پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 3 اردیبهشت 1403 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1403 ملیت 1 اردیبهشت 1403 ملیت 2 اردیبهشت 1403 ملیت 3 اردیبهشت 1403 ملیت 4 اردیبهشت 1403 ملیت 5 اردیبهشت 1403 ملیت 6 اردیبهشت 1403 ملیت 7 اردیبهشت 1403 ملیت 8 اردیبهشت 1403 ملیت 9 اردیبهشت 1403 ملیت 10 اردیبهشت 1403 ملیت 11 اردیبهشت 1403 ملیت 12 اردیبهشت 1403 ملیت 13 اردیبهشت 1403 ملیت 14 اردیبهشت 1403 ملیت 15 اردیبهشت 1403 ملیت 16 اردیبهشت 1403 ملیت 17 اردیبهشت 1403 ملیت 18 اردیبهشت 1403 ملیت 19 اردیبهشت 1403 
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۷    
مهلت توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 امروز پایان می یابد و رقابت داوطلبان از فردا آغاز می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۷    
قاضی رسیدگی کننده پرونده اعضای گروهک منافقین خطاب به مردم آلبانی و برخی کشورهای میزبان اعضای این گروهک تروریستی خواست تا استرداد و خروج این افراد از کشورشان را مطالبه کنند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: 35 درصد از اختصاص پرواز های هواپیمایی برای نقاط دورافتاده اختصاص یافته است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق العاده وانت سایپا 151 برای سال جاری را آغاز می کند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۷    
رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری های فیمابین قوای مسلح می توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۲    
بر اساس گزارش هواشناسی، هم اکنون در بسیاری از نقاط استان های نیمه غربی، دامنه های زاگرس، دامنه های البرز، بخش هایی از غرب، شمال غرب و شمال کشور شاهد بارش هستیم.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۲    
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می رود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۷    
روز گذشته سرانجام 85 درصد از سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به گروه بانک ها و هلدینگ خلیج فارس واگذار شد؛ فرآیندی که موافقان و مخالفان بسیاری را داشت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۷    
استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی متناسب با اقلیم و منطقه تحت سکونت می تواند منجر به کاهش ناترازی برق در فصول پیش رو شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
رییس جمهور کشورمان گفت: سطح روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور، سطح قابل قبولی نیست اما تصمیم گرفتیم این سطح روابط تجاری را در گام اول به 10 میلیارد دلار افزایش دهیم.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
قائم مقام و سخنگوی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام ساعت کار نمایشگاه، گفت: با توجه به اجتماع بسیار قابل توجه حضور مردم در نمایشگاه پیشنهاد می شود فرمانداری و استانداری موضوع ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهور روابط ایران و پاکستان را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۷    
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته ای گفت: دستاوردهای جدید صنعت هسته ای به زودی رونمایی می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۷    
رییس قوه قضاییه، با اشاره به جلسات عفاف و حجاب، گفت: فراجا که در قضیه عفاف و حجاب مسئولیت دارند، بسیار در نحوه برخوردها مراقبت کنند و صبر و حوصله به خرج دهند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
با انجام معاملات امروز فرابورس، 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی ربط درباره این موضوع پاسخ داده اند؛ اتفاق رخ داده ایضایی بوده و ارزش نظامی هم نداشت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می توانند رای دهند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۷    
هر کیلو گرم شقه و سردست گوسفند 620 تا 650، راسته 630، ران و کف دست 850، راسته و فیله تازه بدون استخوان 920، گوشت چرخ کرده 275 تا 500 هزار تومان در حال فروش است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
در اواخر سال گذشته همزمان با افزایش التهابات ارزی در حالی شاهد افزایش قیمت برخی مدلهای تلفن همراه بودیم که تأمین ارز آنها از سامانه نیما با نرخ تقریباً ثابت 38 الی 40 هزار تومان انجام می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی ربط درباره این موضوع پاسخ داده اند؛ اتفاق رخ داده ایضایی بوده و ارزش نظامی هم نداشت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
رئیس سازمان حج و زیارت از ادامه اعزام زائران ایرانی عمره پس از حج تمتع خبر داد. حدود پنج میلیون و 700 هزار نفر در نوبت عمره قرار دارند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۷    
تشدید حمله های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تاکید مقام سازمان ملل بر لزوم پایان اشغالگری این رژیم از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
تعرفه های مدیریت خدمات دارویی سال 1403، از سوی رییس سازمان غذا و دارو، برای اجرا ابلاغ شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۸    
قیمت برنج بار دیگر به قله می رسد؟ آخرین بار در سال 1401 قیمت این قلم محبوب غذای ایرانی سر به فلک کشید و دخالت دولت را واجب کرد و با سیاست های اتخاذ شده قیمت کنترل شد ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۳    
به دنبال تصویب روز پنج شنبه به عنوان دومین روز تعطیلات در کمیسیون اجتماعی مجلس، ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از احتمال عقب نشینی تاکتیکی مجلس در مقابل دولت برای تعیین دومین ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۳    
بازار عرضه فایل فروش آپارتمان در شروع ماه دوم از سال 1403، با یک تغییر محسوس نسبت به فروردین روبه رو شده است؛ افزایش نسبی فروشنده ها.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۴    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مدت حضور زائران عمره 10 روز و حج تمتع حدود 33 روز است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۹    
قیمت پایین دخانیات در ایران و سود هنگفت صنایع دخانی در شرایط مالیاتی فعلی، جرائم فروش نخی سیگار و قوانینی که بازدارنده نیست و همچنین مرگ سالانه 50 هزار ایرانی در پی مصرف دخانیات از جمله مباحثی است که ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۹    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از تدوین سبد غذایی مطلوب ایرانی برای رده سنی افراد بالغ و خانوار چهار نفره بر پایه رژیم غذایی سالم و پایدار با همکاری انستیتو تحقیقات تغذیه کشور و دبیرخانه ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۹    
طرح پاداش مدیریت مصرف برق در دو سال گذشته، کاهش سهم بخش خانگی از مصرف برق را به همراه داشته و امسال با گسترده شدن این طرح، بخش تجاری هم امکان بهره مندی از این پاداش را خواهند داشت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۹    
مراسم بدرقه نخستین کاروان های زائران ایرانی پس از وقفه 9 سال وقفه با حضور سرپرست حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۹    
رییس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان توسعه روابط در حوزه های مرزی، امنیتی، اقتصادی و تجاری را از اهداف سفر به پاکستان برشمرد.