سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 9 خرداد 1397 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 31 فروردین 1397 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1397 نصر نیوز 31 تیر 1397 نصر نیوز 31 مرداد 1397 نصر نیوز 1 شهریور 1397 نصر نیوز 30 مهر 1397 نصر نیوز 30 آبان 1397 نصر نیوز 30 آذر 1397 نصر نیوز 30 دی 1397 نصر نیوز 30 بهمن 1397 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 1 خرداد 1397 نصر نیوز 2 خرداد 1397 نصر نیوز 3 خرداد 1397 نصر نیوز 4 خرداد 1397 نصر نیوز 5 خرداد 1397 نصر نیوز 6 خرداد 1397 نصر نیوز 7 خرداد 1397 نصر نیوز 8 خرداد 1397 نصر نیوز 9 خرداد 1397 نصر نیوز 10 خرداد 1397 نصر نیوز 11 خرداد 1397 نصر نیوز 12 خرداد 1397 نصر نیوز 13 خرداد 1397 نصر نیوز 14 خرداد 1397 نصر نیوز 15 خرداد 1397 نصر نیوز 16 خرداد 1397 نصر نیوز 17 خرداد 1397 نصر نیوز 18 خرداد 1397 نصر نیوز 19 خرداد 1397 نصر نیوز 20 خرداد 1397 نصر نیوز 21 خرداد 1397 نصر نیوز 22 خرداد 1397 نصر نیوز 23 خرداد 1397 نصر نیوز 24 خرداد 1397 نصر نیوز 25 خرداد 1397 نصر نیوز 26 خرداد 1397 نصر نیوز 27 خرداد 1397 نصر نیوز 28 خرداد 1397 نصر نیوز 29 خرداد 1397 نصر نیوز 30 خرداد 1397 نصر نیوز 31 خرداد 1397 
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۷:۱۵    
نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از راه اندازی موزه مطبوعات آذربایجان در سال جاری خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۴    
نصر: تفرجگاه عون بن علی (عینالی یا عینال -زینال)، کوه و آرامگاهی بر فراز رشته کوه سرخاب است که در ناحیه شمالی شهر تبریز واقع شده است و برخی از مردم تبریز لحظات افطار را در این مکان سپری می کنند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۴    
نصر: مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشوراز انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: داوطلبان از روز شنبه، 12 خرداد ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۷    
نصر: امکان ثبت سفارش واردات کالا در 7 منطقه آزاد اقتصادی میسر شده است. براساس این گزارش از روز 9 خرداد امکان ثبت سفارش برای واردات کالا به مناطق آزاد (شامل هفت منطقه: کیش، قشم، چابهار، ارس، اروند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۲    
نصر: فرماندار هشترود از وضعیت بد و نامناسب جاده این شهرستان به مراغه انتقاد کرد و گفت: امسال در حوزه استحفاظی این شهرستان 14 نفر بر اثر تصادف رانندگی جان باخته اند که بیشتر آنها از قربانیان این جاده ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۷    
نصر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه گفت: مراغه دومین قطب تولید فرش ابریشم در کشور است و بیش از 14 هزار نفر دربافت و صنایع وابسته این هنر صنعت کار می کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۷    
نصر: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: وزش تندباد عصر امروز در تهران 75 زخمی و یک کشته بر جا گذاشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۱۲    
نصر: رئیس جمهوری استفاده از قدرت فرهنگ، زبان هنر و هماهنگی و همصدایی را زمینه ساز پیروزی مردم دانست و تاکید کرد: امروز به سرمایه اجتماعی، اعتماد بیشتر به یکدیگر و امید به آینده ایران نیاز داریم.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۷:۳۲    
نصر: در شب ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۹    
نصر: اولین نمایشگاه گروهی اعضای انجمن مجسمه سازن آذربایجان شرقی در نگارخانه استاد مرعلی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد. رضا عادلی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۷    
نصر: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، بیماری وبا در مراغه کاملا ریشه کن شده و در سال های گذشته هیچ موردی از این بیماری مشاهده نشده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۲    
نصر: مدیر شبکه بهداشت بناب گفت: 35 درصد از ازدواج های شهرستان بناب در سنین زیر 18 سالگی رخ می دهد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۷    
نصر: سازمان مدیریت بحران کشور درباره حوادث احتمالی ناشی از بارش باران و سیلابی شدن مسیل رودخانه های آذربایجان شرقی هشدار داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۷    
نصر: سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از فوت کارگر بر اثر سقوط از داربست در تبریز خبرداد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۲    
نصر: شش قلوهای تبریزی، روز دوشنبه، هفتم خرداد ماه در مرکز آموزشی و درمانی الزهرای تبریز متولد شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۷    
نصر :رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: 564 میلیارد و 100 میلیون ریال در قالب خط اعتباری شماره 6 به منظور افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان در سالجاری اختصاص یافته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۲    
نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از اضافه شدن پنج موزه به تعداد موزه های استان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۱    
نصر: علی اصغر عباس زاده به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی معرفی می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۶    
نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کامیون داران استان به عنوان پیشتازان و حافظان مصالح ملی و انقلاب اسلامی به اعتراضات صنفی محدود خود پایان دادند و بارگیری کالا را از سر گرفتند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۰    
نصر: طی سال های اخیر پدیده مدرک گرایی روز به روز در جامعه ما شیوع پیدا کرده، بطوریکه رشد قارچ گونه مراکز و واحدهای دانشگاهی که از آنها به عنوان کارخانه تولید مدرک یاد می شود ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۰    
نصر: افزایش قیمت خودروهای وارداتی از سال گذشته استارت خورد اما با آغاز سال 97 و هم زمان با بالا رفتن نرخ ارز این روند افزایش چشگیری داشته و در ادامه نیز شرایط به گونه ایی رقم خورد که وقتی قیمت ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۹    
نصر: ناظر گمرکات آذربایجان شرقی از رشد 22 درصدی صادرات کالا از گمرکات استان در دو ماهه اول سالجاری خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۴    
نصر: نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: کشورهای بسیاری کاندید میزبانی این بازی ها بودند اما فدراسیون والیبال تلاش کرد برای رشد و گسترش ورزش والیبال در آذربایجان شرقی هم مانند استان های دیگر فعال ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۹    
نصر: فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از گرفتار شدن تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی در شهرستان سراوان به هلاکت رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۹    
نصر: سرمربی پیشین تیم های پدیده و مشکی پوشان به عنوان مدیر تیم های تراکتورسازی انتخاب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۴    
نصر: مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی با اشاره به وجود 550 نفر زندانی مالی و جرائم غیرعمد در زندان های استان، گفت: مجموع بدهی این زندانیان 50 میلیارد تومان است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۴    
نصر: نماینده مردم مرند در مجلس گفت: هیچ اراضی به افراد خارجی در منطقه آزاد ارس واگذار نشده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۹    
نصر: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ارجاع بیمار به خارج از مرکز درمانی برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی خلاف قانون است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۹    
نصر: ایران نوشت: صبح 9 شهریور سال گذشته بود که مردی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسدی در رودخانه خشایار واقع در سیدخندان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۴    
نصر: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایطی که ساز و کار قانونی برای خرید و فروش ارز مجازی وجود ندارد، مردم از معامله ارز مجازی دوری کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۹    
نصر: معاون قضایی رییس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی بر استفاده از ظرفیت مردمی در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تأکید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۴    
نصر: فرمانده انتظامی شهرستان بناب از فوت یک نفر بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۹    
نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: برای استانداردسازی سالن های شهید پورشریفی و اقدمی با همکاری همه همکاران به صورت تلاش های شبانه روزی تلاش می شود در عرض مدت باقی مانده سالن ها تجهیز شده و ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۹    
نصر: استاندارآذربایجان شرقی گفت: این مسابقات علاوه بر دستاوردهای ورزشی، فرصت بسیار خوبی برای معرفی قابلیت های شهر تبریز است که هدف اصلی رویداد تبریز 2018 نیز به شمار می رود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۴    
نصر: معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گزارشی از برگزاری اردوهای زیارتی و آموزشی ارائه داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۹    
نصر: تعطیلات چند روزه هفته آینده باعث شده بخش قابل توجهی از ظرفیت حمل و نقل هوایی برای مسیرهای داخلی و خارجی به فروش رود. اما همچنان بخش قابل توجهی از بلیت ها باقی مانده که قیمت های بسیار متنوعی دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۹    
نصر: فرماندار ملکان از تخصیص 300 میلیارد ریال تسهیلات بانکی جهت ادامه توسعه کارخانه ذوب آهن ملکان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۴    
نصر: شهردار منطقه 7 تبریز گفت: عملیات آبروسازی برای هدایت آب های سطحی به طول 1.5 کیلومتر در این منطقه آغاز شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۹    
نصر: با رای نمایندگان پزشکیان به عنوان نایب رئیس اول و مطهری به عنوان نایب رئیس دوم مجلس دهم ابقا شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۹    
نصر: لاریجانی در سومین سال دوره دهم مجلس با147 رای به عنوان رئیس مجلس برگزیده شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۹    
نصر: حاجی بابایی گزینه پیشنهادی فراکسیون ولایی به نفع علی لاریجانی انصراف داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۴    
نصر: به مناسبت یک ساله شدن حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در تبریز به عنوان نماینده ولی فقیه، مروری بر عملکردهای وی داشتیم؛ از حضور در استادیوم تا متروسواری و خرید مایحتاج عمومی خودش.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۹    
نصر: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی بر ضرورت شناسایی مزیت های اشتغال خرد روستایی و عشایری در استان تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۴    
نصر: مدیر تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز انتخاب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۰    
نصر: رمضان درآذربایجان شرقی یادآور آیین های کهنی است، مردم این استان در ماه مبارک رمضان آداب ورسوم ویژه دارند که در نوع خود جالب و شنیدنی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۵    
نصر: بخش خصوصی که عَلَم اشتغال و تولید را در استان بر دوش دارد، با سخت گیری هایی که در استان انجام می شود، موجبات دلسردی و در نهایت فرار سرمایه گذار به استان های دیگر را فراهم می کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۵    
نصرنیوز: پدر صنعت نوین آذربایجان در دهمین روز دهمین ماه دهمین سال قرن حاضر در خاک پاک تبریز چشم به جهان گشود و در دامان پدری پاک فطرت و مادری نجیب تربیت یافته و در شش سالگی اش به همراه اطفال آن دوران ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۵    
نصر نیوز: مراسم رژه نیروهای مسلح روز جمعه در میدان آذربایجان تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و مسوولان ارشد دولتی و نظامی برگزار شد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۵    
نصر نیوز: رتبه بندی IMIAZAR100 همواره سعی نموده فضایی مناسب جهت حضور و معرفی شرکت های خصوصی منطقه فراهم نماید ،
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۵    
نصر: زائران خانه خدا از 20 ایستگاه پروازی کشورمان به حج تمتع مشرف می شوند که اولین گروه زائران نیز 27 تیرماه اعزام خواهند شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۳۵    
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۱۵    
نصر: تمرینات نماینده تبریز تا زمان انتخاب سرمربی جدید زیر نظر رضا مهاجری برگزار می شود.