یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای هارپی نیوز 24 مهر 1397 - harpynews.com

هارپی نیوز 28 اسفند 1396 هارپی نیوز 19 فروردین 1397 هارپی نیوز 21 اردیبهشت 1397 هارپی نیوز 26 خرداد 1397 هارپی نیوز 28 تیر 1397 هارپی نیوز 13 مرداد 1397 هارپی نیوز 31 شهریور 1397 هارپی نیوز 30 آبان 1397 هارپی نیوز 1 آذر 1397 هارپی نیوز 10 دی 1397 هارپی نیوز 1 مهر 1397 هارپی نیوز 2 مهر 1397 هارپی نیوز 3 مهر 1397 هارپی نیوز 4 مهر 1397 هارپی نیوز 5 مهر 1397 هارپی نیوز 6 مهر 1397 هارپی نیوز 7 مهر 1397 هارپی نیوز 8 مهر 1397 هارپی نیوز 9 مهر 1397 هارپی نیوز 10 مهر 1397 هارپی نیوز 11 مهر 1397 هارپی نیوز 12 مهر 1397 هارپی نیوز 13 مهر 1397 هارپی نیوز 14 مهر 1397 هارپی نیوز 15 مهر 1397 هارپی نیوز 16 مهر 1397 هارپی نیوز 17 مهر 1397 هارپی نیوز 18 مهر 1397 هارپی نیوز 19 مهر 1397 هارپی نیوز 20 مهر 1397 هارپی نیوز 21 مهر 1397 هارپی نیوز 22 مهر 1397 هارپی نیوز 23 مهر 1397 هارپی نیوز 24 مهر 1397 هارپی نیوز 25 مهر 1397 هارپی نیوز 26 مهر 1397 هارپی نیوز 27 مهر 1397 هارپی نیوز 28 مهر 1397 هارپی نیوز 29 مهر 1397 هارپی نیوز 30 مهر 1397 
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۱    
دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۰    
رقابت های اسنوکر آزاد انگلیس در مرحله دوم انجام شد و طی آن حسین وفایی با قبول شکست در مقابل استوارت بینگهام از دور مسابقات کنار رفت.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
برخی تصاویر باعث می شوند چیز هایی ببینیم که واقعیت ندارند و دلیلش این است که ما با چشممان نمی بینیم، بلکه با مغزمان می بینیم و مغز را به سادگی می توان فریب داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
هر یک از ما حداقل یک بار در عمرمان از تاخیر هواپیما و انتظار طولانی پرواز در فرودگاه عذاب کشیده ایم. اما همه فرودگاه ها خسته کننده نیستند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
مکان های زیادی در دنیا وجود دارند که هنوز نتوانسته ایم آن ها را کشف کنیم به خصوص مکان هایی که زیر آب ها مدفون شده اند ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
نه عشق اول، نه فارغ التحصیلی و نه هیچ چیز دیگر به اندازه بچه دار شدن زندگی را عوض نمی کنند. در این مطلب تصاویر جالبی می بینید که نشان می دهد بعد از بچه دار شدن زندگی چطور از این رو به آن رو می شود.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
یک عکس به تنهایی می تواند یک خرس معمولی را به یک ناجی یا یک شخصیت را به یک رقاص تبدیل کند. چند دهه پیش، مجسمه ها برای گرامیداشت افراد یا رویداد ها ساخته می شدند، اما امروزه در خیابان ها ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
چه باردار باشید چه بچه داشته باشید، بچه داری سفری سخت، ولی دوست داشتنی است. اما وسایل و گجت های شگفت انگیزی وجود دارد که زندگی را به طرز هوشمندانه ای برای والدین ساده تر می کند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۰    
سید حسین موسویان در مقاله ای در مجله نیوزویک به پنج دلیل شکست پروژه دونالد ترامپ برای تاسیس “ناتو”ی عربی پرداخت.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با توجه به حساسیت پرونده حادثه تروریستی اهواز تحقیقات درباره قصور مأموران نظامی و انتظامی همچنان ادامه دارد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۴    
در اثر حادثه خروج قطار از ریل و سرنگون شدن آن در مراکش تعدادی کشته و زخمی شدند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۵    
محققان دانشگاه توکیو ژاپن به همراه محققانی از دانشگاه الکترو ارتباطات این کشور موفق شدند روباتی شبیه به مار بسازند که مثل آب خوردن از نردبان بالا می رود.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۵    
ده ها چتر باز از کشورهای مختلف جهان روز شنبه 13 اکتبر در مراسم سالانه پرش از ارتفاع در حومه شهر سوچی روسیه شرکت کردند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۳    
بزرگترین کاروان پیاده اربعین حسینی(ع) کشور که حرکت خود به سمت مرز چذابه را از منطقه ملاشیه اهواز آغاز کرد به منطقه عین دو رسید. این کاروان از امروز صبح حرکت خود را به سوی مرز چذابه ادامه می دهد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۶    
بانک جهانی به تازگی گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد، کشورمان در خصوصی سازی مدارس متوسطه بین سال های 1998 تا 2017 در میان کشورهای دنیا رکورددار است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۵    
اگرچه اسکار همیشه در قدم آخر شگفتی های خود را رو می کند و پیش بینی های اولیه همیشه انطباق کاملی با نامزد های نهایی و برندگان ندارد، اما با توجه به فیلم های اکران شده، بعید است نتایج نهایی امسال ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۵    
سید جواد هاشمی، در سال 90، برای نخستین تجربه کارگردانی خود، فیلم اختاپوس (آهوی پیشونی سفید 1) را جلوی دوربین برد و پس از 6 سال ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۵    
با این دستور بدون نقص تنها با 7 ماده تشکیل دهنده کیک براونی درست کنید و عصرانه ای دلچسب در کنار خانواده داشته باشید.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۰    
هوآوی یکی از شاهکارهای جدید خود در بخش گوشی های هوشمند را در لندن رونمایی کرد. گوشی هوشمند هوآوی میت 20 پرو ضمن مجهز بودن به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، فناوری چهره شناس هم دارد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۵    
می متالز - هفته های آینده احتمالا آخرین دوره تلاطم روانی بازار ارز از ابتدای زمستان سال گذشته خواهد بود. برخی به پشتوانه اتفاقات 9 ماه اخیر اقتصاد کشور، همچنان رشد ادامه دار دلار را محتمل می دانند ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۵    
یک زندانی متهم به تجاوز در زندان به قتل رسید.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۵    
عروس گرگانی دسیسه زشتی را طراحی کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰    
چندی است که بحث قیمت گذاری بلیت های نمایش در حوزه تئاتر حاشیه ساز شده است و مسئولان خانه تئاتر، مرکز هنرهای نمایشی را به تکاپو انداخته تا اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در رابطه با لاکچری شدن ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰    
بیش از 5 ماه از فیلترینگ تلگرام می گذرد. بعضی از مسئولان اعتقاد داشتند با فیلتر کردن این پیام رسان مردم از پیام رسان های داخلی استفاده خواهند کرد ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰    
جرارد پیکه فصل را خوب شروع نکرده و در چند بازی با اشتباهات خود باعث ناکامی بارسلونا شده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۷    
میتسو جو سایتو سفیر جدید ژاپن امروز سه شنبه استوارنامه خود را به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ریاست جمهوری تقدیم کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۱    
آمار زایمان به شیوه سزارین در مدت دو دهه در سراسر جهان دو برابر شده و در برخی از کشور ها به وضعیت همه گیر شدن رسیده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۱    
مقتدا صدر رئیس فراکسیون 'سائرون' که حزب متبوعش بیشترین کرسی های مجلس عراق را در انتخابات اردیبهشت ماه گذشته به دست آورد، در نامه ای خطاب به ترامپ، وی را فرعون زمانه نامید.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۵    
تاریخ برگزاری دادگاه شکایت ایران از آمریکا در دیوان بین المللی دادگستری اعلام شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۵    
تیم ملی ایران با ارائه یک بازی تهاجمی موفق شد با نتیجه 2 بر 1 برابر بولیوی به برتری برسد. این همان چیزی بود که کی روش از این بازی انتظار داشت.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۲    
در ادامه اظهارنظرهای هنرمندان و چهره های سینمایی و تلویزیونی درباره عدم پخش برنامه نود ، داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون نیز نظرش را در این باره بیان کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۲:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که اسلام آباد با نگرانی موضوع مرزبانان ربوده شده ایرانی را دنبال می کند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۲:۰۹    
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر بولیوی در رسانه های این کشور بازتاب داشت.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۲:۰۹    
ینی شفق در گزارشی دلایلی را تشریح و بر اساس آن اعلام کرد: سرکنسول عربستان در استانبول از ترکیه گریخته است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۲:۰۹    
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) گزارش فنی خود را از جام جهانی 2018 روسیه منتشر کرد و در فهرست کلیدی ترین نکات این گزارش، تیم ملی ایران با 33 درصد مالکیت توپ ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۵۷    
هری کین، ستاره انگلیس در بازی شب گذشته برابر اسپانیا بود. او گلزنی نکرد اما نقشی انکار نشدنی در برتری 2-3 سه شیرها داشت.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۵۴    
زائرانی که نسبت به ثبت نام و اخذ ویزای کشور عراق از طریق سامانه سماح سازمان حج و زیارت اقدام کنند، با پرداخت 15 هزار تومان حق بیمه، تحت پوشش بیمه های عمر، حوادث و درمان قرار می گیرند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۴۵    
شاهرودی می گوید علیرغم تمام حواشی ایجاد شده تیم امید توانسته برنامه های مدنظر خود را پیاده کند و دستاورد خوبی داشته است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۴۲    
روسیه برای اولین بار نسبت به ماجرای ناپدید شدن نویسنده منتقد سعودی واکنش نشان داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۴۲    
هیات وزیران جدول سن فرسودگی خودروهای شخصی اعم از سواری ، ون استیشن و سواری کار را 20 سال و خودروی عمومی سواری دوگانه سوز 10 سال تعیین کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۴۲    
گزارشگر بازی ایران و بولیوی اطلاعات عجیبی می داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۴۲    
ایرنا نوشت: شبکه خبری ان.وتی وی اعلام کرد که پلیس ترکیه در جریان تفتیش و جستجوی فنی، شواهد و مدارکی را مبنی بر قتل جمال خاشقچی در ساختمان سرکنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشف کرده است. ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۳۹    
هدف از طرح پیش فروش سکه کاهش التهابات بازار سکه بود، اما پس از گذشت بیش از 7 ماه از این طرح، نه التهاب بازار فروکش کرده و نه ورود به موقع این سکه ها کمکی به بازار کرده است. ثمانه نادری ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۳۶    
وزیر دارایی هلند گفته است که سفرش به عربستان سعودی را به منظور شرکت در کنفرانسی در این کشور به دلیل آنچه برای روزنامه نگار سعودی مقیم آمریکا در کنسولگری عربستان در استانبول رخ داده، لغو می کند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۳۶    
روز چهارشنبه 25 مهر ماه در بوشهر، جزایر واقع در خلیج فارس، برخی مناطق استان فارس و جنوب کهگیلویه و بویراحمد، رشد ابر، رگبار، رعدو برق، وزش باد شدید موقت ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۳۶    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در جریان تصویب CFT موافقت شد، کشورهای دیگر از حقوق مدیران مطلع باشند ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۳۳    
وزارت خزانه داری آمریکا در تازه ترین اقدام ضدایرانی خود چند شرکت و بانک ایرانی را تحریم کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۳۳    
پس از تهدید متقابل عربستان و آمریکا به تحریم یکدیگر بر سر پرونده جمال خاشقجی، ارزش دلار در برابر همتایان مهم خود کاهش یافت.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۳۳    
در حالی که مقامات آمریکایی و به ویژه مقاماتی که رویکرد ضد ایرانی سخت تری دارند بارها اعلام کرده اند که هدف از تحریم ها و تهدیداتشان علیه ایران نظام حاکم بر ایران است و نه مردم این کشور ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۳۳    
توضیحات سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص ربوده شدن تعدادی از بسیجیان و مرزبانان توسط تروریست های جیش العدل در هنگ مرزی میرجاوه در مرز پاکستان را ببینیدو بشنوید.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۳۳    
شبکه الجزیره قطر به نقل از منابع آگاه ترکیه ای مدعی شد که روزنامه نگار سعودی و منتقد آل سعود در عرض هفت دقیقه در کنسولگری سعودی به قتل رسیده و سرکنسول سعودی شاهد این قتل بوده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۰۹    
نماینده ایران در کمیته سوم سازمان ملل متحد، فرایندهای حقوق بشری در این سازمان را دوگانه و سیاسی دانست و گفت: در این فرایند، به تحریم های مغایر حقوق اقتصادی و اجتماعی عامه مردم ایران، توجه نشده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۰۹    
شبکه تلویزیونی الجزیره قطر در گزارشی به نقل از منابع مطلع در ترکیه اطلاعات جدیدی درباره 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار ناراضی سعودی منتشر و اعلام کرد که این روزنامه نگار توسط پزشک ویژه نیروهای امنیتی ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۵۱    
فصل 2018-19 NBA بامداد 25 مهر (چهارشنبه) آغاز می شود.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۵۱    
هیات وزیران جدول سن فرسودگی خودروهای شخصی اعم از سواری، استیشن ( ون) و سواری کار را 20 سال و خودروی عمومی سواری دوگانه سوز 10 سال تعیین کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۵۱    
مدافع جوان تیم ملی حالا مهره ای با اهمیت و فیکس در تیم کی روش است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۸    
ماکسی آلگری امیدوار به حفظ روند پیروزی های متوالی تیمش در رقابت های مختلف است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر هیاتی از اعضای این کمیسیون به میرجاوه برای بررسی اتفاقات رخ داده و ربایش تعدادی از نیروهای مرزی ایران خبر داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۸    
بر اساس توافقات قبلی با کشور عراق مقرر شده بود تا صادرات تجاری از 25 مهر متوقف شود ولی برخی استان های عراق که به مرز شلمچه نزدیک هستند، صادرات را قبل از این تاریخ متوقف کردند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۸    
مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارهای ترکیبی خوبی مقابل بولیوی انجام دادیم و مالکیت بازی را در اختیار داشتیم.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۵    
دیدار دوستانه تیم های آرژانتین و برزیل در جده عربستان با پیروزی سلسائو در وقت های تلف شده به پایان رسید.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۵    
دیروز جلسه برخی اقتصاددانان با رییس جمهور با هدف بررسی مسایل اقتصادی کشور و راهکارهای پیشنهادی کارشناسان بدون حضور جهانگیری برگزار شد ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۵    
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است حریف تدارکاتی امشب تیم ملی به هیچ وجه حریف دست و پا بسته ای نبوده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۵    
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: جای شکرش باقی است که تیم ملی ایران از دو فیفادی، در یک دیدار دوستانه به میدان رفت.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۵    
اتحادیه فوتبال مصر ادعاهایی که درباره درخواست باشگاه لیورپول از محمد صلاح صورت گرفته است را رد کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۵    
با آغاز پاییز و شروع بارندگی، بار دیگر ترافیک مضاعف به خیابان های تهران ریخته و پایتخت همیشه پرترافیک کشور، باز هم قفل شده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۵    
کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت که بضاعت فوتبال ما کم است و باید به آن بسنده کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۲    
مرتضی پورعلی گنجی ابراز امیدواری کرد، بازگشت خیلی خوبی به اردوی تیم ملی داشته باشد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۲    
پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد الکسیس سانچس را خریدی ناکارآمد و بازیکنی خودخواه توصیف کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان از احتمال بررسی کلیات لایحه CFT در جلسه این هفته شورای نگهبان خبر داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۲    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط خود در تیم برایتون انگلیس گفت: می دانستم در اوایل حضورم، کار برای من سخت می شود ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۲    
سرانجام قفل ورزشگاه آزادی به روی بانوان باز شد و اولین گروه از خانم ها وارد استادیوم آزادی شدند. نفیسه روشن ، هنرپیشه سرشناس ایرانی با انتشار عکسی از خود در ورشگاه آزادی ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۹    
سرمربی پیشین تیم فوتبال سپیدرود با این باشگاه تسویه حساب کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۹    
تیم فوتبال بارسلونا تابستان سال آینده برای برپایی اردوی پیش فصل به آسیا سفر می کند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۹    
مناظره بررسی ابعاد سیاسی FATF در حالی برگزار شد که صادق زبیاکلام در قسمت ابتدایی این مناظره و بعد از اینکه سخنانش تمام شد، محل مناظره را ترک کرد!
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۹    
سزار فاریاس، سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی گفت که بازیکنانش برای دیدار با ایران خسته بودند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۹    
علی سخنگو با انتشار عکسی از سریال دلدادگان نوشت: دلدادگان امشب بخاطر فوتبال پخش نشد. دلدادگان یا فوتبال؟؟
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۶    
آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا مدعی شد علاقه دارد در آینده در لیگ مکزیک بازی کند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۶    
کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان مدعی شد او و دیگر اعضای کادر فنی اش از خودگذشتگی های زیادی انجام داده اند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۶    
سروش رفیعی ستاره تیم فولاد همچنان در کشمکش جدایی یا ادامه همکاری با سرخپوشان اهوازی است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۶    
رئال مادرید قصد دارد در زمستان امسال لوکاس پاکوئتا، هافبک برزیلی و جوان را جذب کند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۶    
سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه از هلاکت طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز در عراق خبر داد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۶    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: به شفر هیچ اولتیماتومی داده نشده و او مورد حمایت باشگاه است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۶    
ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه اعلام کرد: ابتدای امسال تعداد زندانیان مهریه 2978 نفر بود که به دلایلی مثل افزایش قیمت سکه تعداد این زندانیان رشد 40 درصدی داشته و در مقایسه با آمار سال 93 تعداد این ...
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۳    
بازیکن ملی پوش کشورمان در خصوص عملکرد الحاجی گرو در تیم استقلال هم گفت: او در سوئد به من خیلی کمک کرد شاید کم گل زد اما به من کمک زیادی کرد تا من زیاد گل بزنم. حضور گرو برای من سال قبل بسیار خوب بود.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۳    
تعدادی از همسران بازیکنان تیم ملی از جایگاه ویژه استادیوم آزادی به تماشای نمایش ملی پوشان پرداختند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال ملوان بعد از نتایج ضعیف در آستانه برکناری از این تیم است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۸    
انیس ماهینی همسر حسین ماهینی بازیکن تیم پرسپولیس
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۵    
ولیعهد سعودی در دیدار با وزیر خارجه آمریکا گفت که عربستان و واشنگتن دو همپیمان قوی و قدیمی هستند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۲    
وینفرد شفر درباره اینکه گفته می شود قرار است مجتبی جباری به عنوان دستیار به کادر فنی استقلال اضافه شود، گفت: هیچ وقت راجع به شایعات صحبت نمی کنم.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۹    
نشست اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج و محمدرضا ساکت برگزار شد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۹    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی، گفت: اگر علی خطیر گفته موضوع مطرح شده در مورد داریوش شجاعیان شایعه است حتما قرارداد او را ندیده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۹    
فاتح تریم، سرمربی تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۹    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: می توانیم با بازیکنان با استعداد و کادر فنی قوی که داریم آسیا را تکان دهیم.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۹    
یک مقام ترکیه ای به شبکه آمریکایی سی ان ان گفته که جسد جمال خاشقچی در داخل کنسولگری عربستان سعودی در استانبول تکه تکه شده است.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۹    
وحید هاشمیان و وینفرد شفر در حاشیه دیدار ایران و بولیوی با یکدیگر صحبت کردند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۵    
امشب در لیگ ملت های اروپا فرانسه و آلمان با هم بازی می کنند.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۲    
تیم ملی امارات در دومین دیدار دوستانه خود نیز موفق به کسب پیروزی نشد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۲    
لوکا مودریچ، بهترین بازیکن سال فیفا در سال 2018 از رویای خود برای بازی کنار سه نفر سخن گفت و هرگونه احتمال پیوستن به بارسا را نیز رد کرد.
هارپی نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۲    
بغداد بونجاح 26 ساله که عضو تیم السد قطر است را می توان جدیدترین و احتمالا خطرناک ترین کشف و اسلحه فوتبال الجزایر دانست.