یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۵۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1395 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 مرداد 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 شهریور 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 دی 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۶    
برنامه مرحله دوم یا نهایی مسابقات والیبال انتخابی جهان در قاره آسیا در گروه (A) که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می شود، مشخص شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۲۴    
شبکه فیبر نوری کشور در حالی در آخرین سال دوره نخست دولت یازدهم به 61 هزار کیلومتر افزایش یافت که این میزان در سال 1392 تنها 51 هزار و 497 کیلومتر بود و این نشان از تلاش های متخصصان ایرانی برای توسعه ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۰    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: آبگیری و افتتاح 16 سد مخزنی و پیگیری جدی طرح مهندسی و تعیین بستر و حریم رودخانه ها از مهم ترین برنامه ها و رویکردهای بخش آب در سال 96 است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۵    
مهلت ارسال آثار جشنواره داستان پانزده کلمه ای با موضوع کودکان کار (نخستین دورۀ جایزۀ ادبیات اقلیت) تا 20 فروردین 1396 تمدید شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: شرکت آب منطقه ای باید بدون هرگونه اغماض وارد میدان اجرایی و عملیاتی شود و به هیچ عنوان نباید به هنجارشکنان اجازه فعالیت دهد ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به 7950 تومان خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۶    
بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از گلکسی اس 8 منتشر شده، رنگ بندی و قیمت این محصول مشخص شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان به دعوت همتای مالزیایی خود وارد کوالالامپور پایتخت این کشور جنوب شرق آسیا شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۱    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران با شاخص کیفی 50 در وضعیت پاک قرار دارد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۵۲    
رئیس سازمان چای کشور گفت:با پرداخت حدود 1.3 ملیارد تومان به چایکاران، 100 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۴۳    
یک منبع آگاه گفت: به احتمال زیاد، مسائل و محدودیت های بانکی موجب این تاخیر در تحویل هواپیمای A330 به هواپیمایی ایران می باشد و نه مسائل فنی.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۴    
پارکینگ های حرم مطهر رضوی در روزهای 30 اسفند و اول فروردین به دلیل ایجاد نظم و انضباط بیشتر مسدود خواهند بود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۲    
سرمربی کروات پرسپولیس همچنان دست روی دفاع وسط آسیایی گذاشته و خواهان جذب اوست.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۳    
کاربران پایگاه اطلاع رسانیkhamenei.ir در نظرسنجی این سایت جمله اگر برجام را پاره کنند، آن را آتش می زنیم را بعنوان مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال 95 انتخاب کردند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۸:۲۲    
محمدرضا عارف، طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، سالروز ولادت حضرت فاطمه زهراء(س) را تبریک گفت و اظهار کرد، تاثیرگذاری زنان در تحکیم بنیان خانواده غیرقابل انکار است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
اعلام رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا مبنی بر احتمال استقرار جنگ افزارهای اتمی در ژاپن و کره جنوبی که نزدیک مرزهای آسیایی روسیه قرار دارد، واکنش های فوری در مسکو برانگیخته است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
استاندار بوشهر از مفقود شدن6 نفر در پی طوفان دریایی در دیر خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۲    
ناظر حقوق بشر سوریه از وقوع چند انفجار که دمشق پایتخت سوریه را لرزاند، خبر داد و گفت: انفجارها همزمان با حملات خشونت بار نیروهای تحریر الشام و گروه های دیگر به وقوع پیوسته است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که جمعه گذشته یک فروند جنگنده متجاوز این رژیم به دلیل نقض حریم هوایی سوریه سرنگون و سه جنگنده متجاوز دیگرش مجبور به فرار شدند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی دولت عراق روز یکشنبه در خصوص برنامه نخست وزیر عراق در سفر به آمریکا گفت که همکاری های اقتصادی و امنیتی محور گفت وگوهای 'حیدر العبادی' در واشنگتن است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۹    
فرانسوا اولاند" دستور داد یگان ویژه فرانسه به پرونده حمله فرودگاه اورلی پاریس رسیدگی کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مناسبت بیست و پنجمین سالروز آغاز روابط دیپلماتیک بین تل آویو و پکن، وارد چین شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۶    
محسن صفریان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در پیامی سال نو را تبریک گفت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۱    
سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:اگر هر سال را به نامی می نامند، به جرأت می توان گفت که سال 1395 با نام آقای هاشمی گره خورده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۵    
چند سالی می شود که به معنای واقعی کلمه با ابزار هوشمند آشنا شده ایم و شاید باور این موضوع کمی دشوار باشد که در قرن 17 میلادی نیز ابزار هوشمند وجود داشته است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
بیش از یک دهه از زمان اولین عرضه ی پلی استیشن 3 به بازار می گذرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
تماشاخانه ایرانشهر در سال 95 با 899 اجرا از مجموع 33 نمایش به کار خود پایان داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
محمود احمدی نژاد با وجود اینکه پیش از این در بیانیه ای اعلام کرده بود که در انتخابات از هیچ شخص یا گروهی حمایت نخواهد کرد در بیانیه جدید خود از کاندیداتوری حمید بقایی حمایت کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۹    
دبیرکل حزب ایران زمین از سیاستمداران خواست تا از شعارهای عوامفریبانه بپرهیزند و گفت: اعلام نامزدی بقایی، تمام معادلات جمنایی ها را به هم ریخته است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۹    
پورشه به تازگی در ویدئویی اقدام به معرفی 5 مدل مفهومی برتر خود در تمام ادوار تاریخ کرده است. برخی از این مدل ها راه را برای ساخت خودروهای افسانه ای این شرکت هموار ساخته اند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۳    
خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیامی به مناسبت نوروز عنوان کردند: نوروز نشانه اعتدال آسمان و زمین و نقطه تعادل هستی است و هاشمی نماد اعتدال در تفکر و مدیریت جامعه.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۴    
همزمان با نوروز 96 و سفر های راهیان نور ، دفتر تئاتر خیابانی از اجرای 13 نمایش در چهاراستان منطقه عملیانی دفاع مقدس با عنوان "رهروان عشق" خبرداد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۴    
مجمع زنان اصلاح طلب در آستانه شروع ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیانیه ای صادر کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۱    
مدت زمانی می شد که برند لومیای مجهز به ویندوز فون، در کنجی آرام گرفته بود. 18 ماه از معرفی آخرین مدل گوشی لومیا می گذشت و قدرتمندترین گوشی های ویندوزی نیز توسط HP و نه مایکروسافت تولید می شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
رپری به نام Chance اعلام کرده که اپل مبلغ 500000 دلار به وی و هزینه یک ویدئوی تبلیغاتی برای آخرین آلبومش Coloring Book را پرداخت کرده است تا این آلبوم به مدت دو هفته به صورت انحصاری در Apple Music ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۲    
درست است که سوپراسپرت ها، همیشه جذابیت دارند و توجهات زیادی را به سمت خودشان جلب می کنند، اما نباید همیشه حرف آن ها پیشگام باشد! در پوشش خبری نمایشگاه ژنو، خودروسازهای زیادی با محصولات جدیدشان آمدند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۹    
شرکت ال جی از نمایشگر 32UD99 در نمایشگاه CES امسال رونمایی کرد. این نمایشگر 32 اینچی، کیفیت صفحه نمایش 4k دارد و قرار است با قیمت 999 دلار به بازار عرضه شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۴    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از رشد 100 درصدی کشفیات قاچاق کالا در سال 95 خبر داد و گفت:در روزهای گذشته بیش از 80 تن میوه قاچاق در استان هرمزگان کشف و ضبط شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
پرونده معاملات سکه و ارز سال 1395 تومان بسته شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: مصرف بنزین در 28 اسفندماه رکورد زد و در این روز 105 میلیون و 300 هزار لیتر بنزین به مصرف رسید.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۵    
طرح اعتکاف علمی با عنوان دوره مطالعات نوروزی کوشش 2 در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در آخرین روز کاری اسفند ماه 1395 از پروژه های در دست احداث و روند پیشرف آن در پارک فناوری پردیس بازدید کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۶    
برای گرفتن عکس هایی فوق العاده با استفاده از دوربین گوشی موبایل چه چیزی نیاز داریم؟ شاید اپلیکیشن های عکاسی متنوع برای ویرایش عکس و افزودن جلوه هایی ویژه مفید باشند ولی می توانید تنها با استفاده از ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۶    
غلبه بر استرس و افزایش تسلط بر اوضاع از مهم ترین لازمه های حضور در هر رویداد شبکه سازی است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۰    
ساعت ها و دقیقه ها می گذرند و به لحظه ی تحویل سال نزدیک می شویم. لحظه ای که در تقویم ایرانی آن را نقطه ی گذر به سال جدید می دانیم ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1396پیام تبریکی صادر کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
سال 96 در حالی آغاز می شود که اتفاقات مهمی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران رخ می دهد و برخی از آن ها تحولی اساسی هستند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
گوگل قصد دارد با کنترل و محدود کردن تب های پس زمینه در کروم 57، یکی از ضعف های این مرورگر را برطرف کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۶    
رهبر کارآمد یک کسب و کار، فردی است که راه پیشرفت را با ایده های خود برای افراد سازمان باز می کند تا کل سازمان به موفقیت برسد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
با فرا رسیدن سال نو، اهداف یک کارآفرین نیز رنگ جدیدی به خود می گیرند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
آن طور که به نظر می رسد ویندوز 10 بعد از دریافت آپدیت Creators به شکل قابل توجهی در زمینه دریافت و نصب آپدیت ها بی ملاحظه عمل خواهد کرد ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
آخرین روزهای سال را پشت سر می گذاریم و کم کم با فرا رسیدن نوروز، سفرها و ماجراجویی های تازه نیز آغاز می شوند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
احمد المسماری سخنگوی ارتش لیبی گفت: ترکیه حامی رسمی تروریسم در لیبی است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
فرماندهان عراقی در بخش غربی موصل روز یکشنبه گفتند که ده ها تن از اعضا و عناصر گروه تروریستی داعش در پی در هم شکسته شدن خطوط دفاعی خود در بخش غربی، خود را تسلیم نیروهای عملیاتی کرده اند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
رسانه های رژیم صهیونیستی از نقش احتمالی روسیه در شلیک پدافند هوایی سوریه به طرف جنگنده های ارتش این رژیم خبر دادند
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
فرمانده عملیات نینوا از تسلیم شدن ده ها تروریست داعشی در غرب موصل خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
شورای ستاد تهران حسین مرعشی را به عنوان رییس ستاد انتخابات شورای شهر اصلاح طلبان تهران انتخاب کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی ایرانیان به ویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور تبریک گفت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۲    
کرانچار رسماً هدایت تیم فوتبال سپاهان اصفهان را برعهده گرفت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۲    
سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: نباید انتظار معجزه داشت و فقط باید امیدوار باشیم هواداران به همراه تیم و باشگاه هماهنگ باشند تا دوباره آن خانواده قدرتمند سپاهان را تشکیل بدهیم.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده حدود 15 درصد از درآمدهای سال جاری این واحد از طریق درآمدهای غیرشهریه ای تحقق پیدا کرده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه دانشگاهیان در سال 1395 همواره کوشیدند تا بتوانند درافزایش افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی سهیم باشند از آمادگی این دانشگاه برای جذب نخبگان در سال 1396 ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد در این سامانه همه نرم افزارهای مورد نیاز حوزه های مختلف اعم از آموزشی، پژوهشی و... دیده می شود که باعث گسسته نبودن نرم افزارها خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۰    
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد قبل از شروع سال جدید، کارگروه اعتباربخشی آموزشی و پژوهشی تعیین شد و اولین کارگروه در 16 فروردین 96 در ستاد معاونت پزشکی تشکیل می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه افغانستان عصر روز یکشنبه برای شرکت در نشست کشورهای عضو ائتلاف موسوم به ضد داعش به امریکا سفر می کند و با تشریح دستاوردهای نیروهای امنیتی افغان در این مبارزه ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز در آستانه نوروز، طی پیامی، پیشاپیش فرارسیدن نوروز را به هم وطنان تبریک گفت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
آخرین لیست سرمربی پرتغال تیم ملی برای دیدار با قطر و چین با 5 تغییر نسبت به لیست قبلی اعلام شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی و صنایع کشاورزی اعلام کرد: گزارش های میدانی حاکی است،کالاهای مورد نیاز مردم در ایام نوروز به وفور در بازار وجود دارد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
دیوان عالی رژیم صهیونیستی تایید کرد که فلسطینیان شرق قدس اشغالی ساکنان اصلی این منطقه هستند نه مهاجران.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
مدافع برزیلی استقلال روز گذشته پست اینستاگرامی دردسرسازی را منتشر کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۹    
ملی پوش اخراجی پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود پیامی رمزآلود و پر از کنایه منتشر کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۹    
عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری چهارمین نشست شورای مرکزی این جبهه جزئیات این جلسه را تشریح کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۹    
منصور معظمی استاد دانشگاه وکارشناس حوزه نفت در برنامه 180 درجه شبکه افق با تاکید بر این مطلب که نفت یک کالای استراتژیک سیاسی است ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی نوکری واقعی اهل بیت(ع) را عامل عزتمند شدن جامعه و برطرف کننده مشکلات دانستند و گفتند: شاعران و مداحان مذهبی متناسب با نیاز روز گفتمان سازی کنند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
وزیر کشور گفت: دولت تدبیر و امید با حمایت از اجرای طرح های آبیاری نوین در بخش کشاورزی در پی کاهش مشکل کم آبی در کشور است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
هوای پاک و شهر ایمن دو آرزوی مشترک اعضای شورای شهر تهران برای پایتخت اعلام شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
فرمانده نیروی انتظامی، مبارزه با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد، در خصوص اعلام رسمی ایران به عنوان یکی از سه کشور ضامن آتش بس در سوریه و روند آستانه (با فدراسیون روسیه و ترکیه)طی یادداشتی درخواست ثبت آن به عنوان ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
نیکلاس زوله خرید جدید بایرن مونیخ در هفته بیست و پنجم بوندس لیگا رکوردی جالب به ثبت رساند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با تیم ملی فوتبال قطر در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی راهی دوحه شدند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه مصر ضمن تاکید بر قدرت و تاثیر ایران در منطقه مدعی شد که ایران در برخی از کشورها مداخله منفی دارد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
ستاد اقتصاد مقاومتی، گمرک ایران را به عنوان موفق ترین سازمان در در اجرای فعالیت های الکترونیکی اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
اکبرعبدی و خانواده اش امشب میهمان احسان علیخانی میشوند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
سرپرست اورژانس کشور به تشریح وضعیت مصدومان حادثه ابگرفتگی و ورود آب دریا به شهرهای ساحلی دیر خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
اکثر حوادثی که در راه سفر رخ می دهد از حیث آسیب جانی که وارد می کند، خطرناک تر از حوادثی است که در خانه رخ می دهد و در همین راستا ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
زنان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی همزمانی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سال نو را به مردم ایران به ویژه مادران پرافتخار کشورمان تبریک گفتند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها ضمن اشاره به افزایش گشت ها و مراقبت های نوروزی از منابع طبیعی کشور، هشدارهای لازم برای کاهش تخریب منابع طبیعی در ایام تعطیلات سال نو را مطرح کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
سیروان خسروی با انتقاد از مسئولان سالن از آن ها خواست تا کار خود را درست انجام دهند و موجب ناراحتی حاضران نشوند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از کمک 500 میلیارد ریالی به بخش غیر دولتی برای احداث خوابگاه، در سال 1396 خبرداد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۲    
رییس کل بیمه مرکزی طی پیامی فرا رسیدن ایام نوروز را به همکاران صنعت بیمه تبریک گفت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۲    
دولت کویت ضمن مخالفت با هرگونه برنامه ای برای تقسیم سوریه، خواستار حفظ تمامیت ارضی این کشور شد
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۹    
با برکناری مترجم سرمربی تیم ملی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، فرد جدیدی جایگزین وی شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۹    
وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای، رفتار آلمان در برگزاری تجمعات اتباع این کشور در آلمان را دوگانه خواند و صدور مجوز راهپیمایی علیه ترکیه در فرانکفورت را محکوم کرد
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۹    
مربی سابق تراکتورسازی این روزها کوهنوردی را به عنوان سرگرمی اش انتخاب کرده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۹    
یک نشریه مادرید از اعتراض شدید مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید به تعویض شدنش در بازی کهکشانی ها مقابل قرمز و سفیدپوشان باسک خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق تلفنی با ستاره تیمش صحبت کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به خاطر ناراحتی از دستیاران ایرانی خودش همه آنها را اخراج کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
تویوتا قصد دارد 240 میلیون پوند (294 میلیون دلار) برای ارتقای کارخانه اش در انگلیس سرمایه گذاری کند اما دسترسی بدون تعرفه به بازارهای اتحادیه اروپا پس از جدایی لندن از این بلوک ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین روزهای سال 95 تنها شکست خود را تجربه کرد.
  • ۱