سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 خرداد 1396 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 فروردین 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 مرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 شهریور 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 دی 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1396 
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۷    
وزیر بهداشت نگران افسردگی ایرانی هاست. او معتقد است در این سال ها اقدامی اساسی برای مبارزه با این بیماری انجام نشده. نگاهی به کلینیک های روان شناسی و خلق وخوی مردم نگرانی او را تایید می کند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۰    
مناسب ترین مواد غذایی که می توان بین وعده افطار تا سحر میل کرد تا هم از چاق شدن و اضافه وزن در ماه رمضان جلوگیری کرده باشید و هم بهداشت و سلامت بدنتان را به خطر نینداخته باشید ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۸    
بسیاری از افراد علاقه دارند که ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهند اما غالبا بهانه هایی هم چون نداشتن فرصت برای ورزش کردن یا نداشتن انرژی لازم وجود دارند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۱    
صحن علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر علی لاریجانی آغاز شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۳:۳۱    
حبسِ بلندگو داشت. قرار بود بلندگو دهان شود و اسمش را صدا کند. منتظر خبر آزادی اش بود. منتظر افسرنگهبان که از پشت بلندگو صدا کند: سیاوش. ش... و بگوید که آزاد است ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۲:۳۱    
محمد می گوید: نزدیک بود از تشنگی بمیریم. این قصه سه ماه پیش است که پدرش او را دوباره به ایران فرستاد با چند نفر از اقوام شان که هیچ کدام از مرز ایران نگذشتند و بعد از تیراندازی و فرار دستگیر شدند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۱:۰۱    
شهر تبریز یکی از میراث داران تاریخ و تمدن این سرزمین است شهری که آوازه تاریخ و تمدنش در گوشه گوشه این شهر تاریخی به چشم می آید و وقتی در شهر قدم می زنی می توانی در جای جای آن این میراث ماندگار و ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۰:۰۱    
یک متخصص طب سنتی گفت: حتی خوردن ماست با یک غذای دیگری نیز به عنوان روهم خوری و مضر محسوب می شود چون ماست به طور مستقل یک غذای جداگانه است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۲:۵۲    
سجاد شهباززاده به استقلال خیلی نزدیک است. بعضی ها می گویند کار انتقال او به تیم سابقش تمام شده و به زودی پیراهن آبی بر تن می کند اما بعضی ها نظر دیگری دارند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۵    
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به نقش مردم در ایجاد و بقای انقلاب ها، گفت: مردم قاعده انقلاب دینی و رمز بقای آن هستند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۷    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروزه تروریستها در سوریه و عراق، در واقع ابزاری برای اجرای سیاست آمریکا در منطقه هستند و تنها ائتلافی که واقعا در حال مبارزه با تروریسم در ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۰    
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تاکید بر اینکه در مقابل دشمن نباید کوتاه آمد گفت: قدرت بازدارندگی و حضور مزدم سایه جنگ را از سر کشور دور کرده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۵    
نمایش "مروارید" با طراحی و کارگردانی قطب الدین صادقی بدلیل استقبال مخاطبان، در اجرایی ویژه، روز شنبه 6 خرداد نیز به روی صحنه می رود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۱    
محققان سازمان جهانی بهداشت هشدار دادند که شکم گلدانی حتی اگر سایر قسمت های بدن لاغر باشد، می تواند خطر ابتلا به برخی سرطان ها را افزایش دهد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۴    
روزه داران تهرانی که سحری شان را در رستوران ها و غذاخوری ها سرو می کنند، بیشتر و بیشتر می شوند. این جمله ای است که از زبان بسیاری از رستوران داران و غذاخوری های سطح شهر می شنویم.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۸    
تا حدود سال های 1330 و حداکثر تا 1335 ه. ش که پنکه های برقی (پرتابل) یا بادبزن برقی سقفی و بالاخره کولر آبی جایگزین وسایل تبرید و تهویه قدیمی مانند بادبزن دستی ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۹    
همایش روزجهانی ام اس پُرخبر بود. هم به دلیل حضور میهمانان ویژه و هم قول هایی که داده شد و اتفاقاتی که افتاد ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۹    
گمرک ایران اعلام کرد: ضمانت نامه و بیمه نامه تجمیعی با هدف تسهیل تجارت و کمک به ترانزیت در گمرکات اجرایی به صورت الکترونیک راه اندازی می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۶    
محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ همراه با گروهی از نوازندگان ایرانی آبان ماه امسال مجموعه کنسرت هایی را در استرالیا و کانادا برگزار می کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۲    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: افراد چاق، از مصرف مواد غذایی مختص ماه رمضان مانند زولبیا و بامیه و حلیم، که سرشار از کالری هستند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۳    
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: 10 مرکز تهیه و توزیع مواد افیونی در منطقه خواجه ربیع مشهد پلمب شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۲    
بهمن و بهرام ارک با فیلم کوتاه حیوان موفق شدند جایزه دوم بخش سینه فونداسیون جشنواره فیلم کن را به دست آورند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۲    
کنگره سراسری روانشناسی خانواده در محل تالار بهمن دانشکده پرستاری واحد کرمانشاه برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۲    
متخصص و جراح چشم بیمارستان میناگر و استادیار دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: افزایش سن، شایع ترین علت آب مروارید است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۹    
همزمان با سالروز فتح خرمشهر، جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۹    
لیگ برتر بسکتبال با کسب مقام سومی دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۶    
در حاشیه کنگره سراسری روانشناسی خانواده در واحد کرمانشاه از دستگاه هوشمند سنجش روانشناختی تنبلی اجتماعی کودکان استثنایی ساخته شده توسط استادان گروه روانشناسی واحد کرمانشاه رونمایی شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۳    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: پزشکان عمومی باید در خط اول برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع قرار داشته باشند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۷    
امام جمعه بیرجند گفت: مشارکت بالای 70 درصدی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه بیانگر نظام اسلامی و مدیریت ولایت فقیه است که همه مردم احساس کردند سهم دارند و به صحنه انتخابات آمدند و حماسه بزرگ ملی را ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۴    
مدیر کل دفتر ارزیابی، کنترل تجویز و مصرف کالاهای سلامت سازمان غذا و دارو گفت: مصرف دارو در ماه مبارک رمضان بدون مشورت با پزشک قطع نشود یا تغییر نکند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۴    
مطالعه جدید نشان می دهد اضافه وزن و چاقی ریسک بیماری قلبی را در سنین جوانی به همراه دارد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۴    
نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، تجاوز وحشیانه و غیرانسانی در مقابل رفتار مسالمت آمیز جمعی از جوانان بحرینی و هتک حرمت به منزل شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۳:۲۵    
معاون امور بین الملل اتاق ایران بر ضرورت استفاده از یک لوگوی مشترک حلال بین کشورهای اسلامی در سطح دنیا، تأکید کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۲:۴۵    
موسسه اعتباری توسعه نسبت به استفاده غیرقانونی تعاونی های غیرمجاز از تابلوی این موسسه واکنش نشان داد و در اطلاعیه ای اعلام کرد ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۲:۰۶    
شرکت فرانسوی رنو بتازگی از فیس لیفت خودروی کراس اوور رنو کپچر رونمایی کرده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۱:۵۱    
مدیر دفتر پایش و بهبود فضای کسب وکار وزات اقتصاد گفت: پیش نویس بخشنامه مربوط به گواهی ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده، تصویب و به سازمان مالیاتی ابلاغ شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۱:۰۱    
وزیر نفت از افزایش قیمت طلای سیاه در بازارهای جهانی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: پول تمامی محموله های صادراتی نفت ایران، به کشور برمی گردد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۰:۵۲    
امیر قلعه نویی پس از یک فصل پرفراز و نشیب با تراکتورسازی خطاب به هواداران این تیم بیانیه ای احساسی را منتشر کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۴    
مدافع بی حاشیه و باکیفیت سرخپوشان به دنبال این است تا در موفقیت تیمش در دوحه ایفای نقش کند و مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس در این جدال شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای ادغام بانک های مجاز توضیحاتی ارئه کرد و البته به سپرده گذاران و مشتریان بانک ها اطمینان داد که هیچ جای نگرانی برای آنها نیست و از این سیاست متاثر ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۵    
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال و پرسپولیس جریمه نقدی جزئی کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۵    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: خوشحالم از نزدیک با جمع زیادی از مربیان صحبت کردیم و نظرات شان را شنیدیم.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۵    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با 25 دقیقه تاخیر در ورزشگاه خیریه عمل آغاز و قرمزپوشان با توپ مخصوص لیگ قهرمانان آسیا به فوتبال درون تیمی پرداختند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۲    
مربی دروازه بان های استقلال روز جمعه تمرین ویژه ای را برای دروازه بان های استقلال طراحی کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۲    
سرمربی پرسپولیس گفت: شاید لخویا از ما وضعیت بهتری داشته باشد اما ما برای گلزنی به قطر می رویم و به تیم خودمان خوشبین هستم و اعتماد دارم.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۲    
کاپیتان تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران بهترین بازیکن رقابت های قهرمانی آسیا شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۹    
آنهایی که اسپرتیج دیزلی را تست کرده اند همگی از لذت رانندگی با این خودرو سخن گفته اند
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۹    
تمرین امروز پرسپولیس یک مصدوم روی دست برانکو ایوانکوویچ گذاشت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۹    
تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران با غلبه بر عراق توانست در اولین دوره بازیهای آسیای قهرمان شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۹    
بازیکنان تیم ملی در غیاب ملی پوشان سرخابی به اردوی اتریش رفتند .
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۱    
زن و شوهر جوان به خاطر اختلاف مالی 800 میلیون تومانی گروگان گرفته شدند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۲:۴۹    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی دره شهر از مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده محیط زیست در کبیرکوه خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۹    
رئیس جمهوری در دیدار با مراجع عظام و روحانیت معظم با تاکید براینکه همواره از ارشادات و رهنمودهای مراجع عظام و روحانیت معظم بهره برده ایم و به این رابطه گرم و صمیمانه با حوزه علمیه و مراجع عظام افتخار ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۲:۰۷    
رییس جمهور کشورمان با انتشار پیامی، از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان استقبال کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۲:۰۴    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که انتخابات هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه انجام خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۶    
امیرحسین علم الهدی مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه در یادداشتی 11 دستاورد این گروه برای سینمای ایران را تبیین کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۳    
رییس سازمان سینمایی با کارگردان گشت2 درباره موضوع قاچاق این فیلم جلسه گذاشت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۰    
برنامه زنده ترکیبی بهترین شکل ممکن از شنبه و همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان با اجرای مژده لواسانی روی آنتن شبکه دوم می رود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۸:۳۷    
یک مقام قبطی های مصر از افزایش شمار تلفات حمله افراد مسلح به دو اتوبوس حامل قبطی ها در استان المنیا به 35 کشته خبر داد و تاکید کرد بسیاری از قربانیان این حمله کودک هستند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۸:۳۱    
علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان از سمت خود کناره گیری کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی مصر را مصداق فرقه گرایی حمایت شده دانست.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۵    
هنوز به نقل و انتقالات تابستانی 2017 نرسیده ایم ولی جدایی 5 بازیکن از جمع سیتیزن ها قطعی به نظر می رسد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیارانش برای شروع دور جدید تمرینات این تیم اواخر خرداد به ایران بازخواهند گشت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۵    
وزارت حمل و نقل و ارتباطات نروژ از مذاکره آتی کشورهای منطقه اسکاندیناوی شامل نروژ، دانمارک و سوئد برای امضای توافقنامه و برقراری پروازهای هوایی با ایران خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۲    
با توجه به نهایی شدن حضور منتظری در استقلال مشخص نیست منصوریان قصد دارد این بازیکن را جانشین کدام چهره در رختکن استقلال کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۹    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که قراردادش با این تیم به پایان رسیده قراردادش را با سرخپوشان تمدید خواهد کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۶    
کاروان الهلال عربستان برای بازی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یکشنبه عازم دوحه است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل راه آهن گفت: توجه ویژه به موضوع ارتقای ایمنی، به عنوان یک اصل اساسی بایستی در دستور کار مدیران قرار گیرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان فردا راهی قطر می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۶    
فولکس واگن قصد دارد مدل تیگوان را با یک موتور 2.0 لیتری جدید روانه بازار کند که بهره وری بالاتری نسبت به قبل دارد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۰    
باشگاه العین امارات به طور رسمی از باششگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۱    
رئیس مرکز فوریتهای اجتماعی بهزیستی کشور با بیان اینکه سال گذشته 1189 مورد مسمویت کودکان با مواد مخدر گزارش شد گفت: از این تعداد پس از بررسی های لازم 467 کودک به بهزیستی تحویل ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۲    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری گفت: تحریک بیشتر دو قطبی در کشور به مصلحت ملی نیست، کشور یک ملت، یک رهبر، یک دولت دارد و باید به نتایج انتخابات و دولت مشروع برآمده از آن متعهد بمانیم.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۰    
شرکت آب منطقه ای تهران اعلام کرد؛ ذخیره پنج سد لار، لتیان، ماملو، امیرکبیر و طالقان یک میلیارد و 90 میلیون متر مکعب است که نسبت به پارسال (یک میلیارد و 20 میلیون متر مکعب) 70 میلیون متر مکعب افزایش ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در حال حاضر نظام بانکی به دلیل انباشت تکالیف و مشکلات ناشی از سیاست های نا مناسب گذشته دچار تنگنای اعتباری است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۰    
وزیر انرژی روسیه گفت، تولید کنندگان نفت در حال حاضر قادر به جلوگیری از کاهش سریع قیمت نفت هستند و یک کمیته فنی در این زمینه ایجاد شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۷    
وزارت کشاورزی آمریکا پیش بینی کرد تولید گندم ایران در سال زراعی جاری با کاهش 3 درصدی نسبت به سال قبل به 15 میلیون تن برسد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۷    
در پایان دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی سه مدافع تیم های استقلال تهران و خوزستان و همینطور ذوب آهن در بین 10 مدافع برتر قرار گرفتند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۷    
رئیس اتحادیه پزندگان غذاهای سنتی تهران گفت: قیمت آش و حلیم نسبت به سال گذشته کمتر از 10 درصد افزایش یافته است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۴    
مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به انتخاب پورموسوی به عنوان سرمربی گفت: اگر می خواستیم صبر کنیم تا بازی استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان تمام شود، 10،15 روز عقب می افتادیم.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۴    
رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی ایران با نهایت تلاش زیرنظر کی روش به کار و فعالیت مشغول است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۴    
آرش برهانی، مهدی هاشمی نسب، محمد نصرتی و تعداد دیگری از فوتبالیست های کنونی و سابق کلاس مربی گری c آسیا را به پایان رساندند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۴    
روزنامه دیلی میل مدعی شد که منچستریونایتد، پیشنهادی 86 میلیون پوندی برای جذب آنتوان گریزمان ارائه کرده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۴    
رئیس سازمان امور دانشجویان از اختصاص درآمد حدود 14 تا 15 میلیارد تومانی حاصله از پرونده دانشجویان بورسیه مستنکف خارج از کشور به پیشرفت دانشگاه های درحال توسعه خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۴    
حسن بیت سعید در پایان مرحله رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عنوان شوتزن ترین بازیکن این رقابت ها را به خود اختصاص داده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۱    
سرمربی استقلال برای شبیه سازی دیدار با العین زمین کمپ حجازی را بیش از همیشه آبیاری کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۱    
در نخستین روز مسابقات جودو قهرمانی آسیا ، علیرضا خجسته و طاهره آذرپیوند از دور رقابت ها حذف شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۱    
رئیس دانشگاه علمی کاربردی ضمن انتقاد از عدم مطالبه کیفیت از این دانشگاه توسط دانشجویان طی سال های گذشته تاکید کرد: بخش مهمی از ماموریت های مغفول مانده دانشگاه به زودی محقق می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۸    
دقایقی پیش هتل آپادانا در خیابان طالقانی تهران دچار حریق شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۵    
مربی تیم ملی بوکس گفت: احدی در زمان حضور در تیم ملی محل تمرین ملی پوشان را به باشگاه خصوصی و شاگردان خصوصی اش تبدیل کرده بود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۵    
ملی پوش جودو کشورمان نایب قهرمان وزن منهای 60 کیلوگرم پیکارهای قهرمانی آسیا در کشور هنگ کنگ شد
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۹    
ستاد انتخابات کشور در نامه ای به رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن انتقاد از بیان مطالب نادرست و تفرقه انگیز از تریبون های نماز جمعه از وی خواست بر اساس اصل دینی رعایت عدالت و تقوی و انصاف و ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۶    
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در بازبینی جدید آیین نامه دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) علوم آزمایشگاهی از افراد صاحبنظر حوزه پاتولوژی و علوم آزمایشگاهی نظرسنجی به عمل آمد و در نهایت اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۶    
آیت الله خاتمی گفت: انتخابات تمام شد، اما باید حرمت رقبای انتخاباتی را نگه داشت، رقبا نیز باید باور کنند کسی که رای آورده حرمت و مشروعیت دارد، اما نباید منتخب محترم رقبا را دستکم بگیرد ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۰    
دادگاه عالی ریاض حکم اعدام 14 تن از ساکنان القطیف را به اتهام شرکت در تظاهرات صادر کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان طی یادداشتی در نیویورک تایمز نوشت: برای جلوگیری از گسترش بیشتر مصیبت تروریسم و افراطی گری خشونت بار ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۴    
رییس فن بازار ملی با اشاره به اینکه تا کنون در کشور اکوسیستم فناوری پویا و فعال نشده است، گفت : در این دوره از نمایشگاه با حضور همه اکوسیستم های فناوری موفق به انعقاد 10 تفاهم نامه همکاری میان شرکت ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۱    
بیش از 90 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از عملکرد مطلوب اورژانس کشور قدردانی کردند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۸    
عضو انجمن صنفی جراحان عمومی ایران گفت: تغییرات هورمونی طبیعی زنان در سیکل قاعدگی ماهانه شان مهم ترین فاکتور موثر در وضعیت سینه فیبروکیستیک است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۸    
رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی جسم و روح است و توجه به روزه و روزه داری به عنوان یک اصل برای حفظ سلامتی و دوری از بیماری ها است.
  • ۱