سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۴۷Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری جمهوری اسلامی 25 فروردین 1397 - irna.ir

خبرگزاری جمهوری اسلامی 29 اسفند 1393 خبرگزاری جمهوری اسلامی 29 اسفند 1394 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 اسفند 1395 خبرگزاری جمهوری اسلامی 29 اسفند 1396 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 خرداد 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 تیر 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 مرداد 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 شهریور 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 مهر 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 آبان 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 آذر 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 دی 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 بهمن 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 29 اسفند 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 1 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 2 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 3 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 4 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 5 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 6 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 7 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 8 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 9 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 10 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 11 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 12 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 13 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 14 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 15 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 16 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 17 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 18 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 19 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 20 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 21 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 22 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 23 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 24 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 25 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 26 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 27 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 28 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 29 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 فروردین 1397 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 فروردین 1397 
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی زاهدان پیگیر روز شنبه مطلبی با عنوان اگر نمی خواهید بیمار شوید، این غذاها را به برنامه غذایی تان اضافه کنید منتشر کرده است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۶:۱۲    
پکن - ایرنا - دو فیلم ایرانی تابستان داغ ساخته ابراهیم ایرج زاد و ملی و راه های نرفته اش به کارگردانی تهمینه میلانی در کنار دو فیلم چینی نامزد جایزه تیان تان بهترین فیلم جشنواره بین المللی پکن شدند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۶    
شیراز- ایرنا- در آخرین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی، 10 اثر تازه انتشاریافته حوزه هنری فارس با حضور فرهنگوران در شیراز رونمایی شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۷    
اسلام آباد - ایرنا - 'شاهد خاقان عباسی 'نخست وزیر و ژنرال 'قمر جاوید باجوا' فرمانده ارتش پاکستان، امروز یکشنبه برای سفری دو روزه راهی ریاض، پایتخت عربستان شدند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
ایرنا - یاسوج- سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج کشور با خانواده شهیدان هوشمند،خندانی و مرادی نژاد دیدار کرد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۲    
رشت-ایرنا-'دار و دسته ی ونیزی ' با کارگردانی مازیار سیدی از اول اردیبهشت در تماشاخانه هامون رشت روی صحنه می رود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۷    
کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه ، اسامی دوندگان کرمانشاهی که با توجه به عملکرد گذشته و حدنصاب های کسب شده مجاز به شرکت در لیگ طلایی دو و میدانی امسال کشور هستند را اعلام کرد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۰    
تهران - ایرنا - عملیات غرور آفرین فتح 5 منجر به از بین رفتن دکل فرستنده و گیرنده رادیو تلویزیونی شهر سلیمانیه عراق شد که با پخش و انتشار اخبار نادرست و دروغ به بازوی تبلیغاتی رژیم بعث مبدل شده بود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۴    
تهران - ایرنا - سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای اعلام کرد: بار دیگر سران منفور و دولتمردان جنایتکار برخی دول غربی ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۹    
تهران-ایرنا- فرارو در گزارشی آورده است: پایان تعطیلات نوروزی با آغاز تلاطم در بازار ارز همزمان شد. در این شرایط آمار جدیدی از خروج ارز از کشور در قالب سفر های خارجی ارائه شده است ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۲    
تهران-ایرنا- تابناک در یادداشتی آورده است:هرچند قرارداد، امر خصوصی بین دو طرف است، از تیررس نظارت همگانی قانون نمی تواند به دور باشد ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
در پی التهابات اخیر بازار ارز، دستورالعمل جدید مدیریت بازار ارز طی یک ابلاغیه 16 بندی از سوی هیات وزیران منتشر شد ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۴    
ریسک های ژئوپلیتیک موجب شد نفت در هفته گذشته بیش از 8 درصد رشد قیمتی را به ثبت برساند و در پایان معاملات این هفته به بیشترین سطح از اواخر سال 2014 برسد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۹    
تهران-ایرنا- خبرآنلاین در یادداشتی آورده است:یک تحلیل گر ارشد عرب مقیم لندن می گوید به اعتقاد من مشکل اصلی این است که عربستان تصور می کند اگر بتواند با حذف ایران هژمونی خود را به منطقه تحمیل کند همه ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۰    
تهران-ایرنا- خبرآنلاین در یادداشتی آورده است:با انجام کارهای کوچکِ مثبت که ترویج شان می کنیم و کم وبیش فراگیر می شوند ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۹    
شلیک چند موشک به مراکز فرهنگی و نظامی سوریه رویکرد فرار به جلو و تجاوز بزدلانه کشورهای آمریکا، فرانسه و انگلیس برای جبران ناکامی های چند سال اخیر و اعاده حیثیت در منطقه خاورمیانه است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۰    
دولت دیگر به صرافی ها ارز نمی دهد و صرافی ها حق خرید وفروش اسکناس ارز و صدور حواله ارزی ندارند. این تازه ترین بخشنامه بانک مرکزی است که دوباره مثل بقیه تصمیمات دلاری ابهام و پرسش های بسیاری به دنبال ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۱۵    
تهران-ایرنا-رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی، حمله به سوریه را یک جنایت توصیف کردند و گفتند ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۳۷    
روزنامه پیام استان سمنان روز یکشنبه در شماره چهار هزار و 737 مطلبی با عنوان'اقتدار دولت با ثبات اقتصادی ' به قلم ابوالقاسم کواکبیان منتشر کرد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۰    
تهران-ایرنا-بانک مرکزی در اطلاعیه های جداگانه درباره تعیین سیاست های جدید ارزی ، ضوابط فعالیت صرافی ها و همچنین کلیات تأمین ارز برای واردات کالا و خدمات از خارج کشور به مناطق آزاد تجاری-صنعتی و مناطق ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۴    
ساری - ایرنا - تیم های استقلال تهران در نخستین دوره تورنمنت چهارجانبه پیشکسوتان فوتبال شهرستان بابلسر قهرمان شد و عنوان سومی نیز به تیم بشیکتاش ترکیه رسید.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۹    
آنکارا ایرنا روزنامه سوزجو اعلام کرد که یک سرباز ارتش ترکیه در درگیری با نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک.ک) در شهر آغری نزدیکی مرز با ایران کشته و 6 سرباز دیگر به شدت مجروح شدند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۰    
زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: وقوع گردباد در سه راهی دشتک واقع در مسیر زابل به زاهدان باعث سقوط تعدادی از تیرهای برق و قطع جریان انتقال آب چاه نیمه به زاهدان شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۴    
آنکارا- ایرنا- رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه تحولات سوریه را یک سناریو و بازی تنظیم شده دانست و اظهار کرد ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۴    
الجزیره-ایرنا- عبدالحکیم پسر جمال عبدالناصر رئیس جمهوری پیشین مصر با ارسال نامه ای برای بشار اسد رئیس جمهوری سوریه ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۹    
آتن-ایرنا- شهروندان یونانی با حرکت به سوی سفارت آمریکا، انگلیس و فرانسه و تجمع در مقابل این سه سفارت خواستار پایان دادن هرچه سریعتر حملات و جنایات خود علیه ملت سوریه شدند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۸    
دوحه - ایرنا - بیست و نهمین نشست سران اتحادیه عرب یکشنبه (26 فروردین) درحالی به میزبانی عربستان برگزار می شود که آمریکا ، انگلیس و فرانسه در اقدامی خودسرانه ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۰    
تهران- ایرنا- شاگردان 'یورگن کلوپ' شنبه شب و در ادامه رقابت های هفته سی و چهارم لیگ برتر جزیره، تیم بورنموث را شکست داده و به یک قدمی منچستریونایتد رسیدند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۶    
تهران – ایرنا – گروه های مخالفت در ارمنستان علیه نامزدی سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری سابق این کشور برای پست نخست وزیری تظاهرات کردند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۵    
گچساران - ایرنا -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی گفت: میزان اعتبار اختصاص یافته به این بخش پاسخگوی نیازهای جامعه نیست.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۴    
تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت بزرگراه تبریز - هریس - اهر در کاستن از آمار تصادفات رانندگی و مرگ و میرهای ناشی از آن در این جاده پرتردد گفت ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۷    
قم - ایرنا - همزمان با عید سعید مبعث گروهی از مردم دوستدار ولایت قم عصر شنبه با راه اندازی کاروان شادی و جشن و سرور به طرف حرم حضرت معصومه (س) ،این روز فرخنده و خجسته را گرامی داشتند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۴    
تهران - ایرنا - تیم فوتبال بایرن مونیخ که قهرمانی خود در لیگ باشگاه های آلمان را قطعی کرده است در دیدار خانگی برابر گلادباخ به برتری پرگل 5 بر یک دست یافت.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۸    
تهران – ایرنا – دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن روز شنبه در واکنش به حمله آمریکا به سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: حمله آمریکا به سوریه تهاجم علیه امت اسلامی است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۸    
نیویورک- ایرنا- قطعنامه پیشنهادی روسیه به شورای امنیت سازمان ملل متحد در محکوم کردن تهاجم یکجانبه آمریکا، انگلیس و فرانسه نتوانست آرای لازم را به دست آورد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۳    
لندن - ایرنا - رهبر حزب کارگر انگلیس در نامه ای خطاب به 'ترزا می' با تأکید بر ضرورت حصول راهکار سیاسی در حل بحران سوریه تصریح کرد که این کشور بایستی با کمک ایران و سایر کشورهای درگیر در تحولات سوریه ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۹    
الجزیره- ایرنا- سخنان امروز مقام معظم رهبری بازتاب و بازنشر زیادی در رسانه های شمال آفریقا داشت و بیشتر این رسانه ها به نقل از ایشان نوشتند،سران آمریکا، انگلیس و فرانسه جنایتکارند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۶    
تهران-ایرنا-زیاده خواهی های غرب در خاورمیانه پرآشوب این بار در قامت 110 موشک کروز نمود یافت و بامداد امروز خواب را از چشمان مردمان خاورمیانه ربود ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۷    
نیویورک- ایرنا- نماینده سوریه در سازمان ملل متحد بر حق دفاع از تجاوز کشورش تاکید کرد و گفت: مبارزه با تروریست های مورد حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه را ادامه خواهیم داد و در برابر تجاوز می ایستیم.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۶    
اربیل– ایرنا- تجاوز موشکی آمریکا و متحدین این کشور به سوریه بازتاب گسترده ای در رسانه های کردی در کردستان عراق به همراه داشت و کارشناسان کرد این حمله را تلاشی برای بازگشت آمریکا به صحنه سوریه بعد از ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۷    
نوشهر - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های چالوس و کلاردشت گفت : هم اکنون ترافیک جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب با توجه به بارش خفیف برف و مه شدید ، سنگین است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۷    
نیویورک- ایرنا- نمایندگان آمریکا، انگلیس و فرانسه در سازمان ملل متحد با دفاع از تهاجم غیرقانونی خود به سوریه مدعی شدند اگر لازم باشد باز هم حاضریم به این کشور حمله کنیم.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
سنندج – ایرنا – رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بیجار گفت: وضعیت شکار ممنوع از امروز 25 فروردین در مناطق تحت نظر اداره حفاظت محیط زیست بیجار آغاز شده و تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۷    
یاسوج - ایرنا -رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه تصادف در جاده های منتهی به شهرستان بویراحمد از بامداد امروز تاکنون یک کشته و 22 مصدوم بر جا گذاشت.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
رم - ایرنا - 'متئو سالوینی' رهبر ائتلاف راستگرا و حزب 'اتحاد' ضمن اشتباه خواندن حمله شب گذشته امریکا ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
گچساران- ایرنا- زمین لرزه ای به قدرت 3.3 در مقیاس درونی زمین (ریشتر) عصر روز شنبه شهر دوگنبدان از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
سنندج - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست مریوان گفت: برای نخستین بار در ایران گونه موش سفید و بسیار کمیاب در روستای پیله این شهرستان شناسایی شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۹    
وین - ایرنا-دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) پس از پایان نشست شورای ناتو گفت: 'همه اعضای ناتو از حمله نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه حمایت کردند'.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۷    
ایرنا - تهران - مراسم ختم مرحوم منوچهر یگانه دوست عکاس پیشکسوت ایرنا ، روز شنبه با حضور خانواده، دوستان و همکاران آن مرحوم برگزار شد.*15*
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۱    
تهران- ایرنا- بانک مرکزی در اطلاعیه شماره هفت خود اعلام کرد مقررات مربوط به شرایط و چگونگی تأمین ارز برای 33 مورد به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۱    
الجزیره- ایرنا- احمد اویحیی نخست وزیر الجزایر با ابراز تاسف از تجاوز نظامی به سوریه، گفت: اینگونه اقدامات باعث پیچیده تر شده اوضاع می شود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۶    
دامغان- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی دامغان گفت: تصادف زنجیره ای در 30 کیلومتری این شهرستان به دلیل بارش شدید باران و لغزندگی جاده 2 مصدوم برجا گذاشت.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۴    
تهران - ایرنا - محمد المؤمنی سخنگوی دولت اردن روز شنبه در واکنش به حمله آمریکا به سوریه، گفت: مواضع اردن در قبال سوریه دعوت به حل سیاسی بحران این کشور است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۳    
کرج-ایرنا- رئیس پلیس راه البرز گفت که با افزایش بار برگشت مسافران، هم اکنون حجم ترافیک در آزاد راه کرج-قزوین سنگین و تردد به کندی صورت می گیرد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۱    
مراغه - ایرنا - نخستین جشنواره موسیقی عبدالقادر مراغی با معرفی گروه های برتر در چهار بخش کلاسیک، پاپ، سنتی و موسیقی محلی - عاشیقی به کار خود پایان داد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۶    
گچساران - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همبستگی ملی اصلی ترین نیاز توسعه کشور ایران در هر زمانی به ویژه در شرایط حساس کنونی است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۶    
تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تئاتر، نمایش هویت و مدنیت انسانی است ، نمایش هنری است که گفت و گو با آن با وجه های مختلف آغاز می شود ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۳    
سمنان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت : بارندگی شدید همراه با جاری شدن سیلاب در روز شنبه به تعدادی از واحدهای مسکونی ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۰    
تهران- ایرنا- تیم بارسلونا امروز(شنبه) در حساس ترین دیدار هفته سی و دوم رقابت های لالیگا، میزبان تیم والنسیا بود و با برتری برابر این تیم درصدر جدول دست نیافتنی تر شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۵    
تهران- ایرنا- تیم بایرلورکوزن درچارچوب رقابت های هفته سی ام بوندسلیگای آلمان،امروز(شنبه) تیم فرانکفورت را با نتیجه پر گل 4 بریک شکست داد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۵    
تهران-ایرنا-تارنمای المانیتور در مطلبی به قلم سیدحسین موسویان عضو سابق گروه مذاکره کننده هسته ای و پژوهشگر دانشگاه پرینستون به بررسی احتمالات در مورد آینده برجام پرداخت و نوشت ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۷    
تهران -ایرنا -پس از برگزاری سه دوره رقابت های انتخابی تیم ملی، برترین ها بمنظور حضور در رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا به میزبانی تبریز مشخص و راهی مرحله اصلی اردو شدند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۵    
تهران- ایرنا- شرکت ملی نفتکش در پاسخ به انتشار برخی اخبار درباره حادثه سانچی اعلام کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه های حقوقی و حاکمیتی دریایی کشور ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۶    
اهواز – ایرنا- مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در ساعت 18:40 دقیقه روز شنبه قطار باربری ماهشهر- تهران یک جوان 22 ساله را درشهر شیبان اهواز به کام مرگ فرستاد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۶    
شیراز-ایرنا- نخستین هواپیمای حامل گردشگران برزیلی ظهر جمعه وارد ایران شد و در فرودگاه شیراز به زمین نشست تا 62 گردشگر و 14 خدمه خارجی این هواپیما به مدت چهار روز از اماکن گردشگری استان فارس بازدید ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
تهران-ایرنا-پنج بازیکن تیم ملی فوتبال ایران امروز (شنبه) با حضور در مرکز حرفه ای فوتبال زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال به تمرین ریکاوری پرداختند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
تهران – ایرنا- روزهای گذشته را با تحولات در بازار ارز سپری کردیم که علاوه بر کنش های فراوان در نزد عامه مردم بعضا شاهد ورود افرادی از بطن جامعه به این بازار متلاطم و گاها تخصصی (البته با هدف کسب ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۲    
تهران - ایرنا - معاون کل وزارت بهداشت گفت: جمعیت کشور رو به مسن شدن است و به همراه این پیری، بیماری های غیر واگیر شیوع زیادی پیدا می کند که در پی آن هزینه های بهداشتی درمانی افزایش خواهد یافت.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۵    
نیویورک- ایرنا- نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را مغایر قانون بین الملل و منشور ملل متحد دانست و تبعیت دو کشور اروپایی از قانون داخلی واشنگتن را شرم آور دانست.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۲    
الجزیره-ایرنا- بوعلی المبارکی معاون دبیر کل اتحادیه شغل تونس، تجاوز نظامی به سوریه را به مثابه تجاوز به شرافت همه کشورهای عربی دانست و آن را به شدت محکوم کرد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۰    
مشهد- ایرنا- مدیر زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز مبعث نبی مکرم اسلام (ص) زن جوان کره ای روز شنبه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مسلمان شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۳    
نیویورک- ایرنا- دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار جلوگیری از هراقدامی شد که رنج مردم سوریه را بیشتر می کند و گفت: یادآوری می کنم که همه باید به منشور ملل متحد و قوانین بین الملل پایبند باشند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۳    
تهران - ایرنا - چهار عضو گردان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۳    
ساری - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آمل علت سقوط تیر برق در جاده هراز را برخورد یک دستگاه خودروی سواری با آن اعلام کرد .
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۳    
قم - ایرنا - دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان با محکوم کردن حملات هوایی و موشکی آمریکا ،فرانسه و انگلیس به سوریه گفت: این اقدام جنایتکارانه حرکت مذبوحانه دیگری در راستای اسلام هراسی و تضعیف مسلمانان بود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۸    
نیویورک- ایرنا- نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد پیش نویس بیانیه ای را به شورای امنیت ارائه داد که در آن خواستار محکومیت حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه شده است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۵    
مسکو - ایرنا - وزیر امور خارجه روسیه با محکوم کردن حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه، گفت: غرب باز هم بدون مدرک و تنها با استناد به خبر رسانه ها دست به اقدام نظامی علیه سوریه زده است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۴    
ایلام - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: طرح های بزرگی در حوزه راه سازی شهرستان های جنوبی استان در حال اجراست که نویدبخش انقلابی بزرگ در حوزه استانداردسازی راه های مواصلاتی این مناطق است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۲    
تهران - ایرنا - جنبش جهاد اسلامی فلسطین تجاوز آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را محکوم و اعلام کرد: آمریکا راس فتنه در جهان است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۸    
تهران - ایرنا - محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی مواد پلیمری جدیدی تولید کردند که امکان ساخت مجموعه ای از میکروالکترودهای جدید را به منظور ثبت فعالیت های عمیق مغزی با بالاترین دقت ممکن فراهم می کند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۱    
تهران- ایرنا- مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل، حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را در تعارض با قوانین و موازین بین المللی و نقض آشکار حق حاکمیت و تمایت ارضی ملت و دولت آن کشور دانست.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۳    
اهواز – ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بخش عمده ای از شبکه آب و فاضلاب شهر به ویژه در مناطق قدیمی فرسوده است و از همین رو بیشترین معضل تلاقی لوله های آب و فاضلاب در همین نقاط است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۳    
تهران- ایرنا - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید حمله جنایتکارانه موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۳    
مسکو-ایرنا- سفیر آمریکادر مسکو گفت: واشنگتن قبل از حمله موشکی با مسکو تماس گرفت تا ریسک تلفات جانی در بین اتباع روسیه و ساکنان غیرنظامی سوریه را کاهش دهد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۳    
رم - ایرنا - ده ها نفر از فعالان ضد جنگ در پی حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، امروز (شنبه) در مقابل سفارت آمریکا در شهر رم تجمع اعتراضی کردند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۶    
بغداد- ایرنا - جنبش نجباء عراق از گروههای مقاومت اسلامی که در عراق و سوریه علیه داعش می جنگد، اعلام کرد: همپیمانان سوریه نخواهند گذاشت این کشور لقمه ای آسان برای آمریکا و متحدان تکفیری اش شود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۶    
تهران - ایرنا - وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه، اقدام جنایتکارانه آمریکا، فرانسه و انگلیس در تهاجم به کشور سوریه را نقض قوانین بین المللی و اصول انسانی دانست.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۲    
تهران- ایرنا- مشارکت فرانسه در اقدام نظامی علیه سوریه به همراه آمریکا و انگلیس، موجی از اعتراض ها را در میان سیاستمداران فرانسوی به دنبال داشته است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۲    
اهواز - ایرنا - بارش متناوب بهاری، هوای غبارگرفته اهواز را در شرایط سالم قرار داد و بسیاری از ساکنان این کلانشهر روز شنبه همزمان با عید مبعث به طبیعت پاک و باطراوت روی آوردند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۸    
اصفهان - ایرنا- بارش باران رحمت در نقاط مختلف استان اصفهان و مطالبه آب و حقابه از سوی جمعی از کشاورزان از مهمترین رخدادهای هفته گذشته این استان بود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۸    
اهواز - ایرنا - مردم مومن و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خوزستان در جای جای این استان پهناور ، به مناسبت 27 رجب سالروز بعثت خاتم النبیین حضرت محمد(ص) آئین های جشن و شادی برپا کردند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۶    
تهران - ایرنا - رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پی تجاوز جنایتکارانه آمریکا و متحدانش به کشور سوریه عصر امروز(شنبه) در ارتباط تلفنی با وزیر دفاع سوریه ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۶    
تهران - ایرنا - وزارت خارجه یمن اعلام کرد که تجاوز نظامی به سوریه، نقض آشکار قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد بود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۶    
لاهور - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی کشورمان در دیدار با مسئولان بخش گردشگری و شهرسازی ایالت پنجاب پاکستان، با آنان در خصوص توسعه همکاری دوجانبه برای نوسازی بافت های فرسوده و رونق گردشگری توافق کرد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۲    
43 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۲    
43 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۲    
اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: اهواز با 11.3 میلیمتربیشترین میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته در خوزستان را داشت.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۶    
ایرنا- همدان- پنجمین همایش تجلیل از خیران سلامت ملایر با حضور جمع کثیری از خیران، مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده های اهدا کننده اعضاء در مجتمع الماس این شهر برگزار شد. عکس از معصومه موسوی
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۵    
آنکارا ایرنا تمل کاراملا اوغلو رهبر حزب اسلامگرای سعادت ترکیه گفت: حمله آمریکا، فرانسه و انگلستان به سوریه آن هم در عید مبعث در واقع همه مسلمانان جهان را هدف قرار داد و خدمت بزرگی به طرح 'اسراییل ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۵    
تهران-ایرنا-تحلیلگر مسایل خاورمیانه با بیان اینکه شاهد تصاعد بحران در سوریه نخواهیم بود، گفت: اقدام دیشب آمریکا و متحدانش اقدامی نبود که دستاورد راهبردی داشته باشد.