شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای هارپی نیوز 15 مهر 1397 - harpynews.com

هارپی نیوز 28 اسفند 1396 هارپی نیوز 19 فروردین 1397 هارپی نیوز 21 اردیبهشت 1397 هارپی نیوز 26 خرداد 1397 هارپی نیوز 28 تیر 1397 هارپی نیوز 13 مرداد 1397 هارپی نیوز 31 شهریور 1397 هارپی نیوز 30 آبان 1397 هارپی نیوز 1 آذر 1397 هارپی نیوز 10 دی 1397 هارپی نیوز 1 مهر 1397 هارپی نیوز 2 مهر 1397 هارپی نیوز 3 مهر 1397 هارپی نیوز 4 مهر 1397 هارپی نیوز 5 مهر 1397 هارپی نیوز 6 مهر 1397 هارپی نیوز 7 مهر 1397 هارپی نیوز 8 مهر 1397 هارپی نیوز 9 مهر 1397 هارپی نیوز 10 مهر 1397 هارپی نیوز 11 مهر 1397 هارپی نیوز 12 مهر 1397 هارپی نیوز 13 مهر 1397 هارپی نیوز 14 مهر 1397 هارپی نیوز 15 مهر 1397 هارپی نیوز 16 مهر 1397 هارپی نیوز 17 مهر 1397 هارپی نیوز 18 مهر 1397 هارپی نیوز 19 مهر 1397 هارپی نیوز 20 مهر 1397 هارپی نیوز 21 مهر 1397 هارپی نیوز 22 مهر 1397 هارپی نیوز 23 مهر 1397 هارپی نیوز 24 مهر 1397 هارپی نیوز 25 مهر 1397 هارپی نیوز 26 مهر 1397 هارپی نیوز 27 مهر 1397 هارپی نیوز 28 مهر 1397 هارپی نیوز 29 مهر 1397 هارپی نیوز 30 مهر 1397 
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۰    
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد 12 هزار و 828 تومان اعلام کرده اند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۸    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران در روز شنبه 28 مهر ماه قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 4 میلیون و 250 هزار تومان رسید و سکه طرح قدیم 4 میلیون و 150 هزار تومان معامله شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۱    
دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۳۸    
بهاره افشاری و علیرضا بیرانوند بازیکن پرسپولیس تهران
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۴    
یکی از مهمترین بخش های داشتن یه سالاد یا ساندویج خوشمزه که حاوی مرغ هم هست اینه که بتونیم مرغشون رو طوری بپزیم که اصلا طعم زهم نده و خیلی خوش عطرو بو و خوشمزه باشه و در عین حال حسابی آبدار باشه و خشک ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۶    
پاک کردن حافظه کش در آیفون یا آیپد می تواند به صورت موقت، فضای ذخیره سازی را افزایش دهد. در این بخش، روش پاک کردن حافظه کش در آیفون یا آیپد را بررسی خواهیم کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۵    
نتایج اولیه اسامی معرفی شدگان رشته های تحصیلی نیمه متمرکز آزمون سراسری سال 1397 امروز چهارشنبه 18 مهر اعلام می شود.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با صدور رأی دادگاه تجدیدنظر برای پرونده موسوم به 1128 کانتینر کالای قاچاق، متهمین در مجموع به تحمل 5 سال و نیم حبس تعزیری ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۴۱    
رنگی کردن تصاویر تاریخی می تواند برقراری ارتباط را آسان کند. Czeslawa Kwoka، دختر 14 ساله لهستانی گرفتار در اردوگاه آشویتس نازی ها بوده که رنگی کردن تصاویر تاریخی آن ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۷    
شبیه سازی جنگ ایران و آمریکا در سال 2002 توسط ستاد مشترک ارتش ایالات متحده انجام شد. در ادامه، به بررسی نتیجه رویارویی نظامی ایران و آمریکا در این شبیه سازی خواهیم پرداخت.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۵    
باران کوثری درباره علاقه اش به فوتبال گفت: پدرم همیشه می گفت: اگر بروی سراغ فوتبال این ورزش تمام زندگی تو می شود و دیگر حتی وقت برای زندگی کردن هم نداری چه برسد به کار هنر.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۵    
اکثر والدین سعی می کنند عذرخواهی کردن را به کودک خود آموزش دهند، زیرا فکر می کنند این مناسب ترین راه برای جبران کار اشتباهی است که انجام داده اند ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۱    
معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش وپرورش گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نود راهکار پیش بینی شده اما بدون همکاری حوزه ها این راهکارها محقق نمی شود.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۵    
زن جوانی که هفت سال پیش به دلیل قتل همسرش در شهرستان ارومیه در استان آذربایجان غربی دستگیر و روانه زندان شده بود روز گذشته اعدام شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۵    
در این ایام افراد بسیاری درحال برنامه ریزی برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی هستند. اما حضور در این همایش بزرگ شیعیان نیاز به آمادگی های لازم پیش از سفر دارد ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۵    
بازدید از مناطق سیل زده رامسر، تنکابن، نوشهر و چالوس از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس جمهور به مازندران است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۶    
تازه ترین گزارش گمرک از ثبت رکورد جدید در درآمدهای گمرکی در 6 ماه ابتدایی امسال خبر می دهد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۰    
رزمایش امنیتی محرم 2 یکشنبه 15 مهرماه با حضور لشکر 22 بیت المقدس کردستان، سپاه کامیاران، مریوان و سروآباد، یگان هوانیروز سپاه پاسداران ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۲    
فرنوش صمدی که چندی پیش عضو آکادمی اسکار شد می گوید بسیاری از فعالان حقوق زنان در ایران نسبت به این خبر بی تفاوت بودند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۲    
نمایش هیلاری و کلینتون در تئاتر برادوی اجرا خواهد شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۷    
برخی از کاربران واتس اپ که حساب پست صوتی داشته و گذرواژه پیش فرض آن را تغییر نداده اند، در معرض سرقت حساب قرار گرفتند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
آن هایی که پس از شکست پرسپولیس در شهرآورد برگشت فصل قبل به منتقدان جدی برای برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده و انتقادات شدیدی از او بابت مدل فوتبالی که ارائه می کرد، داشتند ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۵    
حسادت زنانه تمام وجودم را پر کرده بود و دلم نمی خواست بعد از سالها انتظار باز هم عشق گذشته ام را با کسی قسمت کنم یا از دست بدهم ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۶    
عضو شورای عالی مالیاتی کشور گفت: مطابق قانون مالیات های مستقیم، تولید، توزیع و نشر خبر و اطلاعات مشمول مالیات بر نرخ صفر شده و از پرداخت مالیات معاف هستند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۷    
فیلم مداربسته به قتل رسیدن تاره الفارس مدل مشهور عراقی احساسات مردم را جریحه دار کرد، در این فیلم 2 مرد موتور سوار خود را به خودروی در حال حرکت تاره الفارس می رساند و شش گلوله به این مدل جوان شلیک می ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
سپهری یک مسافر بود و در سفرهایش به شرق و غرب از فرهنگ ها و آیین های مختلف تاثیر گرفت. تاثیرات این فرهنگ ها در بوم های نقاشی و اشعار او مشهود است ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۶    
سلوان، از رهبران داعشی که شبیه هیولا بود و بوی تخم مرغ گندیده می داد، نادیا را به عنوان برده جنسی خود انتخاب کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۰    
با وجود خیانت برخی نمایندگان مجلس در رأی به لایحه CFT، تعداد آرای نمایندگان مخالف، رشد چشمگیری را نسبت به تعداد نمایندگان مخالف در روز تصویب برجام نشان می دهد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۷    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: هیأت مستشاری و دادستان دیوان محاسبات کشور در بهمن سال 96 تخلفات بانک مرکزی را محرز دید و بر انفصال رئیس کل بانک مرکزی و معاونان ایشان رأی داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۷    
آزمون های یوس و ست برای تمام دانشگاه های کشور ترکیه در تمام رشته ها اردیبهشت هر سال برگزار می شود.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۷    
محمدرضا علیقلی در میانه مراحل فنی آماده سازی نهایی فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی، کار ساخت موسیقی این فیلم را آغاز کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۱    
در این مطلب به بهانه حضور تکراری مهرانه مهین ترابی در دلدادگان ، نگاهی انداخته ایم به تعدادی از بازیگرانی که یک تیپ شخصیتی خاص را در چند نمونه از آثارشان تکرار کرده اند و مخاطب معمولاً آن ها را با ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۱    
از کف سر گرفته تا نوک پا، بسیاری از بخش های مختلف بدن هستند که باید در نحوه ی شستشوی آن ها تجدید نظر کنید. در ادامه با 7 عضو بدن آشنا می شوید که آن ها را اشتباه می شویید.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۲    
فیلمبرداری مدیترانه تازه ترین فیلم بلند سینمایی هادی حاجتمند به اتمام رسید.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۲    
نمایش آهسته با گل سرخ به کارگردانی هادی مرزبان این روزها تمرینات خود را در سنگلج پشت سر می گذارد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۶    
سگ های موسوم به هاسکی در سیبری به دلیل داشتن چشمان آبی بسیار گران قیمت هستند که به گفته دانشمندان تکثیر کروموزوم 18 دلیل آبی شدن چشمان آن ها شده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۰    
چهار سال بعد از اکران فیلم بیوگرافی زندگی استیون هاوکینگ، همسر نخست این دانشمند شناخته شده بریتانیایی به آن واکنش نشان داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۷    
از تمرین در جنگل و دریا،نوجوانی کشف شده به نام الله یار. ستاره استقلال در مسجدسلیمان،با یک گل و یک پاس گل.مائورو ایکاردی آرژانتینی الگویش است،بازیکنی که پای دهه هشتادی ها را به تاریخ استقلال باز کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۷    
صدرالساداتی، تلخ ترین عکس تاریخ مجلس را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۱    
عدد 120 مخالف نشان می دهد اگر امیدی ها و تنها امیدی های تهران نبودند شاید 120 مخالف به 140 و 150 می رسید و لایحه تصویب نمی شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۱    
فرانسیسکو آلکاسر با پیراهن دورتموند احیا شده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۱    
ضمیمه طنز بی قانون امروز تیتر اول خود را به خبر ساخت فصل چهارم شهرزاد اختصاص داده و در سایر تیترها نیز با احمدی نژاد، روحانی و محسن رضایی شوخی کرده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۱    
حسینی در ژانویه با تیم جدیدش توافق می کند و در کمتر از 5 ماه بعد با پیراهن تیم جدیدش عکس یادگاری می اندازد. در این میان گاف بزرگ مدیران استقلال مشخص می شود.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۷    
فسخ قرارداد فولادی ها با سروش رفیعی، موضوعی است که می تواند قرارداد او با پرسپولیس در نیم فصل دوم را تحت تأثیر خود قرار دهد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۷    
چلسی عصر یکشنبه به بردی پرگل در خانه ساوتهمپتون دست یافت.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۷    
الی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که فارغ از هر نتیجه ای که این تیم در هفته های پیش رو بگیرد، از نیکو کوواچ حمایت خواهد کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۷    
محمدرحیم نوروزیان، در خصوص منبع پیامک های ارسالی FATF به نمایندگان مجلس اظهار کرد: متولی اصلی پیامک های ارسالی به نمایندگان شناسایی نمی خواهد و خود افراد دخیل در این امر اعلام کرده اند که ارسال این ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۷    
آخرین مرحله رزمایش صبح امروز با حضور یگان های برگزیده زرهی، هوانیروز، توپخانه، تکاور و پهباد نیروی زمینی سپاه در کوه های شاهو در منطقه کامیاران در مرز 2 استان کردستان و کرمانشاه و نزدیک رودخانه ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۲:۰۶    
در حالیکه کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و اتحاد در مقابل مشکلات داخلی و خارجی است محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به وزیر کشور بار دیگر درخواست کرد تا مجوز تجمع اعتراضی صادر گردد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۲:۰۰    
مردجوان زمانی که مچ همسرش را با مرد غریبه ای در اتاق خواب گرفته بود، دست به اقدامی وحشتناک زد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۲:۰۰    
مجلس شورای اسلامی ایران امروز (یکشنبه) با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) موافقت کرد. این رویداد بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۲:۰۰    
مجلس شورای اسلامی ایران با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) موافقت کرد. این رویداد بازتاب قابل توجهی در رسانه های بین المللی داشته است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۲:۰۰    
به گزارش “ورزش سه”، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و گفت: همه درباره برد تاریخی السد صحبت می کنند و خودتان در این باره چه فکر می کنید؟ ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۵۷    
از صبح امروز هوای شهر کرمان و برخی از شهرهای این استان به دلیل طوفان پوشیده از گرد و غبار شدند. که این امر موجب تعطیلی مدارس شهر کرمان شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۵۷    
پیرو کاهش قیمت خودروهای تولید داخل پراید 111 در بازار امروز تهران به قیمت 35 میلیون تومان و دنا به قیمت 75 میلیون تومان معامله شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۵۷    
رئیس اینترپل پیش از مفقود شدن تصویر عجیبی برای همسرش ارسال کرده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۵۷    
قیمت دلار که از روزهای نخست هفته قبل وارد مدار نزولی شده بود، امروز نیز با کاهش قیمت همراه شده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۵۱    
سعید محمد از سال 1366 وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است و در سال 2014 موفق به کسب جایزه انجمن بین المللی مدیریت پروژه شده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۵    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات و ابهامات طرح ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برطرف شده و به زودی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۵    
رئیس فراکسیون امید با اشاره به تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس نسبت به تلاش عده ای برای دو قطبی کردن فضای کشور هشدار داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۵    
تحلیلگر مشهور جهان عرب در سخنانی با اشاره به سخنرانی اخیر سردار سلامی علیه صهیونیستها گفت: نتانیاهو توصیه سردار سلامی را جدی بگیرد چراکه این مَرد با کسی شوخی ندارد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۵    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آمار مراجعان به مراکز درمانی استان کرمان ناشی از پدیده گرد و غبار را 61 نفر اعلام کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۲    
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تساوی بدون گل برابر لیورپول را قابل قبول می داند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۲    
نیما عالمیان به همراه تیمش در هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز فرانسه شکست خورد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۲    
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از نمایش تیمش مقابل منچسترسیتی راضی است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۲    
با بیان این که نرخ ارز فعلی هیچ تناسبی با اقتصادمان ندارد، گفت که طبق برآوردهای ما نرخ واقعی ارز باید 1850 تومان باشد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارائه سبد کالای حمایتی به نیمی از جمعیت کشور خبر داد و گفت: امیدوارم با این اقدامات و با توجه به تغییرات نرخ ارز که روند کاهشی در پی گرفته است ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۲    
برهم صالح رئیس جمهوری جدید عراق بر تاکید کشورش برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۶    
تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر 18 سال ایران در دومین بازی خود در المپیک جوانان شکست خورد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۶    
صبح امروز دادگاه بررسی پرونده مردی که متهم به قتل همسرش بود با اجرای قسامه برگزار شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۶    
دستیاران کی روش هم علاقه ویژه ای به رضاییان دارند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۶    
دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین الملل مجلس گفت: رژیم صهیونیستی جرأت ایجاد جنگ جدید در منطقه را ندارد. محور آمریکایی و رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا محور مقاومت را تضعیف کنند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۶    
نماینده مردم نیشابور در مجلس، آثار روانی و واقعی حکم دادگاه لاهه، افزایش اختیارات بانک مرکزی و تصویب لایحه CFT را بر کاهش قیمت ارز موثر دانست و افزود ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۰    
شاید سران یونایتد برای اخراج مورینیو تا پایان فصل دست نگه دارند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۰    
مهاجم ایرانی اسپارتاک ترناوا اسلواکی در شب پیروزی تیمش برابر سِرِد 90 دقیقه بازی کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا به دیدار امروز وزیر خارجه این کشور با رهبر کره شمالی واکنش نشان داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو، با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل برق استان گیلان کاملا برطرف شده است گفت: مشکل آب سه روستای کوهستانی غرب مازندران تا 24 ساعت آینده برطرف خواهد شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۰    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی جزئیات دستگیری همسر مدیرعامل "سکه ثامن" در فرودگاه تبریز را تشریح کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۰    
مائوریتسیو ساری، سرمربی چلسی معتقد است تیمش می تواند حتی از دیدار مقابل ساوتهمپتون نیز بهتر بازی کند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۰    
یکی از سخنگویان وزارت خارجه انگلیس در واکنش به قتل روزنامه نگار مشهور سعودی و منتقد ریاض در استانبول گفت: از گزارش های اخیر مطلع بوده و به سرعت در حال ارزیابی صحت ادعاهای مذکور هستیم.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۲۷    
سی اف تی امروز در مجلس تصویب شد. مجلس شاهد بحثهای فراوانی در این خصوص بود.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۲۷    
اسطوره باشگاه چلسی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۲۷    
اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال از پیروزی 1-5 تیمش مقابل فولام ابراز رضایت کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۲۷    
مدافع باتجربه تیم استقلال خوزستان در گفت و گویی پیرامون حاشیه های بسیار عجیب این تیم صحبت کرده و هشدار داده که اتفاقات بدی در آینده ممکن است رخ بدهد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۲۷    
مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده گفت: 6 استان اصفهان، خراسان شمالی، گلستان، گیلان ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۲۱    
بطحایی از تمامی فعالان اجتماعی خواست تا دانش آموزان از مهر جا مانده را به او معرفی کنند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۲۱    
شاگردان اوسوالدو پریرا در حفظ پیروزی مقابل السیلیه ناکام بودند و به تساوی یک بر یک مقابل این تیم رضایت دادند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۲۱    
آمارها و نتایج از یک افتضاح تمام عیار به سبک مادریدی خبر می هند؛ گل نزدن در 4 بازی متوالی و بردن تنها نیمی از 8 بازی اول فصل لالیگا!
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۵    
غافلگیر کردن هواداران توسط فوتبالیست ها در دنیا اتفاق تازه ای نیست ولی علی علیپور برای اولین بار در ایران به دنیال این ماجراجویی جالب است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۵    
عکسی از بوسه پوری بنایی بر شانه تندیس مومی سهراب سپهری را که به بهانه سالگرد 90 سالگی این هنرمند سرشناس رونمایی شد، ببینید.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۵    
در دقایقی از بازی هیجان به حدی زیاد شد که بین یورگن کلوپ و پپ گواردیولا نیز تنش ایجاد شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۵    
رئیس جمهور سوریه درباره توافق ادلب اعلام کرد: موضع ما مشخص است این استان و دیگر مناطق سوریه که هنوز زیر سلطه تررویست هاست به آغوش دولت سوریه بازخواهد گشت و توافق یک اقدام موقت است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۵    
نشریه اشپیگل ابعاد جدیدی از پرونده کریستیانو رونالدو و اتهام تجاوز را منتشر کرده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی به تصویب لایحه الحاق به CFT توسط مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۵    
ایرج مسجدی سفیر ایران در عراق، عصر امروز(یکشنبه) با برهم صالح رییس جمهور جدید عراق دیدار و رایزنی کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۵    
نشریه آلمانی بیلد مدعی شد بایرن مونیخ به دنبال جذب زین الدین زیدان برای نیمکت مربیگری خود است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۵    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از به روز رسانی اطلس وضعیت زنان و خانواده در کشور خبر داد و گفت ...