شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۶:۵۳Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 26 آذر 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 آذر 1396 نسیم آنلاین 2 آذر 1396 نسیم آنلاین 3 آذر 1396 نسیم آنلاین 4 آذر 1396 نسیم آنلاین 5 آذر 1396 نسیم آنلاین 6 آذر 1396 نسیم آنلاین 7 آذر 1396 نسیم آنلاین 8 آذر 1396 نسیم آنلاین 9 آذر 1396 نسیم آنلاین 10 آذر 1396 نسیم آنلاین 11 آذر 1396 نسیم آنلاین 12 آذر 1396 نسیم آنلاین 13 آذر 1396 نسیم آنلاین 14 آذر 1396 نسیم آنلاین 15 آذر 1396 نسیم آنلاین 16 آذر 1396 نسیم آنلاین 17 آذر 1396 نسیم آنلاین 18 آذر 1396 نسیم آنلاین 19 آذر 1396 نسیم آنلاین 21 آذر 1396 نسیم آنلاین 22 آذر 1396 نسیم آنلاین 23 آذر 1396 نسیم آنلاین 24 آذر 1396 نسیم آنلاین 25 آذر 1396 نسیم آنلاین 26 آذر 1396 نسیم آنلاین 27 آذر 1396 نسیم آنلاین 28 آذر 1396 نسیم آنلاین 29 آذر 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۵    
رژیم صهیونیستی طی یک دهه اخیر به طور مداوم مقامات ارشدی را تجربه کرده است که به طور مرتبط در قضایای مرتبط با رسوایی جنسی و فساد مالی محکوم شده و یا با اتهامات بسیار جدی مواجه شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۷    
هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاههای کشور از امروز یکشنبه طی دو روز در سالن ایرانیان ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۳    
تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی خود را پیش از حضور در کمپ لوکوتیو مسکو روسیه را مقابل تیم ملی الجزایر انجام می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۸    
در پی رخداد زلزله شب گذشته تهران، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: برگزاری ازمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور امروز لغو شد و زمان برگزاری این ازمون متعاقبا اعلام می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
معاون عمرانی استانداری تهران تصمیمات جدید کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران را اعلام کرد و از تعطیلی کلیه مراکز علمی خصوصی در فردا پنجشنبه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۳    
رییس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش نرخ مرغ خبر داد و گفت: افزایش تقاضا و کاهش عرضه مرغ در آستانه یلدا، دلیل اصلی روند صعودی قیمت است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۱    
این احتمال وجود دارد شفر با ترکیبی متفاوت مقابل ایرانجوان بوشهر تیمش را به میدان بفرستد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۱    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 مورخ 96/09/28در وضعیت ناسالم بوده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۱    
غلامرضا فرجی درباره علت اکران انیمیشن فهرست مقدس در ساعات عصر توضیح داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۰۰    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی جزئیات آزمون ارشد رشته های علوم پزشکی را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۹    
مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از آغاز ثبت نام جدید متقاضیان عضویت در این مرکز خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۷    
با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چند پروژۀ عمرانی دیگر فردا سه شنبه 28 آذرماه در دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۲    
ابراهیم رزاقی با مروری بر تاریخچه سرمایه داری در اروپا و انگلستان، گفت: تفکر در اروپای دوران مدرن، تفکر خودخواهی و خودمداری است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۲    
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان های تبلیغات صدا و سیما و وزارت آموزش و پرورش به ترتیب بیشترین نقش را درباره پیگیری تحقق طرح ملی حفظ قرآن خواهند داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۲    
فیلم طلاقم بده به خاطر گربه ها به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی سجادی و تهیه کنندگی محمد رضا مصباح پس از طی مراحل فنی به پایان رسید و جهت نمایش تحویل دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۹    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از ابلاغ توقف فعالیت کلیه واحدهای شن وماسه ،بتن آماده ،آسفالت ،پروژه های عمرانی وسایر واحدهای مشابه بر اساس مصوبات روز گذشته کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای تهران ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۹    
رئیس کلانتری 161 ابوذر گفت: زندان و وثیقه یک میلیاردی، فروشنده مواد مخدر را متنبه نکرد؛ چراکه وی پس از رهایی از زندان با همراه داشتن 210 گرم مواد روانگردان شیشه دوباره دستگیر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۴    
دبیر کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا با بیان اینکه تردد کامیون ها به جز کامیون های حمل سوخت و زباله در سطح شهر تا چهارشنبه ممنوع است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۷    
سازمان سنجش با اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد 97 زمان ثبت نام مجدد را اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۷    
مدیر برنامه حذف مالاریا در وزارت بهداشت گفت: حذف مالاریا تا سال 1404 از مهمترین برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۹    
دیدن کابوس می تواند باعث ناراحتی، ترس و درگیری ذهنی در روز شود، برای جلوگیری از دیدن خواب های شبانه ترسناک رعایت نکاتی توصیه می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۹    
رئیس کلانتری 124 قلهک از دستگیری متهمی که با همدستی سه نفر دیگر با موتورسیکلت اقدام به زورگیری، سرقت و ضرب و شتم شهروندان می کرد، خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۷    
دبیر جشنواره ی سینما حقیقت با بیان اینکه "این جشنواره به تمام گروه های فکری و سیاسی تعلق دارد" گفت: معتقدم فیلم های امسال و همچنین خود جشنواره به لحاظ معدل کلی از سال گذشته بالاتر بوده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۷    
عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه گفت: مسیر پژوهش را ما بر خلاف جهت پیش می بریم. ما اول تدریس می کنیم بعد تحقیق، یعنی اول معلم هستیم و بعد پژوهشگر.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۷    
یک کارشناس گردشگری در پی انتقادهای ادامه دار به تصمیم دولت برای افزایش تصاعدی عوارض خروج از کشور، تاکید کرد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۷    
مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد مجموع بودجه در نظر گرفته برای حمایت از حوزه ادبیات را که در 4 ردیف مجزا در لایحه بودجه 97 منظور شده، 7 میلیارد تومان اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۷    
علاقه زیادی به عکاسی داشت و زیاد عکس نگاه می کرد. برای این کار دوره خاصی ندید و کلاس هم نرفت. به صورت تجربی آن را یاد گرفت و تجربه عکاسی در عملیات جنگی متفاوتی داشته است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۷    
بسیاری از گزارشگران اعتقاد دارند که کار گزارشگری ورزشی، کاری تجربی در میدان عمل است. بسیاری از گزارشگران با آزمون و خطاهای بسیار به جایگاه های امروزی رسیده اند و گزارشگران محبوبی هم هستد که با مطالعه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۷    
لباس های خیس غواصی در آن هوا، حسابی سرد و خنک شده بود. با وجود این، آنها را پوشیدند. قبل از ورود به آب پرسیدند: چقدر در آب بمانیم؟
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۳    
شبکه سه سیما برای شب یلدا ویژه برنامه ای را با اجرای محمد رضا حسینیان و فرزاد حسنی تدارک دیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۳    
کامران پارسی نژاد ساکن بودن ادبیات، حمایت نشدن ادبیات از طرف مسئولان و اشراف نداشتن نویسنده های ایرانی بر ادبیات کلاسیک و این که نویسنده ها حرفی برای گفتن ندارند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۳    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، جدایی پژوهشگاه از معاونت میراث فرهنگی را یکی از مشکلات موجود در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری می داند و درخواست دارد باردیگر این دو بخش از سازمان میراث فرهنگی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۳    
مجری برنامه پایش گفت: ماموریت ثریا پیگیری مسائل علمی در کشور است و ما موضوع های اقتصادی را پیگیری می کنیم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۳    
سازمان قرآن و عترت بسیج تهران برای انتخاب قاریان ممتاز در مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج تهران فراخوان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۱    
محققان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اجرای طرح کلان 5G اقدام به ارائه فناوری های نسل پنجم ارتباطی و تدوین نقشه راه آن در کشور کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۱    
عضو سابق شورای شهر تهران درباره اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در راستای کاهش آلودگی هوا،گفت: در شرایطی که هروز شاهد افزایش آلاینده ها هستیم که ناکارآمدی نجفی و شورای شهر تهران کاملاً مشهود است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۱    
آخرین فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 97 اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۱    
کارشناس مسائل آموزش و پرورش گفت: دیگر مشق شب دانش آموز فقط رونویسی نیست و طراحی تکالیف با هدف ایجاد فرصت یادگیری صورت می گیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۱    
دبیر انجمن رادیوتراپی و آنکولوژی ایران علائم و نشانه های ابتلا به انواع سرطان را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۱    
محققان دریافته اند که زنانی که در نزدیکی محل های حفاری نفت و گاز شیل زندگی می کنند، به احتمال زیاد فرزندانی کم وزن به دنیا می آورند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۱    
حسن رسولی عضو شورای شهر از تشکیل 500 هزار پرونده نزاع خیابانی منجر به جرح منتهی به تشکیل پرونده در دستگاه نظامی و قضایی در پایتخت در سال 95 خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۱    
معاون آموزشی وزارت علوم از تشکیل کمیته کارشناسی برای تصمیم گیری در خصوص حذف کنکور در این وزارتخانه خبر داد و گفت: هر تصمیمی که در این زمینه صورت بگیرد، تا چهار سال آینده اجرایی نخواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۱    
دکتر منصور غلامی در بازدید از بخش ها و زیرمجموعه های مختلف حوزه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۱    
دوره ویژه آشنایی طلاب و دانش پژوهان با رویکردهای مختلف فقه حکومتی برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: یکی از مهم ترین برنامه های ما ایجاد نظام بازرسی دقیق تر از ساختمان های در حال بهره برداری است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۵    
یکشنبه نوزدهم آذرماه 96، لایحه بودجه سال 97 به مجلس تحویل داده شد؛ در این لایحه، بودجه کل دانشگاه های علوم پزشکی و بودجه ستادی وزارت بهداشت حدود هشت درصد رشد داشته ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۵    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش تهران گفت: هم اکنون نزدیک به 60 هزار ساعت حق التدریس در آموزش و پرورش تهران پرداخت می شود که مبلغ زیادی است و همواره در سال های گذشته در پرداخت آن با مشکل مواجه بوده ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۰    
چند نفر چند نفر می آیند، دورت را می گیرند، همهمه ای می پیچید در گوش، یکی مکرر به شانه ات و دیگری با ضرب انگشتانش به کاغذهایت می زند؛ "اسمم را بنویس، شماره من را هم بنویس، 0918.. ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۰    
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: پراکندگی اقلیمی، نبود معلم زن، صعب العبور بودن مسیر رفت و آمد دانش آموزان به مدارس از جمله عوامل بازماندگی دختران کردستانی از تحصیل است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۰    
تبلیغات متعدد در مورد چای های کاهش وزن وجود دارد اما آیا مصرف این نوشیدنی ها نتایج مورد نظر را برای فرد به همراه دارد؟
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۵    
متخصص پوست گفت: اگر تمایل به داشتن پوست سالم دارید باید 5 توصیه مهم را رعایت کنید؛ نکاتی که به راحتی می تواند شادابی و جوانی پوست شما را تضمین کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۵    
کارشناس درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به نگرانی های موجود درباره خلوص شربت تریاک گفت: کلیه روش های درمان اعتیاد مانند استفاده از متادون ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۵    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به این که استانی کردن بودجه آموزش و پرورش مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت در سال 97 به 8.2 درصد کاهش می یابد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۵    
وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی از سیاستگذاری دولت برای جلوگیری از افتادن بازنشستگان در تله فقر و افزایش حقوق آنان متناسب با شیب تورم طی هفت سال خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، بودجه بهداشت در سال 97 را همسان با سال 96 عنوان کرد و گفت: انتظار داشتیم بودجه این بخش به اندازه سال 95 باشد که اینگونه نشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به آخرین وضعیت ایستگاه های سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند در کشور، گفت: قصد داریم این ایستگاه ها تا یک ماه آینده در کل کشور راه اندازی کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۰    
عضو انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی و متخصص سرطان گفت: استرس و ذرات معلق موجود در آلودگی هوا باعث بروز سرطان در میان افراد می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۰    
رئیس کمیسیون حمل ونقل و عمران شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: 22 هزار میلیارد تومان فقط برای تکمیل خطوط فعلی مترو از لحاظ تجهیزات و ایمنی نیاز است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۵    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه شیوه نامه اردویی سخت گیرانه تر می شود گفت: این امر کمک می کند مرکزی سفر را کنترل کرده و سرپرستان اردو آسوده تر باشند و امیدواریم دچار افت کمی و ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۵    
با تصویب کار گروه اضطرار آلودگی هوا فروش مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک برای فردا ممنوع و ساعت طرح نیز تا 19 شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۵    
تنها چند ماه از تولدشان نگذشته بود که چاقی به سراغشان آمد، بیماری که مشکلات زیادی را برای خانواده و به وجود آورد و فقر هم بهانه ای شد برای آنکه پدر نتواند کودکان را درمان کند و دردسرهایی که از هر طرف ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۵    
بسیاری از افراد باهوش و با استعداد در دنیا به خاطر تنبلی به موفقیت نمی رسند پس برای کامیابی باید ریشه این رفتار را در وجودتان نابود کنید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
یکی از اعضای تیم مهندسی حرم مطهر سید الشهدا (ع) با اشاره به ادامه کارهای ویژه ساخت پروژه صحن حضرت زینب (س) از اتمام برخی مراحل اصلی این پروژه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اسامی منتشر شده از بدهکاران بانک سرمایه تنها یک برگ از 5 هزار برگ تخلفات است.