چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۸May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 بهمن 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۹    
مقیم/درخواست ترامپ برای ساخت دیوار مرزی و اصرار او بر تامین بودجه 5.7 میلیارد دلاری، اکنون به محل تنازع طرفداران و مخالفان این مساله در واشنگتن تبدیل شده است تا جایی که رئیس جمهوری آمریکا وضعیت فوق ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۰    
مقیم/نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد نشست ورشو را فاقد ارزش دانست و گفت: ائتلاف سازی علیه کشور یا دیگران حلال مسایل متعددی که در خاورمیانه با آن مواجه هستیم، نخواهد بود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۵    
مقیم/دبیرکل سازمان ملل ضمن هشدار نسبت به وخامت اوضاع انسانی و فقر شدید بیش از 2 میلیون نفر در نوار غزه ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۴    
مقیم/فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه انتقام سختی از عاملان و حامیان جنایت ضدبشری در سیستان و بلوچستان خواهیم گرفت، گفت: عاملان این حادثه باید منتظر تنبیهی سخت و پشیمان کننده باشند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۹    
مقیم/وزیر امور خارجه روسیه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با یکدیگر در خصوص برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام تبادل نظر کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۹    
مقیم/سخنگوی وزارت امورخارجه با بیان اینکه نگاه ایران به روابط با دولت تاجیکستان نگاه خویشاوندی است، گفت ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۴    
مقیم/رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: باید در دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی به ساختارهای قرآنی، تربیت و پرورش نیروی انسانی، افزایش اعتبارات و نظارت و ارزیابی فعالیت های قرآنی نگاه جدی داشته باشیم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۸    
مقیم/ دانیل اورتگا رئیس جمهوری و روساریو موریو معاون رئیس جمهوری نیکاراگوئه طی پیامی عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم و با بازماندگان قربانیان این حادثه ابراز همدردی کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۹    
مقیم/حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس گفت که جمعی از جوانان لهستانی در نامه ای به سفارت کشورمان در لندن، از برگزاری نشست ورشو در اثر فشارهای آمریکا و اسرائیل ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۴    
مقیم/تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی در شهر تبریز شکست خورد تا شاگردان وینفرد شفر از صدر جدول دور شوند و رویای قهرمانی آبی ها کمرنگ تر شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۴    
مقیم/پنجاه و پنجمین دوره کنفرانس امنیتی مونیخ روز جمعه در هتل بایریشرهوف مونیخ با حضور جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۵۹    
مقیم/پس از انتشار نامه اعتراضی به برگزارکنندگان اسکار، حالا برد پیت، کلونی، رابرت دنیرو و آلفونسو کوارون نیز از روسای اسکار خواستند از تصمیم خود در نحوه پوشش خبری اسکار صرف نظر کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۴۹    
مقیم/مشاور رئیس جمهوری روسیه در امور همگرایی اقتصادی منطقه ای اعلام کرد: همکاری های ایران و روسیه بر اساس اصول منافع متقابل، حسن همجواری و با رعایت معیارهای بین المللی با موفقیت در حال توسعه است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۹    
مقیم/نشست ورشو که به میزبانی مشترک آمریکا و لهستان از روز چهارشنبه به مدت دو روز برگزار شد، از نگاه بسیاری از کارشناسان و رسانه های بین المللی فاقد برنامه مشخص و اجماع بود و در پایان نیز در مسیر شکست ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۹    
مقیم/فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه از کشورهای خارجی برای ساخت کشتی های غول پیکر سفارش داریم، گفت: فاز چهارم ستاره خلیج فارس را ظرف 18 ماه آینده به ثمر خواهیم رساند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۴    
مقیم/هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط موسسه تصویر شهر در تابستان سال 1398 در تهران برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۹    
مقیم/دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: جهانیان خواهند دید حافظان امنیت ایران با اقتدار و مؤثرترین اقدام از امنیت ملی این مرز و بوم و مردم کشور حراست می کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۴    
مقیم/ رئیس مرکز تحقیقات ژنتیک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اجرای طرح مطالعاتی حذف سلول های بنیادین سرطانی در سرطان مری خبر داد و اظهار کرد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۴    
مقیم/ مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا امروز (جمعه) یک روز پس از حمله وزیر دفاع این کشور به رویکرد اتحادیه اروپا در قبال ایران، با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی این اتحادیه در بروکسل دیدار کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۵۹    
مقیم/معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا در مقاطع مختلف به دنبال ائتلاف سازی هایی علیه جمهوری اسلامی بوده و تلاش کرده است با روش های مختلف برای انقلاب اسلامی مانع ایجاد کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۵۴    
مقیم/سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رفتار عصبی و متشنج وزیر خارجه و معاون رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی ها و مصاحبه ها بهترین نشانه ناکامی و ناتوانی آنان در تحقق اهداف مورد نظرشان از اجلاس ورشو است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۳    
مقیم/کنفرانس امنیتی مونیخ که از امروز با حضور ده ها تن از سران و وزیران خارجه و دفاع کشورهای جهان آغاز می شود ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۳    
مقیم/قصد فرزندآوری همان انتخاب مشروط افراد برای داشتن فرزند است که نه تنها با نگرش زوجین نسبت به والد شدن و فرزندان مرتبط است، بلکه با درک آن ها نسبت به شرایط زندگی خود، ارتباط دارد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۸    
مقیم/حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس گفت: دو صحنه ی رویارویی قطب بندی تحولات خاورمیانه یعنی ورشو و سوچی نشان داد که کلید تأثیرگذاری عملی بر تحولات خاورمیانه در اختیار کدام کشورهاست.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۳    
مقیم/اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا می گوید که برنامه دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور برای اعلام وضعیت اضطراری برای ساختن دیوار مرزی با مکزیک، سوء استفاده آشکار از قدرت ریاست جمهوری است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۸    
مقیم/کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین گفت ایران معتقد است که فضای ماورای جو به عنوان میراث مشترک بشریت ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۸    
مقیم/قیمت نفت جهش کرد و شاخص برنت به بالاترین قیمت امسال خود رسید، اما رشد قیمت ها محدود شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۳    
مقیم/دولت بولیوی روز پنج شنبه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان ، با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۳    
مقیم/انگلستان تا به حال تنها با 7 کشور از 69 کشور شریک تجاری خود، قرارداد تجاری امضا کرده است. این شامل 16 میلیارد پوند از 117 میلیارد پوند تجارت انگلستان با شرکای تجاری خود می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۸    
مقیم/شورای امنیت سازمان ملل متحد، حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان را به شدت محکوم کرد و از همه کشورها خواست برای پاسخگو کردن عوامل و حامیان آنها با دولت ایران همکاری کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۳    
مقیم/دانشمندان آمریکایی با سرپرستی "نصیر مکرم" (Nassir Mokarram) پژوهشگر ایرانی اخیراً موفق به توسعه دستگاهی شده اند که توسط آن می توان به راحتی تومورها را از مغز خارج کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۳    
مقیم/تجربه کانال خرید برجام که از طریق آن تهیه اقلام و کالاهای صنعتی انجام می شد، نشان می دهد INSTEX حتی در برآورده کردن نیازهای غذایی و دارویی مردم ایران هم موفق نخواهد بود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۳    
مقیم/ همزمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کتاب سفرنامه ایران آخرین تالیف خیرالدین سومون، روزنامه نگار ...