یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۳May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1396 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1396 
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۱    
هم زمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سومین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان به میزبانی زنجان برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۳    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان سلسله گفت: اعتبار لازم برای احداث زیرگذر حیات وحش در نظر گرفته شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۵    
مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده خود ضمن بررسی طرح ها و لوایح در دستور، سوال از وزیران کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نیز در دستور کار دارند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بستان آباد از آغاز انتقال آب به کانال آبرسانی تالاب قوریگل خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۰    
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه و توفیقی الهی است و در اولویت برنامه های مدیران اجرایی در استان است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۵    
دبیرعلمی چهاردهمین کنگره بین المللی صرع اصفهان با اشاره به اینکه کشور با جمعیتی حدود 80 میلیون نفر 800 هزار مصروع دارد که یک چهارم تا یک سوم این بیماران صرع های مقاوم به درمان دارند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۰    
مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: شهیدان معلم آبادان که در حمله هوایی رژیم بعث عراق به اداره آموزش و پرورش جانشان را نثار کردند، ذاتی الهی داشتند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۳    
استاندار گیلان با اشاره به اینکه تاسی و الگوگیری از آرمان های شهدا اهتمام ما را در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان بیشتر می کند ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۵    
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اواخر تابستان سال گذشته تا اواخر تابستان امسال شمار شاغلان در این استان از یک میلیون و 955 هزار نفر به 2 میلیون و 130 هزار نفر رسید و در این مدت 175 هزار نفر به جمعیت ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۴    
رئیس دادگستری شهرستان داراب در تشریح آخرین وضعیت پرونده حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی گفت: پس از اعلام نتایج پزشکی قانونی استان هرمزگان، رای مناسب و قاطع برای راننده خاطی صادر خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۵    
گزارش تصویری از دسته عزاداری دانشگاهیان زنجان گزارش تصویری از دسته عزاداری دانشگاهیان زنجان
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۱    
دانشجویان دانشگاه ها تا 19 مهر ماه جاری فرصت دارند با ارسال عکس های خود از مراسم سوگواری امام حسین در مسابقه سوگواره حسینی شرکت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۶    
فاطمه جوادی به عنوان نخستین شهردار زن استان اردبیل از سوی اعضای شورای اسلامی شهر خلخال انتخاب شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۹    
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت حق بیمه کارفرمایان این سازمان به صورت برخط از تمامی درگاه های الکترونیکی بانک رفاه کارگران امکان پذیر شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۸    
مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از برگزاری همایش الکترونیک خودرو همزمان با پنجمین نمایشگاه وجشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX 2017) در تبریز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۲    
در پی درج تصاویری از بنرهای تبلیغاتی بازگشایی مدارس شهر مشهد در فضای مجازی که حاوی عکس بزرگی از وزیر آموزش و پرورش بود، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: گزارش هایی ارائه شده مبنی بر اینکه دریافت برخی هزینه های درمان از مادران باردار در سیستان و بلوچستان آنها را دچار مشکل کرده است که این موضوع را از طریق ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۱    
همزمان با مراسمات عزاداری اباعبدالله الحسین سالار شهیدان در شهرستان خاتم هم مثل سایر جای جای نقاط کشور اسلامی برپاست و این روزها مساجد و حسینیه ها میزبان عزاداری حسینی می شوند .
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۷    
روزنامه کیهان مستند هویدا را افشاگر و اغواگر خواند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۴    
معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: تبخیر سالانه 70 درصد بارش ها چالش اصلی منابع آبی کشور است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۸    
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد از درگیری قاچاقچیان چوب با ماموران منابع طبیعی در مازندران خبرداد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل استاندارد استان اردبیل از صدور پروانه کارشناسی استاندارد برای اساتید دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۳    
استاندار قزوین گفت: همه باید در حفظ آثار تاریخی تلاش کنند چون بدون شناخت آن ها حفظ هویت تاریخی کشور میسر نخواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۱    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با بیان اینکه ایران به برجام پایبنده بوده است، گفت: خروج آمریکا از توافق هسته ای سبب می شود دیگر کشورها تمایلی برای ورود به توافقات با آمریکا نداشته باشند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۵    
معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در حکمی سید حمید پورمحمدی را به عنوان دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۳    
مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی یزد با بیان این که آبرسانی 330 روستای یزد با تانکر انجام می شود، از اجرای طرح نوبت بندی آب در 400 روستای یزد خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۲    
مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 با اشاره به ورود نخستین قطار کانتینری کشور چین به اینچه برون در استان گلستان، گفت: این قطار از چین حرکت کرده و با عبور از خاک قزاقستان و ترکمنستان ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۲    
سفیرایران در فرانسه در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی گردشگری "تاب رزا" پاریس اظهار امیدواری کرد که با حضور فعال ایران در این نمایشگاه و با کمک دولت فرانسه در آینده شاهد افزایش حضور توریست های فرانسوی ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۲    
سرپرست وزارت علوم با اشاره به اینکه ما دانشگاه را گفتگو محور می خواهیم، اظهار کرد: مدیران ما باید از نقد دانشگاه استقبال کنند و از همه مهم تر اینکه دانشجویان ما باید با سواد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۵:۳۱    
بسیاری از ما روزانه زمان زیادی را از کامپیوتر استفاده می کنیم. این امر می تواند منجر به مسائل مختلفی مانند بروز گردن درد و کمردرد مزمن شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۳:۵۵    
حتما یک خیریتی توش بوده . این جمله تلخ مهدی طارمی تا سال ها در ذهن هواداران قرمزدوست می ماند و به همین سادگی و راحتی پرسپولیس، تیمی که امید اول ایرانی ها بعد از حدود سه دهه برای قهرمانی در آسیا بود ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۱:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان عصر سه شنبه به وقت نیویورک و در حاشیه هفتاد و دومین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به صورت جداگانه با دوتن از معاونان دبیر کل سازمان ملل متحد دیدار و رایزنی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۱:۰۰    
معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه گفت: دنیا بیش از این پایبند نبودن کشورهای هسته ای به تعهدات خود برای امحای سلاح های هسته ای را تحمل نخواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۰:۵۵    
رئیس جمعیت هلال احمر آمل از نجات یک کوهنورد دانمارکی در ارتفاعات دماوند خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۵۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: حجم مبادلات اقتصادی و تجاری تهران و پکن در شش ماهه اول سال 2017 نسبت به مدت مشابه بیش از 10 درصد رشد داشته است و با توجه به انجام مذاکرات و رایزنی ها بین طرفین ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید دیدار برابر الهلال واقعا سخت بود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۴    
سفیر چین در تهران با اشاره به تعمیق روابط و همکاری راهبردی همه جانبه بین ایران و چین از رفت و آمدهای مقام های عالی رتبه دو کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۵    
سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است سرمربی ایتالیایی چلسی از او بهتر است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۱۶    
با صدور دستوری از جانب پادشاه عربستان سعودی، زنان این کشور از حق رانندگی برخوردار شدند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۹    
دولت بغداد به اقلیم کردستان عراق سه روز مهلت داد تا کنترل فرودگاه های این منطقه را به دولت مرکزی تحویل بدهد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش هفت عصر هفتم پاییز به کارگردانی ایوب آقاخانی نشست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۳    
مهاجم برزیلی - اسپانیایی دوباره پیراهن اتلتیکومادرید را بر تن خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۷    
در پی درگذشت عبدالله سیسه سفیر جمهوری ساحل عاج در تهران بر اثر حمله قلبی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابیجان پیامی را صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۲    
سرمربی بارسلونا کسب هفت پیروزی پیاپی را برای تیم های دیگر سخت عنوان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۹    
یک نماینده ارشد کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق اعلام حمایت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۷    
وزیر امور خارجه با نمایندگان شرکت کننده در کنفرانس ادیان ابراهیمی دیدار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۰    
رئیس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ در یادداشتی به مناسبت 27 سپتامبر 2017 مصادف با 5 مهر روز جهانی گردشگری با تاکید بر شعار روز جهانی گردشگری ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۳    
داربی اهواز بین دو تیم فولاد و استقلال خوزستان از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت. عکس: علیرضا محمدی - ایسنا خوزستان
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۱۴    
به ابتکار و پیشنهاد علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی، برای اولین بار در کشور ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۳    
مذاکره کننده هسته ای پیشین کشورمان با اشاره به طرح موضوع مذاکره مجدد درباره متن برجام از سوی مقامات آمریکایی و برخی مقامات اروپایی در روزهای گذشته اعلام کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم در برابر الهلال کار دفاع تیمی را ضعیف انجام داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۷    
کارشناس داوری معتقد است گل نخست الهلال و پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که بازیکن این تیم در آفساید قرار داشت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه دوره "آموزش برای آموزش" و "پژوهش برای پژوهش" به پایان رسیده است، گفت: نتوانسته ایم علم را در خدمت مردم پیش ببریم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در تذکری کتبی که فردا در صحن علنی مجلس قرائت می شود خواستار رسیدگی به وضعیت کارگران هپکو و آذراب خواهند شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۳    
نشست کمیته های مختلف فدراسیون جهانی ووشو، با حضور نمایندگان ایران در راستای پیشبرد اهداف بین المللی این رشته ورزشی در کازان روسیه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۱    
بازیکنان تیم ملی فوتسال بعد از کسب مقام قهرمانی، به اقتدا فوتسال ایران در آسیا اشاره کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۷    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: مشارکت بانوان سیستان و بلوچستان در عرصه سیاسی و اجتماعی به ویژه در شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار چشمگیر است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۷    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: این مدالها حاصل زحمات تمام مربیان است و امیدوارم این بازیها سکوی پرتابی برای کشتی گیران جوان ایران باشد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۶    
پرسپولیس علی رغم خلق موقعیت های متعدد نتوانست گلی را به نماینده عربستان بزند و تاوان فرصت سوزی های خود را داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: جسم نورانی مشاهده شده در آسمان خراسان شمالی، کپسول موشک های ماهواره بر است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۰    
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۹    
پرسپولیس با تحمل شکست سنگین برابر الهلال امیدهایش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان را تا حد زیادی از دست داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۵    
گزینه نهایی ریاست هلال احمر و رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد که با رئیس جمهور هیچ نسبت خانوادگی نسبی یا سببی ندارد ولی به او ارادت کامل داشته و دارد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۱    
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
کمیسیون انرژی مجلس در توصیه ای به مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا درخواست کرد در زمینه هایی ورود کنند که بخش خصوصی توانایی نداشته و پروژه هایی را اجرایی کنند که برایشان درآمدزایی داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۹    
در حالی که نخست وزیر عراق اعلام کرده است که پس از برگزاری همه پرسی مذاکراتی با کردها صورت نخواهد گرفت، رئیس اقلیم کردستان گفت: ما باید گفت وگوی جدی با بغداد و کشورهای همسایه داشته باشیم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۸    
سرمربی نفت تهران در بازی این تیم مقابل سپاهان واکنش های عجیبی را نشان داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۴    
سرمربی تیم فوتسال ایران گفت: به شاگردانم افتخار می کنم و همه تلاش کردیم تا مردم شاد شوند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۹    
نیروهای سوریه دموکرات منطقه الصور در شمال شرق شهر دیرالزور را پس از درگیری ها با داعش تحت کنترل خود درآوردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۸    
پرسپولیس با تحمل شکست سنگین برابر الهلال امیدهایش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان را تا حد زیادی از دست داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۰    
ورزشکاران ایران در یازدهمین روز از بازی های داخل سالن آسیا به 9 مدال طلا، 4 مدال نقره و یک مدال برنز رسیدند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۰    
سرمربی نفت تهران با ابراز رضایت از نمایش تیمش مقابل سپاهان گفت: باید برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت شویم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۷    
رضا برجی گفت: خیلی اتفاق ها افتاد و من عکس گرفتم، نوشتم، فیلم ساختم و گریه کردم؛ جاهایی بود که هیچ کاری نمی توانستم انجام دهم، به جز این که گریه کنم ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تساوی برابر استقلال خوزستان، از ارزش بازیکنانم کم نمی کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۷    
پرسپولیس با تحمل شکست سنگین برابر الهلال امیدهایش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان را تا حد زیادی از دست داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۵    
سرمربی سپاهان از عملکرد مهاجمان تیمش انتقاد کرد و گفت: بازیکنانم باید فکر کنند چطور این موقعیت ها را از دست می دهند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۵    
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۴    
قهرمانی کشتی فرنگی بازیهای داخل سالن آسیا گفت: سرمربی تیم ملی از من خواست خودم باشم و با غیرت کشتی بگیرم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۴    
دادستان کل کشور عصر سه شنبه همزمان با هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهیدان حسن و علی طهرانی مقدم رفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شعار هوادران علیه تیمم مهم نیست چون در همه جای ایران شنیده می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۸    
قهرمان کشتی فرنگی بازی های داخل سالن اسیا گفت: قرعه سختی داشتم اما توانستم جواب زحمات مربیان را بدهم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۸    
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی به میهن اسلامی و برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک ایشان، بیانیه ای صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۳    
با طلای بهنام مهدی زاده در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های داخل سالن آسیا، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با 6 مدال طلا و 2 نقره مقتدرانه بر سکوی نخست این رقابت ها قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۳    
پرسپولیس با تحمل شکست سنگین برابر الهلال امیدهایش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان را تا حد زیادی از دست داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۰    
رئیس کمیته فوتسال آسیا مدال تیم های اول تا سوم فوتسال داخل سالن را اهدا کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۶    
علی کریمی بعد از سه هفته نخستین پیروزی خود به عنوان سرمربی را به برتری یک بر صفر نفت تهران برابر سپاهان کسب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۳    
به گزارش ایسنا منطقه گیلان، مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درسالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از بازیتیمش برابر سایپا به شدت ناراضی است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۱    
پرسپولیس با تحمل شکست سنگین برابر الهلال امیدهایش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان را تا حد زیادی از دست داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۴    
نماینده وزن 98 کیلوگرم ایران، مدال طلای بازی های داخل سالن آسیا را از آن خود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است که تیمش با بدشانسی از ذوب آهن گل خورده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: 110 شهید دانشجوی لرستانی تقدیم انقلاب شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۲    
پرسپولیس با تحمل شکست سنگین برابر الهلال امیدهایش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان را تا حد زیادی از دست داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۲    
بانک ژنی بلوط با استفاده از روش های زیست فناوری از سوی کارگروه محیط زیست ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری ایجاد می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می گوید تیمش به خاطر کم تجربگی مقابل استقلال شکست خورد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۸    
دیدار تیم های فولاد و استقلال خوزستان با بتساوی یک بر یک پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۰    
ملی پوشان فوتسال ایران با برتری مقابل ازبکستان در دیدار فینال به مقام قهرمانی مسابقات داخل سالن فوتسال آسیا دست یافتند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۷    
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.