سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۵:۴۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 خرداد 1396 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 فروردین 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 مرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 شهریور 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 دی 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 خرداد 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1396 
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۴    
بانک مرکزی در تکمیل بخشنامه مهرماه سال 95 و در ادامه سیاست درآمدزایی ناشی از دریافت کارمزد، نرخ کارمزد برخی از خدمات بانکی را افزایش داد که این تغییرات از 20 خرداد ماه سال جاری اجرایی شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۲    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران امتیازآورترین بازیکن کشورمان در دیدار با آمریکا شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۸    
برنامه عملیاتی پایش و پالایش برچسب گذاری که از 20 خرداد در سراسر کشور آغاز شده است کهصبح امروز 24 خرداد، در استان تهران نیز آغاز وکارشناسان به یکی از فروشگاه های سطح تهران مراجعه نمودند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۶:۲۱    
استاندار کرمانشاه گفت: تمامی شرایط لازم برای عبور زائر از مرز خسروی در حال فراهم شدن است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۲:۳۰    
برند دوم شرکت خودروسازی پورشه آلمان تا سه ماه دیگر در کشورمان عرضه می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۱    
پیشروی نیروهای عراقی در محله الشفاء در غرب موصل در حالی ادامه دارد که تروریست های داعشی در داخل بیمارستان الشفاء پناه گرفته اند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۶:۵۸    
جزئیات برنامه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۵    
مدیر جهاد کشاورزی گالیکش گفت: بر اثر بی احتیاطی 60 هکتار از گندمراز های گالیکش طعمه حریق شد و بخشی از این اتش سوزی به جنگل های مجاور این اراضی نیز سرایت کرده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۳    
با انجام عملیاتی مشترک توسط اداره کل اطلاعات و نیروی انتظامی استان، 7 نفر از عوامل مرتبط با گروهک تروریستی داعش در جنوب استان فارس دستگیر شدند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۳    
وزیر خارجه آمریکا با جانشین ولیعهد عربستان سعودی درباره تلاش های مربوط به مقابله با تروریسم و افراط گرایی گفتگو کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۳    
پوست خشک معمولا بی ضرر است و به راحتی با استفاده از کرم ها لوسیون های مرطوب کننده برطرف می شود. اما اگر لایه اپیدرم پوست خشک و خارش دار باقی بماند و با استفاده از لوسیون ها برطرف نشود ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۲:۰۲    
نتایج مطالعات نشان داده است ترکیب طبیعی در هسته انگور وجود دارد که نه تنها دندان را تقویت می کند بلکه با پوسیدگی آن هم مبارزه می کند
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی در خصوص مواد غذایی مفید و مضر در مبتلایان به کیست سینه، توضیحاتی را ارائه داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۶    
بازیکن سپیدرود با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۲۰:۴۱    
رئیس کمیسیون تجارت اتاق اصفهان گفت: سازمان دهی صنایع غذایی و آشامیدنی استان برای حضور عملیاتی در بازار قطر در دستور کار قرار گرفته است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۷    
بیست و سومین محفل ادبی ققنوس با عنوان "شب شعر رمضان در ققنوس" با حضور شاعران مطرح و نام آشنای کشور در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۲    
متخصص طب سنتی گفت: شیرینی های ملایمی همچون عسل و شیره انگور و مربای به و سیب می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشیده و افطاری سبک و زود هضم محسوب می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۲    
عدم تحمل لاکتوز می تواند موجب نشانه های مختلف از تولید گاز تا اسهال دردناک شود. این نشانه ها با توجه به شدت عدم تحمل لاکتوز در یک فرد و این که چه مقدار لاکتوز مصرف شده است، می توانند متفاوت باشند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از کشف مقادیری سلاح و مهمات جنگی در یک واحد مسکونی در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت:در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش ازآغاز ثبت نام درآزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از23 خردادخبرداد و تاکید کرد، ثبت نام تا 10 تیر ادامه دارد و این آزمون 16 مرداد برگزار می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۱    
ارتباط تلفنی مرکزمخابراتی شهید لطیفی برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از فردا دوشنبه مختل می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۱    
تفاهم نامه همکاری بین معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد امضا شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۶    
هزاران بحرینی طی دو شب گذشته در پاسخ به دعوت علمای این کشور به برگزاری راهپیایی در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و مخالفت با اقامت اجباری اعلام نشده وی و همچنین تداوم محاصره و ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۱    
بازیکن جوان تیم نساجی در تیررس سرمربی استقلال قرارگرفته است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۸    
بیش از 9 میلیون ایتالیایی واجد شرایط امروز سه شنبه در بیش از یک هزار شهر برای انتخاب مستقیم شهرداران و شوراهای شهری هزار و چهار شهر و روستا به پای صندوق های رای می روند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۳    
یک کارشناس بورس با بیان اینکه نباید کام شیرین مردم با به خطر افتادن اصل سرمایه آنها تلخ نشود، گفت: امروز مردم تجربه کرده اند که اگر به سمت بازارهایی بروند که شفافیت ندارد ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۴    
تاریخ جدید کنسرت های فروغ به آهنگسازی سامان صمیمی و خوانندگی علیرضا قربانی در تالار وحدت اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۴    
آیین رونمایی از کتاب هیروشیما طور دیگری زیباست به همت مرکز ترجمه حوزه هنری با حضور حسین آکین، شاعر معاصر ترکیه، برگزار می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۱    
بمناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)مراسمی در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار با حضور هیات رئیسه،اساتید و دانشجویان برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۹    
شایان مصلح بازیکن تیم سپیدرود با سرخ پوشان پایتخت به توافق نهایی رسیده بود که به یک باره سر از باشگاه استقلال درآورد!
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۳    
مسئول روابط عمومی اورژانس 115 استان چهارمحال و بختیاری از حمله یک قلاده خرس وحشی به زن 55 ساله عشایر کوهرنگی در حال چرای دام خبر داد .
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۳    
قرارداد خرید 60 فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس در قالب دو بسته 30 تایی امروز بین بوئینگ و یک شرکت ایرانی نهایی شد و اولین فروند آن سال 2022 میلادی تحویل می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۴    
یک منبع عالی رتبه امنیتی لیبی از آزادی تعدادی از مسئول امنیتی، نظامی و اجتماعی رژیم سابق این کشور از زندان پایگاه هوایی معیتیقه در شرق طرابلس خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۴    
مسئول برنامه ریزی صادرات مایعات و میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در سال گذشته 203 میلیون و 21 هزار و 458 بشکه میعانات گاز در این مجتمع تولید که از این 154 میلیون و 295 هزار و 311 بشکه صادر و ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۱    
دانشگاه علامه طباطبائی با هدف شناسایی استعدادها، چالش ها و ایجاد فضای شور و نشاط امتحانی مسابقه عکاسی با موضوع امتحانات را برگزار می کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۸    
بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی 97-1396 تسهیلات ویژه ای را در قالب چهار جایزه آموزش، پژوهش ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۲    
محفل ادبی مثنوی مولانا امروز 21 خردادماه ساعت 16 با موضوع خودشناسی و بررسی جایگاه اخلاق در تفکر مولانا در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۹    
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف خرماهای غیر بهداشتی از چند انبار در جنوب تهران خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۶    
پارک مرکز شهر نیمه های یک روز گرم خردادماه را سپری می کند ساعتی خلوت اما هنوز اندک کودکانی هستند که بازی در این وقت روز را به ماندن در خانه ترجیح داده اند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۰    
همزمان با پانزدهمین روز ماه رمضان و میلاد کریم اهل بیت(ع) ، محفل انس با قرآن کریم و مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۴    
بسیاری از والدین نگران تاثیرات منفی طلاق بر روح و روان کودکانشان هستند و برخی از آنها به همین دلیل از طلاق صرف نظر می کنند. والدین باید تاثیرات طلاق بر کودکان را شناسایی کرده و آن را کاهش دهند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۴    
بیست و ششمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری پنجشنبه(25 خرداد) ساعت 14 بعدازظهر با محوریت بررسی وضعیت کیانوش رستمی و نیز دعوت از این وزنه بردار برای حضور در نشست شورا عالی فنی برگزار می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۸    
فرمانده نیروی زمینی در مراسم تکریم خانواده معظم شهدای این نیرو گفت: شهدا در مسیر اعتلای کلمه الله گام برداشتند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۸    
عضو انجمن علوم آزمایشگاهی گفت: حداکثر زمانی که می توان به یک آزمایش استناد کرد، 6 ماه است و بعد از آن اعتبار ندارد اما به صورت کلی باید بگوییم که این موضوع بسته به نوع آزمایش متفاوت است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۸    
مسئول برنامه سلامت رمضان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، شرایط آش و حلیم فروشی های مجاز در ماه مبارک رمضان و علامت زولبیا و بامیه های غیر بهداشتی را اعلام کرد و گفت ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۰    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:تا سال 92 در تهران سالانه بیش از هشت هزار مرگ مرتبط با آلودگی هوا داشتیم که اکنون به پنج هزار تا پنج هزار و 500 مورد در سال رسیده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۴:۲۶    
رسانه ها عنوان می کنند مهاجم ملی پوش و سوئدی لایپزیگ در رادار خرید آ.ث میلان قرارگرفته است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۴:۰۲    
لکسوس پس از معرفی LS 500 و LS 500h مدل 20188 در سال جاری، طیف مدل های لکسوس LS جدید را با افزودن نسخه F SPORT در ماه آوریل توسعه داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۳:۳۲    
مرد سال فوتبال کرواسی از عنوان به دست آورده بسیار خوشحال است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۳:۳۲    
گاهی فناوری خود با خطراتی همراه است و در این بین یکی از این خطرات می تواند اعتیاد به چک کردن دقیقه به دقیقه پیام های متنی و یا خبرهای مربوط به شبکه های اجتماعی باشد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۳:۲۹    
باشگاه اینتر برای تقویت بنیه تیمش در فصل آینده به دنبال جذب هافبک 21 ساله لورکوزن و هافبک برزیلی پاری سن ژرمن است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۳:۰۲    
نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران دور جدید فروش شاسی بلند محبوب خود، کولئوس را این بار در مدل های 2018 و با قیمت قطعی و پرداخت چند مرحله ای آغاز کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۲    
موتور کم مصرف تک سیلندر مطابق با استاندارد آلایندگی یورو 6 و با میانگین قدرتی بین 75 تا 122 اسب بخار با همکاری و مشارکت قطعه سازان بزرگ داخلی و با تلاش یک شرکت فناور داخلی در قالب طرح کلان ملی فناوری ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۲:۰۲    
بانک فرابورسی سامان اعلام کرد امکان ارسال وجه از ایران بابت هزینه های زندگی، ارز دانشجویی و درمانی از طریق بانک های کارگزار اروپایی امکان پذیر شده است..
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۱:۳۲    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران از استاندارد اجباری گازوییل خبر داد و اعلام کرد که قطعا این مسئله از شهریور ماه سال جاری به مرحله اجرا در می آید.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۱:۰۲    
TVR، شرکت بریتانیایی تولید کننده ابرخودروهای قدرتمند، هشتم سپتامبر به همراه محصول جدیدش به بازار باز خواهد گشت ولی تا آن زمان اطلاعات و جزئیات جدیدی را درباره محصول تازه اش در اختیار علاقمندان قرار ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۳۲    
وزیر نیرو با بیان اینکه در قانون برنامه ششم توسعه تصویب شده که خدمات برق بایستی تا پایان این برنامه به قیمت واقعی خود برسد ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۳۲    
حجت الاسلام سید محمود علوی گفت: طراح و فرمانده اصلی عملیات تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) امروز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۲    
دبیر کانون انبوه سازان ایران گفت: این تغییرات، افزایش هزینه های سربار مسکن را به دنبال دارد و در نهایت قیمت مسکن بالا خواهد رفت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۵۶    
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: صربستان واقعا شایسته برد بود چون بهتر از ما بازی کرد و به حقش رسید.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۸    
دروازه بان تیم فوتبال پورتو شاید در تابستان از این باشگاه جدا شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۵    
چینی ها در حال تلاش برای خرید فوق ستاره تیم فوتبال رئال مادرید هستند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۲    
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی مغلوب صربستان شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۳۵    
باشگاه مونیخ قصد دارد برای جذب ستاره آرسنال، پیشنهادی به این باشگاه ارائه کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۳۲    
تنیسور اسپانیایی با غلبه بر حریفش موفق شد به دیدار فینال رقابت های تنیس رولان گاروس فرانسه راه یابد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۲۳    
معاون وزیر امور خارجه گفت: دستاوردهای برجام متعلق به همه مردم ایران است و تا وقتی که قدرت مردم حفظ شود، به طور قطع ما به مسیر خود با عزت و قدرت ادامه می دهیم.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۲۳    
رییس جمهور در مراسم تجلیل از خادمان قرآنی، قرآن را کتاب هدایت و خاندان رسالت را مایه خیر کثیر توصیف کرد و گفت: این دو گوهر گرانبها و دو ثقل اکبر هر دو معجزه الهی بوده و مایه افتخار ما مسلمانان هستند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۲۰    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه قانونگذاری کارآمد به کار پژوهشی و کارشناسی نیازمند است، گفت: مرکز پژوهش ها در تهیه گزارش های کارشناسی خود از نظرات کارشناسان و متخصصان مجرب استفاده می کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۲۰    
در شامگاه میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، جمعی از اهالی فرهنگ، استادان شعر و ادب فارسی و شاعران جوان و پیشکسوت کشور با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۴۱    
درسالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از اهالی فرهنگ با مقام معظم رهبری دیدار میکنند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۰    
بر اساس آخرین شاخصهای دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، اهواز مرکز استان خوزستان طی ساعتهای گذشته آلوده ترین کیفیت هوا را در میان مراکز استانها داشته و مردم این منطقه شرایط ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۰    
زهرا تیموری خواهر شهید جواد تیموری از نیروهای حفاظت مجلس شورای اسلامی که در عملیات تروریستی روز چهارشنبه هفته گذشته پارلمان توسط مهاجمان داعشی به شهادت رسید ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۱۷    
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای با تأیید اینکه ارتش و نیروهای متحد سوریه به مرز عراق رسیده اند به ائتلاف آمریکایی هشدار داد که ماجراجویی پرهیز کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۰۲    
سیدحسن هاشمی در خصوص آخرین وضعیت بیماری تب کریمه کنگو نیز با بیان اینکه این بیماری تحت کنترل است، اظهار داشت: موارد جدیدی از این بیماری نداریم و در مقایسه با چند هفته قبل، بیماری فروکش کرده است ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: واژگونی میکسر حاوی 20 تُن بتن در مسیر غرب به شرق آزادگان منجر به ترافیک سنگین در این بزرگراه شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۸    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات گفت:در راستای اجرای تبصره 3ماده 102 قانون برنامه پنجم توسعه که دولت را مکلف به تبدیل واردات به تولید داخلی باهمان برند اصلی نمود ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۸    
رئیس کانون انجمنهای صنایع غذایی ایران از بارگیری اولین محموله 35 هزار تنی گندم در سال جاری به مقصد عمان خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۵    
محققان کانادایی معتقدند میزان مواد مغذی جایگزین های شیر گاو مانند شیر سویا، بادام و غیره به اندازه زیادی متفاوت از شیر گاو است و برخی از این جایگزین ها فاقد پروتیین، چربی و سایر مواد مغذی هستند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۶    
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی گفت: دادستانی تهران به حکم شعبه بدوی تعزیرات مبنی بر تبرئه دختر وزیر آموزش و پرورش از اتهام قاچاق کالا، اعتراض کرده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۳    
پلیس امنیت تهران بزرگ خودرویی که تروریست ها با استفاده از آن به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حمله ور شده بودند را کشف کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۲    
من فقط وقتی اتاقم را مرتب می کنم که نیلا بیاید اینجا و یا من بروکلی را فقط وقتی می خورم که به من بستنی بدهید : صدها نمونه از این معامله ها با کودکان وجود دارد ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۱    
همزمان با فرارسیدن ایام شب های قدر، نمایشگاه کتاب "قدر این شب ها" در فرهنگسرای خاوران از فردا یکشنبه 21 خرداد ماه برگزار می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۸    
یک شاعر، میهمان برنامه سحرگاهی "سر سفره خدا" خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۲    
به گفته محققان، خوردن روزانه یک تخم مرغ به شکل قابل توجهی موجب افزایش رشد و کاهش کوتاه قدی تا 47 درصد در کودکان می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۰    
معاون عمرانی دانشگاه آزاد گفت: بعد از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، موضوع دانشگاه آزاد اهمیت ویژه ای داشت به طوری که مقام معظم رهبری به درخواست هیأت مؤسس دانشگاه علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس این ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۲    
عادات روزانه شما باید همسو با رژیم غذایی ضد سرطان باشند. برخی عادات انسان احتمال ابتلا به سرطان یا دیگر بیماری ها مانند فشار خون بالا، دیابت ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۲    
احتمالا برای بسیاری از ما پیش آمده که با آغاز فصل گرما میل به مصرف غذای گرم کاهش پیدا می کند و بدن از خوراکی های خنک بیشتر استقبال می کند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۶    
بر اساس اعلام گمرک، ارزش 50 قلم کالای صادراتی ایران به کشور قطر در سال گذشته معادل 3 هزار و 223 میلیارد ریال است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۶    
امروز متاسفانه زمزمه هایی از بعضی ها به گوش می رسد که خواهان عدم دخالت علما و روحانیون در مسائل روز سیاسی هستند و عده ای هم بحث استقلال حوزه را مطرح می کنند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۶    
سرکنسولگری کشورمان در حیدرآباد در پاسخ به مطلبی در یک روزنامه هندی تاکید کرد که عوامل تروریستی حملات تهران هیچ ارتباطی با اهل سنت و اسلام ندارند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۸    
یک کارشناس مسائل دینی گفت : امام حسن مجتبی (ع) به حسن خلق معروف بودند و در احادیث خود مردم را به صبوری و داشتن اخلاق نیکو دعوت می کردند و در حدیثی فرمودند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۶    
یک مقاطعه کار سازمان اطلاعات آمریکا که به افشای اطلاعات گزارش طبقه بندی شده درباره دخالت روسیه در انتخابات اخیر آمریکا به رسانه ها متهم شده، اعلام کرد که بی گناه است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۶    
کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا به ترامپ و کومی دو هفته زمان داد تا نوار و یادداشت مربوط به تعاملاتشان با یکدیگر را به کنگره تحویل دهند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۶    
انجمن صنفی مترجمان شهر تهران نشست رایگان بررسی ترجمه والدن ، شاهکار هنری دیوید تارو را برگزار می کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۳    
یکی از با سابقه ترین مدیران دانشگاه آزاد با اشاره به وضعیت این دانشگاه در مدیریت گذشته، حمید میرزاده را به مناظره دعوت کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۳    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی ابعاد حادثه تروریستی با حضور مسئولان وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی در هفته جاری در کمیسیون متبوعش خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۳    
آیت الله العظمی مکارم شیرازی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری مبلغی معادل 500 میلیون ریال را به این امر اختصاص دادند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۵    
مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تاکید بر اینکه دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان مراسم خاصی است گفت ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۲    
روحانی مسقر در این روستا که بسیار جوان هست، با راه اندازی مهد قرآن در روستا و آموزش آیین های سنتی به کودکان، معتقد هست که برای پرورش افراد و آشنا کردن به دین مبین اسلام باید از کودکی آنان شروع کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۲    
حمل و فروش مشروبات الکلی در فاصله 500 متری ورزشگاه های جام کنفدراسیون های 2017 روسیه ممنوع اعلام شد.