سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 15 تیر 1399 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1397 ایران آنلاین 29 اسفند 1398 ایران آنلاین 31 فروردین 1399 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1399 ایران آنلاین 31 خرداد 1399 ایران آنلاین 31 مرداد 1399 ایران آنلاین 31 شهریور 1399 ایران آنلاین 30 مهر 1399 ایران آنلاین 30 آبان 1399 ایران آنلاین 30 آذر 1399 ایران آنلاین 30 دی 1399 ایران آنلاین 30 بهمن 1399 ایران آنلاین 29 اسفند 1399 ایران آنلاین 1 تیر 1399 ایران آنلاین 2 تیر 1399 ایران آنلاین 3 تیر 1399 ایران آنلاین 4 تیر 1399 ایران آنلاین 5 تیر 1399 ایران آنلاین 6 تیر 1399 ایران آنلاین 7 تیر 1399 ایران آنلاین 8 تیر 1399 ایران آنلاین 9 تیر 1399 ایران آنلاین 10 تیر 1399 ایران آنلاین 11 تیر 1399 ایران آنلاین 12 تیر 1399 ایران آنلاین 13 تیر 1399 ایران آنلاین 14 تیر 1399 ایران آنلاین 15 تیر 1399 ایران آنلاین 16 تیر 1399 ایران آنلاین 17 تیر 1399 ایران آنلاین 18 تیر 1399 ایران آنلاین 19 تیر 1399 ایران آنلاین 20 تیر 1399 ایران آنلاین 21 تیر 1399 ایران آنلاین 22 تیر 1399 ایران آنلاین 23 تیر 1399 ایران آنلاین 24 تیر 1399 ایران آنلاین 25 تیر 1399 ایران آنلاین 26 تیر 1399 ایران آنلاین 27 تیر 1399 ایران آنلاین 28 تیر 1399 ایران آنلاین 29 تیر 1399 ایران آنلاین 30 تیر 1399 ایران آنلاین 31 تیر 1399 
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۹    
استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ شهری در استان در وضعیت سفید قرار ندارد و با توجه به اختیارات استانی مناطق قرمز، باید برنامه محدودسازی توسط دانشگاه علوم پزشکی تدوین و پس از تصویب در ستاد استانی کرونا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۳    
مشاور اخراجی امنیت ملی کاخ سفید که همواره رویکردی ضدایرانی داشته است، از وقوع حادثه در سایت هسته ای نطنز ابراز خرسندی کرد و گفت شاید عوامل آن بتوانند در کره شمالی هم این کار را انجام دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۱۳    
مشاور رئیس جمهوری با اشاره به مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ایران نسبت به رعایت دستورالعمل هایی بهداشتی هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۱۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: حادثه نطنز هیچ وقفه و خللی در کار غنی سازی ایران ایجاد نمی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی ائتلاف الفتح در پارلمان عراق و سخنگوی سابق سازمان الحشد الشعبی، از جزئیات جدیدی در خصوص نحوه آزادسازی شهرهای عراق از دست داعش و نقش شهیدان سلیمانی و المهندس در این آزادسازی پرده برداشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۸    
فوق تخصص بیماری های عفونی بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه ماسک در صورت استفاده صحیح و مناسب، حتی در صورت ناقل بودن فرد، از بیمار شدن دیگران جلوگیری می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۰    
استفاده از ماسک برای هموطنان واب اعلام شد چراکه استفاده از این پوشش حفاظتی در برابر ویروس کرونا در حال حاضر مهم ترین و ایمن ترین راهکار مقابله با ویروس کرونا است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۰    
برخی منتقدان دولت که خود دیروز از موافقان برجام بودند، شایسته است در نقدهای خود جانب انصاف و عدالت را رعایت کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۰    
فعال رسانه ای اصولگرا وقایع امروز مجلس شورای اسلامی هنگام سخنرانی وزیر امور خارجه را دور از انتظار ندانست و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۱۳    
وکیل قاضی منصوری: او کسی نبود که خودکشی کند. با توجه به اعتقاد راسخ او برای بازگشت به ایران فرضیه خودکشی از همان اول باطل بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۱۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از زمان اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان عمومی پایتخت ( اوایل اردیبهشت تاکنون )3 میلیون و200 هزار ماسک در ایستگاه های مترو توزیع شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۸    
خیلی ها تصور می کنند همین که نتیجه آزمایش کرونای آن ها منفی شد دیگر باید خیالشان راحت باشد چون بیماری را قرار نیست به پدربزرگ ها و مادربزرگ هایشان منتقل کنند پس می توانند با خیال راحت به دیدن دوست و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به بستری شدن 50 درصد از موارد مثبت تست های کرونا، گفت: لازم است از مراکز مراقبت 16 و 24 ساعته خدمات جامع سلامت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۰    
مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: توان شهرداری برای نظارت بر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی محدود است و شهروندان خودشان باید خودمراقبتی کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته،163 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به 11 هزار و 571 نفر رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۰    
محمدجواد ظریف امروز میهمان بهارستانی ها بود اما این میهمانی با حواشی زیادی روبرو شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۰    
یکسری از نیروها رادیکال شده اند؛ از این جهت که معتقدند دیگر در مجموعه نظام فرصت نقش آفرینی و پیگیری اصلاحات وجود ندارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۰    
وزیر آموزش وپرورش گفت:جامعه باید زندگی کردن با کرونا را یاد بگیرد. ما نمی گوییم بیرون آمدن و کار کردن بی خطر است اما باید مراقب سلامت خود باشیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: اجباری کردن استفاده از ماسک به نوعی احترام گذاشتن به سلامتی طرف مقابل است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۰    
هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبری طبری و سایر متهمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی در حال برگزاری است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۹    
معاون کل وزیر بهداشت گفت:: متاسفانه این موضوع ایجاد شده و برخی فکر می کنند که کرونا نوعی انگ و عار است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۹    
کنکوری ها در این سال ها معمولا تا اوایل تیرماه از گرفتاری ها و استرس های آزمون خود رها می شدند اما امسال ویروس کرونا که هیچ یک از سطوح زندگی روزمره را بدون تغییر به حال خود نگذاشته است باعث شد تا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۰    
شهردار تهران توضیحاتی را درباره حادثه انفجار کلینیک سینا مهر شمیران ارائه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۹    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک به والدین توصیه کرد برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، کودکان بالای دو سال را بدون ماسک از خانه خارج نکنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۸    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما مخالف دیپلماسی فعال و رابطه با دنیا نیستیم و نمی گوییم مسائل را باید در عرصه بین المللی رها و ترک کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۰    
مدیر اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نکاتی را در رابطه با آزمایشگاه های مجاز برای انجام تست های تخصصی کرونا و میزان صحت و قطعیت جواب این تست ها مطرح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۰    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ایران سی امین کشور جهان به لحاظ بالا بودن میزان مرگ ناشی از ویروس کرونای جدید به ازای یک میلیون نفر است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۰    
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام می دارد، به دنبال تأکید رئیس جمهور و شهردار تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در تمامی اصناف، ادارات و ناوگان عمومی سطح شهر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۰    
محققان و آسیب شناسان آمریکایی با کالبدشکافی اجساد برخی از جان باختگان کرونا به این نتیجه رسیده اند این ویروس در بخش هایی همچون ریه، کلیه و کبد و حتی قلب و مغز موجه ایجاد لخته های خون گسترده می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی های شهرهای کشور با اعلام شماره پیامک 30008400 از برخورد با رانندگانی که از ماسک استفاده نمی کنند خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۰    
عده ای از نمایندگان در جریان سخنرانی وزیر امور خارجه در رابطه با برجام اختلال ایجاد کرده که با تذکر رئیس مجلس خاتمه یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۳    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان فعلی که جنگ جمهوری اسلامی با دشمنان در حوزه اقتصادی است، کشور نیازمند تولید قدرت در بخش اقتصاد برای مواجهه با آنها است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۰    
مستأجر کینه توز وقتی در سرقت از خانه مالک ثروتمند نانوایی ناکام ماند نقشه ربودن او را طراحی کرد اما این آدم ربایی با قتل پیرمرد پایان یافت .
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: امروز مهم تر از هر چیزی انسجام درونی است، چرا که سیاست خارجی حوزه دعوای جناحی نبوده و باید از هر دوگانه سازی و دعوای جناحی در این حوزه اجتناب شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۸    
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه اگر مردم نیاز ضروری ندارند سهام خود را نفروشند، خاطرنشان کرد: بانک ها هم آماده هستند به پشتوانه این سهام ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۱:۳۰    
بر اساس آمارهایی که سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرده، در سال گذشته 4 هزار و 472 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر، محرک، داروهای مخدر و مصرف چندگانه در کشور جان خود را از دست داده اند ...