شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 25 بهمن 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 بهمن 1397 فردا نیوز 2 بهمن 1397 فردا نیوز 3 بهمن 1397 فردا نیوز 4 بهمن 1397 فردا نیوز 5 بهمن 1397 فردا نیوز 6 بهمن 1397 فردا نیوز 7 بهمن 1397 فردا نیوز 8 بهمن 1397 فردا نیوز 9 بهمن 1397 فردا نیوز 10 بهمن 1397 فردا نیوز 11 بهمن 1397 فردا نیوز 12 بهمن 1397 فردا نیوز 13 بهمن 1397 فردا نیوز 14 بهمن 1397 فردا نیوز 15 بهمن 1397 فردا نیوز 16 بهمن 1397 فردا نیوز 17 بهمن 1397 فردا نیوز 18 بهمن 1397 فردا نیوز 19 بهمن 1397 فردا نیوز 20 بهمن 1397 فردا نیوز 21 بهمن 1397 فردا نیوز 22 بهمن 1397 فردا نیوز 23 بهمن 1397 فردا نیوز 24 بهمن 1397 فردا نیوز 25 بهمن 1397 فردا نیوز 26 بهمن 1397 فردا نیوز 27 بهمن 1397 فردا نیوز 28 بهمن 1397 فردا نیوز 29 بهمن 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۱    
رامین ناصر نصیر به گروه بازیگران سریال حکایت های کمال پیوست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۹    
لمس یک کوسه سفید غول پیکر توسط غواصان در آبهای گوادالوپه مکزیک یک مرد سنگ نورد در حال صعود از صخره های منطقه کالیمنوس یونان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۳    
در پدیده ای نادر در بین صد هزار تولد در دنیا، نوزادی کوچک داخل کیسه آب مادرش به دنیا آمد و پزشکان به جای او کیسه آب مادر را پاره و نوزاد را خارج کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۳    
براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2204 دستگاه تردد شمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 10 ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: براساس شیوه نامه ضوابط اختصاصی حمل و نقل و نگهداری دام زنده هرگونه خرید و فروش و جابجایی دام زنده فاقد پلاک ممنوع است
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۱    
چه کسی اطلاعات ساعت ورود و خروج و حضور این اتوبوس در جاده خاش به زاهدان را در اختیار ماشین قبلا مجهز شده به سنگین ترین تجهیزات انفجاری قرار داده است؟ ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۱    
نیرو های سیاسی فلسطینی شرکت کننده در نشست مسکو، نتوانستند درباره بیانیه پایانی به توافق برسند، ولی دیدگاه آن ها درباره محکومیت طرح آمریکایی "معاله قرن" و کنفرانس ضدایرانی ورشو ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۶    
رئیس اتحادیه توسعه فرامرزی چین گفت: جنگ تجاری چین و آمریکا به نفع روسیه تمام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۱    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا به کشورها و شرکت ها علیه خرید نفت خام از ونزوئلا هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۸:۱۶    
مدیرکل مرکز جرایم سازمان یافته گمرک از تحویل خودرو هایی که با ثبت سفارش جعلی در گمرکات دپو شده اند، به عنوان قاچاق خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۷:۴۶    
ایمن سوسان در مصاحبه ای روابط ایران و سوریه را تاریخی و ریشه دار خواند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۷:۳۱    
به گفته محققان، علائم هشداردهنده افسردگی در دوره نوجوانی متفاوت از علائم و تاثیرات آن در سنین بالاتر است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۷:۱۶    
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تراکم کلاس بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش میانگین معلم و دانش آموزان است، که این روش غلط است و نیازمند بازتعریف دوباره دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۷:۰۴    
شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرده است که قصد دارد ساخت هواپیمای پهن پیکر A. 380، بزرگترین هواپیمای جهان را بعد از حدود 14 سال متوقف کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۶:۳۱    
روزنامه پرمخاطب قرقیزستانی در مقاله ای با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران دیدگاه های اندیشمندان بزرگ جهانی نسبت به این رویداد را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۶:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در 40 سال گذشته در حوزه نشر و کتاب شاهد رشد مولفان زن بودیم و در برخی موارد از جمله ادبیات داستانی رشد قابل توجهی داشته ایم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۶:۱۶    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش بهره وری و رونق مضاعف تولید نیازمند برقراری ثبات در فضای اقتصادی کشور هستیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۶:۰۲    
استفاده از پتانسیل انرژی خورشیدی، وزارت نیرو را در موقعیت مناسبی برای تأمین برق و عبور از خاموشی ها قرار داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۵:۴۷    
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه باید جلوی معماری غربی گرفته شود، گفت: متاسفانه در برخی ساخت و ساز ها مشاهده می شود که طبق روش و معماری غربی پیش رفته اند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۵:۳۲    
برای خرید یک واحد 75 متری با عمر بنای 3 سال در منطقه شهرک راه آهن، میدان ساحل باید در حدود 825 میلیون تومان هزینه کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۵:۰۲    
در حالی که سودجویان از راه های مختلف برای کلاهبرداری و فریب کاربران استفاده می کنند، کلاهبرداری های تلفنی نیز مدتی است که شایع شده اند و به همین دلیل ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۴:۳۲    
بر اساس آمار گمرک در سال 97 بیش از 128 تن چادر وارد ایران شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۴:۱۷    
دولت کوبا طی بیانیه ای اعلام کرد آمریکا در قالب کمک های بشردوستانه در حال انجام تحرکات نظامی مشکوکی برای دخالت در امور داخلی ونزوئلا است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۴:۰۲    
در روز های اخیر سیل و آبگرفتگی خسارات زیادی به برخی از شهر ها و روستا ها در دست کم نیمی از استان های کشور وارده کرده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۳:۴۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در گام دوم انقلاب، وزارت آموزش و پرورش به پشتوانه معلمان فرهیخته و خدوم با توانی مضاعف تحول در نظام تعلیم و تربیت را در پیش خواهد گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۳:۳۲    
ممکن است روی آوردن به یک الگوی زندگی سالم و ترک سبک زندگی ناسالم به ویژه برای افراد بالای 60 سال بسیار دشوار به نظر برسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۳:۰۲    
تمامی زنان 18 تا 50 سال می توانند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی سراسر کشور از حمایت های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره مند شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۲:۳۳    
جزئیات بهره مندی سربازان از معافیت در صورت ازدواج با بانوان جانباز 25 درصد و بالاتر را در این گزارش بخوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۲:۱۸    
سرپرست وزارت دفاع آمریکا می گوید خروج احتمالی از افغانستان با هماهنگی سایر متحدین ناتو و با مشایعت آن ها انجام خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۱:۴۸    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در لایحه بودجه امسال 14 میلیارد دلار برای پرداخت یارانه تامین کالا های اساسی گذاشته شده است گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۱:۱۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید در برنامه های خودشان، با توجه به بیانیه رهبر انقلاب، به پتانسیل فوق العاده بالای نیروهای جوان و متخصص کشور توجه کنند و چنانچه این ظرفیت ها به کار بیاید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۰:۵۸    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: افرادی که به بهانه ثبت نام مردم برای سفر به عتبات عالیات، مبلغ 6 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در شیراز دستگیر شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۰:۳۱    
مدت هاست که در سپهر سیاسی ایران موضوع رژیم FATF مطرح شده، البته پذیرش رژیم های مشابه مانند CTBT و NPT مسبوق سابقه است که پذیرش آنها ؛ شاهد تغییر رفتار از طرف غربیها در برخورد با ایران نبودیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۰:۳۱    
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: بزرگ ترین های شاهکارهای ادبی دنیا همه مکارم الاخلاق هستند. به تعبیر رهبری بینوایان دینی ترین رمان دنیاست، حال اگر بخواهیم ادای غرب را هم دربیاوریم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۴    
رضا رحیمی جوانترین شهید حادثه تروریستی شب گذشته در اتوبوس پرسنل سپاه بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۴    
فرماندار پاکدشت درباره پاک شدن نقاشی پرچم آمریکا و اسرائیل از مقابل درب فرمانداری در روز 24 بهمن گفت: کشیدن پرچم ساعت 3 نصف شب یک بی تدبیری و بی سلیقگی است، کار باید اصولی و درست انجام شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۱    
سرهنگ مجید عسگر نیا رئیس کلانتری 126 تهرانپارس اظهار کرد: ساعت 4 و نیم صبح بیست سوم بهمن ماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری در حال گشت زنی بوده مشاهده کردند که فردی در حالی که کلاه و دستکش در دست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با یک نشریه آلمانی از بازی حساس با تراکتورسازی و شرایطش در فوتبال ایران سخن گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اقتصاد فرهنگ و هنر را باید جدی گرفت و نیاز به ایده های خلاقانه داریم که صرف نگاه به حمایت دولت نباشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۲    
رهبر معنوی انقلاب بحرین تاکید کرد که ملت این کشور به سمت پیروزی در همه میدان ها در حال حرکت هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۳۱    
سرپرست سازمان سینمایی، خانه سینما و بنیاد سینمایی فارابی حمله اخیر تروریست های جیش العدل به اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۳۱    
پارلمان انگلیس حمایت از برنامه نخست وزیر این کشور را برای ایجاد تغییرات در توافق خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۶    
رئیس جمهور لحظاتی قبل سوچی را به مقصد تهران ترک کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۳    
رسانه های رژیم اسرائیل از هراس مقامات صهیونیست از وقوع جنگی موشکی با حزب الله لبنان و جنبش حماس پرده برداشتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۰    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از تخلف یک گروه گردشگری که در چند روز اخیر در فضای مجازی انعکاس زیادی داشته است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۰    
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که در زندان به سر می برد در پیامی ضمن قدردانی از مقاومت ملت بحرین بر مخالفت قاطعانه با هرگونه عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۷    
حضور وزیر خارجه دولت دست نشانده عربستان سعودی در کنار نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس ورشو خشم یمنی ها را بر انگیخته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۴    
سفیر آمریکا در آلمان دستیار وزیر خارجه این کشور را به دلیل شرکت در جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سفارت ایران در برلین، مورد حمله لفظی قرار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۵۵    
مردم اندونزی با حمل پوستر هایی مانند نه به ولنتاین و من مسلمان هستم نسبت به فراگیر شدن این سنت غربی در جامعه خود اعتراض کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۵۲    
روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در نشست سه جانبه سوچی در خصوص لزوم اتخاذ گامهای بیشتر برای ایجاد ثبات در استان ادلب سوریه توافق کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب زنجان از دستگیری قاتل یک خانواده سه نفره در کمتر از پنج ساعت در خدابنده خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۴۶    
داور فوتبال کشورمان گفت: یک هفته برای داوری به نروژ رفته بودم و خبر پناهندگی ام در این کشور کذب است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۷    
مجلس سنای آمریکا ویلیام بار را به عنوان دادستان کل جدید این کشور تایید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۴    
رئیس بخش حفاظت از اطلاعات دستگاه اطلاعاتی بلژیک به ظن جاسوسی برای روسیه تحت حصر خانگی قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۱    
فرستاده ویژه آمریکا برای ونزوئلا مدعی شد حل بحران سیاسی در این کشور آمریکای لاتین تنها با استعفای نیکولاس مادورو ممکن می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۲۵    
قانونگذاران انگلیسی به یک اصلاحیه به منظور به تعویق انداختن برگزیت رای منفی دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۶    
خاطره ای از حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص اُنس و علاقه ذاتی ایشان به یکی از شهر های کشورمان را می خوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۶    
سرهنگ فرهاد حیدری گفت: شب گذشته با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور سارقان منزل در یکی از منازل ویلایی محدوده کلانتری تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۰    
جوان 25 ساله عشایری با سقوط در رودخانه ماهور میلاتی جان خود را از دست داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برخی محصولات با کیفیت داخلی با برچسب خارجی فروش می رود گفت: تهاجم اقتصادی دشمن را به هیچ عنوان نمی توان کتمان کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۷    
وزیر دفاع روسیه گفت که مباحثات امروز بین روسیه، ایران و ترکیه درباره وضعیت استان ادلب سوریه ثمربخش بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملتی که پای ارزش های انقلابی بماند هیچگاه قدرت های استکباری یارای مقابله با آن را ندارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۵۵    
دولت ترکیه امروز عکس همدست محلی را که در قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی دست داشت، منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۰    
آلمان در واکنش به اظهارات معاون رئیس جمهور آمریکا علیه اروپا، بار دیگر عنوان کرد که از توافق هسته ای با ایران حمایت می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۰    
اداره امنیت استانبول اعلام کرد این احتمال هست که جسد روزنامه نگار مقتول عربستانی، در کنسول گری سعودی سوزانده شده باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۷    
یک بار دیگر، برنامه های تلویزیون بر سر مهمان ها از هم شاکی شدند؛ این بار جنجال بر سر دعوت از ساسان پرکان، دانش آموز نوجوانی است که حرکات آکروباتیک، او فضای مجازی را پر کرده.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۴    
تیبا دوگانه سوز (سفید) با مبلغ 51 هزار و 700 تومان در بازار معامله می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۱    
صفحه رسمی خندوانه در اینستاگرام با انتشار این عکس نوشت
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۱    
پیش از بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، تصادف وحشتناکی رخ داد که به مرگ دو هوادار پرسپولیس منجر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۲۵    
چند کشور عضو سازمان ملل از جمله ایران، روسیه، کره شمالی، چین، فلسطین و ... در نشستی دخالت در امور داخلی ونزوئلا را رد کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۲۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده که علاقه خاصی به بازی گلف دارد، اخیرا با سفارش یک دستگاه شبیه ساز بازی گلف در محوطه کاخ سفید حاشیه ساز شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۱۹    
پاسخ قالیباف به یک سوال چالشی در تلوزیون: ایران که موشک نقطه زن دارد چرا در صنعت خودرو به پراید رسیده است؟
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۰۷    
بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که سال گذشته فرزندش به دنیا آمد، اکنون تصاویری از دختر خردسالش را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۰۴    
یکی از مراجع تقلید گفت: تا جایی که می توانید در شهرداری و مراکز تابعه گره از مشکلات مردم بگشایید و آنها را درگیر بروکراسی ها و پیچ و خم های اداری نکنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۰۱    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از واژگونی تریلر در محور فیروزکوه- تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر جان باختند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۵۵    
شب گذشته حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودروی مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۹    
معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: بی شک دشمنان ملت ایران که در طراحی و اجرای این اقدام جنایتکارانه دخیل بوده اند به زودی پاسخ این جنایت را خواهند گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی در سرینگر هندوستان که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن شد را به شدت محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۶    
مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم آگاهی مردم از فتنه جدید گفت: دشمن قصد دارد از طریق ایجاد نارضایتی برای انقراض انقلاب قدم بردار
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهور حقوقدان، اما از سال 1392 رویه ای بدیع را باب کرده که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران معمول نبوده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۸    
مناطق مختلف الجزایر امروز صحنه تظاهرات شهروندان در اعتراض به نامزدی عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور کنونی این کشور در انتخابات ریاست جمهوری آینده بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی در استان الجوف شماری از مزدوران سعودی را کشته و تعدادی دیگر را زخمی کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۲    
طبق آمار منتشرشده توسط واشنگتن پست، سالانه به طور متوسط حدود 1000 نفر در آمریکا به ضرب گلوله نیرو های پلیس کشته می شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۹    
سلبریتی هایی که برای تروریست ها اشک تمساح می ریختند حالا در برابر حمله ی انتحاری تروریست ها و شهادت 27 تن از هموطنانشان سکوت کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۶    
فرزند آیت الله مومن به تشریح آخرین وضعیت درمانی پدرش پرداخت و گفت: برای پدرم دعا کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۳    
ازدواج های عجیب بازیگران زن بالیوود با مردانی که از آن ها بسیار کوچک تر هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا در نشستی خبری در ورشو بار دیگر مدعی شد ایران، قطعنامه شماره 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد را نقض کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۰    
در پی وقوع طوفان، بارش برف و وزش شدید باد در ایالت کالیفرنیای آمریکا یک هواپیمای مسافربری مجبور به فرود اضطراری در ایالت نوادا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۰۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ما باید ما می توانیم را وارد صنعت و اقتصاد کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۰۴    
مشاور امنیت ملی آمریکا به کشور ها و شرکت های نفتی درباره خرید نفت از ونزوئلا هشدار داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۰۴    
در ادامه تلاش های رژیم آل سعود برای عادی سازی روابط با اسرائیل، رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان به خبرنگار صهیونیست پیشنهاد کرد با یک دختر سعودی ازدواج کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۸    
نیرو های پلیس سودان بار دیگر تظاهرات شهروندان در اعتراض به اوضاع اقتصادی را سرکوب کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۸    
معاون رئیس جمهور آمریکا امروز در بخشی از سخنرانی افراطی خود علیه ایران ادعا های بی اساسی درباره نقش ایران در منطقه، آنچه به عنوان تهدید ایران برای موجودیت رژیم صهیونیستی مطرح شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
شهردار تهران امروز با سفر به شهر قم با علما و مراجع تقلید دیدار و گفت: وگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۲    
نشستن وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن در کنار نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست ورشو، واکنش و اعتراض افکار عمومی و کاربران شبکه های اجتماعی در یمن را به دنبال داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۹    
رئیس جمهور روسیه خطاب به رهبران ایران و ترکیه در جریان اجلاس سوچی خواهان ریشه کن کردن شبه نظامیان معارض در استان ادلب سوریه شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۶    
یک منبع در وزارت خارجه سوریه گفت که هدف از حمله تروریستی روز گذشته در استان سیسان و بلوچستان بر هم زدن ثبات ایران و منطقه در راستای خدمت به پروژه صهیونیستی آمریکایی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۳    
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شعیان دیدار و گفت و گو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۷    
رئیس جمهور در نشست خبری پایانی سوچی گفت: هدف مشترک ما مبارزه قاطع با تروریسم، بازگشت ثبات و امنیت به سوریه، تدوین قانون اساسی جدید و استحکام یک حکومت دمکراتیک در آن کشور است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۴    
مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: در حال حاضر پنج مجروح حادثه تروریستی شب گذشته محور زاهدان- خاش در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان تحت درمان قرار دارند.