شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1398 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1397 ایران آنلاین 31 فروردین 1398 ایران آنلاین 1 خرداد 1398 ایران آنلاین 31 تیر 1398 ایران آنلاین 31 مرداد 1398 ایران آنلاین 31 شهریور 1398 ایران آنلاین 30 مهر 1398 ایران آنلاین 30 آبان 1398 ایران آنلاین 23 آذر 1398 ایران آنلاین 30 دی 1398 ایران آنلاین 30 بهمن 1398 ایران آنلاین 29 اسفند 1398 ایران آنلاین 1 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 2 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 3 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 5 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 6 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 9 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 11 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 12 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 13 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 14 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 15 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 16 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 17 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 21 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 23 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 24 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 25 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 26 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 28 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 30 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1398 
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان به اقدام دادستان اصفهان در ارتباط با موضوع دوچرخه سواری زنان اشاره و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
به گفته کارشناسان حمله سایبری به صرافی های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت کوین در بازارهای جهانی آن بی تاثیر بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۹    
ابراهیم آبادی بازیگر قدیمی سینما، تلویزیون و تئاتر حدود پنج روز است که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آراد بستری شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
سازمان هواشناسی از احتمال سیلابی شدن رودخانه ها در 6 استان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۰    
دولت ترکیه ممنوعیت ملاقات با عبدالله اوجالان رهبر پ ک ک را پس از هشت سال لغو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۰    
قابلیت جدید موسوم به ترنسلیتوترون/ Translatotron به زبان شما کلمات و جملات را شنیده و به صورت صوتی به زبان اصلی به شما برمی گرداند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۵    
پژوهشگران آمریکایی، نوعی انسولین ارائه داده اند که می تواند به صورت هوشمند از افت قند خون پیشگیری کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۲    
مدیر روابط عمومی آتش نشانی اصفهان گفت: عصر امروز 28 مسافر در تله سیژ پارک ناژوان اصفهان گرفتار شدند که به آنها امدادرسانی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۲    
اگر بنا باشد پیام کوتاه به سرویس اصلی ارائه رمز دوم یکبار مصرف تبدیل شود مشکل دیگری به غیر از هزینه های بالای این سرویس وجود دارد و آن این است که حدود 70 درصد اطلاعات شماره تماس مشتریان که در اختیار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۳    
محمد جواد ظریف و وانگ یی وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین شامگاه جمعه در پکن دیدار و در خصوص مهمترین مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۳    
کولر هوشمند و خانگی موسوم به اواپولار یکی از جدیدترین نمونه های کولرهای هوشمند است که هر سال نسخه ای جدیدتر از کولرهای خود را روانه بازار می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۳    
نمایی نزدیک از طوفان شن در روستای شحنه که بعداز ظهر جمعه وارد شهر یزد شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۳    
آیا جانشین متیس در پنتاگون می تواند در مقابل جنگ طلبی بولتون و پمپئو بایستد؟ / او در اولین تجربه اش در بحث ایران شکست خورد؛ پنتاگون مخالف تروریستی اعلام کردن سپاه بود
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۵    
رسانه های اخبار جعلی با پوشش بسیار نادرست و متقلبانه خود درباره ایران، دارند به کشورمان آسیب می زنند. چنین پوششی، فریبکارانه، عمدتا بدون منبع (با منابع ساختگی) و خطرناک است
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تایید قتل پدر یک شهید در شهرستان بهشهر، گفت که پرونده این قتل به صورت همه جانبه در دست بررسی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۱۴    
فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان کهنوج از بازداشت عامل انتشار کلیپ غیر واقع در این شهرستان خبر داد و گفت: این فیلم مربوط به درگیری مسلحانه ماموران (ضابط قضایی) با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۱۱    
مسئول مرکز فوریت های پزشکی هفتکل در استان خوزستان گفت: بامداد امروز بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در این شهر 10 نفر مصدوم شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۸    
گروه اقتصادی/ همزمان با سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به چین، منابع رسانه ای از تداوم صدور و فروش نفت ایران به سایر کشورهای خریدار خبر می دهند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۸    
گروه حوادث/ مرد شرور که به اتهام ارتکاب جرایم متعدد تحت تعقیب پلیس بود وقتی مأموران را در یک قدمی خود دید در کانال کولر مخفی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۸    
1- می گویند رسیدن به قله سخت است و در قله ماندن سخت تر. قهرمانی در ماراتن لیگ نیز چنین است؛ سخت و دفاع از آن سخت تر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۸    
یک فروند جت جنگی با ساختمانی در نزدیکی پایگاه هوایی "مارس" در ایالت کالیفرنیای آمریکا برخورد کرد و این حادثه سه زخمی در پی داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۸    
نشست صمیمانه با دانشجویان با دیدگاه های مختلف سیاسی اما با وجه مشترک دغدغه مندی نسبت به اصلاح امور ، در سومین ماه از حضور سید ابراهیم رئیسی در مسند ریاست قوه قضائیه محقق شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۹    
آنچه در نظام جمهوری اسلامی مسئولان را به مردم نزدیک می کند شنیدن آنهاست. هرکس وظیفه ای را دنبال می کند. ما وظیفه تذکر و طلب کمک را داریم. حال اگر به آن توجه نشود به پای آن مسئول نوشته می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۷    
امام جمعه نجف اشرف تاکید کرد که دولت و ملت عراق در هر شرایطی و در برابر هر گونه تجاوزی در کنار ایران خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۵    
وزارت خارجه انگلیس روز جمعه با صدور بیانیه ای درباره تمامی سفرهای اتباع دو تابعیتی (ایرانی - انگلیسی) به ایران هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۲    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که قیمت هر بشکه نفت برنت روز جمعه در بازارهای جهانی با افزایش 15 سنتی و ثبت بالاترین رکورد در هفته گذشته به 72.77 دلار رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۶    
شورای اتحادیه اروپا تحریم های خود علیه سوریه را تا یک سال دیگر تمدید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۰    
بازخوانی تاریخ تاثیرگذاری ابزارهای رسانه ای دوران مدرنیته، هرکدام از جهتی، خالی از لطف نیست. تاریخ جعبه جادوی رنگارنگ اما در گستره ای جهانی قابل مرور و بازبینی است، با این حال ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۰    
روز چهارشنبه آخرین مهلت اعلام دلیل آتش سوزی توسط آتش نشانی بود که مقرر شد روز یکشنبه دلیل آتش سوزی را اعلام کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۴    
جامعه بین المللی برای حفظ برجام بیشتر اظهارنظر و صدور بیانیه داشته است/ باید وضعیت روابط اقتصادی ایران عادی سازی شود/ باید مردم ایران از منافع برجام بهره مند شود
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۵    
درحالیکه آمار گمرکات کشور نشان دهنده واردات بیش از یک میلیون دلار غذای سگ و گربه در فروردین امسال است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۷    
بوریس جانسون، چهره شناخته شده کمپین خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در گفتگو با شبکه بی بی سی از قطعیت نامزدی اش برای نخست وزیری انگلیس یاد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز لایروبی اروند براساس توافق صورت گرفته بین رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر عراق بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۸    
رئیس کل بانک مرکزی در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت که با توجه به برآورد ارز خالص صادراتی با محاسبه هزینه های مبادلاتی ناشی از تحریم و متداول بودن تسویه ریالی صادرات در نیمه نخست پارسال ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۷    
مدیره جدید انجمن صنفی بازیگران سینما در حالی مشخص شدند که فاطمه معتمدآریا به ریاست این انجمن در آمد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۴    
مشاور رئیس جمهور در پیام توییتری اش به ایرانیان هشدار داد که فریب نخورند و به چیزی جز شکستن حصر ایران و رفع همه تحریم ها رضایت ندهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۲    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه به خبرنگاران اعلام کرد که دولت این کشور مجوز کنگره را برای جنگ با ایران ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۶    
روزنامه کیهان انتشار عکس بهزاد نبوی و احمد توکلی را سناریوی از پیش تعیین شدۀ عکاس دانسته که عمداً این دو را کنار یکدیگر کشانده و تصویر آنها را ثبت کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به سفر وزیر امور خارجه ایران به این کشور تقویت روابط تهران و پکن را به عنوان دو دوست قدیمی یادآور شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیام توییتری اش از تلاش جنگ طلبان برای ایجاد بحرانی غیرضروری در جهان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۲    
تعطیلی تعدادی از برنامه های پرطرفدار صدا و سیما، همچنین تهیه برخی محتواهای سوال برانگیز در آن طی ماه های اخیر، انتقادات سوالات زیادی را در میان مخاطبان جام جم در برداشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۴    
برخی منابع خبری عنوان کرده اند مقامات ارشد دولت آمریکا سیاست دولت در مورد ایران را برای اعضای کنگره تشریح خواهند کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۴    
پس از هفته ها تنش و درگیری سرانجام رسانه های محلی ونزوئلا خبر دادند که نمایندگان دولت و مخالفان آن در فکر مذاکره و گفتگو هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۴    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد که اطلاعات جعلی را ریشه مشکلات در خاورمیانه می داند، با اشاره به گفت و گویی که در گذشته با برخی از نمایندگان کنگره امریکا داشته اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۱    
سرانجام فشارها بر ترزا می، نخست وزیری بریتانیا، کارساز شد و او اعلام کرد که می خواهد تا اوایل ماه آینده از سمت رهبری حزب محافظه کار استعفا بدهد و طی برنامه زمانی ای که مشخص خواهد کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۸    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای(ماهر) با اعلام هشدار در خصوص آسیب پذیری در سرویس دسترسی از راه دور (RDP) مایکروسافت، به کاربران ویندوز توصیه کرد سیستم خود را به روز کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۶    
به گفته ی دبیر کل اتحادیه بین المللی مخابرات، در راستای فراهم کردن رفاه و کامیابی برای همگان، لازم است شکاف های موجود در این استانداردسازی کاهش یابد و در این راستا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۶    
نامزد روزنامه نگار عربستانی که در کنسولگری این کشور در استانبول به دست عوامل سعودی به قتل رسید، از اینکه با گذشت نزدیک به هشت ماه از حادثه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه انصافاً جمهوری اسلامی در این چهار دهه در حوزه اقتصادی با تمام ضعف هایی که داریم قدم های استثنایی برداشته است یادآور شد با اینکه چهاردهه است که تحریم هستیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
عده ای بعد از برگزاری نماز جمعه در اعتراض به آنچه تجمع غیرقانونی و حرمت شکنی عده ای در دانشگاه تهران می خواندند در مقابل این دانشگاه راهپیمایی کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۸    
الان امریکا برای مذاکره مطرح می کند و ادعا دارد برای مذاکره آماده است و رئیس جمهورشان شماره می دهد، به نوعی می خواهد مسئله را بر گردن ما بیندارد یا اصطلاحا توپ در زمین ما باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۲    
رئیس جمهور امریکا هنگام مراسم استقبال از رئیس جمهور سوئیس گفت امیدوار است وارد جنگ با ایران نشود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۹    
روسای سه کمیته کنگره آمریکا به وزیر خارجه این کشور درباره ارزیابی تهدیدهای ایران نامه نوشتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
امام جمعه مشهد با بیان اینکه جنگ امروز جنگ اراده هاست و ما در اراده، قوی تر از امریکا هستیم، مشکلات امروز در زندگی و معیشت را بی ارتباط به امریکا دانست و این را که عده ای سودجو به جان مردم بیفتند و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۳    
معاون وزیر ارتباطات در توئیتر نوشت: طی یک سال گذشته و با اختیارات محدود قانونی که داشتیم توانستیم روند مسدودشدن سایت ها و کسب و کارهای ایرانی را نزولی کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل از شرایط حاکم میان ایران و آمریکا ابراز نگرانی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۷    
به نظر می رسد شرکت فیس بوک به عنوان شرکت مادر اینستاگرام قصد دارد پیام رسان مستقل اینستاگرام را که در قالب دایرکت در دسترس بود تعطیل کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۲    
عفو بین الملل از رژیم صهیونیستی درخواست کرد تا علیه یک شرکت اسرائیلی که جاسوس افزار آن در شکاف امنیتی واتس اپ نقش داشته، اقدام کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۸    
بارش سنگین برف زمستانی در چهارمحال وبختیاری و ماندگاری آن در برخی از مناطق کوهستانی و عشایرنشین این استان مانند شیخ علی خان، گلچین، جوجار، غاریخی(چما)، لاخشک ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۶    
راه حل بهتری از رونق تولید و افزایش بهره وری نداریم؛ چرا که جامعه ای پیشرفت می کند که مدیران ارشد آن به سرعت تصمیم گیری کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۳:۲۶    
سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی تحت فشار بودیم اما خوشبختانه توانستیم با حمایت هواداران به مقام قهرمانی برسیم.