چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۳:۱۲Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 12 آذر 1401 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1396 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1399 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1400 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1401 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 31 تیر 1401 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1401 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1401 خبرگزاری مهر 30 آبان 1401 خبرگزاری مهر 30 دی 1401 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1401 خبرگزاری مهر 1 آذر 1401 خبرگزاری مهر 2 آذر 1401 خبرگزاری مهر 3 آذر 1401 خبرگزاری مهر 4 آذر 1401 خبرگزاری مهر 5 آذر 1401 خبرگزاری مهر 6 آذر 1401 خبرگزاری مهر 7 آذر 1401 خبرگزاری مهر 8 آذر 1401 خبرگزاری مهر 9 آذر 1401 خبرگزاری مهر 10 آذر 1401 خبرگزاری مهر 11 آذر 1401 خبرگزاری مهر 12 آذر 1401 خبرگزاری مهر 13 آذر 1401 خبرگزاری مهر 14 آذر 1401 خبرگزاری مهر 15 آذر 1401 خبرگزاری مهر 16 آذر 1401 خبرگزاری مهر 17 آذر 1401 خبرگزاری مهر 18 آذر 1401 خبرگزاری مهر 19 آذر 1401 خبرگزاری مهر 20 آذر 1401 خبرگزاری مهر 21 آذر 1401 خبرگزاری مهر 22 آذر 1401 خبرگزاری مهر 23 آذر 1401 خبرگزاری مهر 24 آذر 1401 خبرگزاری مهر 25 آذر 1401 خبرگزاری مهر 26 آذر 1401 خبرگزاری مهر 27 آذر 1401 خبرگزاری مهر 28 آذر 1401 خبرگزاری مهر 29 آذر 1401 خبرگزاری مهر 30 آذر 1401 
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۹    
اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در سال جاری بیش از 13 میلیون تُن کالا از طریق ناوگان جاده ای این استان حمل شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۳    
شوش منطقه ای متفاوت برای مردم است اما در آن منطقه با 350 میلیون می توانید خانه رهن کنید بدون پرداخت اجاره بها اما در مناطق دیگر قیمت های رهن و اجاره بالاتر از این ها است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۵    
اکثر ساکنان شهرک ابوراسین در حومه شمالی حسکه به دلیل حملات مداوم اشغالگران ترکیه و گلوله باران این شهرک که ویرانی های زیادی را به همراه داشته است، آواره شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۱    
اراک- رئیس مرکز پایش آلودگی هوای استان مرکزی گفت: شاخص لحظه ای کیفیت هوای اراک در ساعت 11 صبح شنبه با ثبت عدد 151 ناسالم برای تمام گروه ها است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۵    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شنبه 19 آذر ماه میزبان عرضه 2 هزار و 100 دستگاه تارا و پژو 207 است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۲    
قم- مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی با همکاری کانون بررسی های بنیادین انقلاب اسلامی به حمایت از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی حوزوی و دانشگاهی می پردازد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۵    
اجتماع بزرگ قرآنی با حضور قاریان و حافظان بین المللی به همت گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری نهادهای فرهنگی استان زنجان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۰    
ساری- نمازگزاران مازندرانی با امضای طوماری از مسئولان دولتی و مجلس نسبت به تصویب قانون اجرایی و کارآمد و توقف قاطع جریان ترویج ابتذال اخلاقی و عادی سازی بی حجابی مطالبه گری کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۰    
قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم چهلمین روز شهدای شاهچراغ(ع) گفت: نظام سلطه و ظلم دربرابر حق، راهی جز ترور و منطق ترور ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۱    
بیرجند- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از اتصال 600 خانوار روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۰    
قزوین- مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان کشور در قزوین در حال برگزاری است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۰    
زنجان- جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: راه و شهرسازی استان با نگرش بسیجی در تولید مسکن موفق بوده و این نشان می دهد بسیجیان در تمام عرصه ها جهادی کار می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۹    
کرمانشاه- مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به تامین زمین لازم برای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: احداث یک هزار و 200 واحد مسکونی در کرمانشاه به زودی آغاز می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۱    
تبریز- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره فوت یکی از دانش آموزان تبریزی، توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۴    
بیرجند- معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره شعر فجر استان در سال جاری، 20 بهمن ماه در خوسف برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۴    
ایلام-مدیرکل محیط زیست ایلام از وجود 4 منطقه حفاظت شده محیط زیست در این استان خبر داد و گفت: هفت درصد مساحت استان ایلام تحت مدیریت محیط زیست است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۸    
یک مسئول محلی در استان نینوای عراق اعلام کرد که پایگاه نظامی زلیکان ترکیه در شمال شهر موصل هدف حمله راکتی قرار گرفته است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۷    
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 50 هزار دادخواست در خصوص رسیدگی به مطالبات کارگران تحت رسیدگی قرار گرفته است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۱    
رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: رویکرد جدیدی باید در قانون برنامه هفتم به سازمان حفظ نباتات وجود داشته باشد زیرا متولی سلامت محصولات کشاورزی است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۰    
رئیس کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری از جواد رمضی رئیس فدراسیون ایران برای عضویت در هیات اجرایی این کنفدراسیون دعوت کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۰    
پوشش ریسک های کوچک و بزرگ اقتصادی با ارزیابی هوشمندانه از مهمترین مولفه هایی به شمار می رود که جایگاه صنعت بیمه را در عرصه کلان اقتصادی و اجتماعی کشور تثبیت کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۵    
ارومیه - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف گوشی های تلفن همراه قاچاق به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال در شهرستان سلماس، خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۵    
اهواز - آئین تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۹    
همدان_مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از آغاز طرح پایش دمای ادارات در سطح این استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۶    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 56 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۸    
بجنورد- مدیرکل راهداری خراسان شمالی از ذخیره سازی بیش از 15 هزار تن شن و نمک در راهدارخانه های استان خبر داد و گفت: این اداره آمادگی کامل برای انجام عملیات های زمستانی را دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۱    
به منظور حمایت از صادرات کیوی، بحث تهاتر این محصول با واردات میوه های گرمسیری (موز، انبه، آناناس و نارگیل) مورد در خواست و پیگیری بوده که در دست اقدام است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۹    
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: تاکنون به تجاری سازی و معرفی آبزی پروری به عنوان یک کار اقتصادی کمتر پرداخته شده که با ایجاد شورای راهبری تحقیقات در حوزه های تکنولوژی، فرصت های زیادی وجود دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۶    
تبریز- شهردار تبریز از ورود جدی شهرداری تبریز به مسائل فرهنگی و اجتماعی در سال 1402 خبرداد و گفت: دیدگاه جامعه معلولان شهر برای ما مهم بوده و نیازمند حضور و مشارکت آنها در مدیریت شهر هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۶    
بوشهر- مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از نفوذ سامانه بارشی از روز یکشنبه تا پایان هفته به استان خبر داد و گفت: در این مدت به سبب وزش تندبادهای لحظه ای، دریا در برخی ساعات متلاطم است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۳    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: متولی الگوی کشت در کشور سازمان تات است و امیدواریم به خوبی از عهده این مهم بربیاید، زیرا اجتماعی از دانسته های نیم قرن در این سازمان گردآوری شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۳    
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: چرخ دنده سازمان تحقیقات درگیر حوزه اجرا شده است هدفی که سال ها پیگیر آن بودیم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۹    
قم- معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تأکید برتوسعه زیرساخت ها گفت: احداث زائر شهر یا مجموعه زائرسرای ارزان قیمت در مجموعه بوستان 100 هکتاری عوارضی قم - تهران دنبال می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۵    
گرگان- رئیس پلیس راه گلستان گفت: جاده های گلستان لغزنده است لذا رانندگان از سفرهای غیرضروری به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر استان پرهیز کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۳    
همدان_مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر برخورد با هرگونه کم فروشی، از آغاز پایش، نظارت و برخورد قاطعانه با کم فروشی در این استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۷    
شیراز - مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به میزبانی این استان از اجلاس کشوری نماز، برپایی پیش اجلاس نماز در هر یک از مدارس این استان را متذکر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۳    
شیراز - رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون پرستاران حامی، بیش از 24 میلیون تومان به حساب یک هزار و 961 فرزند معنوی خود واریز کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سال 1402 در نظر داریم در حوزه ترویج اعتبارات را بالا ببریم، زیرا ترویج یکی از بخش های تاثیرگذاری است که باید به آن بپردازیم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۴    
اولین گردهمایی آینده پژوهان آموزش عالی با عنوان آموزش عالی آینده را چگونه تصور می کنید؟ توسط مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۰    
شیراز - 40 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، خدمات شهری، زیست محیطی و ترافیکی شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر 2325 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۹    
گروه صنعتی آریا سهند تبریز به عنوان صادرات کننده نمونه استان آذربایجان شرقی در سال 1401 انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از آمادگی این شرکت برای همکاری های چندجانبه در حوزه سرمایه گذاری مشترک، کشت فراسرزمینی توتون و صادرات محصولات دخانی به ونزوئلا خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۹    
بندرعباس - مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: آمادگی جامعه جهت مقابله با بحران های احتمالی موجب کاهش آثار زیانبار حوادث می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۵    
وزارت میراث فرهنگی که از فهرست پیشنهادی کشورها در حوزه میراث ناملموس یونسکو با خبر بود می توانست در پرونده هایی که طی هفته اخیر به صورت چند ملیتی جهانی شدند مشارکت کند اما این اتفاق نیفتاد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۸    
کتاب بافتار کوشش های شیعی در استمرار تمدن اسلامی در دوره مغول (نمونه پژوهی تاریخی: اندیشه ها و کنشگری های خواجه نصیرالدین طوسی) اثر محمد باغستانی کوزه گر در 281 صفحه روانه بازار نشر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۷    
شهرکرد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع 384 سری جهیزیه میان نو عروسان نیازمند در این استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۳    
شهرکرد - کارشناس هواشناسی استان چهار محال و بختیاری گفت: آسمان چهارمحال وبختیاری ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۲    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بدو ورود به بغداد ابراز امیدواری کرد که در مجمع تمدن های کهن به میزبانی عراق، گفت وگوهای مفیدی با طرف های شرکت کننده داشته باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۹    
کرج- مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از تمدید یک هفته ای طرح آمایش 17 در این استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۹    
ایرانسل و دانشگاه علم و صنعت ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: تا سقف یک میلیارد یورو ارز برای واردات خودرو تخصیص داده شده است که با این رقم می توان 70 تا 100 هزار دستگاه خودرو وارد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۵    
قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: عدم تغییر مدیران میانی مانعی برای حل مشکلات جامعه و خدمت به مردم است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۴    
بازار خرید و فروش مسکن در روزهای بارانی پاییز ماه با کمی تغییر نسبت به هفته گذشته منتشر شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۴    
جزئیات برگزاری و نحوه نام نویسی در دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) سال 1401 اعلام شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۲    
اراک- رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه کیفیت حق مردم است و در رعایت آن با کسی تعارف نداریم، گفت: سازمان ملی استاندارد از خطوط قرمز خود کوتاه نخواهد آمد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۸    
بیرجند- مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بابیان اینکه نرخ معلولیت خراسان جنوبی از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: بیشترین علت معلولیت در استان ازدواج فامیلی و در رتبه های بعدی ژنتیک و حوادث است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۳    
زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در راستای تامین مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت، 168 خانوار حداقل دارای دو معلول در استان زنجان خانه دار شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۷    
کرمانشاه- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تولید بیش از هفت هزار و 800 تن عسل در کرمانشاه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۹    
هفته هشتم رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور امروز یکشنبه با برگزاری 6 دیدار دنبال خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۸    
قم- کاروان سفیران کریمه اهل بیت (س) با حضور در مرکز توانبخشی رضوی در شهر مقدس قم با توزیع هدایا و متبرکات فاطمی در میان سالمندان و معلولان امید، شادی و معنویت را به این قشر هدیه دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۶    
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف 34 قبضه سلاح غیرمجاز در رشت خبر داد و گفت: در این طرح 30 نفر دستگیر شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۶    
ایلام-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با اشاره به ظرفیت های گردشگری ایوان، گفت: توسعه صنعت گردشگری ایوان نیازمند سرمایه گذاری است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۹    
شهردار تهران از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد بی سرپناه و یا کارتن خواب با سامانه 137 تماس بگیرند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۹    
ارومیه - با تحقق مصوبه 5 هزار میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای احیای دریاچه ارومیه و حل مشکل اعتباری طرح های نیمه تمام این تالاب بارقه های امید برای نجات دوباره قوت گرفته است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۱    
رئیس جمهور بلاروس گفته است که غرب در حال حاضر بدنبال ادامه جنگ اوکراین است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۵    
گرگان- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان گفت: سهم گلستان از محل تسهیلات ماده 16 و 18 قانون بودجه 1401 رقمی معادل 30 هزار میلیارد ریال است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۲    
کرمان - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: همه پرونده های قضایی در کرمان تا پایان سال جاری رسیدگی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۱    
روابط عمومی دانشگاه تهران در پی حادثه روز شنبه 12 آذر ماه 1401 در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۱    
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی انجام یک عملیات پلیسی، یک سارق در سمنان دستیگر شد، گفت: این فرد به انجام 30 فقره سرقت در زمان مرخصی از زندان اعتراف کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۰    
کرمان - معاون وزیر ورزش با اشاره به حمایت ویژه از ورزش بانوان گفت: هیچ محدودیتی برای ورزش بانوان در ایران وجود ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۰    
کشورهای گروه 7 توافق کردند که قیمت نفت روسیه، فقط 60 دلار در هر بشکه تعیین شود و این قیمت را به عنوان سقف قیمت خرید نفت روسیه اعلام کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۸    
معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: مطالبات سنواتی 27 میلیون و 500 هزار سهامدار از طریق سامانه جامع اطلاع مشتریان (سجام) پرداخت شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۶    
کرمان - معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: کرمان جزو استان های حادثه خیز کشور محسوب می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۶    
فرماندار طالقان گفت: محور جدید هشتگرد - طالقان به دلیل کولاک، مه گرفتگی و کاهش دید تا اطلاع ثانوی مسدود است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۶    
خرم آباد- رئیس دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان، تاکید کرد: اطلس جامع آموزش عالی استان لرستان در حال تهیه است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۰    
ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تردد در تمام محورهای ارتباطی استان هم اکنون برقرار است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۴۹    
خرم آباد- در فصل پاییز، لرستان، این طبیعت بکر و بهشت گونه رنگ و بویی خاص گرفته تا میزبانی وسوسه انگیز برای علاقه مندان به زیبایی های پادشاه فصل ها باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۴۹    
خرم آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از ایمن سازی و خط کشی هفت کیلومتر از محور بیرانشهر- خرم آباد خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۴۴    
بوشهر- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسائل نیروهای مسلح در استان بوشهر بررسی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۴۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: فناوری هسته ای مسیر علوم و فنون دیگر را باز می کند و راه را برای رسیدن به قله های دانش و فناوری جدید باز می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۴۴    
بوشهر- رئیس ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اهداف سفر خود به استان بوشهر را تشریح کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۹    
سمنان- ورود سامانه کم فشار بارشی و برودتی به استان سمنان سبب بارش های پراکنده در شمال و ارتفاعات شده و هم اکنون در برخی نقاط استان برف می بارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۷    
ساری- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که دانشگاه کانون بیداری و آگاهی است، گفت: مشکلات کشور با نگاه ملی و با تکیه بر ظرفیتهای قانون اساسی حل خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۷    
کرج- شاخص کیفیت هوای استان البرز در وضعیت در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۰    
اصفهان - عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با ارزیابی روندهای مثبت و منفی موقعیت بانوان پس از انقلاب اسلامی گفت: بیش از 60 درصد بانوان به دنبال کسب و توسعه دانش هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۰    
شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای به حمله تروریستی به سفارت پاکستان در افغانستان واکنش نشان داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۵    
گرگان- مشاور استاندار گلستان در حوزه سرمایه گذاری با اشاره به صدور تمامی مجوزهای لازم برای طرح گردشگری آشوراده گفت: امکان فعالیت 20 خانه روستایی در قالب واحد بومگردی در این جزیره فراهم است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۴    
جشن “اجتماع بزرگ معلولان” به مناسبت روز جهانی معلولین در فرهنگ سرای شهر بیرجند برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۲    
تهران- استاندار تهران گفت: مدیران کل می بایست برنامه هفتم توسعه را به دقت بررسی کرده و اولویت های استان تهران را بر اساس این برنامه احصا و زمینه توسعه را فراهم کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۹    
دولت نظامی بورکینافاسو امروز از تعلیق فعالیت های رادیو بین المللی فرانسه در این کشور خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۲    
ملارد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: هفتمین دوره لیگ بازی های رایانه ای استان تهران در ملارد برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۷    
گرگان- استاندار گلستان با اشاره به ضرورت حمایت از فعالان اقتصادی بومی، گفت: سازندگان بومی مسکن از مشارکت در نهضت ملی مسکن استقبال نکردند لذا مجبور به استفاده از پیمانکاران غیربومی هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۵    
کرج- دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: بحث نسل جدید کتابخانه های عمومی و تعریف خدمات جدید در کتابخانه های عمومی موضوعی جدی است که آن را در دستور کار داریم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۵    
کرج- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز به شهادت دو تن از مدافعان امنیت استان اشاره کرد و گفت: خون پاک شهدای مدافع امنیت، به نظام و انقلاب آبرو بخشید و آتش فتنه را خاموش کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی ها امروز اذعان می کنند که در رویکرد یک جانبه گرایی و ایجاد نظام تک قطبی موفق نبوده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۳    
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: با همکاری شهرداری خورموج و اداره بهزیستی شهرستان نمایشگاه دستاوردهای معلولین کم توان ذهنی در راستای حمایت از آنها برگزار شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۹    
رشت- در جریان مراسم سومین روز درگذشت مهران سماک جوان اهل انزلی عده ای از اغتشاشگران فردی را به بهانه بسیجی بودن مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند!