دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۳۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

ایثار (isaar.ir)

  ۲ دقیقه پیش    
میز خدمت پیگیری مسائل درمانی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان خرم بید با حضور معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این شهرستان برگزار شد.
  ۲۷ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
معاون مددکاری و مشارکت های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دویست و چهاردهمین نشست شورای مشاوران وزرا و دستگاه های اجرایی در امور ایثارگران گفت ...
  ۵۰ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
اولین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه و اعضای این شورا در استانداری کرمانشاه برگزار شد.
  ۵۰ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
سرپرست بنیاد شهید و امور آذربایجان شرقی اظهار کرد: در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، نهمین کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی برای شرکت در این مراسم و تجدید میثاق با آرمان ...
  ۵۰ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با مادر شهیدان والامقام سید جواد و سید خیراله اسدی گفت: سبک زندگانی مادران معزز شهدا صبر و پایداری است ...
  ۵۰ دقیقه پیش    
از خانواده معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران دعوت میشود تا در این مراسم زینت بخش محفل الهی ، معنوی ، ابدی و سرمدی ما باشند ...
  ۷ ساعت پیش    
حاج مصیب خورشید کلایی پدر معظم شهیدان والامقام رمضان و محمد خورشید کلایی به فرزندان شهیدش پیوست.
  ۷ ساعت پیش    
به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت ایثار وپیروزی دو دیدار با خانواده شهید انجام شد.
  ۷ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهانش در محل موزه آثار شهدای ایلام برگزار شد.
  ۸ ساعت پیش    
مراسم باشکوه معنوی ختم قرآن هدیه به شهیدان راه خدمت ، با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان رزن در روز ششم خرداد ماه در نمازخانه بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان برگزار شد.
  ۸ ساعت پیش    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با دو نفر از عزیزان جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.
  ۸ ساعت پیش    
مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان در راستای اجرای طرح سپاس با چند تن از جامعه ایثارگری این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
  ۸ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
مراسم بزرگداشت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان عصر یکشنبه 6 خرداد 1403 توسط هیئت شهدای صابئین مندایی ایران و جمعی از مسئولین استانی در اهواز برگزار شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
نشست بسیج خواهران پایگاه های ستادی و سازمان های وابسته با فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
  ۹ ساعت پیش    
به منظور پیگیری امور درمانی جامعه هدف بنیاد شهید معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و کارشناس درمان این بنیاد با دکتر جمشیدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ...
  ۹ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
معاون مددکاری و مشارکت های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بدرقه کاروان حج تمتع جانبازان گفت ...
  ۹ ساعت پیش    
مسئولان انجمن خیریه مهرانه با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدار و گفتگو کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۰:۰۵   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دیدار با مادر معظم شهید حبیب الله صالح المومنین و جانباز 70 درصد علی اصغر منوچهری اظهار داشت: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۳:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
مراسم عزاداری شب هفتم شهادت شهدای خدمت؛ شهید جمهور و همراهانش امروز به صورت سنتی و با آداب و آیین عزاداری مردم لرستان در محل گلزار شهدای خرم آباد، با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، سردار باقری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۱:۳۳   + ۱۲ سایت دیگر  
سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بدرقه کاروان حج تمتع ویژه جانبازان سال 1403 که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل هویزه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۰:۲۴    
در آستانه برگزاری کنگره شهدای امدادگر استان زنجان نشست خبری مشترک عباس برزگر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حکمت اله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با حضور جمعی از اصحاب رسانه در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با حضور در منزل شهیدان علی هاشمی پور ، اسحاق مریدی زاده و علی اصغر جعفری لاری با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۹    
سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تولید و پخش 5 فیلم مستند در خصوص شهدای غریب زنجانی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان زمان برگزاری کنگره شهدای امدادگر را 10 خرداد و با حضور مسوولان ارشد هلال احمر اعلام کرد و گفت: دبیرخانه شهدای امدادگر به صورت دائمی در زنجان دایر می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برگزاری کنگره شهدا در واقع زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه است و باید از تمام ظرفیت های هنری در این باره استفاده کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۹:۴۵   + ۶ سایت دیگر  
مراسم بدرقه کاروان حج تمتع ویژه جانبازان سال 1403 با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل هویزه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۹    
عکاس: رحمان آسترکی
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
جانباز همدانی در مراسم ویژه بدرقه حج تمتع جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از بهترین اقدامات بنیاد تشکیل کاروان ویژه حج تمتع جانبازان است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۱    
دیدار عمومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با حضور معاونین و کارشناسان حوزه های مختلف اشتعال، مسکن و درمان با 50 نفر از جامعه ی ایثارگری
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۴    
سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز یکشنبه در ادامه سفرهای شهرستانی به شهرستان بدره سفر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۷    
به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم تعویض پرچم و عطرافشانی مزار شهدای گلزار شهدای شهرستان زابل برگزار گردید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۳    
از المان سرداران شهید استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سوم خرداد در شهرستان چابهار رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۵:۲۸    
اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با صدور پیامی درگذشت داریوش جعفرزاده جانباز معزز 70 درصد را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۳   + ۳ سایت دیگر  
جانباز 70 درصد داریوش جعفرزاده پس از سال ها صبر و تحمل به یاران شهیدش پیوست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۱    
مراسم محفل انس با قرآن به نیابت از شهدای خدمت روز گذشته درشهرستان راسک برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
مراسم محوری بزرگداشت شهدای خدمت در شهرستان راسک با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد فاطمه الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۲    
نعمت اله غلامپور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، در حاشیه دیدارهای عمومی گفت: رسیدگی و حل مشکلات ایثارگران را تا حصول نتیجه دنبال می کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۱   + ۷ سایت دیگر  
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با فرزند شهید والامقام یوسف رنجبر خجسته در تبریز دیدار کرد و پای درد و دل این عضو معزّز جامعۀ ایثارگری نشست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
حیدری گفت: شهید آیت الله رئیسی دیپلماسی کشور را ارتقا داد و جبهه مقاومت را تقویت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۹   + ۲۴ سایت دیگر  
مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت صبح امروز با حضور مقامات عالی رتبه نظامی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۹   + ۱ سایت دیگر  
مسئولان شهرستان راسک با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا به مناسبت سوم خرداد تجدید میثاق نمودند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۶   + ۱۶ سایت دیگر  
سردار شیرازی گفت: شهید آیت الله رئیسی تا آخرین نفس و با تمامی توان در خدمت مردم بود و در جهت رفع مشکلات کشور تلاش کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۰    
مراسم بزرگداشت و عزاداری شهادت شهدای خدمت در مسجد عابدینیه سمنان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
مراسم محوری بزرگداشت شهدای خدمت در شهرستان زهک با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۸   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران گفت: ادامه راه شهدای خدمت با تلاش جهادی محقق میشود / فرهنگ ایثار و شهادت باید در باورهای مردم شکل بگیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۸   + ۱۰ سایت دیگر  
مجله علمی شفای خاتم با صاحب امتیازی مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا، بیمارستان خاتم الانبیاء )ص) تهران وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدیر مدیر مسئولی دکتر هادی کاظمی و سردبیری پروفسور علی گرجی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۱   + ۷ سایت دیگر  
بمناسبت سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، مدیر کل بنیاد شهید و نماینده ولی فقیه در سپاه استان با خانواده معزز شهدائ 8 سال دفاع مقدس دیدار نمودند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۲    
صبح امروز یکشنبه 6 خردادماه 1403 نشست هم اندیشی ستاد مردمی سازی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۸    
بمناسبت روز مقاومت،ایثار و پایداری (سوم خرداد) منتخب مردم ملایر با دو خانواده شهید دیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۹    
به گزارش خبرگزاری ایثار یاسوج ؛ مراسم گرامیداشت یادوخاطره شهیدجمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان گرامی ایشان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و عموم مردم در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۶   + ۵ سایت دیگر  
جشنواره سراسری قرآن و عترت پایگاه های ستادی و استانی با محوریت سوره مبارکه ملک مزین به نام شهید مدافع حرم سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
مراسم بزرگداشت شهدای کوی عین آباد تویسرکان و شهدای خدمت برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱    
سرهنگ شهید محسن دریانوش یانچشمه خلبان بالگرد حامل رئیس جمهور یکی از شهدای همراه آقای رئیسی از خطه چهارمحال و بختیاری است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱   + ۵ سایت دیگر  
امیر سرتیپ دوم خلبان صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان در گفتگوی تلفنی سیره اخلاقی و رشادت های شهید محسن دریانوش را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
حیدری گفت: آیت الله رئیسی تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی و مدیری در تراز انقلاب اسلامی بود و همین خصوصیت موجب شد که محبت ایشان در دل مردم قرار گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با 80 شهید گلگون کفن شهر وردنجان از توابع شعرستان بن تجدید بیعت شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۷   + ۱۰ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در سال جاری خبر داد و گفت: در این کمیسیون تعداد 156 پرونده در خصوص برقراری حق پرستاری و حالت اشتغال جانبازان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۴    
مرحومه حاجیه خانم "طیبه شلغم کار" مادر شهید والامقام "خدائی خراط نژاد" در دزفول دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
مردم روستا های چهارمحال و بختیاری همچون دیگر مردم ایران زمین، سوگوار از دست دادن رئیس جمهور هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۴   + ۳۸ سایت دیگر  
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار خانواده های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۴    
حاجیه خانم نخواسته عیدی وندی مادر شهید والامقام "محمدحسین جلالی" به فرزند شهیدش پیوست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان، مراسم عزاداری در روستای ایثارگری میهه شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۱   + ۵ سایت دیگر  
مردم نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری در سالروز آزادسازی خرمشهر، قبور مطهر شهدای استان را غبار روبی و عطر افشانی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
آرامگاه ابدی شهید سیدمهدی موسوی در شبستان امام خمینی در حرم حضرت شاه عبدالعظیم(ع) به خاک سپرده خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۰    
با حضور استاندار و مدیران ارشد سازمان جهاد کشاورزی استان، آیین رونمایی از تمثال مطهر 64 شهید سنگر ساز بی سنگر استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
یاد و خاطره سردار شهید سید مهدی موسوی در شهرستان کوهرنگ گرامی داشته شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۰   + ۱ سایت دیگر  
در مراسم بزرگداشت 3 خرداد سالروز آزادی خرمشهر، از تمثال 64 شهید سنگر سازان جهاد کشاورزی رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۸   + ۷ سایت دیگر  
داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با جامعه معظم ایثارگری را امید آفرین توصیف کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۸    
مراسم سومین روز عروج شهیدان خدمت در حسینیه شهیدان مهجور برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۸    
جلسه ختم قرآن کریم به مناسبت شهادت شهدای خدمت در دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به همراه معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد به روستای نهرمیان از توابع شهرستان شازند رفته و با والدین شهید معظم مصطفی صفری و جانباز سرافراز سید حسن نوابی دیدار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۸    
مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در حسینیه شهدای روستای ده کائید از توابع شهرستان شازند برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۷   + ۶ سایت دیگر  
پس از سال ها تحمل رنج دوری؛ مادر شهید غلامحسین محبی دار فانی را وداع گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۲:۵۲    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید والامقام خلبان غلامرضا چاغروند دیدار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۳    
مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و شهدای والامقام خدمت در حسینیه شهیدان یاور و علی معروف خانی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۱:۵۱   + ۷ سایت دیگر  
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در ادامۀ دیدارهای مستمر خود با خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران، با 8 عضو بزرگوار جامعۀ ایثارگری در تبریز ملاقات و تاکید کرد: هر چند این روزها ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۰:۱۸   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در سفر به شهر دوزین با اشاره به اینکه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم خاطرنشان کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴   + ۲ سایت دیگر  
فرمانده سپاه فجر و دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای فارس گفت: مردم، اصلی ترین متولی کار برای شهدا هستند
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۵    
مردم شهید پرور شهرستان اسدآباد به همراه مسئولین و خانواده شهدا و ایثارگران در مراسم شهدای خدمت شرکت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۷:۰۹    
به مناسبت سالروز فتح خرمشهر دیدار فرمانده سپاه استان با خانواده شهید سلگی در شهرستان نهاوند
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
بزرگداشت شهدای صف اول و خدمت در دو روستای شهرستان فامنین با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۵    
نشست هماهنگی سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر و دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای فارس، سردار جمالی جانشین سپاه فجر و سرگرد آل علی دبیر کنگره ملی شهدای استان با ابراهیم بیانی مدیرکل و مسئولین کمیته های ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۳    
بزرگداشت و سوگواری شهید جمهور و هیئت همراهش با عنوان شهدای خدمت با حضور مردم عزادار، مسئولین، خانواده شهدا و ایثارگران ملایری برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۰   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از سالیان گذشته تاکنون 480 هزار سند شامل عکس، فیلم، وصیت نامه و دست نوشته از آثار شهدای فارس توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جمع آوری شده و ما به ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، به همراه آقای بالِت، مدیریت سرپرستی شرکت بیمه دی استان ، دکتر قنبری معاونت سلامت بنیاد شهید استان و بازگیر رئیس بنیاد شهرستان خرم آباد با جانباز سرافراز 70 ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۱   + ۱۲ سایت دیگر  
مرحومه حاجیه خانم رقیه طباطبائی نژاد مادر شهیدان مجید و مسعود آبرومند آسمانی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۶   + ۱ سایت دیگر  
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن نمازخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۳   + ۱ سایت دیگر  
یین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد و شهدای خدمت و گرامیداشت رئیس جمهور شهید و همراهان باوفایش و سالگرد شهید اقتدار و صنعت دفاعی احسان قدبیگی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۸   + ۳ سایت دیگر  
مراسم شام غریبان خادم الرضا(ع)، شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه به میزبانی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار و مردم شهید پرور و عزادار استان البرز در سوگ این شهدای عزیز به ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۵   + ۱۴ سایت دیگر  
مراسم بزرگداشت شهادت دکتر رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان با حضور جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی سمنان در مسجد النبی (ص) جهادیه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۸   + ۴ سایت دیگر  
اینجا مشهد است شهر آب و آیینه و قطعه ای از بهشتِ افلاکیان برای هدایت و تعالیِ خاکیان
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۹   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در یادواره شهدای روستای "نیمور" نوشهر گفت: بازخوانی حماسه های دوران هشت سال دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده باید با نگاه جهاد تبیین ...
مشاهده نتایج بیشتر...