یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 2 مهر 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 تیر 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 آبان 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 مهر 1397 ایثار 2 مهر 1397 ایثار 3 مهر 1397 ایثار 4 مهر 1397 ایثار 5 مهر 1397 ایثار 6 مهر 1397 ایثار 7 مهر 1397 ایثار 8 مهر 1397 ایثار 9 مهر 1397 ایثار 10 مهر 1397 ایثار 11 مهر 1397 ایثار 12 مهر 1397 ایثار 13 مهر 1397 ایثار 14 مهر 1397 ایثار 15 مهر 1397 ایثار 16 مهر 1397 ایثار 17 مهر 1397 ایثار 18 مهر 1397 ایثار 19 مهر 1397 ایثار 20 مهر 1397 ایثار 21 مهر 1397 ایثار 22 مهر 1397 ایثار 23 مهر 1397 ایثار 24 مهر 1397 ایثار 25 مهر 1397 ایثار 26 مهر 1397 ایثار 27 مهر 1397 ایثار 28 مهر 1397 ایثار 29 مهر 1397 ایثار 30 مهر 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۸    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه ستاد کنگره سه هزار شهید استان قزوین گفت: کنگره سه هزار شهید استان قزوین با شکوه و با عظمت برگزار شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۹    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: رونمایی از 10 جلد کتاب دفاع مقدس در زمان برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان انجام می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۳    
حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: باید نسل جوان و پرشور انقلابی جامعه را با فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین گفت: شهدا به عنوان سرمایه های نمادین کشور و انقلاب به شمار می روند و در استان قزوین نیز شهدای بزرگی وجود دارد لذا باید همان عزتی را که به مظاهر تاریخی قائل ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۴    
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین گفت: تفاوت در نگاه مدیران و دور شدن از فرهنگ شهدا یکی از علل مهم به وجود آمدن بسیاری از مشکلات است لذا توصیه اکید برای حل مشکلات این است که مسئولان به ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۷    
گروه اجتماعی به منظور بررسی برنامه های کنگره 3 هزار شهید استان قزوین میزگرد بایسته های فرهنگی کنگره شهدای قزوین در خبرگزاری ایکنا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۰۸    
گروه اجتماعی شهید ولی اسماعیلی در وصیت نامه اش چنین نوشت: به فرزندان عزیزم نیز سفارش می کنم که درس هایشان را خوب بخوانند و در سنگر مدرسه با قلم هایشان قلب دشمنان جمهوری اسلامی را نشانه بگیرند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۰    
همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین مراسم کلنگ زنی ساخت المان شهدای شهر شریفیه با حضور مسولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۷    
قزوین - ایرنا - به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای زن روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان، بانوان و خانواده های معظم شهدا در مسجد صاحب الزمان (عج ) ناحیه شهری چوبیندر قزوین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۴    
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: شاید جنگ خاتمه یافته باشد، اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۰    
رزمنده دفاع مقدس گفت: یک شب تعدادی از اسرای آسایشگاه که چشمانشان قرمز شده بود و حالت اشک آلود داشت به خاطر عزاداری برای سیدالشهدا(ع) تنبیه و شکنجه شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۴    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: درخواست های زیادی از مناطق مختلف استان قزوین برای میزبانی از شهدای گمنام انجام شده اما بی مهری هایی هم شده و المان های نیمه کاره در استان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۴    
یادواره شهدای دانش آموزی در دبیرستان پسرانه خاتم شهر اقبالیه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۱    
قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: کنگره سه هزار شهید استان قزوین با شکوه و عظمت برگزار شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۳    
قزوین- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: سالانه30 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در قزوین منتشر می شود وتاکنون 70 جلد کتاب از وصایا، خاطرات و زندگی شهدا منتشر شده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۳    
قزوین - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین دوران پرافتخار دفاع مقدس را باید برگ زرینی در تاریخ ایران دانست و گفت: همه ما به این دوران حماسه ای افتخار کرده و به آن می بالیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۹    
رئیس بنیاد ساوه از برگزار یادواره شهدای روستای رضا آباد خبردادوافزود: : قلم ها و کتاب ها باید برای اطلاع نسل پنجم انقلاب دست بکار شوند و رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را بازگو ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۲    
امام جمعه کمیجان با بیان اینکه همه مسئولان شهرستان کمیجان باید برای حفظ یاد و نام شهدا پای کار بیایند گفت: اقتدار و پیشرفت کشور حاصل روحیه جهادی و انقلابی شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۳    
همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش امروز(2مهر) با حضور اساتید و دانشجویان گلباران و عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۰    
به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان مرکزی با خانواده شهدا دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۳    
مراسم بزرگداشت 400 شهید وزارت ارتباطات با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۸    
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: یادواره سالگرد شهادت شهدای خلیج فارس 18 مهرماه در روستای بحیری شهرستان دشتی در زادگاه شهید نادر مهدوی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۶    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم شب خاطره اسرار اسرا به همت حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۳    
پیکر حجت الاسلام محمد افچنگی از شهدای حادثه تروریستی اهواز برای طواف در حرم رضوی تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۴    
مشهد- پیکر حجت الاسلام محمد افچنگی از شهدای حادثه تروریستی اهواز برای طواف در حرم رضوی وارد مشهد شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۸    
همزمان با دهه دوم محرم الحرام و هفته دفاع مقدس، مراسم قرائت زیارت عاشورا به نیابت از شهدای جنگ تحمیلی در حرم مطهررضوی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۴    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس باحضور دانش آموزان در مدارس شاهد ساوه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۶    
مشهد-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: نماد سازی و توجه به شهدا درمشهد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۲    
مشهد- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: 8 شهید ملی خراسان رضوی به جامعه کمتر معرفی شده اند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۹    
امام جمعه اهل سنت تربت جام در پی حادثه تروریستی در اهواز و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنانمان پیام تسلیتی صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۶    
پیکر مطهر شهید لرستانی حادثه تروریستی اهواز امروز، سوم مهر در خرم آباد تشییع و به خاک سپرده شد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۳    
دکتر محمدرضا خباز استاندار و حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد با صدور پیام مشترکی فاجعه تروریستی اخیر در اهواز را محکوم کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۳    
استاندار و مقام عالی دولت در خراسان شمالی با ضروی خواندن حفظ قدرت دفاعی و توان بازدارندگی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۶    
مشهد- ایرنا- با گذشت حدود سه دهه از پایان جنگ تحمیلی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های آن دوران بیش از پیش در جامعه احساس می شود که در این راستا نهضتی با عنوان خاطره گویی دفاع مقدس در ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۰    
رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طیف بندی ها و گروه بندی های سیاسی در جبهه های نبرد معنایی نداشت و شهدا و جانبازان متعلق به یک جریان سیاسی نیستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۲    
حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد پیام های متعددی در خود داشت که می توان به عنوان شاه بیت به ایثار و از خود گذشتگی سربازان وطن برای نجات جان هموطنانمان اشاره ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۸    
اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان خنداب گفت: این شهرستان پنجم مهرماه میزبان یادواره 230 شهید در شهر جاورسیان با حضور یکی از سرداران پیشکسوت دفاع مقدس است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی علیه ایران را بزرگ ترین جنگ قرن عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان است
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۱    
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در محکومیت اقدامات ددمنشانه عناصر ضدانقلاب اسلامی مردم مسلمان ایران اطلاعیه ای صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حاج حسین عرب سرخی پدر سه شهید والامقام و خانواده شهید محمد بروجردی دیدار و از آنان تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۰    
در سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان ملکشاهی با جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار و از مقام شامخ آنان تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۴۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر در یادواره شهدا شهرستان اهر گفت: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت بوده و وظیفه داریم با درک عمیق این مجالس ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۲۷    
محمد طاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه بی رحمانه تروریستی اهواز در اصفهان تشییع می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان با اشاره به ارائه خدمات درمانی به ایثارگران گفت: مسائل زیادی در زمینه درمانی جانبازان وجود دارد که پیگیر ارائه بهتر این خدمات به آنها هستیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۲    
آزاده و جانباز حجت الاسلام رضوانی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امام جمعه ی شهر بویین زهرا شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۵    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس رژه مشترک نظامی و تکریم خانواده شهدا در ذوب آهن اصفهان با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اقلید در آیین نواختن زنگ دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه نرجس خاتون در این شهرستان بیان کرد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۳    
مدیر کل بنیاد ایلام بیان کرد: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران راهبردی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۲    
پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در میان استقبال باشکوه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم مومن و انقلابی شهرستان های جهرم و لارستان در این شهرها تشییع شد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۲    
پیکر شهید احمدعباسی جانباز 70 درصد نیروی انتظامی استان فارس با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایتمدار شیراز از حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) به سمت دارالرحمه این شهر تشییع و در گلزار ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۳    
به اطلاع می رساند: اداره آموزش کارکنان در نظر دارد آزمون های مجدد دوره "اخلاق اداری" و "روانشناسی کار" ویژه همکاران امور دبیرخانه و همچنین "مبانی آینده پژوهی" و "نحوه نگارش طرح توجیهی" ویژه همکاران ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۰    
اداره آموزش کارکنان در سال جاری همانند سال های گذشته در راستای ارتقای سطح دانش و نگرش و مهارت های کارکنان سازمان و با عنایت به بخشنامه های سازمان اداری و استخدامی کشور و با استعلام از حوزه های ستادی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۲    
رئیس هیئت عالی اندیشه ورزی سپاه پاسداران گفت: نمونه تغییرات ایجادشده در جوانان امروزی را می توان در دست نوشته های جوانان زائر راهیان نور پیدا کرد که با توجه به سبک زندگی شهدا توانسته اند تغییرات ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۲    
مادر گرامی شهیدان احمد و محمود عباس زاده از شهدای استان البرز پس از سال ها فراق دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۹    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد تهران گفت: جانبازان بیمارستان نیایش پس از سه روز اقامت در مشهد مقدس امروز به تهران باز خواهند گشت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۸    
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ دبیرستان دخترانه بعثت شهرستان سنقر، توسط پدر شهید دانش آموز ماشاءالله شاهملکی نواخته شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل بنیاد چهار محال و بختیاری با تأکید بر اینکه خانواده های شاهد و ایثارگر تمام هستی خود را فدای آرامش و امنیت این مرز و بوم کردند، گفت: تمام خدمتی که ما به جامعه ایثارگری ارائه می دهیم ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۵    
همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس زنگ انقلاب در مدارس شهرستان مه ولات با هدف یادبود زنده نگهداشتن آرمان های شهدا و ایثارگران نواخته شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۹    
چهارمین یادواره 47 شهید روستای شم آباد از توابع شهرستان خوشاب برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۶    
عملیات والفجر4 در تاریخ 27 مهرماه سال1362 مصادف با ایام ماه محرم به مدت سی و سه روز شکل گرفت. انهدام بیش از 360 ادوات نظامی دشمنان و آزادسازی اسرای ایرانی از دستاوردهای آن بود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۳    
با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم الحرام، کارمندان ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در طرح اهدای خون شرکت کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۳    
مدیرکل بنیاد استان قم بیان کرد: دوران دفاع مقدس درس ولایت مداری، ایثار، پایداری و مقاومت در برابر سختی ها و پیروزی بر استکبار با حفظ وحدت را به همه آموخت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۳    
دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی در بهشت زهرا (س) تهران برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
یادواره هشت شهید روستای سده از توابع شهرستان خواف با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
سومین روز از جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران در حالی شروع شد که حملات زمینی و هوایی عراق افزایش یافته بود ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
میزخدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور جهت پاسخگویی به سوالات و طرح مشکلات شهروندان عزیز در مصلی نمازجمعه برپا شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۷    
جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت:برای آنکه بدانیم ارتش در هنگام آغاز جنگ در چه وضعیتی به سر می برد، نیاز داریم که وقایع 20 ماه پیش از آن را تحلیل و بازگویی کنیم
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۷    
سرپرست بنیاد مرکزی گفت:خانواده های شهدا و ایثارگران ولی نعمت های ما هستند چون اگر گذشت و صبر و سخاوت این بزرگواران این انقلاب را به اهداف و جایگاه والای کنونی رسانده است .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۷    
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه های این پایگاه را به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۴    
امام خمینی(ره) به عنوان پرچمدار مبارزه علیه باطل نیز انقلاب اسلامی را برآمده از مکتب عاشورا معرفی فرمودند؛ این سلوک امام راحل(ره) نیز در دوران جنگ تحمیلی بر رزمندگان اسلام تأثیر شگرفی گذاشت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: استان البرز بیش از 5 برابر سهم خود در دوران دفاع مقدس نقش ایفا کرده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۱    
با همکاری بنیاد شهیدو امور ایثارگران شهرستان اردل مراسم یادواره شهدای شهرکاج با عنوان آبروی محله افتخار کوچه ها با محوریت شهید والامقام کیوان صادقی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۸    
مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی اهواز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بیان کرد: در طول چهل سال گذشته نشان دادیم که می توانیم روی پای خودمان بایستیم و روز به روز رشد و ترقی کنیم لذا دشمن روز به روز مایوس تر می شود و شدیدترین ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۵    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی گفت: پزشکان متخصص وضعیت سلامت روحی وجسمانی جانبازان را در کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار می دهند
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۳    
با همکاری بنیاد شهیدو امور ایثارگران شهرستان بروجن یادواره آبروی محله شهرک فاطمیه بروجن و شهید احمد متوسلیان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام گفت: راه شهدای ما ادامه راه شهدای کربلاست و وظیفه ماست راه شهدا و هدف شهدا را ادامه دهیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل بنیاد با 80 نفر از ایثارگران لرستانی دیدار و گفتگو کرد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان چهارم مهر ماه از طریق سامانه سامد پاسخگوی خانواده های شاهد و ایثارگر می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۴    
کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
همزمان با هفته دفاع مقدس اولین یادواره شهدای روستای علی آباد دامن از توابع شهرستان رشتخوار برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۵    
ام شهدا حاجیه خانم زهرا شیرازی مادر گرامی شهیدان گران قدر احمد و محمود عباس زاده پس از سال ها فراق از فرزندان شهیدش سرانجام دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۹    
در دومین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای محله تاج خاتون هریس و تنها شهید مدافع حرم شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۹    
یادواره 52 شهید والامقام محله فردوسی شهرستان قوچان با حضور مردم شهید پرور و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۶    
بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از خانواده شهید ورزشکار حسین کاظم زاده دیدار و تجلیل شد .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۳    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خانواده های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۳    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، روز دوشنبه 2 مهرماه 97 پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جمعی از همسران معظم شاهد که از شهرستانهای تابعه به مرکز استان عزیمت نموده بودند در یک دیدار ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۳    
سرپرست بنیاد اراک گفت: دانش آموزان جهادی حوزه کوثر یک با عنوان طرح پروازهای رنگی با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید بیعت کردند .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۰    
سرپرست بنیاد اراک گفت : دانش آموزان دبیرستان فاطمه الزهراء با شهدای حادثه تروریستی اهواز همدردی کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۷    
رییس بنیاد خنداب در دیدار با خانواده شهید علیرضا چگینی بیان داشت :نشر ارزش های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل بنیاد استان اردبیل با حضور در استانداری پاسخگوی درخواست های خانواده های شاهد و ایثارگر شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۱    
رئیس بنیاد شاهرود به منظور هم افزائی و توسعه همکاری ها درزمینهٔ مسائل فرهنگی ایثار و شهادت با شهردار بسطام تشکیل جلسه داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۸    
بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از روزهای 31 شهریور تا هفتم مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس رایگان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۹    
رییس بنیاد شازند در یادواره شهدای روستای لوزدرعلیا گفت : یادواره ها کمترین پیامد و ماحصلشان تداعی و یادآوری رشادت و شهامت بی مزد و منت شهدا و ایثارگران است .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۹    
همزمان با اول مهر فرزندان شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) در اهواز تا مدرسه همراهی شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۶    
مدیر کل بنیاد مازندران گفت: گرامیداشت یاد شهدا هویت بخشیدن و اصالت دادن به فرهنگ غنی ایثار و شهادت در ...
  • ۱