چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۷May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 27 اسفند 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 2 اسفند 1396 مشرق نیوز 3 اسفند 1396 مشرق نیوز 4 اسفند 1396 مشرق نیوز 5 اسفند 1396 مشرق نیوز 6 اسفند 1396 مشرق نیوز 7 اسفند 1396 مشرق نیوز 8 اسفند 1396 مشرق نیوز 9 اسفند 1396 مشرق نیوز 10 اسفند 1396 مشرق نیوز 11 اسفند 1396 مشرق نیوز 12 اسفند 1396 مشرق نیوز 13 اسفند 1396 مشرق نیوز 14 اسفند 1396 مشرق نیوز 15 اسفند 1396 مشرق نیوز 16 اسفند 1396 مشرق نیوز 17 اسفند 1396 مشرق نیوز 18 اسفند 1396 مشرق نیوز 19 اسفند 1396 مشرق نیوز 20 اسفند 1396 مشرق نیوز 21 اسفند 1396 مشرق نیوز 22 اسفند 1396 مشرق نیوز 23 اسفند 1396 مشرق نیوز 24 اسفند 1396 مشرق نیوز 25 اسفند 1396 مشرق نیوز 26 اسفند 1396 مشرق نیوز 27 اسفند 1396 مشرق نیوز 28 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۱:۵۷    
یکی از ایرادات عمده و متداول که بیشتر در خودروهای مدل پایین دیده می شود ، به علت آن است که به مرور زمان زاویه های تنظیم این خودروها به هم می خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۳    
پسر جوان که مادرش را به خاطر مخالفت با ازدواج در ارومیه کشته بود در تهران دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۶:۳۹    
عابدزاده در گفتگویی اظهار کرد: اگر بیست سال دیرتر متولد می شدم الان با قرارداد چند میلیاردی بازی می کردم و باشگاه ها برای جذبم سر و دست می شکستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۵    
قیمت سکه بهار آزادی و دلار امروز در بازار افزایش یافت و نرخ یورو و پوند ثابت بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۹    
بشار اسد، رئیس جمهور کشور سوریه، دیروز از مواضع ارتش سوریه در غوطه شرقی بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۳    
هفته 29 لالیگا؛ بارسلونا 2-0 اتلتیک بیلبائو
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۱    
این شکلات الماسی شکل با حدود 9 هزار دلار قیمت، در نمایشگاه شکلات پرتغال به نمایش گذاشته شده است. در این شکلات، زعفران و طلا بکار رفته و در گاوصندوقی نگهداری می شود که با 5500 قطعه کریستال پوشیده شده!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
طی سالی که گذشت رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی ها و بازدیدهایشان به تشریح و تبیین مهم ترین مسایل کشور پرداختند و خطوط اصلی حرکت انقلاب را مشخص کردند. کدام یک از مواضع ایشان بیشتر به یادتان مانده است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۲    
همه ما از نوشیدن یک فنجان چای داغ یا هرازگاهی دمنوش گیاهی لذت می بریم. اما این نوشیدنی های لذت بخش چه فواید سلامتی برایمان دارند؟ در ادامه به بهترین چای های مناسب بدن و سلامتی مان، اشاره شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۹    
امسال محسن حججی و رفقایش حسابی گل کاشتند و نامشان را تا ابد در سینه تاریخ جاودانه کردند. آنها در کنار رسیدگی به زندگی مادی شان، از ابعاد معنوی زندگی شان غافل نشدند...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۴    
هر قایق سه جنازه می برد. تویوتاها پشت سر هم مجروحین و شهدا را می آوردند. گوشه ای نشسته بودم و چرت می زدم. پیرمردی آمد و گفت: می خوای بری او طرف گفتم بله حالم بده!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۹    
سرمربی آلمانی استقلال برای بالا نگه داشتن آمادگی بازیکنان تیمش برنامه ای ویژه در نظر گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۳:۳۲    
مسلماً همراهی با آمریکا نه فقط در راستای منافع اروپایی ها نیست ، بلکه به مفهوم رویگردانی دولت های بزرگ اروپایی از ایفای تعهدات خود و کاهش وجهه بین المللی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۲:۲۴    
یکی از دختران کشف حجاب کننده در صفحه مجازی خود نوشت؛ زهرا رهنورد (همسر میرحسین موسوی) پاکتی را به عنوان هدیه برای او فرستاده که حاوی چک پول های پنجاه هزار تومانی است، او تصویر پاکت را نیز منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۵۸    
اگر تا دیروز اشرافیت خود را مزورانه پنهان می کرد، این بار آشکارا و بی محابا در اتاق، خودرو، منزل و فیش های حقوقی مدیران اجرایی لانه کرده و این بیماری روزبه روز دامن تعدادی بیشتر را می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۲۲    
زوج ها پس از ازدواج بیشتر از افراد مجرد چاق می شوند که این موضوع دلایل بسیاری دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۰:۵۸    
دولتمردان ودستگاه قضایی باید درسیاست ها تجدیدنظر کنند وبر مردم، آسان و بر متعدیان به مردم، سخت بگیرند ومن بهترمی دانم قطعه ای از بوستان را به مسئولانی که می دانم کمتر فرصت مطالعه می یابند،تقدیم کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۰:۴۸    
امروز هم با وادادگانی در کشور روبرو هستیم که ترس خود از دشمن را به حساب مردم فاکتور می کنند! دقیقا مانند همان قماش که در جنگ خندق اصرار داشتند ترس و ناباوری خود را در قلب مؤمنان بکارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۷    
گفتم: خدمتتون عارضم که گفت؛ نمونه اش همین آقای مصدق که حتما قصد فرار از خونه تکونی داشته! وگرنه کدوم آدمی روز 29 اسفند میره دنبال ملی کردن نفت؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۰:۱۴    
در ادامه پیکارهای جام حذفی فوتبال انگلیس، چلسی در کینگ پاور میهمان لستر سیتی بود و با نتیجه دو بر یک پیروز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۸    
آمریکایی ها هم برای اینکه از اروپا عقب نمانند، اعلام کردند تحریم های جدیدی علیه ملت ایران به بهانه حقوق بشر دارند که فعلاً در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در حال پخت و پز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۷    
نشست شورای عالی کار پس از گذشت 8 ساعت مذاکره بازهم نتوانست اختلافات میان گروه های کارگری و کارفرمایی با دولت را کاهش دهد و توافق برای افزایش مزد کارگران به روز یا روزهای آینده موکول شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۸    
استاندار تهران از تلاش برای افزایش سرانه ورزشی در شهرستان های این استان خبر داد و گفت: سرانه ورزشی در استان تهران به ازای هر نفر 44 سانتی متر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۳    
رییس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام کرد که بر اساس آن همان طور که انتظار می رفت، ولادیمیر پوتین توانسته پیروزی را از آن خود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۷    
شاگردان هاینکس در هفته بیست و هفتم رقابت های بوندس لیگا در ردبول آره نا مغلوب لایپزیگ شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۱    
در این فیلم بخشی از مستندات جرائم بقایی از راز کیف میلیاردی تا اختلاس با سندسازی های صوری را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۵    
رییس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام کرد که بر اساس آن همان طور که انتظار می رفت، ولادیمیر پوتین توانسته پیروزی را از آن خود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۱    
رئیس توتال اعلام کرد: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که تحریم های لغو شده قبلی را امضا نکند ما باید وضعیت را بررسی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۴    
یک نیمروز با حاجی فیروز های رو سیاهی که نوید بخش نوروزند و از در آمدشان هم راضی اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۵    
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری اراذل و اوباش در حاشیه مشهد با شلیک هوایی ماموران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سربازان ارتش این کشور در غوطه شرقی گفت که شما امروز وارد جنگ علیه تروریسم برای دفاع از همه کشورهای جهان و نه فقط سوریه شده اید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۹    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از تهران به سوی شهرهای شمالی کشور در محورهای فیروزکوه و هراز پرحجم اما روان در جریان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۵    
نشست شورای عالی کار که ساعتی پیش در وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور سه وزیر اقتصاد، صنعت و کار برگزار شد، بدون نتیجه پایان یافت و اعضا برای تصمیم گیری به وزارت کار رفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در بازار را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۴    
در این خصوص آمریکا همواره به منظور تسلط هرچه بیشتر بر دو بخش سیاسی و امنیتی عراق با دولت عراق در تماس است و مسئولان آمریکایی نیز سفرهای غیرمنتظره متعددی به عراق داشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پدیده ارزهای مجازی چند وجهی و سریع است و با خود فرصت ها و تهدیدهایی می آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۴    
احد وظیفه درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود، امروز و فردا نیز بخش هایی از شرق و مرکز را در برمی گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۶    
به گزارش مشرق ، میثم مطیعی تصویری از حاج محمود کریمی را در اردوهای جهادی در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۶    
وزیر کشور با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق در اقتصاد مقاومتی یکی از مسائل مهم است، گفت: وجود ستادهایی چون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ستاد مبارزه با مواد مخدر نشان یک بیماری و ضعف در عملکرد است
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۱    
دروازه بان تیم پرسپولیس نامه توقیف اموال باشگاه نفت تهران را به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از دادگاه دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۵    
حسن روحانی رییس جمهور قانون بودجه 1397 کل کشور را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۸    
به گزارش مشرق ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در توئیتر خود درباره رفع حصر نوشت و خواستار حل مشکل هرچه سریع تر این مسئله شد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۷    
سردار محمدرضا نقدی گفت: در شهید حدادیان عشق به ولایت بوده و سرمایه اش این دستاورد بزرگ است ما مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم چرا که پیام رسان شهدا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۷    
نواب صفوی: ممکن است در خانه هر کدام از ما اتفاقی بیفتد. این دلیل نمی شود که این مشکل یا اتفاق را بیرون از خانه فریاد بزنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۲    
علی ضیا در اولین قسمت برنامه نوروزی اش با اکبر عبدی و مادر او داشت، همچنین میزبان علی کوچولو مبتلا به بیماری خاص SMA بود و به همت یکِ یک کمک 33 میلیون تومانی به این کودک و خانواده اش شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۴    
از آیین های نوروزی ، دید و بازدید، یا "عید دیدنی" است. تا زمانی که "مسافرتهای نوروزی" رسم نشده بود، دید و بازدید های نوروزی، آن هم چهره به چهره وظیفه ای کم و بیش الزامی به شمار می رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: رشد اقتصادی 9 ماهه کشور بیش از 4 درصد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۵    
براساس اطلاعات موجود با نظر قاضی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت سید حسین شیرازی فرزند سید صادق شیرازی از زندان آزاد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۰    
میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی پیشین، رای خود را در صندوق انتخابات ریاست جمهوری روسیه ریخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۰    
رئیس جمهور بر ضرورت ارسال کمک های دارویی و غذایی برای مردم یمن و تلاش برای پایان دادن بمباران و کشتار مردم تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۷    
متاسفانه در شرایطی که دشمن در چهارچوب عملیات روانی، تک تک منابع قدرت ملی-از جمله توان موشکی- را اسباب مزاحمت و دردسر برای ما جا می زند، برخی از رسانه های حامی دولت نیز در نقش جاده صاف کن دشمن هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
قطعا مردم ایران احساسی ترین مردم دنیا هستند و این موضوع یکی از بهترین خصوصیات مردم کشورمان است اما نباید سعی کرد از این احساسات پاک سواستفاده کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
سخنگوی قوه قضائیه با اعلام اینکه بارها موضوع علنی بودن دادگاه ها را در مواردی که قانون اجازه می دهد، با مسئولین درمیان گذاشته است، اظهار داشت: طرفدار سرسخت علنی شدن دادگاه ها و پخش آن هستم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: بارها علما، مراجع و حوزه درباره اخذ دیرکرد سیستم بانکی تذکر دادند، بعدازاین همه سال و این همه تذکر بانک ها اسلامی نشدند و همچنان ربا می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۵    
شورای عالی فضای مجازی عالی ترین نهاد تصمیم گیرو سیاست گذار درعرصه فضای مجازی کشور به شمار می رود.پیدایش فضای مجازی در چند دهه اخیر را باید یکی ازمهم ترین اتفاقات عصر حاضر دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۲    
مالک باشگاه مشکی پوشان اعلام کرد که مربی پیشین این تیم طلبی بابت قراردادش از باشگاه مشکی پوشان ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۲    
در این فیلم علی پروین از اقدام عجیبش برای معاف شدن از خدمت سربازی می گوید!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۴    
مگر وضع اقتصادی خراب نیست؟ چرا رهبری ورود نمی کنند؟ وجه اشتراک سوالات این چنینی یک چیز است: رهبری و مشکلات جاری در حوزه اقتصاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۲    
شرکت مفتاح رهنورد یکی از بزرگترین شرکت های فروش خودروهای وارداتی، طی دو سال 94 و 95 به عنوان کمپانی برگزیده کنگره تجلیل از حامیان حقوق مصرف شناخته شده که مهمترین دلایل آن ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۲    
آخوندی با اشاره به افزایش ظرفیت مسافری فرودگاه امام خمینی(ره) برای ایام نوروز 97 گفت: برنامه ریزی کرده ایم ترمینال سلام که به اندازه ترمینال فعلی ظرفیت دارد، تابستان 97 وارد چرخه خدمات دهی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور به احتمال رفتنش به شهرداری تهران واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۴    
مسافران پرواز زاهدان_تهران با ایجاد تاخیر چهار ساعته در انجام پروازشان، در فرودگاه بین المللی زاهدان سرگردان شدند. این در حالی است که به گفته آنها گویا مسئولین پاسخگویشان نیستند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۳    
پیش از این خبری منتشر شد از تأسیس 10 پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه. حالا پنتاگون درخواست کرده 60 تا 65 هزار نیروی آمریکایی در آن کشور مستقر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
شهید حکیم در آخرین روز حضور در ایران، درسخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: در تمام این سال ها با حضور در این مکان مقدس، با نفس علما و شهیدان بزرگ ایران نفس کشیدم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۲    
تازه ترین ساخته حاتمی کیا چند روزی است که نمایش خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است؛ اما آیا این اثر، فیلمی ضد آمریکایی است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۵    
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا توانست به تنهایی نتیجه 7 بازی بزرگ را به سود آبی اناری پوشان تغییر دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در احکام جداگانه ای معاونین هماهنگ کننده و سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه را منصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
مسئولان باشگاه استقلال در انتظار رأی دادگاه CAS در مورد پرونده طلب بازیکن کروات پیشین این باشگاه هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۸    
پوران درخشنده گفت: همچنان دلم می خواهد که فیلمنامه پسرها گریه نمی کنند را بسازم و به احتمال فراوان در سال آینده حتما برای دریافت پروانه ساخت این فیلم اقدام خواهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
در حالی که هر ساله نشست تعیین مزد سالانه با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در وزارت کار برگزار می شد ظاهرا، امروز قرار است وزارت اقتصاد میزبان نشست شورای عالی کار باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۹    
پسر نوجوانی که در شادگان خوزستان 4 عضو از خانواده خود را کشته بود دیروز در خیابان 17 شهریور تهران بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۷    
فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی: هرچند به طور خاص در زمینه فیلتر تلگرام تصمیمی گرفته نشده، اما با توجه به وجود کانال هایی که دعوت به خرابکاری، تجمع، اغتشاش می کنند، ممکن است این اقدام انجام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۵    
قهرمان لیگ برتر والیبال از ادامه تیم داری انصراف داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۴    
روند سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت و معدن کشور طی 10ماهه امسال همچنان نزولی است و خبری از افزایش سرمایه گذاری نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۹    
قطعه زیبای نوروزی با صدای احسان کرمی را مشاهده می کنید. این قطعه برای سریال هیئت مدیره ساخته شده است و در ایام نوروز از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۹    
آخرین جلسه هیات دولت در سال 96 صبح امروز برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۳    
پلیس راه راهور ناجا محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در جاده های کشور از تاریخ 24 اسفند لغایت 17 فروردین را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۱    
بر اساس آمارهای رسمی، مصرف روزانه بنزین در سراسر کشور در نخستین روز هفته جاری به 101 میلیون و 300 هزار لیتر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۳    
کمیته مرکزی انتخابات روسیه ظهر امروز یکشنبه هدف حمله سایبری قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۰    
یک نشریه انگلیسی ادعا کرده که مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن برای ماندن در پارک دو پرنس شرط عجیبی تعیین کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۸    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن انتقاد از ناکارآمدی ها در برخی حوزه ها گفت: حال که استیضاح بازی های مجلس و دولت هم گذشت لااقل به حقوق شهروندی و اسلامی مردم و مسافران بپردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
مشاور کل رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت کارمندان شاغل در دستگاه های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در سال آینده واریز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۴    
سخنان غلامحسین اژه ای، سخنگوی دستگاه قضا درباره اتفاقات اخیر در اصفهان در پی کم آبی بوجود آمده در شرق اصفهان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۳    
ماه رجب ماه بزرگ خدا است و ماهی در حرمت و فضیلت به آن نمی رسد و جنگیدن با کافران در این ماه حرام است و رجب ماه خداست و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۲    
به گزارش مشرق، کبری خزعلی، عضو شورای انقلاب فرهنگی در توئیتر خود درباره به فروش گذاشتن کلیه زن یمنی برای سیر کردن شکم کودکش نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۰    
بازیکن با تجربه تیم ملی فوتبال ایران می گوید همه کار می کند تا با به دست آوردن سلامتی دوباره در جام جهانی کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۶    
اگرچه هر ساله دلالان پول های نو، بساط خود را در میدان فردوسی پهن می کنند تا در ایام پایانی سال مشتری جذب کنند اما اکنون پول های نو تقریباً کم مشتری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۰    
شنبه 26 اسفندماه ثبت نام طرح ترافیک جدید پایتخت آغاز شد اما این ثبت نام سوالات زیادی را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۳    
سخنان رئیس جمهور در حاشیه آخرین نشست هیئت دولت در سال 96 در جمع خبرنگاران.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۱    
رئیس جمهور گفت: آمار شاغلین در پاییز امسال به حدود 23 میلیون و 300 هزار نفر افزایش یافت و این روند ادامه می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۷    
نمایندگان کارگری و کارفرمایی امروز در حالی برای یازدهمین بار با هدف تعیین دستمزد سال 97 کارگران جلسه خواهند داشت که پیشنهادات مختلفی را برای بسته مزدی حداقل بگیران و سایر سطوح مزدی در نظر دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۱    
محمد صلاح، ستاره این روزهای لیورپول معتقد است که تیمش هیچ ترسی از سیتی نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۱    
یک نماینده گفت: دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه شرکت گوگل روزانه یک میلیارد تومان از ایران بابت تبلیغات در فضای مجازی درآمد کسب می کند عنوان کرد که فضای مجازی در مقابل فضای حقیقی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۰    
کتایون ریاحی مهمان برنامه دورهمی در انتقاد از مهران مدیری گفت: شما به عنوان یک همکار، دیگر دوستان ما را که به مناطق زلزله زده رفتند؛ سلبریتی، دولبریتی و یه لبریتی خطاب می کردید...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
قتضاء دفاع از انقلاب اسلامی این است که ما این هزینه ها را بپردازیم. آقای حاتمی کیا با ساخت فیلم به وقت شام خط شکنی کرد. من فیلم را دیدم. واقعاً به وقت شام یک خط شکنی بزرگ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۵    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله روز چهارشنبه ساعت 20:30 درباره مسائل روز، آخرین تحولات منطقه و مساله انتخابات پارلمانی لبنان سخنرانی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۳    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من مطمئنم کی روش و فدراسیون فوتبال خودشان هم نمی دانستند سیرالئون این قدر ضعیف است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۳    
رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران با بیان اینکه امروز آخرین جلسه دادگاه محمدثلاث بود، گفت: هیات قضایی حکم را طی فرصت قانونی صادر می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۹    
سریال پایتخت با مشارکت سازمان هنری اوج در لوکیشن های مختلفی از جمله شیرگاه، ساری، قائم شهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و ... جلوی دوربین رفته است.