شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۴May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اردیبهشت 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام خواهان پیوستن مردم به بخش شعرخوانی کودکان در جشنواره شعر کُردی منال شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۴    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری با حضور در محل دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن قدردانی از تلاش های خانواده سلامت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان با بیان اینکه ایام کرونا تا کنون صدمه ای به برنامه های فرهنگی ما نزده بلکه باعث رشد در برخی زمینه ها شده است گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۴    
استاد اسحاق بهرامی نویسنده، پژوهشگر و معلم پیشکسوت لرستانی به دیدار حق شتافت. به گزارش یافته، استاد اسحاق بهرامی نویسنده ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۱    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: 53 مجوز برگزاری کنسرت موسیقی در شهرستان های مختلف استان پارسال صادر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۱    
ویروس کرونا سوژه خوبی برای هنرمندان و فیلم سازان شد تا تولیدات خود را به سمت آن سوق دهند و در خیابان های خلوت کرونا را در لنز دوربین ها جستجو کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی ضمن اشاره به تمدید مهلت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده فعالان سینمایی، 6 گروه مشمول این تسهیلات را معرفی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۴    
نشست هم اندیشی تمهید مقدمات و شرایط ضروری برای برگزاری کنسرت، پس از بازگشایی سالن ها، ظهر شنبه 6 اردیبهشت ماه در دفتر موسیقی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۴    
در ششمین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما ضوابط بازگشایی سینماها با حضور نماینده انجمن سینماداران بررسی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۴    
هنرمند بابلی داستان ها و افسانه های بومی مازندران را تصویر سازی می کند و در گام نخست قصه افسانه ای "بزن لَله بزن لَله" را تصویرسازی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بانک اطلاعاتی شبکه های مجازی با هدف کنترل و نظارت بیشتر در فضای رسانه ای استان تدوین شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴    
اسامی برگزیدگان مسابقه فرهنگی انتظار در شهرستان ساوه معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴    
به مناسبت اردیبهشت تئاتر از زحمات و تلاش های زوج هنرمند تفرشی تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۸    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست صمیمی مدیرکل و معاونین با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان به مجموعه اداره کل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
خدابخش مرادی نافچی با انتقاد از برخی التهاب آفرینی در فضای مجازی نسبت به این بیماری خاطرنشان کرد: این مطالب در امنیت روانی جامعه اثرات مخرب دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۴    
کنسرت زنده گروه موسیقی خیال بند در تالار هنر کنگان به صورت آنلاین و خالی از تماشاگر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۴    
انتشار کتاب کلیات دوبیتی های فایز دشتی توسط نشر نگاه آشنا ،دکتر علی حسن زاده را بهتر و بیشتر به جامعه علمی و ادبی معرفی کرد و این اثر ارزشمند در سال 1398 به چاپ دوم رسید ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۴    
با توجه به اهمیت بودن واحد رسانه، صبح امروز از سوی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان مسئول این واحد منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۸    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آغاجاری از پایان رقابت مسابقه مجازی پویش "در خانه می مانیم" و اعلام برگزیدگان آن خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین محمد حسین اسماعیلی در پیامی با تبریک روز جهانی گرافیک آورده است: ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۸    
ماه مبارک رمضان فرارسید، ماهی سرشار از فرصت های ناب برای اندیشیدن، خودشناسی، عبادت و تهذیب نفس؛ فرصت های ناب بندگی و تقرّب به درگاه ایزد منان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۸    
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری مسابقه قرآنی ماهِ ماه در هر روز ماه مبارک رمضان با اهدای جوایز نقدی و معنوی در این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۵    
پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارها و بنگاههای آسیب دیده کرونا از هفته سوم اردیبهشت ماه آغاز می شود و کارفرمایان متقاضی تسهیلات باید درخواست خود را در سامانه کارا ثبت کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز در نشست با کارکنان اداره کل از آغاز پویش ماه رمضان، ماه همدلی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پیامی با اشاره به اینکه آثار سوسن طاقدیس شناسنامه آشکاری را با خود همراه دارد؛ درگذشت این نویسنده نام آشنای شیرازی را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۱    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و متضرر شدن برخی از مردم و مشاغل در شرایط به وجود آماده ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۴    
تلاش برای ترویج کتابخوانی بویژه با تأکید بر مناطق کم برخوردار و محروم یکی از سیاست های جدی ابلاغی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی است که در خلال برنامه هایی همچون باشگاه های کتابخوانی و انتخاب سالانه پایتخت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۴    
نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب با ارسال پیامی درگذشت سوسن طاقدیس نویسنده کودک و نوجوان و برگزیده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۸    
عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ، اظهار کرد: بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان به صورت خودجوش در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا همچنان در حال فعالیت هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۸    
با اهدای لوحی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۴    
رسیدگی به وضعیت معیشتی بسیاری از هنرمندانی که در دو ماه اخیر و در پی شیوع ویروس کرونا مجبور به خانه نشینی شده اند، یکی از اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۴    
پویش کتابخوانی همدلی مومنانه از سوی سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری برای کمک رسانی به آسیب دیدگان از ویروس کرونا با همکاری موسسه خانه کتاب برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۴    
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت نویسنده کودک و نوجوان کشور را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از معرفی راه یافتگان مرحله نخست، دومین مسابقه نامه ای به خدا با عنوان "ساز دنیا را برایم کوک کن" در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اعلام کرد: در حال حاضر 134 رسانه ی مکتوب و مجازی در استان گلستان فعالیت می کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۱    
مسوول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری مصاحبه از متقاضیان تاسیس موسسه قرآنی در شاهرود خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
فیلم کوتاه انیمیشنی حکایت "غلام ترسو" از گلستان، از آثار بانوی هنرمند لاهیجانی همزمان با روز بزرگداشت سعدی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
امام جمعه شفت در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: سنت حسنه افطاردهی در شرایط کنونی باید در قالب رزمایش ملی مواسات انجام شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان می گوید: برای دستیابی به توسعه پایدار باید سطح دانش اجتماعی را افزایش داد که این امر تنها با ارتقاء سرانه مطالعه میسر می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از انتشار فراخوان سومین همایش ادبی العبد به صورت مجازی در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۴    
همایش پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فرهنگی ایران از منظر علوم اجتماعی و مردم شناسی از سوی سه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، پژوهشگاه فرهنگ ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مسابقه مجازی قرآنی اِقْرَأْ در این شهرستان خبر داد. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
نداف ادامه داد: به همین منظور مؤسسات قرآنی و تشکل های وابسته در صورت آمادگی و داشتن طرح اجرایی مناسب، تأثیرگذار و قابل ارائه در فضای مجازی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۴    
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این گروه در نظر دارد برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان را به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی اجرا کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتهارد از یک واحد صنعتی چاپ در شهرک صنعتی بازدید نمود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۴    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری با صدور پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مردم شریف استان آذربایجان غربی تبریک گفته و افزود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد: بیش از اثر 150 اثر به جشنواره رسانه ای پیپشگیری و مقابله با کرونا به دبیرخانه جشنواره در این اداره کل ارسال شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۴    
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در یادداشتی در روزنامه شرق به ضرورت نگاه نوی اقتصادی به هنر پرداخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۴    
عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار با مفید غلامی ؛رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، گزارشی از عملکرد آن اداره کل در سال 98 و برنامه های سال جدید ارائه کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۴    
ناصر مقدم در پیامی هفته سلامت را گرامی داشت و از کادر پزشکی و درمانی قدردانی نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۴    
عباس زارع ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بازدید از قرارگاه جهادی رویش، مشارکت و ایثار مردم در مبارزه با کرونا را ستودنی خواند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر این استان گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تولید آثار فرهنگی هنری با رویکرد دینی و معنوی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۴    
سرپرست ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد با رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۶:۱۵    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۶:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پیامی حلول ماه رمضان را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۲:۴۸    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اپلیکیشن و وب سایت پروانه ، بستری جامع و مناسب برای فعالیت هنرمندان در حوزه نمایش توانمندی ها و سوابق در فضای برخط است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۸    
قسمت اول دوجین با هدف ارائه راهکارهای استفاده درست از اوقات فراغت و تقویت مهارت تاب آوری همزمان با روزهای در خانه ماندن برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تولید و منتشر شد.