین علل تصادفات جاده ای ایرانی ها در آذر ماه امسال بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۴۷    
هادی غروی از بحرانی ترین شرایط کاری عمرش، خاطرات زیادی دارد. او مدال فلورانس نایتینگل را از صلیب سرخ به پاس 4 دهه خدمت رسانی بشردوستانه اش دریافت کرده است. به بهانه روز پرستار، پای حرف هایش نشسته ایم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۵:۳۲    
بر اساس اعلام سازندگان مقصد نهایی 6 پاتریک ملتون و مارکوس دانستن دو نویسنده مطرح هالیوود که پیش از این نگارش فیلمنامه فیلم دلهره آور "اره" را در کارنامه داشته اند فیلمنامه مقصد نهایی ششم را بر عهده ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۱۷    
فعالان بازار نفت ادعای مقام های کاخ سفید در زمینه به صفر رساندن صادرات نفت ایران را امری تقریبا غیرممکن می دانند چرا که ماهیت بازار انرژی موجب می شود تا تهران همچنان مشتریانش را داشته باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۰۲    
مطالعه جدید نشان می دهد رابطه قوی ای بین استفاده از قلیان و ابتلا به دیابت وجود دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۵:۵۰    
یک رسانه آمریکایی از کاهش سخت گیریهای واشنگتن در خصوص ارسال کمکهای بشردوستانه به کره شمالی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۵:۱۷    
معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای شش هزار و 200 پروژه بهداشتی در کشور خبر داد و گفت: چهار هزار و 200 طرح امسال افتتاح می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۵:۰۲    
یک شرکت خودروسازی آلمانی از طرح اولیه ای برای ارسال بسته های پستی به وسیله سگ های رباتیک رونمایی کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۴:۴۷    
یکی از اعضای مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا از کنگره این کشور خواست تا با پایان دادن به تعطیلی دولت دموکرات به خانواده های فقیر آمریکایی کمک کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۴:۳۲    
یک اسیر که چشم هایش هم دچار مشکل شده بود، مثل مجروحان خودمان پذیرش شده بود و پرستاران بدون اینکه فکر کنند او چند ساعت قبل به شهرشان حمله کرده و خواهران و برادرانشان را به شهادت رسانده ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۴:۲۰    
رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه اظهار داشت: ایران دنبال تنش با هیچکس در منطقه نیست؛ ما دنبال همزیستی با کشور های منطقه هستیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۴:۰۲    
دبیر علمی یازدهمین کنگره سکته مغزی ایران، ارائه جدیدترین دستاورد های علمی در حوزه درمان سکته های مغزی در کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۳:۴۷    
سخنگوی گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس گفت که مجریان عملیات ناموفق خان یونس، همگی اسرائیلی بودند و هیچ مزدوری در آن شرکت نکرده بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۳:۳۲    
در این مطلب تصویری از یک آپارتمان متفاوت در چین را مشاهده خواهید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۳:۱۷    
بیلی زِین هنرپیشه هالیوودی که شباهت بسیاری به مارلون براندو دارد، حالا قرار است در یک فیلم نقش این بازیگر فقید اسکاری را ایفا کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۲:۴۷    
شاعران برجسته آمریکایی از جمله چالز برنشتاین و پی یر ژوریس همزمان با سخنرانی دونالد ترامپ در کنگره، در شب شعری که با هدف اعتراض به تحریم های آمریکا علیه ایران برگزار می شود، شعر می خوانند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۲:۱۷    
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در سوریه می گوید آمریکا در رابطه با خاورمیانه و پرونده سوریه از ابتدای بحران تاکنون دچار سردرگمی استراتژیک بوده و نتوانسته رویکرد مشخصی را تعیین کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۲:۰۲    
با استقبال از آکوامن در بازار داخلی آمریکا و بازار بین المللی انتظار می رود این فیلم بتواند مجموع فروشش در سطح جهانی را تا یکشنبه به مرز یک میلیارد دلار برساند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۴۷    
شرکت نفت بصره اعلام کرد که عراق در سال 2019 میلادی ظرفیت صادرات نفت از جنوب این کشور را افزایش می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۳۲    
تعدادی از هنرمندانی که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شدند، در این دوره از جشنواره هیچ فیلمی ندارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۱۶    
در سال 1321 شمسی، شوروی 116هزار نفر از لهستانی ها را به ایران منتقل کرد. ایران به علت اشغال، با قحطی و کمبود غذایی مواجه بود اما ایرانی ها رسم مهمان نوازی را به خوبی به جا آوردند و از لهستانی های ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۱۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران گفت: 23 شکارچی متخلف از ابتدای سالجاری تاکنون در مناطق حفاظت شده این شهرستان دستگیر شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۰۱    
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی مراحل تعویض گواهینامه ایرانیان ساکن خارج از کشور و همچنین دریافت گواهینامه بین المللی سخن گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۵۶    
سخنگوی گردان های عزالدین قسام به جزییات جدیدی از عملیات شکست خورده سال گذشته میلادی صهیونیست ها در غزه پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۴۷    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: شاید این تحریم ها به عنوان یک فرصت برای ما تلقی شود و باید آن ها را به فرصت تبدیل کنیم و به طرف بومی سازی و اقتصاد مقاومتی برویم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۳۸    
رامبد جوان درباره فیلم سینمایی قانون مورفی گفت: ساختن این فیلم کار سختی بود و اعتقاد دارم از نظر فنی یا تکنیکالی فیلم بسیار استانداردی ساخته ایم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۳۲    
مدیرکل اداره خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه اظهار کرد: طبق برخی تحلیل ها، به نظر می رسد یکی از اهداف آمریکا از مطرح کردن قصدش جهت خروج نیرو های نظامی این کشور از سوریه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۳۲    
طبق آخرین آمار درباره سرعت اینترنت در سال 2018، بیست کشور کندترین سرعت اینترنت را داشته اند که یمن در رتبه آخر این جدول یعنی در رده 200 جهان قرار گرفته است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۲۰    
باتوجه به تاکید رئیس جمهور بر ادامه طرح تحول سلامت، سرپرست جدید وزارتخانه چه برنامه ای برای اجرایی کردن این طرح دارد؟ بودجه آن را از کجا تامین خواهد کرد و آن را چگونه هزینه می کند؟
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۱۴    
دادستان شهرستان امیدیه در استان خوزستان گفت: دستور بازداشت مدیران یک گروه تلگرامی در این شهرستان که اسناد محرمانه را صادر کرده اند و باعث تشویش اذهان عمومی شده اند صادر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۹    
رئیس سابق ائتلاف معارضان خارج نشین سوریه و رئیس کنونی جریان الغد به منظور وساطت مسئولان عراقی برای بازگشت وی به دمشق، به بغداد رفت و با تعدادی از مقامات عراق دیدار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۹    
تصویری جالب از بارش دومتری برف در گردنه حیران (آستارا به اردبیل) در سال 1356 را در ادامه مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۶    
وزیر دادگستری آلمان که از اعضای بلند پایه حزب سوسیال پیشنهاد برگزاری همه پرسی دوم درباره برگزیت را مطرح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۱    
صدای آژیر خطر در شهرک های اطراف نوار غزه در سرزمین های اشغالی به صدا در آمد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اگر کسی برای شخص دیگری وثیقه بگذارد، جرم و اعمال نفوذ، محسوب نمی شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۱    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا های تکراری علیه جمهوری اسلامی مطرح کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۱    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور از پیگیری سازمان بهزیستی درمورد وضعیت دو کودک کار که از سوی فردی که به ظاهر کارمند شهرداری کرمان بوده مجبور به خوردن گل هایشان شده بودند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۵    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک روزنامه آمریکایی گفت که در دوران وی ارتش این رژیم بار ها به سوریه و لبنان حمله کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به دور جدید جنگ روانی امریکا علیه ایران از برنامه های این بانک برای خنثی سازی اثرات این امر در بازار ارز خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه زان فاطمی نماد دفاع از حرم و حریم ولایت شدند، حیات شهدا، حیاتی حقیقی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۲    
سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به توییت سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه بودجه98 نوشت: در خصوص انتقادات مطرح شده قبلا بار ها پاسخ های مبسوطی ارائه شده و در سایت سازمان و رسانه ها منتشر شده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۶    
نخست وزیر سابق قطر جنگ یمن را اشتباهی فاحش خواند و گفت که نمی دانم چگونه کسانی که تصمیم به راه اندازی جنگ علیه یمن گرفته اند، شب ها راحت می خوابند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۶    
وزارت کشور فرانسه از مشارکت 84 هزار معترض در نهمین شنبه اعتراضات خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۰    
دختر قربانی در ماجرای جنجالی سیرجان شکایت خود را از پسر شرور پس گرفت و علت تغییر نظر ناگهانی او، رازی عجیب بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۰    
اطلاعات و عکس هایی تازه از فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی که در بخش مسابقه جشنواره فجر امسال حضور دارد، منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۷    
وزیر کشور گفت: دستگاهها در مقابل انتشار اطلاعات نادرست اقتصادی به جای پاسخگوئی، منفعلانه عمل نکنند؛ اگر اینگونه موارد مدیریت نشود کار سخت تر خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۴    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دستور پیگیری دقیق در خصوص رفتار غیرانسانی و تأمل آور با کودکان کار در کرمان را صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۸    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه مردم باید حقوق خود را مطالبه کنند، گفت: انقلاب اسلامی ایران منحصر به فرد ترین حکومت مردمی در جهان است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۸    
سخنگوی والی هرات در افغانستان از کشته شدن پنج تن در حمله مسلحانه به مرکز پلیس خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۵    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از پیدا شدن جسد جوان 25 ساله اراکی در حوالی این شهر که با گاز سمی ناشی از سوختن زغال به خودکشی اقدام کرده خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بودجه 98 را واقع گرایانه توصیف کرد و گفت: دولت لایحه را با در نظر گرفتن پارامتر های موثر در حوزه داخلی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۴۶    
حداقل 13 شهروند غیرنظامی در استان فراه افغانستان بر اثر حملات خمپاره ای کشته و زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۴۳    
بازگشت نیرو های آمریکایی از سوریه در رسانه های فرانسوی بازتاب گسترده ای یافته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۴۳    
آیت الله حاج عبدالکریم حقیقت ارسنجانی از اساتید حوزه علمیه فارس، دار فانی را وداع گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهوری ونزوئلا امروز (شنبه) بر موضع کشورش مبنی بر حمایت از مسأله فلسطین تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۳۱    
یک مقام مسئول اتحادیه عرب اعلام کرده این اتحادیه برنامه ای برای دعوت از سوریه ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۳۱    
به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده و فردی در قامت کارمند شهرداری کرمان را نشان می دهد که دو دو کودک گلفروش را مجبور به خوردن گل هایشان می کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۵    
رییس شورای شهر تهران گفت: امیدوارم مسئولان کشور از پس مشکلات موجود برآیند، که حتما همین طور خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۲    
رسانه های خبری از دیدار وزیر خارجه آمریکا و ولیعهد ابوظبی خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۹    
کارمند یک شرکت پیمانکاری شهرداری کرمان که دو کودک کار را مجبور به خوردن دسته گل های نرگس کرده بود، از محل کار اخراج شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۶    
عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 گفت: بیشترین حجم رشد مالیاتی را در بحث مربوط به مالیات مشاغل داریم، به عبارتی درآمد مالیاتی از محل مالیات مشاغل به نسبت سال 97 در سال آینده، 61 درصد رشد دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۳    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: قیمت انس جهانی طلا نسبت به روز پنج شنبه گذشته کاهش 8 دلاری داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد که مانع انتقال 15 میلیون دلار از قطر به نوار غزه شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد این کشور قراردادی برای خرید پهپاد مسلح و سیستم ها و تجهیزات ایستگاه های کنترل زمینی با ترکیه امضا کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۴    
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در 9 ماه گذشته 6 میلیون گردشگر خارجی وارد کشور شده اند و این عدد در شرایط تحریم به دست آمده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۸    
عادت کردیم به فرار از زیر بار مسئولیت اصلی، آن هم به وسیله طراحی یک زمین بازی فرعی و بحث های چالش برانگیز و جنجالی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۵    
دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس و وزیر امور خارجه عمان شنبه شب در سفری از پیش اعلام نشده، وارد دوحه شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۶    
نعیمه نظام دوست در محاصره چهار بادیگارد!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۰    
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن تشریح اهداف رزمایش اخیر نهاجا از برگزاری نمایشگاه دستاورد های این نیرو و نمایش جنگنده های بومی در منطقه هوایی مهرآباد خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۰    
یک منبع دیپلماتیک خبر داد که وزیر امور خارجه ژاپن برای مذاکره درخصوص معاهده صلح وارد مسکو شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۳۴    
عضو کمیته بین الملل دومای روسیه اعلام کرد که روسیه و آمریکا باید اختلاف نظرها را کنار بگذارند و بر ایجاد صلح پایدار تمرکز کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۳۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه از نمایندگان دمکرات کنگره به دلیل طولانی شدن تعطیلی دولت انتقاد کرد و گفت که آن ها باید برای پایان دادن به این مناقشه، تلاش کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۵    
پروژه مهار ایالات متحده آمریکا در دوران پسابرجام، وظیفه ای بود که موگرینی و دیگر مقامات اروپایی نه تنها از عهده آن بر نیامدند، که به بازی خود در این پازل ادامه دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۵    
وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه هایی برای سازمان ملل و شورای امنیت از آن ها خواست اقدامات فوری و قاطعی برای جلوگیری از تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک سوریه اتخاذ کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۲    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با وجود تحریم ها صادرات گاز کشور همچنان ادامه دارد و پول گاز صادراتی به عراق با یورو دریافت می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۱۹    
منابع خبری از آغاز درگیری شدید در حوزه ششم امنیتی هرات در افغانستان خبر می دهند.