شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۰:۴۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 1 فروردین 1403 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1402 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1403 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۱    
حساب معلمان و کارمندان آموزش و پرورش به زودی شارژ خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۰    
در جلسه هیئت وزیران، تصویب نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت به تصویب دولت رسید. این تصمیم به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ خواهد شد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۹    
بذرافشان به مردم توصیه کرد تا از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۲    
دولت سیزدهم وعده ساخت یک میلیون را داده بود و باید دید که این وعده در چه مرحله ای قرار گرفته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۳    
در سالی که گذشت غیورمردان حماسه ساز فولاد مبارکه علی رغم محدودیت های بی سابقه انرژی و چالش تامین مواد اولیه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۶:۰۳    
پاداش مصرف برق همانند سال گذشته ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۰۴:۰۴    
شاخص کل قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه جاری با افزایش 0.6 درصد نسبت به ماه قبل به محدوده مثبت بازگشت. در ماه ژانویه این رقم منفی 0.6 درصد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۰۳:۰۴    
پالایشگاه های نفت هند در تلاشند تا به دنبال تامین خوراک از منابع دیگری باشند، به دلیل اجرای سخت گیرانه تر تحریم های آمریکا که تجارت با روسیه را کاهش داده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۴    
به گزارش سالانه شادی جهانی که با حمایت سازمان ملل روز چهارشنبه منتشر شد، فنلاند برای هفتمین سال متوالی به عنوان شادترین کشور جهان شناخته شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۲    
کارشناس مسایل سیاسی اظهار کرد: باید دولت از وابستگی به اقتصاد نفتی دست کشیده و به منابع کشور و امکانات بانک ها را به سمت تولید و توسعه هدایت کند، زیرا افزایش تولید و مشارکت مردم ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۷    
ایران دارای ظرفیت های بسیار خوبی از منابع انرژی تجدیدپذیر و تنوع زیستی است و به همین دلیل، پتانسیل بالایی برای توسعه اقتصاد سبز دارد. با این حال، در این زمینه عقب مانده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۴    
به گفته مقامات سازمان بورس، اولین مجمع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت برای سال جدید در استان گیلان برگزار خواهد شد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۸    
به نام خداوند جان و خرد جهان از باد نوروزی جوان شد خوشا زیبا که این ساعت جهان شد (عطار نیشابوری) ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۹    
بنام یگانه هستی بخش یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۳    
یکی از سهام داران شرکت صنایع فولاد کردستان، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات است. صنایع فولاد کردستان مجری دو پروژه پیشران ملی است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۷    
محمدرضا احمدی، مدیرعامل فولاد کردستان در پیامی نوروز را تبریک گفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی اذعان کرد: رشد در حوزه مسکن به واسطه واگذاری ساخت به متقاضیان، سرعت، کیفیت، میزان و نحوه سرمایه گذاری ها افزایش خواهد یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۷:۰۲    
عضو هیئت اجرائی خانه کارگر استان قم عنوان کرد: سقوط ارزش واقعی حقوق و دستمزد کارگران در طول سال های متوالی، بدون در نظر گرفتن شوک های ارزی و تورم واقعی، تنها منجر به افزایش فقر کارگران می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۶:۴۲    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در یک اطلاعیه، اخباری که در رسانه ها و فضای مجازی درباره عرضه سوخت با نرخ سوم منتشر شده است را تکذیب کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۳    
بورس در آغاز سال با شاخص کمی بیشتر از 2 میلیون واحد آغاز کرد و در پایان هفته های آخر سال به سختی به 2.2 میلیون واحد رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۷    
در حسینیه امام خمینی(ره)، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی امروز - چهارشنبه اول فروردین 1403 - در دیدار نوروزی اقشار مختلف مردم سخنرانی کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۳    
با گذشت تقریباً یک سال از حضور عباس علی آبادی در سمت وزیر صنعت، واردات خودرو به نحوی که باید انجام می شد، انجام نشد و این موضوع یک انتقاد شدید برای وزیر صنعت و دیگر مسئولان وزارتخانه است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۳    
شرکت متا پلتفرم به منظور رفع نگرانی های رگولاتورهای ضد انحصارطلبی و مدافعان حریم خصوصی، اعلام کرد که هزینه اشتراک ماهانه فیس بوک و اینستاگرام را از 9.99 یورو به 5.99 یورو کاهش خواهد داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۳    
بازی ایرانی امپراتورهای قلابی جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت در فستیوال گیم کانکشن آمریکا را کسب کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۳    
رئیس کل بانک مرکزی ادعا کرد: در سال 1402، نرخ تورم نسبت به پایان سال 1401، 23.7 درصد کاهش یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۲    
کارشناس سازمان هواشناسی هشدار داد که در بیشتر مناطق کشور بارش بارانی پیش بینی شده است و در استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی احتمال وقوع سیلاب وجود دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۲    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل بیان کرد: آزادراه ها باید دارای سیستم عوارض الکترونیکی باشند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۲    
در سال 1402، صنعت و بازار خودروی کشور با حوادث و اتفاقات بسیاری روبرو بود. در این سال، ما شاهد شعارها و وعده های بسیاری بودیم که تقریبا هیچکدام از آن ها به عمل نپیوستند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۲    
وزیر نیرو بیان کرد: سال 1402 به پایان رسید و این سال برای صنعت آب و برق کشور بسیار پرکاری بود. در این سال، همکاران ما در حوزه آب و برق و همچنین آب و فاضلاب، اقدامات خوب و موثری انجام دادند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان می دهم سال 1403 سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورّم و خدمت رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود، تصریح کرد: هر چه در این دو سال و نیم ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۲    
با توجه به تخریب فعالیت پالایشگاه های نفت روسیه و کاهش ذخایر سوخت این کشور در زمانی که ماه های رانندگی تابستانی در راه است، قیمت معاملات بنزین در آمریکا به بالاترین سطح شش ماهه خود رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۲    
یارانه کمک معیشتی مرحله 158 که مربوط به اسفند ماه 1402 است، به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده است و از ساعت 24 قابل برداشت است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۲    
سهمیه بنزین 60 لیتر برای خودروهای شخصی در ماه فروردین، بدون هیچ تغییری، در ساعت صفر بامداد چهارشنبه به کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی جوانان و وزارت ورزش اعلام کرد که قیمت وام ازدواج به 700 میلیون برای زوج ها ارتقا یافته است و تا بهمن ماه امسال، 90 درصد از افرادی که درخواست وام ازدواج داده بودند، پرداخت شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۵    
به طبق قانون، در سال جدید تغییری در ساعت رسمی کشور اعمال نخواهد شد. با این حال، اگر مانند سال گذشته، ساعت گوشی ها به صورت خودکار یک ساعت به جلو تغییر کند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
چون نظارت درستی نیست و امتیاز مثبتی نیز در ازای دریافت مجوز وجود ندارد فعالان این کسب وکار بدون مجوز فعالیت خود را ادامه دهند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
در این گزارش قصد داریم به بررسی پیش بینی های مهم در رابطه با قیمت خودرو در سال جدید بپردازیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۵    
دولت های مختلف طی سال های اخیر با ارائه طرح های متنوع سعی بر این داشتند تا بخشی از مشکلات مربوط به بازار مسکن و خانه دار شدن مردم را حل کنند اما درنهایت توفیق چندانی در این مسیر به دست نیاوردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۶:۵۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403 ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به ویژه خانواده های ایثارگران و همه ملت هایی که نوروز را گرامی می دارند ...