یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خیرین 6 دی 1395 - khaierin.ir

خیرین 31 خرداد 1395 خیرین 31 تیر 1395 خیرین 31 مرداد 1395 خیرین 31 شهریور 1395 خیرین 30 مهر 1395 خیرین 30 آبان 1395 خیرین 30 آذر 1395 خیرین 30 بهمن 1395 خیرین 23 اسفند 1395 خیرین 1 دی 1395 خیرین 2 دی 1395 خیرین 3 دی 1395 خیرین 4 دی 1395 خیرین 5 دی 1395 خیرین 6 دی 1395 خیرین 7 دی 1395 خیرین 8 دی 1395 خیرین 9 دی 1395 خیرین 10 دی 1395 خیرین 11 دی 1395 خیرین 12 دی 1395 خیرین 13 دی 1395 خیرین 14 دی 1395 خیرین 15 دی 1395 خیرین 16 دی 1395 خیرین 17 دی 1395 خیرین 18 دی 1395 خیرین 19 دی 1395 خیرین 20 دی 1395 خیرین 21 دی 1395 خیرین 22 دی 1395 خیرین 23 دی 1395 خیرین 24 دی 1395 خیرین 25 دی 1395 خیرین 26 دی 1395 خیرین 27 دی 1395 خیرین 28 دی 1395 خیرین 29 دی 1395 خیرین 30 دی 1395 
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۵    
همایش یک هزارنفری روحانیون، مودیان، عاملین و موثرین زکات با حضور روسای شورای زکات وکمیته امداد کشور در کردستان برگزار می شود.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۵    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام از فعالیت بیش از یک هزار و 100 خانواده مددجوی ایلامی در زمینه تولید فرش خبر داد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۵    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: این نهاد طرح بیمه حوادث ساختمان و وسایل منازل مددجویان را در دست اجرا دارد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۵    
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران گفت: تعداد 150 مسکن شهری و 45 واحد مسکن روستایی از ابتدای امسال تأمین و به مددجویان تحت حمایت واگذار شد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۵    
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: سهیمه استان در بخش نوسازی و مقام سازی مسکن دو هزار و 200 مورد بوده که تاکنون 805 مورد آن پرداخت شده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۰    
فرماندار شهرستان نورآباد گفت: مراکز فرهنگی هنری کانون درحوزه پرورش تفکر خلاق پایه قرار گیرد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۰    
مجموعه ای از نقاشی های نارنج کاظمی با نام عهد عمیق در گالری ایوان به نمایش درمی آید.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۰    
جنیفر لارنس بازیگر پرمشغله این روزهای سینما، شب کریسمس به دیدار کودکان بیمار در بیمارستان کودکان نورتون رفت.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۰    
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در مجامع انتخاباتی کاندیدا ها اهداف و برنامه های خود را اعلام خواهند کرد اما نباید تنها روی کاغذ و در حد حرف باقی بماند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: طی سال های اخیر رغبت اولیاء نسبت به ثبت نام دانش آموزان در مدارس هیات امنایی استان افزایش پیداکرده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۰    
در سالروز ولادت حضرت مسیح(ع) و عید کریسمس جمعی از جهادگران قرارگاه امام رضا(ع) در قالب طرح جهاد مهربانی به عیادت سالمندان کلیسای گئورک مقدس رفتند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۰    
همزمان با دومین روز از سفر رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر به مناطق محروم خراسان جنوبی، دو خانه هلال در مناظق محروم این استان افتتاح شد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۴    
کیفیت هوای استان تهران برای ششمین روز مستمر در شرایط ناسالم برای گروههای حساس و بیماران قرار گرفت و برخی مناطق استان تهران نیز به شرایط قرمز و ناسالم برای همه افراد رسید.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۹    
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میبد از افتتاح خانه خبر میبد در آینده نزدیک خبر داد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۵    
ماجرا از روزی آغاز شد که علی لاریجانی رئیس مجلس در سئوالی از وزیر خارجه در مورد تمدید تحریم آیسا پرسید. ظریف نیز در پاسخ تلویحاً اشاره کرد که تمدید دوباره آیسا مغایر برجام خواهد بود و ا
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۵    
موسسه خیریه مشاوره برای مبتلایان به اختلالات تغذیه ای در انگلیس که به این بیماران خدمات رسانی می کند فعالیت خود را به تمامی طول سال گسترش داد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۵    
هدف از تشکیل این موسسه در مرحله اول تامین معاش افراد جویا کار در عین آموزش برای ایجاد اشتتغال مناسب است تا افراد با توجه به توانایی های خود با کسب آموزش های لازم وارد محیط کار شوند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۵    
خلاصه این اقدام خیرخواهانه، علاوه بر اینکه گام مثبتی در راه نزدیکی هر چه بیشتر دو ملت مسلمان ایران و عراق است، نوعی قدردانی از فداکاری ها و مهمان نوازی شیعیان عراق از زوار ایرانی نیز محسوب می شود.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۵    
جشن ولادت با سعادت حضرت عیسی مسیح و آغاز سال نو میلادی با حضور سالمندان و مددجویان مسیحی در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۵    
این طرح به مناسبت روز مددکاری و در راستای کمک به بیماران بی بضاعت و تامین دارو، درمان و هزینه های بستری با اجرای نیات 1071 موقوفه در سطح 27 استان کشور اجرا می شود.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۰    
تمام مسئولان مربوطه و حتی خیرین دست به دست هم دهند تا با فرهنگ سازی رضایت به اهدای عضو افزایش یابد/ سهم خیرین از مسئولان بیشتر است و اگر آنها نباشند نظام سلامت بر زمین مانده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۵    
رئیس دانشکده بهداشت اوز گفت: این دانشکده در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع به همت خیرین محلی حاج عبدالرزاق شرافت،حاج یوسف مصلی، آقایان افزایش و ضیائی ساخته شده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۵    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور فروش نوزاد توسط برخی مادران معتاد را واقعیتی عنوان کرد که انجام می شود و در این باره گفت:
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۵    
فرماندار قم گفت: باید کار احداث مدارس را برای خیرین راحت کنیم و مشکلات را از پیش پای آن ها برداریم.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۵    
معاون استاندار و فرماندار دزفول از ورود خیرین این شهرستان به حوزه امنیت خبر داد و گفت:خیرین دزفول 25میلیارد ریال برای توسعه و تامین زیر ساخت های امنیتی در این شهرستان اهدا کردند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۹    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت : 56 درصد از مدارس این استان تخریبی و فاقد استحکام هستند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۹    
زمین ها در نقاطی که مدنظر سازمان انتقال خون بود قرار دارد و با حمایت خیرین و یکی از بانک ها امیدواریم سال آینده شاهد بهره برداری از این مراکز باشیم.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۹    
این مرکز در زمینی به مساحت بالغ بر 600 متر مربع وبا هزینه ای به مبلغ دو میلیارد تومان توسط خانواده مرحوم همایونی احداث خواهد شد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۹    
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: طرح توسعه حرم امام حسین (ع) 400 میلیون دلار هزینه دارد که به خیرین توصیه می کنم در این امر مشارکت کنند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۴    
معاون وزیر بهداشت ودرمان،رضوانی فرماندار،مدیرکل خیرین وموسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت ودرمان وجمعی از مسئولین وخیرین شهرستان از بیمارستان در حال احداث ساعی شهرستان بازدید نمودند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۴    
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان غیر عمد کهگیلویه گفت:10 زندانی جرائم غیر عمد مالی با همکاری انجمن حمایت از زندانیان در سه ماه اخیر آزاد شدند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۴    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان قرچک گفت: در حوزه سلامت که امر ضروری است، توجه همگانی و به ویژه افراد خیر و نیکوکار را نیاز داریم تا با و توانمندی خاص در امر درمان و بهداشت شهرستان...
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۷    
اتومبیل های فرمول یک، پیش از شروع هر فصل دستخوش تغییرات فنی و ظاهری زیادی می شوند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۷    
رویداد درمانی شیرودهارا (Shirodhara) با حضور هزار و صدو یازده نفر برای شکستن رکورد گینس در هند برگزار شد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۷    
بهای دلار امروز 40 تا 50 تومان دیگر افزایش یافته که با احتساب افزایش های 2 روز گذشته، بهای آن 150 تومان افزایش در سه روز را ثبت کرده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۷    
تمبر سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی صبح امروز و با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در وزارت ارتباطات رونمایی شد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۷    
رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور از فعالیت نزدیک به 170 هزار کانال فارسی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۷    
قیمت دلار امروز هم در بازار آزاد با افزایش قیمت همراه بوده و هم اکنون به نرخ 4150 تومان رسیده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۲    
154 هزار و 811 شهروند تهرانی در شش ماه نخست امسال به پزشکی قانونی مراجعه کردند که نزاع و درگیری بیشترین علت مراجعه بوده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۲    
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجاگفت: شهروندانی که قصد تعویض پلاک آسیب دیده خودروی خود را دارند می توانند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۲    
یک خبرگزاری آلمانی خبری را مبنی بر ترور نماینده روسیه در ناتو منتشر کرده است؛ حال آنکه تاکنون هیچ منبع رسمی روسی این خبر را تایید نکرده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۷    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شاخص اهدای عضو در این دانشگاه که شمال شرق و شرق کشور را زیر پوشش دارد طی سالهای اخیر رشد 100 درصدی داشته است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۷    
جشنواره آدم برفی که به همت سازمان پارک ها و فضای سیز شهرداری تبریز در پارک ائل گلی تبریز برگزار شد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۷    
مدیر کمیته امداد شهرستان آشتیان گفت: خیر آشتیانی مقدار 620 مترمربع کاشی و سرامیک به ارزش 100 میلیون ریال را برای تعمیر و نوسازی ساختمان مددجویان به کمیته امداد این شهرستان اهدا کرد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶    
بیست و دومین قسمت مجموعه مستند با کریمان با موضوع فعالیت مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی، دوشنبه 6 دی ماه از شبکه افق پخش می شود.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶    
حدود چهار هزار نفر از مردم مناطق محروم استان در این طرح ویزیت شوند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶    
از مجموع بیمارستانها و درمانگاه های موجود در این شهر فقط سه مرکز به صور دولتی اداره می شوند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از ثبت یک وقف قرآنی در شهر زرین رود خبر داد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از اجرای طرح مهر تندرستی در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح بیماران نیازمند از حمایت اوقاف طبس بهرمند می شوند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶    
عضو شورای شهر قزوین گفت: کافه کتاب توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با مشارکت شهرداری قزوین و خیرین کتابخانه ساز در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع احداث می شود.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۱    
حجت الاسلام حسناتی درباره اهمیت انجمن های خیریه گفت: مجموعه های خیریه کارشان ذکر و یاد خدا و اعلام توحید است و این خیران امین خداوند در زمین هستند ...
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: با فعالیتهای صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون برای دو میلیون مترمربع از موقوفه های این استان در قالب 22 جلد سند صادر شده است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به ثبت 176 موقوفه خراسان رضوی در حوزه بهداشت و درمان در سامانه وقف،گفت: از این تعداد، 130 موقوفه، وقف منفعتی هستند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۱    
یکشنبه پنجم دی ماه طی مراسمی فاز اول مجتمع درمانی، خدماتی و فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) شهرستان نجف آباد با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی افتتاح شد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۱    
فرماندار ویژه لارستان گفت: با مشارکت خیرین بیش از 88 درمانگاه و مرکز جامع سلامت در نقاط مختلف لارستان در حال احداث یا در شرف بهره برداری است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۱    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت : رشد جمعیت دانش آموزی در شهرستان ساوجبلاغ هر سال به چهار درصد می رسد و این در حالی است که میانگین کشوری رشد این جمعیت دو درصد است.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۵    
مذاکرات گسترده و فنی مقامات ایران با نمایندگان دو شرکت هواپیماساز ایرباس و بوئینگ نرخ نهایی هواپیماهای خریداری شده از سوی ایران را به شکل قابل توجهی کاهش داد
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
یلدایی رنگین برای خانواده های دست های مهربان بخشی از خانواده های تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست های مهربان امسال یلدایی گرم تر و رنگین تر از همیشه را تجربه می کنند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
ه منظور تشریح وضعیت کارآفرینی اجتماعی در سوئد و مقایسه آن با ایران دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با دعوت از منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع رعد از موضوع را بررسی می-کند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
سنجد بسیار موافق مزاج اطفال است زیرا اطفال دارای حرارت زیاد مزاجی هستند، همچنین خوردن ماهی در فصول سرد بدون مصلح ممکن است
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
تیم فوتسال کارکنان محک در هفته اول مسابقات فوتسال برندهای برتر و در اولین دیدارش، به پیروزی سه بر یک مقابل تیم لیزینگ گستر آریا دست یافت.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۳    
شرکت هواووی که با عرضه گوشی میت 9 مورد توجه قرار گرفته، قصد دارد یک مدل گران قیمت و خاص از گوشی یاد شده به نام Porsche Design Mate 9 را روانه بازار کند.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۳    
یک شرکت نوپا عینک آفتابی خاصی را طراحی و عرضه کرده که جلوی فیلمبرداری از چهره افراد را می گیرد و بدین طریق حریم شخصی آنها را محفوظ نگه می دارد.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۳    
برترین آزادکاران ایران در سال جاری پس از رای گیری و نظرسنجی از مردم نتخاب شدند
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۸    
جرج مایکل، خواننده برجسته بریتانیایی که هر شب کریسمس با ترانه مشهورش به یاد آورده می شد، در سن 53 سالگی درگذشت.
خیرین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۳    
یک مطالعه جدید اشاره می کند افرادی که حساسیت کمتری نسبت به درد دارند ممکن است در معرض خطر حمله قلبی خاموش باشند.