یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 5 آبان 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 30 بهمن 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 آبان 1397 می متالز 2 آبان 1397 می متالز 3 آبان 1397 می متالز 4 آبان 1397 می متالز 5 آبان 1397 می متالز 6 آبان 1397 می متالز 7 آبان 1397 می متالز 8 آبان 1397 می متالز 9 آبان 1397 می متالز 10 آبان 1397 می متالز 11 آبان 1397 می متالز 12 آبان 1397 می متالز 13 آبان 1397 می متالز 14 آبان 1397 می متالز 15 آبان 1397 می متالز 16 آبان 1397 می متالز 17 آبان 1397 می متالز 18 آبان 1397 می متالز 19 آبان 1397 می متالز 20 آبان 1397 می متالز 21 آبان 1397 می متالز 22 آبان 1397 می متالز 23 آبان 1397 می متالز 24 آبان 1397 می متالز 25 آبان 1397 می متالز 26 آبان 1397 می متالز 27 آبان 1397 می متالز 28 آبان 1397 می متالز 29 آبان 1397 می متالز 30 آبان 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۵    
می متالز - مدیرتحقیق و توسعه شرکت آلومینیوم المهدی گفت: شرکت آلومینیوم المهدی و هرمزآل با ظرفیت اسمی 257 هزار تن شمش آلومینیوم با خلوص 99٫7 درصد در سال ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۱    
می متالز - فرهاد دژپسند در جلسه رای اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی رییس جمهوری گفت: برای مردمی که امروز دغدغه حفظ ارزش دارایی خود را دارند و حاضر نیستند در هرجایی سرمایه گذاری کنند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۱    
می متالز - طی هفته گذشته بازار محصولات فولادی با روندهای متفاوتی روبه رو بود. سنگ آهن با رشد قیمت روبه رو شد و تقاضا برای خرید قراضه در بازارهای جهانی افزایش یافت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۲    
می متالز - با توجه به نزدیک شدن موعد تحریم های یکجانبه آمریکا، حفظ ثبات، آرامش سیاسی و اقتصادی کشور بیش از هر وقت دیگر ضرورت دارد تا در یک فضای کم التهاب بتوان تصمیمات کارشناسی در مقابل عوامل ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۲    
می متالز - در ماه سپتامبر، واردات مس کارنشده و محصولات مسی به چین به بالاترین سطح در دو سال اخیر رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۳    
می متالز - در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش بینی کردند روند افزایش قیمت طلا در هفته جاری ادامه می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۷    
می متالز - 29مهر ماه روز ملی صادرات بود و از شرکت های برتر در این زمینه تقدیر به عمل آمد. شرکت فولاد هرمزگان طی سه سال گذشته توانسته است با اتخاذ استراتژی های صحیح در بازار ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۴    
می متالز - رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: ما باید با تعدد بخشنامه ها کنار بیایم زیرا این امر ذات نظام چند نرخی ارز است که مدام نظارت و تغییر سیاست ها را می طلبد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۱    
می متالز - روند جمعه مصرف شمش نیکل در ایران نشان داده است که وابستگی به واردات چالش اصلی در بازار این فلز است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۵    
می متالز - عملیات بارگذاری مگامدول شهید خرازی فولاد مبارکه به عنوان پنجمین ریفرمر فولاد مبارکه با کاتالیست شرکت نفت و گاز سرو آغاز شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۵    
می متالز - شرکت فولاد کاوه جنوب کیش افزایش سرمایه می دهد و سرمایه خود را از 7 هزار میلیارد ریال به 15 هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران می رساند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۵    
می متالز - با توجه به تعطیلی روز سه شنبه هفته جاری به مناسبت اربعین حسینی، با صدور اطلاعیه ای زمان عرضه محصولات پلیمری و شیمیایی در تالار پتروشیمی بورس کالای ایران اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۲    
می متالز - تازه ترین تحلیل تکنیکال موسسه ام کی اس سوئیس نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1220 تا 1210 دلار است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۹    
می متالز - این هفته بازار محصولات پتروشیمی زیر فشار شدیدی قرار گرفت و بسیاری از محصولات این بازار به ویژه اتیلن، استایرن و مونواتیلن گلایگول با افت قیمتی ملموس مواجه شدند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۹    
می متالز - گزارش هفتمین ماه عملکرد سیمان غرب با ثبت فروش 15.3 میلیارد تومانی این شرکت روی سامانه کدال نشست ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۶    
می متالز - معاملات امروز نیز با فشار عرضه آغاز شد تا در نبود تقاضای موثر رفته رفته بر شدت فروش ها افزوده شود و شاخص کل کانال 180 هزار واحدی را برای دومین بار طی هفته های اخیر واگذار کند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۶    
می متالز - کرملین اعلام کرد مبادلات تجاری روسیه با آلمان در 8 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی 25 درصد افزایش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۹    
می متالز - بانک مرکزی روسیه اعلام کرد، تحریم های بین المللی علیه این کشور همانطور که انتظار می رفت تا سال 2021 ادامه می یابد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۰    
می متالز - وزارت خزانه داری آمریکا در حال بررسی اعمال تحریم بر سوئیفت است و این اقدام به معنای فشار بر این نهاد بین المللی برای قطع دسترسی ایران است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۶    
می متالز - رئیس انجمن جامعه ایمن کشور با بیان اینکه بی عدالتی محض در توزیع یارانه پنهان برق وجود دارد، گفت:اصلاح تعرفه برق مازاد بر الگوی مصرف مشترکین برای مشترکین پر مصرف ضروری است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۰    
می متالز - بورس انرژی در اطلاعیه ای اعلام کرد: بانک های مورد قبول شرکت نفت جهت صدور ضمانتنامه بانکی ریالی تعهد پرداخت در عرضه نفت خام سبک بورس انرژی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۱    
می متالز - بانک های مرکزی کشورها در حال جایگزین کردن طلا به جای دارایی های دلاری خود هستند؛ چراکه سیاست های خصمانه تجاری آمریکا و بی ثباتی ژئوپلتیکی در حال تضعیف جایگاه دلار است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۲    
می متالز - رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: 300 میلیون دلار از منابع صندوق به صورت اشتباه در بودجه هزینه شد که نوبخت قول داد آن را برگرداند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۵    
می متالز - آخرین وضعیت بازار آهن و فولاد چین منتشر شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۲    
می متالز - طبق اطلاعات انجمن جهانی فولاد (World Steel) انتظار می رود تا پایان سال 2018 منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا رشد تقاضایی تا 2.8 درصد برای محصولات فولادی نهایی و نیمه نهایی داشته باشد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۹    
می متالز - روز پنجشنبه (25 اکتبر) مقامات 12 کشور به منظور گفت وگو پیرامون نجات سازمان تجارت جهانی (WTO) در کانادا گردهم آمدند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۳    
می متالز - میانگین تجارت کابل و طناب فولادی در دنیا در طی سال های 2010 تا 2017، به طور سالانه حدود 3 میلیون و 100 هزار تن بود و تقریبا روند رو به رشدی را ثبت کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۳    
می متالز - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تنوع بورس های کالایی بیان کرد: بورس کالا طی سال های اخیر در بخش کشاورزی و محصولاتی نظیر گندم، ذرت و زعفران فعالیت شایان توجه ای داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۳    
می متالز - نوسانات بازار ارز در ترکیه قیمت میلگرد را در بازار داخلی این کشور مجددا تصحیح نمود. عرضه کننده ها تصمیم گرفتند قیمت های داخلی را بالا ببرند تا افت ارزش لیر را جبران کنند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۳    
می متالز - قیمت ورق گرم صادراتی چین در راستای افت قیمت در بازار داخلی و افزایش رقابت در بازارهای جهانی افت نمود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۰    
می متالز - قیمت قراضه در ترکیه روزهای اخیر با افزایش خرید ها برای حمل نوامبر و دسامبر بالاتر رفته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۷    
می متالز - سنگ آهن خلوص 62 درصد وارداتی در چین هفته گذشته صعودی بوده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۴    
می متالز - تاثیر جنگ تجاری بر صنعت فولاد و سهام شرکتهای فولادی در گزارشی مورد بررسی قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۱    
می متالز - گزارش هفتگی بازارهای جهانی نشان می دهد که قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی از افزایش عرضه و کاهش تقاضا کاهش یافته و نگرانی ها نسبت به تاثیرات منفی جنگ تجاری فلزات را نیز نزولی کرده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۸    
می متالز - تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا برای افزایش چشمگیر و رسیدن به سطح 1300 دلاری نیازمند یک عامل مهم و اساسی است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۵    
می متالز - قیمت فلز زرد روز جمعه به بالاترین رقم در طی بیش از 3 ماه گذشته رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۵    
می متالز - به دلیل نگرانی ها از تاثیر تحریم های ایران بر عرضه جهانی نفت، قیمت نفت روز جمعه شاهد افزایش بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۸    
می متالز - سهم 39 درصدی کالاهای صادراتی از حجم معاملات هفتگی.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۳    
می متالز - بر اساس گزارش عملکرد بازار ثانویه، از نیمه مرداد ماه تاکنون حدود 4.4 میلیون یورو ارز حاصل از صادرات به این بازار تزریق شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۷    
می متالز - در پی رشد شاخص دلار و تزلزل بازارهای سهام در نقاط مختلف جهان، بازار فلزات پایه نیز در این هفته زیر فشار نسبی قرار گرفت و برخی از محصولات معاملاتی این بازار با افت قیمت هفتگی مواجه شدند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۴    
می متالز - هفته گذشته بورس و دلار هم گام با یکدیگر کاهشی شدند. در شرایطی که شمارش معکوس برای دور دوم تحریم های یک جانبه آمریکا آغاز شده است به نظر می رسد بورس بازان و سفته بازان ارزی نگاه متفاوتی به ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۱    
می متالز - معاملات بورس تهران در هفته گذشته با افت بیش از یک درصدی به پایان رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۸    
می متالز - در آخرین روز کاری هفته قبل قیمت سنگ آهن در بازارهای نقدی روندی رو به رشد را تجربه کرد. رونق بازار محصولات فولادی در رشد قیمت این محصول تاثیر شایانی داشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۰    
می متالز - مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو از برگزاری سمینار آموزشی معرفی تکنیک الکترومعناطیس هوابرد (TDEM) و کاربرد آن در اکتشاف مواد معدنی خبر داد.