پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۴۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری جامعه 29 مرداد 1397 - jamehnews.com

پایگاه خبری جامعه 30 اسفند 1395 پایگاه خبری جامعه 28 اسفند 1396 پایگاه خبری جامعه 31 فروردین 1397 پایگاه خبری جامعه 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری جامعه 31 خرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 31 تیر 1397 پایگاه خبری جامعه 19 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 1 آبان 1397 پایگاه خبری جامعه 1 آذر 1397 پایگاه خبری جامعه 30 دی 1397 پایگاه خبری جامعه 30 بهمن 1397 پایگاه خبری جامعه 27 اسفند 1397 پایگاه خبری جامعه 1 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 2 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 3 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 4 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 5 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 6 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 7 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 8 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 9 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 10 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 11 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 12 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 13 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 14 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 15 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 16 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 17 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 18 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 19 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 20 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 21 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 22 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 23 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 24 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 25 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 26 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 27 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 28 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 29 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 30 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 31 مرداد 1397 
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰    
یک فروشنده را در مغازه دمپایی فروشی اش می بینید. این عکس در پایتخت کشور بنگلادش یعنی شهر داکا گرفته شده است؛ شهری که در نواحی مرکزی بنگلادش قرار دارد و طبق آخرین سرشماری در سال 2008 ...
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۴۶    
آمار زباله های پزشکی برای شهر تهران دقیق نیست. زباله های ساختمانی در سطح شهر تهران 43 هزار تن در روز است.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که جلسه استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز یکشنبه آینده برگزار می شود.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت 3میلیون و 870 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت 295هزار تومان فروخته می شود.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۲    
از زمانی که امریکا تحریم هایی را اعمال کرد و سوئیفت برای ما بسته بود امکان جابجایی دلار به صورت رسمی را نداشتیم و مجبور بودیم دلار را به صورت نقد و چمدانی تأمین کنیم.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۰:۴۱    
ایران خودرو امروز طرح فروش 15 محصول خود را آغاز کرد اما اختلاف قیمت بالای این خودروها از کارخانه تا بازار به همراه اختلالات سیستمی عاملی شده تا کمتر خریداری امکان خرید این خودروها را داشته باشد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۰:۳۱    
مسئولین محترم حوزه علمیه باید روشن سازند که این برنامه زیان بار با اجازه چه کسی صورت گرفته و مسئولین محترم سپاه نیز روشن سازند، آیا با اجازه آنها گروهی از سپاهیان در این برنامه شرکت داشته اند؟!
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۰:۳۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای برخی شعارها و دست نوشته ها در تجمع اخیر طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه قم را محکوم کرد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۱    
رئیس قوه قضاییه از بازداشت 120 متهم فساد اقتصادی خبر داد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۱    
علی پهلوان، خواننده و بنیان گذار گروه موسیقی آریان، از صحبت با دیگر اعضای این گروه موسیقی خاطره ساز برای همکاری مشترک و تازه خبر داد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۵۱    
ماموران گمرک طی هفته گذشته از 9 محموله 31 نفر را از محموله های قیر، شیشه، حبوبات و روغن شناسایی و دستگیر کردند که تعداد کشفیات قاچاق انسان در امسال به 139 مورد رسید.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۵۱    
بازار خرید و فروش کارت سوخت اخیرا درحالی داغ شده است که شرکت ملی پخش آن را غیرقانونی اعلام کرد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری علنی دادگاه اسفندیار رحیم مشایی خبر داد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۴۱    
در شرایطی که قیمت میوه در بازار رو به افزایش است، عضو هیات مدیره اتحادیه باغداران سرمازدگی، افزایش قیمت ماشین آلات و نهاده های تولید و حمل ونقل را از دلایل افزایش قیمت میوه می داند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۴    
در روزی که علی پاکدامن به یک عنوان تاریخی در شمشیر بازی دست یافت، پرویز هادی سومین مدال طلای کشتی در بازی های آسیایی را از آن خودش کرد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۱    
یکبار دیگر پروسه فروش استقلال و پرسپولیس به جریان افتاده است.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در شرایط فعلی، حفظ صنعت هوانوردی از قیمت پروازها برای کشور بسیار مهمتر است و باید بتوانیم این صنعت را از گزند تحریم ها حفظ و در حرکت نگه داریم.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۱    
فرماندار ساوجبلاغ از کشف یک خط لوله سه کیلومتری سرقت آب در این شهرستان خبر داد و گفت: مجرمان هشت سال با استفاده از این خط لوله نسبت به سرقت آب مبادرت می کرده اند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۰    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت گوشت در ایام عید قربان گران نخواهد شد، بنابراین مردم در روز عید قربان برای خرید دام زنده صف نکشند تا دام بهتری را با قیمت مناسب تر بخرند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری 100 نفر در پرونده های اخیر ارز، سکه و خودرو خبر داد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، در واکنش به عدم تخصیص ارز دولتی برای بیماران مبتلا به سرطان، توضیحاتی ارائه داد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۱    
نماینده وزن 125 کیلوگرم ایران با پیروزی با ارزش مقابل نایب قهرمان المپیک از ازبکستان راهی دیدار فینال بازی های آسیایی شد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۲    
جمعی از واردکنندگان صبح امروز با حضور در دیوان عدالت اداری، علیه دریافت مابه التفاوت نرخ دلار دولتی با بازار ثانویه از سوی دولت ، شکایت رسمی ثبت کردند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۱    
با تصویب یک طرح دو فوریتی برای تسویه ارزی نرخ خوراک پتروشیمی ها در مجلس پیش بینی می شود یک منبع تضمین شده جدید برای درآمدهای ارزی دولت شکل بگیرد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۲    
رئیس امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: با توجه به محدودیت های بودجه ای که برای مدارس خارج از کشور وجود دارد، در تلاش هستیم تعداد معلمان اعزامی را کاهش دهیم.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۰    
حکم پرونده تعزیراتی دختر یکی از وزرای دولت یازدهم هفته آینده صادر می شود.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۰    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با قابل قبول دانستن وضعیت بهداشتی این مناطق، گفت: با شرایط موجود دیگر نگران اپیدمی بیماری در مناطق زلزله زده نیستیم.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: احتمالا رئیس جمهور پس از دیدار هیات دولت با مقام معظم رهبری در 6 شهریورماه، برای پاسخ به سوال نمایندگان به مجلس می آید.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۲    
یک کارشناس سیاستگذاری حوزه سلامت اعتقاد دارد فرار مالیاتی پزشکان در حال حاضر حدود 6 هزار و 800 میلیارد تومان است.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۲    
یک حساب سرانگشتی هم کردم که برای 2 روز حدود 20 میلیون تومانی هزینه این سور و سات می شود.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید با پرداخت هفت میلیارد تومان بدهی این باشگاه به صفر می رسد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۲    
وزیر نفت از خروج شرکت فرانسوی توتال به صورت رسمی از قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی خبر داد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۲    
در مراسم تشییع پیکر سیدضیاءالدین دری کارگردان سریال های کیف انگلیسی و کلاه پهلوی ، رضا کیانیان انتقادات تندی مطرح و گلایه کرد که چرا تا زمان مرگ دوستان سراغ آن ها را نمی گیریم.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۰    
جلسه سازمان برنامه و بودجه کشور با اقتصاددانان امضا کننده نامه به رئیس جمهور برگزار شد اما از 38 کارشناس تنها 4 کارشناس در این جلسه حاضر شدند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۲    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: شورای سنجش و پذیرش دانشجو به منظور بررسی تاثیر سوابق تحصیلی در سال 98 و مصوبه تاثیر قطعی جلسه فوق العاده برگزار می کند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۰    
رئیس شرکت هواپیمایی یونایتد روسیه (UAC) از آغاز مذاکرات مسکو و دهلی نو پیرامون پروژه تولید نسل پنجم هواپیمای جنگنده خبر داد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی نظامی گردانهای حزب الله عراق تاکید کرد که نخست وزیر این کشور از نظامیان آمریکایی خواسته تا در عراق باقی بمانند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۲    
بانک مرکزی قطر اعلام کرد: بانک های مرکزی قطر و ترکیه برای فراهم کردن نقدینگی و پشتیبانی از پایداری مالی، قرارداد سوآپ ارزی امضا کردند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۲    
دبیرکل پیشین سازمان ملل در 80 سالگی درگذشت
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۱:۲۳    
ایرانیان هم نخستین ملتی بوده اند که به نظام تعاونی ها رو آوردند امروز بیش از 45 میلیون نفر عضو شبکه تعاونی ها کشور شده اند.