دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۲۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خوانا 30 آذر 1394 - khananews.com

خوانا 31 مرداد 1394 خوانا 31 شهریور 1394 خوانا 30 مهر 1394 خوانا 30 آبان 1394 خوانا 30 دی 1394 خوانا 30 بهمن 1394 خوانا 26 اسفند 1394 خوانا 1 آذر 1394 خوانا 2 آذر 1394 خوانا 3 آذر 1394 خوانا 4 آذر 1394 خوانا 5 آذر 1394 خوانا 7 آذر 1394 خوانا 8 آذر 1394 خوانا 9 آذر 1394 خوانا 10 آذر 1394 خوانا 12 آذر 1394 خوانا 14 آذر 1394 خوانا 15 آذر 1394 خوانا 16 آذر 1394 خوانا 17 آذر 1394 خوانا 18 آذر 1394 خوانا 19 آذر 1394 خوانا 21 آذر 1394 خوانا 22 آذر 1394 خوانا 23 آذر 1394 خوانا 24 آذر 1394 خوانا 25 آذر 1394 خوانا 26 آذر 1394 خوانا 27 آذر 1394 خوانا 28 آذر 1394 خوانا 29 آذر 1394 خوانا 30 آذر 1394 
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
یک اندیشکده آمریکایی در مطلبی ضمن اذعان به توان موشکی ایران نوشت اگر چه آزمایش های موشکی ایران نقض برجام نیست، اما واشنگتن باید اقداماتی را در جهت محدودیت این کشور پیگیری کند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
گروه تروریستی داعش در واکنش به تشکیل ائتلاف "اسلامی" به رهبری عربستان، در یک فایل ویدئویی جدید علیه عربستان اعلام جنگ کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
فردا سالروز بازگشت پیکر شهید تندگویان به ایران است، شهیدی که نامش در دولت احمدی نژاد ار تقویم حذف شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۵    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ظهر امروز با ژرار لارشه رئیس مجلس سنای فرانسه دیدار و گفت وگو کرد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۰    
شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از صبح امروز (دوشنبه) اعتراض های بسیاری به تصویب نشدن طرح مناطق آزاد و تجاری داشتند جلسه علنی را ترک کردند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۰    
رییس سابق فیفا و رییس سابق یوفارا به مدت 8 سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شدند. کمیته اخلاق فیفا به ریاست قاضی آلمانی هانس یواخیم اکرت حکم داده که بلاتر و پلاتینی بابت پرداخت و دریافت 2میلیون ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزا در فارس گفت: تعداد 238 نفر در این استان به بیماری آنفولانزا مبتلا شدند که هفت نفر آنان نیز جان خود را از دست دادند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
کم حاشیه برگزارشدن جشنواره فیلم فجر، حفاظت از آرا، عدم لابی سینماگران با هیأت انتخاب یا داغ کردن تنور جشنواره؟ موضوع هرچه هست ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن پاسخ های علی فانی در مقابل سوال نماینده ی مردم دشستان پاسخ های وزیر آموزش و پرورش را قانع کننده ندانستند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۰    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان باوی خواستار تامین گاز برای نیروگاه رامین به منظور جلوگیری از آلودگی هوا شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
مسوول امور باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی دزفول از خسارت جدی به مزارع گل رز این شهرستان بر اثر رطوبت بالا ناشی از بارندگی خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
یک جوان 22 ساله در شهرستان شوش در استان خوزستان در تلاش برای گرفتن یک کبوتر دچار برق گرفتگی شده و جان باخت.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام از آزاد شدن دارایی های مسدود شده کشورمان در بانک های خارجی از اواسط یا حداکثر اواخر دی خبر داد.سیدعباس عراقچی رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام از آزاد شدن دارایی های مسدود شده
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
آیت الله علی اصغر دستغیب برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری در شیراز نام نویسی کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
مدیر توزیع برق شهرستان هندیجان از آغاز شبکه گذاری برق روستای غرابی شهرستان هندیجان به طول سه کیلومتر خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
گروه داعش با انتشار پیامی دختر برگزیده عراق را تهدید کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس بنیاد نخبگان خوزستان از برگزاری جشنواره منطقه ای رویش خلیج فارس در روزهای نهم و دهم دی ماه در استان خوزستان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۵    
مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان جزئیات پرداخت وام خرید مسکن بانک مسکن در شهرهای مختلف این استان را تشریح کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۰    
عضو شورای شهر آبادان گفت: شهرداری آبادان برای تصاحب زمین های 10 درصدی دولت یک گام فراتر بگذارد و مشاغل مزاحم را ساماندهی کند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۰    
جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: چهل و دومین اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی جامعه پزشکی به منطقه محروم و کم برخوردار "موران" از توابع شهرستان کارون چهارم دی ماه امسال اعزام می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۰    
یادگار امام در اولین اظهار نظر خود پس از ثبت نام در انتحابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور تاکید کرد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد سمیر قنطار از اعضای برجسته حزب الله لبنان به همراه 9 نظامی دیگر در حمله هوایی جنگنده های این رژیم به شهادت رسیده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضرورت تامین نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی، شرکت های دولتی و خصوصی از مراکز مشاوره و کاریابی های استان تاکید کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
سیلوان شالوم معاون نخست وزیر و وزیر امور داخلی در اراضی اشغالی به دنبال جنجال بر سر اتهام های جنسی به او، استعفای خود را اعلام کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
مدیر کل دامپزشکی خوزستان از صدور 100 مورد پروانه بهداشتی خودروهای حمل نهاده های دامی در استان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ترور سمیر قنطار را جدیدترین نمونه تروریسم دولتی سازمان یافته و نهادینه رژیم صهیونیستی خواند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰    
طرح ملی جنگلانه در خوزستان توسط سمن ها کلید خورد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰    
وقتی حق گرفتنی باشد، جامعه خشن می شود. چگونه حق را دادنی بکنیم؟ مشکل از آنجا شروع می شود که تحویل جنس و وصول مطالبه در هیچ معامله ای همزمان نیست ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰    
آئین اختتامیه هفته پژوهش ایذه در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۰    
سومین دوره مسابقات شطرنج کشور "جام کارون" به میزبانی اهواز برگزار می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۰    
لیگ بدمینتون بانوان خوزستان برگزار خواهد شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۰    
معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: برای ورود به بحث صادرات تجهیزات و کالاهای نفتی و موفقیت در این حوزه باید ساختارسازی نظام مندی داشته باشیم.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: در صورت عدم همکاری شرکت کیسون با شرایط موجود در قرارداد سال 1385 و پایان همکاری مترو اهواز با این شرکت، اولویت برای قرارداد جدید با چند پیمانکار داخلی است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۵    
هفته دوم لیگ تیراندازی خوزستان در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۵    
یک کارشناس تغذیه با اشاره به خواص خوراکی های شب یلدا گفت: آجیل به عنوان یکی از این خوراکی ها خواص بسیاری دارد ولی با این که چربی موجود در آن از نوع چربی مضر نیست ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
تنیسورهای نوجوان خوزستانی در مسابقات استانی به مصاف یکدیگر می روند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون، ظرفیت تولید نفت این شرکت را یک میلیون و 40 هزار بشکه در روز اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 66 هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت این شرکت افزوده شده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
هفته دوم رقابت های لیگ ووشو بانوان خوزستان برگزار خواهد شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۵    
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 95 از 6 دی ماه خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
دادستان اندیمشک گفت:کسانی که در زمینه بهداشت و سلامت شهروندان کوتاهی کنند طبق قانون تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شوش از اخراج 49 تبعه خارجی از این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در بخش های مختلف این شهرستان مشغول بکار بودند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
رییس اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی شوشتر گفت: مرمت اضطراری خانه افضل یکی از آثار ملی و خانه های تاریخی شوشتر آغاز شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۵    
آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله غلامحسین جمی امام جمعه فقید آبادان روز پنجشنبه سوم دی ماه در حسینیه ثارالله شهر آبادان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری برگزاری می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۰    
استاندار خوزستان به تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان برای اصلاح وضع خود اولتیماتوم داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۰    
جان کری به صراحت اطمینان داد که دولت آمریکا با استفاده از همه ابزارهای در اختیارش اجازه نخواهد داد که قانون جدید آمریکا درباره ویزا هیچ مانعی برای منافع اقتصادی ایران ایجاد کند ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۵    
"حکیمه پساینده" دختر 25 ساله ساکن شهر سردشت زیدون که 14 سال است با بیماری ناشناخته خود زندگی می کند و هر روز وضعیت جسمی، روحی و روانی وی بدتر می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۰    
رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان بر لزوم تقویت و توسعه ورزش در حوزه روستاهای این شهرستان تأکید کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مجلس خبرگان همواره برای روز مبادا آماده است، گفت: این آمادگی برای ثبات سیاسی کشور بسیار مهم است، زیرا مردم احساس می کنند در هیچ شرایطی در کشور خلأیی به وجود نمی آید.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۰    
رئیس اتاق اصناف شادگان گفت: درحال حاضر 100 واحد صنفی دراین شهرستان فاقد پروانه کسب هستند که این تعداد پنج درصد واحدهای صنفی را تشکیل می دهند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۰    
رییس جمهوری کشورمان کاندیدای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری شد .
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۰    
بودن ناطق و هاشمی برای اصول گرایان بسیار سودمند تر از نبود پایداری ها بود اما اصول گرایان به جای این دو پایداری ها را انتخاب کردند و زمینه افتراق بزرگ در جریان اصول گرایی را فراهم کردند ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۵    
در دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای و چهارمین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصیت های مختلفی ثبت نام کردند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۵    
لاریجانی به عنوان شخصیت حقیقی می توانند هر تصمیمی بگیرند و منعی برای او وجود ندارد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰    
جبهه پایداری ها نه تنها با آقای لاریجانی نمی توانند به توافق برسند بلکه با بسیاری از گروههای اصولگرا نیز نمی توانند به یک حرف مشترک برسند
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰    
عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در انتقال آب شرب به استان های دیگر به دلیل اینکه میزان آن زیاد نیست، مخالفتی نمی کنیم اما اگر این انتقال ها برای مصارف کشاورزی ادامه داشته باشد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۵    
رییس مرکز تحقیقات علوم دارویی دریایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که تحقیقات پایان نامه ای و پروژه های پژوهشی مرکز با توجه به کمبود امکانات بسیار کند پیش می رود و هنوز در مرحله ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۵    
در حالی که خودروسازان مشغول تحویل خودروهای فروخته شده با تسهیلات 25 میلیون تومانی هستند فعالان بازار می گویند بازار خودرو همچنان در رکود به سر می برد و بی میلی مشتریان به خرید خودرو همچنان ادامه دارد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۰    
یک دوره کلاس دانش افزایی دو و میدانی جانبازان و معلولان با حضور مربی تیم ملی در اهواز برگزار می شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: پس از برجام پروژه های بزرگی در حوزه صنعت نفت و پتروشیمی آغاز و اجرا خواهد شد که اجرای این پروژه ها به حل برخی از مسائل از جمله اشتغال کمک خواهد کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۰    
مجموعه داستان "پنج داستان از کتاب معجزه" نوشته بهاءالدین مرشدی برای چاپ به نشر نیماژ سپرده شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۰    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این توصیه به دانشجویان که سعی کنند تا حد امکان از شخصیت های صاحب نام و مورد وثوق در دانشگاه دعوت کنند که حضور افراد موجب ایجاد حاشیه ...
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۵    
مجموعه شعر "نامی برای اره ماهی" سروده مهدی مرادی برای گروه سنی نوجوان منتشر خواهد شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۵    
به مناسبت شب یلدا و آغاز امامت امام زمان (عج) برنامه فرهنگی شب یلدا در خانه تاریخی تیزنو دزفول برگزار خواهد شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۰    
فیلم کوتاه "حجم ممکن" ساخته سید مرتضی سبزقبا به بخش مسابقه نخستین جشنواره ملی فیلم پاسارگاد راه یافت.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
تریلی نمایش سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفرهای زمستانی خود دو نمایش را به استان های مختلف کشور می برد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
انجمن نمایش شهرستان باغملک جهت تربیت هنرمندان در عرصه نمایش و نمایشنامه نویسی کلاس های بازیگری را در خانه فرهنگ برگزار می کند.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۰    
مدیر کل دفتر ثبت آثار تاریخی با اشاره به راه اندازی خانه نقالی از ارایه گزارش پرونده نقالی و دانش سنتی لنج سازی در خلیج فارس به یونسکو خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۰    
مسابقه محیط زیستی کمپوست جهانی آمریکا به یک مستند ایرانی جایزه داد.