پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایراسین 5 اردیبهشت 1403 - irasin.ir

پایگاه خبری ایراسین 26 اسفند 1396 پایگاه خبری ایراسین 19 فروردین 1397 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1398 پایگاه خبری ایراسین 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1401 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1402 پایگاه خبری ایراسین 31 فروردین 1403 پایگاه خبری ایراسین 1 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 2 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 3 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 4 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 5 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 6 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 7 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 8 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 9 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 10 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 11 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 12 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 13 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 14 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 15 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 16 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 17 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 18 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 19 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 20 اردیبهشت 1403 
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۱    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش حوادث ناشی از کار در کشور خبر داد و گفت: در سال 1400 تعداد 712 فوتی در اثر حوادث ناشی از کار داشتیم که این رقم در سال 1402 به 680 نفر رسید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به 5500 خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۲    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۶    
گروه خودروسازی سایپا در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) شرکت می کند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۱    
مجری طرح خودکفایی برنج گفت: با احتساب جمعیت کشور و اتباع و همچنین ذخایر استراتژیک، سالانه 3 میلیون و 200 هزار تن برنج مورد نیاز کشور است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۶    
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه برای رکورد زنی تولید واحد احیای مستقیم افزایش کمیت همراه با حفظ کیفیت مدنظر بود ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۶    
امام جمعه جم با اشاره به مسئولیت های اجتماعی صنعت گفت: با توجه به اینکه در جنگ تمام عیار نرم و فرهنگی قرار داریم اما ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت در حوزه فرهنگی ناچیز و اصلاً نامشخص است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۱    
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و همسو با شعار سال، مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید کشور راه اندازی می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۶    
نشست معرفی فرصت های صادراتی صنعت فولاد ایران در حاشیه ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 2024 برگزار می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۲    
شهربانو منصوریان در رقابت های انتخابی جام جهانی ووشو 2024 طلایی شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: دومین اجلاس اتاق های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا(ACD)یک فرصت جهانی برای کشور ایران است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۲    
مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: وزارت نفت 6 هزار و 200 پروژه مسئولیت اجتماعی را با اعتبار 20 همت در سطح کشور در دست اجرا دارد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۷    
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با بیان اینکه مطابق گزارشات ارائه شده سطح تعاملات و همکاری های فی مابین در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تعاملات گروه خودروسازی سایپا با فولادمبارکه در راستای افزایش 100 درصدی تولید خودرو است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مسئولان باید امور جاری تولید را تسهیل کنند تا بتوان شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، محقق شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: استراتژی توسعه فولادمبارکه رسیدن به خودکفایی در صنایعی مانند خودروسازی است و پیش بینی وبرنامه ریزی می کنیم که طی یک تا دوسال آینده بتوانیم همه گریدهای مورد نیاز صنایع ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: با توجه به سیاست های فولاد مبارکه مبنی بر تولید محصولات ویژه و کیفی، بخشی از این محصولات در سال 1402 در خدمت صنعت خودروسازی قرار گرفت و با توجه به اهداف تعیین کننده ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۷    
تیم یوکوهاما مارینوس از ژاپن حریف العین امارات در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۷    
مدیر اجرایی رویداد فن آب گفت: هدف گذاری اصلی این رویداد، رشد اقتصاد دانش بنیان در صنعت نساجی به عنوان یکی از 11 صنعت پیشران کشور است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۲    
وزیر اقتصاد ضمن اعلام دریافت 110 هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران در سال گذشته، گفت: امیداریم حق پخش تلویزیونی بازی های پرسپولیس و استقلال و همچنین مواردی که می تواند منجر به درآمدهای پایدار ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۷    
مدیرعامل بانک شهر گفت: طبق توافقی که در کنسرسیوم بانکی انجام شده و با توجه به اینکه شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت های قابل اتکایی دارد ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان گفت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقه مندی خود را به سرمایه گذاری روی معادن طلا در این کشور نشان داده اند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا با اشاره به جلسات حراج شمش از سوی این مرکز گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلا تا امروز رشد 23 برابری عرضه و 17 برابری در خرید شمش طلای استاندارد را شاهد هستیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
انجمن جهانی فولاد در آخرین گزارش خود اعلام کرد: تولید فولاد خام ایران در سه ماه ابتدایی 2024 با افزایش 16.3 درصدی به 7 میلیون و 600 هزار تُن رسید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب به رعایت نظامات ایمنی و هشدارهای هواشناسی توسط مردم هنگام وقوع بارش های شدید بهاری تأکید کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۷    
هیات سرمایه گذاری تایلند (BOI) اعلام کرد که چری اتومبیل، شرکت خودروسازی چین کارخانه ای در تایلند راه اندازی خواهد کرد که خودروهایی را برای بازارهای داخلی و صادراتی تولید خواهد کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
قیمت کتاب های درسی در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 1402-1401 اعلام شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
وزارت جهاد کشاورزی، باید نرخ جدید چغندرقند و شکر را همزمان اعلام می کرد تا خللی در بازار شکر ایجاد نشود. تعلل بیشتر این موضوع باعث کاهش عرضه و افزایش قیمت در بازار شکر خواهد شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل بانک مسکن و رئیس کل بیمه مرکزی ایران، تفاهم نامه همکاری های مشترک در خصوص توسعه خدمات رسانی به مشتریان منعقد شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۷    
رئیس شورای تأمین کنندگان دام از توزیع روزانه 250 تا 300 تن گوشت گرم خبر داد و گفت: واردات روزانه گوشت گرم به 600 تن افزایش می یابد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
تیم ملی فوتسال ایران با شش گل قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا صعود کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: طبق لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح ماده 7 قانون کار، قراردادهای موقت بعد از 5 سال کار مستمر باید به قرارداد دائم تبدیل شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه جمعی از اعضای هیئت مدیره و معاونین خود امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 از تصفیه خانه و خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند. (عکاس: مرتضی صالحی)
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دو روز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۷    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان گفت: در بخش مدیریت بهینه و همچنین تکنولوژی و صادرات صنایع پذیرای دانشگاه و افراد فعال در حوزه نوآوری و فناوری هستیم چراکه ارتقای فناوری یکی از اولویت های صنایع به ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که تا 5 سال آینده، 1000 هنرستان جدید در کشور ساخته می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۲    
بازیکن تیم والیبال شهداب یزد گفت: با تمام احترامی که برای کادر فصل گذشته گیتی پسند قائل هستم، اما کادر فنی در صدد جلب رضایت بازیکن بود و بازیکن تصمیم می گرفت امروز بازی کند یا نفر دیگری در زمین باشد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۲    
یک فعال صنعت فولاد گفت: در صورتی که دولت قصد دارد صادرات فولاد در کشور را افزایش دهد، باید ارز نیمایی حذف شود تا سود حاصل از صادرات، نصیب تولیدکننده شود نه اینکه تمام آن به وارد کننده تعلق بگیرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت ما این است که کنفرانس ویدئویی با حضور تولیدکنندگان اصفهان و ازبکستان برگزار کنیم و من شخصاً رابط این تعامل خواهم بود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۲    
گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده برتر کشور طی سال 1403 را با جزئیات منتشر کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۲    
استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر ما در رتبه هجدهم تعاملات بین المللی و تجاری کشور ازبکستان هستیم که لازم است با تعاملات بیشتر زمینه گسترش همکاری ها به خوبی شکل بگیرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هم اکنون همه راه ها باز است و در شبانه روز گذشته عوامل بحران و گروه های جمعیت هلال احمر به 245 فرد و 15 خودرو گرفتار در سیلاب امداد رسانی کردند و در این مدت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۷    
اقتصاددانان آکسفورد اکونومیکس در گزارش جدید خود اعلام کرده اند که انتظار دارند قیمت های جهانی مواد غذایی در سال 2024 کاهش پیدا کند و تا حدودی آرامش را برای خریداران فراهم آورد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه رکن جهش تولید کارگر است، گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۲    
معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: اردیبهشت ماه امسال با اتمام برنامه تعمیرات نیروگاه های حرارتی کشور رکورد جدیدی در زمینه تعمیر و افزایش آمادگی این واحدها برای تولید برق به ثبت می ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
رئیس مرکز پیش بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارش زای دیگری از هفته آینده وارد استان خواهد شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۲    
چهارشنبه، پنجم اردیبهشت، ماه به فاز کامل می رسد و بیشتر طول شب قابل مشاهده است، به طوری که حوالی غروب طلوع می کند و حوالی سحر نیز غروب می کند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
رواج سراهای فروش لوازم خانگی به صورت اقساطی بازار لوازم کوچه یخچال را خلوت کرده است. تعدادی از فعالان این بازار مدعی اند کسب و کار خود را تغییر خواهند داد زیرا امکان رقابت با فروشگاه های بزرگ اقساطی ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۲    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کاهش به 2319 دلار و 50 سنت رسید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
در حالی که برآورد می شود قیمت زغال سنگ کک در سه ماهه دوم سال در بازارهای آسیایی کاهش یابد این احتمال وجود دارد که قیمت محصولات ممتاز به کمتر از پایین ترین سطح 2023 برسد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۷    
معاملات آتی مس در یک اصلاح تکنیکالی به زیر 9700 دلار بازگشت، زیرا معامله گران پس از افزایش شدیدی که در اواسط فوریه آغاز شد، سودهایی را به دست آوردند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
وزیر نیرو با بیان اینکه توسعه صادرات فنی و مهندسی صنعت آب و برق در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: پروژه چند منظوره اومااویا به عنوان بزرگ ترین پروژه آبی کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی اجرایی شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۷    
شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان و شهرهای مجاور با شاخص 49 AQI وضعیت پاک را نشان می دهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۲    
فرسودگی تجهیزات کارخانه های فولاد سازی و کاهش ظرفیت های تولیدی تبعات عدم تأمین انرژی، 11 میلیون تن فرصت تولید فولاد با کمبود انرژی از دست رفت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۲    
قیمت ورق گرم در بنادر مختلف جهان مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس، بورس فلزات لندن و بنادر چین روند کاهشی دارد ولی با کاهش موجودی فلزات پایه در انبارهای بازار آتی شانگهای قیمت ورق های گالوانیزه بر مدار ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۳۲    
لپ تاپ، کیس و مانیتورهای استوک سهم بزرگی در بازار دیجیتال دارند، فروشندگان مدعی اند استوک ها از کشورهایی مانند آلمان ...