چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 21 فروردین 1396 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 تیر 1396 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1396 نوشهر آنلاین 30 مهر 1396 نوشهر آنلاین 30 آبان 1396 نوشهر آنلاین 30 آذر 1396 نوشهر آنلاین 30 دی 1396 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1396 نوشهر آنلاین 29 اسفند 1396 نوشهر آنلاین 1 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 2 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 3 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 4 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 5 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 6 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 7 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 8 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 9 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 10 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 11 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 12 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 13 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 14 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 15 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 16 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 17 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 18 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 19 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 20 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 21 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 22 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 23 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 24 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 25 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 26 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 27 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 28 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 29 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 30 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 31 فروردین 1396 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۶    
کبد حامل بسیاری از توابع حیاتی و مرکز سوخت و ساز بدن است. تصفیه خون، تولید آنزیم های مورد نیاز برای لخته شدن خون، تولید انرژی و از بین بردن چربی های بدن از مهم ترین کار های کبد محسوب می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۲    
طبق اعلام سازمان حج و زیارت، ودیعه گذاران حج تمتع که در اولویت اعزام قرار گرفته اند از امروز (23 فروردین) به مدت 10 روز فرصت دارند تا برای پرداخت مبلغ علی الحساب هزینه سفر خود اقدام کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۰۰    
شرکت معروف به "داروگر" با عنوان شرکت سهامی عام کف با داشتن قدمت 90 ساله در تولید انواع صابون، شامپو و سایر مواد شوینده به دلایلی نا مشخص در سال جاری تعطیل شده است و کارگران این شرکت در سال جاری با ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۷    
به گزارش نوشهرآنلاین ،مسعود ده نمکی کارگردان سینما با حضور در برنامه جهان آرا شبکه افق نسبت به مواضع اصغر فرهادی و مصاحبه وی با روزنامه اسرائیلی واکنش نشان داد. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۰    
طبق اصل 35 قانون اساسی هر فردی حق دارد در هنگام احضار به مراجع قضایی وکیل داشته باشد و کسی می تواند از معاضدت قضایی بهره مند شود که معسر یعنی قادر به پرداخت هزینه دادرسی و حق الوکاله نباشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۵    
مدیر مرکز تحقیقات بیماری های سرطان سینه جهاد دانشگاهی گفت: 98 درصد بانوان در معرض ابتلا به سرطان سینه قرار دارند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۲    
اسامی نهایی داوطلبان پذیرفته شده در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور برای طی سایر مراحل استخدام پیمانی در وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۰    
با وجود آن که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین المللی از امضای قرارداد نهایی خرید 20 فروند هواپیما با ATR خبر داده که نه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نه کمپانی ATR هنوز این موضوع را تایید ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۱    
مشاور عالی سازمان سنجش از زمان دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد 96 خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۸    
جشن میلاد امام علی(ع) و روز پدر در موسسه خیریه مردم نهاد آبشارعاطفه ها شعبه نوشهر برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۷    
سازمان خصوصی سازی اسامی بانکها و موسسات اعتباری مورد تائید بانک مرکزی برای دریافت شماره حساب مشمولین سهام عدالت در راستای واریز سود سال مالی 95 را اعلام کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۰    
آیین گرامیداشت هیجدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در نوشهر با حضور مسئولان شهرستانی، فرماندهان و دانشجویان دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) و مردم نوشهر در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۹    
تصویر زیر تبلیغ نخستین دستگاه خودپرداز خاورمیانه را در یک بانک ایرانی در سال 1351 نشان می دهد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۰    
دکتر استینکمپ، دندانپزشک حیوانات برای معالجه حیوانات به نقاط مختلف آفریقای جنوبی سفر می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۸    
مجموعه مدیحه سرایی و سرودهای میلاد حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام با نوای حاج میثم مطیعی محمود کریمی و مجیدبنی فاطمه بشنوید و دانلود کنید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۶    
همرزم شهید صیاد شیرازی گفت: اعتقاد عمیق قلبی شهید صیاد شیرازی به ولایت زبانزد همگان بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
شوراها و شهرداران از هر جریان فکری که باشند، موظفند در راستای نیازهای شش گانه ای که قانون بدان اشاره کرده است، نیازسنجی، برنامه ریزی و اقدام نمایند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۳    
به گزارش نوشهرآنلاین ،سرآشپزهای هندی، بزرگ ترین نان این کشور را طبخ کرده اند و امیدوارند بتوانند آن را در کتاب رکوردها به ثبت برسانند. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۷    
من یک دوست دست به قلم داشتم که بعدها معتاد و از محل کارش اخراج شد و با سه تا بچه، پیش مادر خانمش زندگی می کرد. او 2، 3 روز یک بار به روایت فتح می آمد و از من کمک مالی می گرفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی ماموریت داد تا ابعاد حمله نظامی آمریکا به سوریه را در جلسه ویژه ای بررسی کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۴    
سقوط 10 متری زن جوان از پشت بام خانه اش به حیاط خلوت منجر به جراحت شدید وی شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۱    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی نسبت به ادعای مهدی فخیم زاده در خصوص شکایت پلیس راهنمایی و رانندگی از سریال علی البدل واکنش نشان داد و گفت: پلیس هیچ شکایتی از این سریال نداشته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۸    
در حالی که سخنگوی دولت از پرداخت 42 هزار میلیارد تومان بودجه به بخش عمرانی در سال 95 خبر داد، طبق گزارش بانک مرکزی در 11 ماهه سال گذشته 18 هزار و 590 میلیارد تومان به این بخش پرداخت شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۲    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند عملیات گسترده تروریست ها را که از دیروز در درعا آغاز شده بود، خنثی کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۹    
شهردار سنجار از کشف 31 گور جمعی و نیز پیدا شدن جسد 1646 ایزدی در این گورها خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۶    
نماینده ارومیه در مجلس از وزارت کشور خواست با درخواست کارگران برای برگزاری راهپیمایی روز 11 اردیبهشت همراهی کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۳    
پس از بیانات مؤثر رهبر معظم انقلاب(17اسفند 1393) در مذمت پدیده زشت کوه خواری که تیغ بی رحمی بر چهره طبیعت کشیده، مسؤلان قضایی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۰    
نام هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از لیست این تیم خارج شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل خبر داد که قرارداد "هما" با شرکت هواپیماسازی ATR برای خرید 20 فروند هواپیمای ATR 72-600 به امضای مقامات دو کشور رسید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۷    
رؤسای کمیسیون ها و اعضای هیئت رئیسه مجلس و اعضای هیئت دولت امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۱    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در سال گذشته 38 درصد ولادت های به ثبت رسیده مربوط به پدران 30 تا 35 ساله بوده است و 45 هزار و 406 نفر نیز در فروردین ماه امسال پدر شده اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۱    
هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز گذشته در حاشیه تمرین تراکتورسازی به مسئولان این تیم اعلام کرد دیگر در تمرینات حضور پیدا نمی کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۵    
تعداد زیادی از ملی پوشان روئینگ ایران که در مریوان تمرینات خودشان را پیگیری می کنند، دچار مسمومیت شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۲    
اسامی داوران بخش فیلم مستند سومین جشنواره فیلم کوتاه سما اعلام شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۲    
طیب نیا توقیف اموال ایران نزد کانادا را رد کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۹    
طرح سوال از وزیر اقتصاد در مجلس با حاشیه هایی همراه بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۹    
مردم بحرین برای تاکید بر جنبش اعتراضی خود و لزوم بازسازی مساجد ویران شده توسط رژیم آل خلیفه، نماز جماعت را در محل این مساجد اقامه کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس جمهوری مصر در پی بمب گذاری های دو کلیسای قبطی و کشته شدن ده ها تن در پی آن، در خواست اعلام وضعیت فوق العاده به مدت سه ماه کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۳    
رسانه های آمریکا گزارش دادند، کی. تی. مک فارلند، معاون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ تنها پس از حدود 3 ماه حضور در کاخ سفید، واشنگتن را به مقصد سنگاپور ترک خواهد کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۸    
روحانی در اوایل روز کار آمدن دولت یازدهم اعلام کرد که برنامه 100 روزه ای برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم دارد اما امروز رئیس جمهور در نشست خبری خود با خبرنگاران اعلام کرد که من اصلاً این وعده ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۲    
ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا در دیدار مقابل مالاگا با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۹    
مهاجم ایرانی به عنوان بهترین بازیکن هیرنوین در هفته سی ام اردویژه هلند انتخاب شد و علیرضا جهانبخش، بازیکن آلکمار نیز نمره فنی خوبی دریافت کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۰    
یک سناتور آمریکایی معتقد است که رئیس جمهوری سوریه از طریق از سرگیری پروازها از پایگاه نظامی الشعیرات یک روز پس از تجاوز نظامی آمریکا، پیامی را به همتای آمریکایی فرستاده است و آن این که برو به جهنم !
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۱    
شب گذشته خندوانه به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای میزبان خانواده شهید داریوش رضایی نژاد بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیاری از اسرار و واقعیتهای دفاع مقدس در سینه فرماندهان و مسئولین جنگ نهفته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۹    
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: آنهایی که می خواهند از پرسپولیس کادوی روز مرد بگیرند برای بازی با الریان قطر به ورزشگاه آزادی بروند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۹    
هشتک "کی عربستان از تندروی رها می شود" از جمله بارزترین هشتک ها در شبکه اجتماعی توییتر است که جنجالی را بین کابران و محافل سعودی در دو روز اخیر ایجاد کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۶    
در حالی وزیر رفاه از توزیع نخستین بسته امنیت غذایی در اردیبهشت ماه خبر داده است که توزیع این بسته در این زمان جای سوال و پرسش دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۳    
گروه داعش قبطی های مصر را به انجام عملیات تروریستی بیشتری تهدید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۳    
بین نماینده شاهرود و سمنان به دلیل برخی حاشیه های سفر رئیس جمهور به استان سمنان، در صحن علنی مجلس درگیری لفظی به وجود آمد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی پلیس کربلا اعلام کرد که یک عملیات گسترده در مرزهای این استان با استان الانبار شروع شده است که هدف آن پاکسازی مناطق همجوار از عناصر تروریستی داعش است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: دشمن تلاش می کند با استفاده از تاکتیکهای جنگ روانی، در مسئولان ضعف و تزلزل ایجاد، و احساس نمی شود و نمی توانیم را در آنها القا کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۸    
یک مقام آمریکایی روز یکشنبه خبر از کناره گیری یکی از مشاوران امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۵    
نمایندگان مجلس به سازمان حفاظت محیط زیست مجوز دادند تا از فعالیت واحدهای تولیدی آلاینده جلوگیری کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۱    
بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد در دیدار مقابل ساندرلند اقدام ارزشمندی انجام داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۸    
به گزارش نوشهرآنلاین ،حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان نفر پنجم لیست کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری جبهه مردمی انقلاب اسلامی اعلام شد. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۹    
به گزارش نوشهرآنلاین، روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال صدور نامه ای از سوی جناب آقای مهندس ضرغامی خطاب به شورای مرکزی جبهه ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۳    
به گزارش نوشهرآنلاین ،در حالی که سید ابراهیم رئیسی در بیانیه خود به صراحت بر حضور مستقل در انتخابات تاکید کرده ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۲۱    
چرا حسن روحانی که به گفته خود، نخستین فردی بود که به قرارداد کرسنت ایراد گرفت، افرادی را که پرونده رسیدگی به اتهام آنها در جریان بررسی پرونده کرسنت باز بود را در کابینه خود قرار داد و زمینه برگشتن ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۱۵    
وزیر کشور ترکیه از کشته شدن هفت عضو ارشد پ . ک .ک در عملیاتی در یکی از استان های جنوب شرقی این کشور خبر داد.