یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 9 اسفند 1397 - ofoghetaze.com

افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 فروردین 1395 افق تازه 29 اسفند 1396 افق تازه 31 فروردین 1397 افق تازه 31 اردیبهشت 1397 افق تازه 31 خرداد 1397 افق تازه 1 تیر 1397 افق تازه 1 مرداد 1397 افق تازه 1 شهریور 1397 افق تازه 1 مهر 1397 افق تازه 30 آبان 1397 افق تازه 30 آذر 1397 افق تازه 30 دی 1397 افق تازه 30 بهمن 1397 افق تازه 1 اسفند 1397 افق تازه 2 اسفند 1397 افق تازه 3 اسفند 1397 افق تازه 4 اسفند 1397 افق تازه 5 اسفند 1397 افق تازه 6 اسفند 1397 افق تازه 7 اسفند 1397 افق تازه 8 اسفند 1397 افق تازه 9 اسفند 1397 افق تازه 10 اسفند 1397 افق تازه 11 اسفند 1397 افق تازه 12 اسفند 1397 افق تازه 13 اسفند 1397 افق تازه 14 اسفند 1397 افق تازه 15 اسفند 1397 افق تازه 16 اسفند 1397 افق تازه 17 اسفند 1397 افق تازه 18 اسفند 1397 افق تازه 19 اسفند 1397 افق تازه 20 اسفند 1397 افق تازه 21 اسفند 1397 افق تازه 22 اسفند 1397 افق تازه 23 اسفند 1397 افق تازه 24 اسفند 1397 افق تازه 25 اسفند 1397 افق تازه 26 اسفند 1397 افق تازه 27 اسفند 1397 افق تازه 28 اسفند 1397 افق تازه 29 اسفند 1397 
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان برخی خواسته های خود از مدیران بانک ها، از تنظیم برنامه واگذاری اموال مازاد نظام بانکی خبر داد
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
شاخص بورس تهران توانست طی هفته جاری ضمن کسب بازده 3.6 درصدی خود را به سطح 165 هزار و 295 واحد برساند
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۳    
در هفته اول اسفند ماه بانک تجارت با قراردادن چهار خبر در خروجی سایت خود مورد توجه رسانه های مکتوب و دیجیتال قرار گرفت
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
مهدیان رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه امادگی بانک را برای همکاری و تعامل بیشتر با شرکت های دانش بنیان اعلام کرد و افزود درخواست شرکت طی جلسات آینده با حضور اعتبارات استان در ستاد مورد ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
کارگروه اشتغال استان اصفهان با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و مقامات ارشد اقتصادی استان اصفهان با موضوع بررسی عملکرد این بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر برگزار گردید
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
به گزارش افق تازه به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه "ما" حجت بهاری فر ضمن بازدید از فعالیت های حوزه فناوری و اقتصادی دانش بنیان ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۸    
ما در جنگ اقتصادی هستیم. همه باید همکاری کنند، هر کسی امکانی در اختیار دارد، باید مسئولانه به هموطن خود خدمت کند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
بانک اقتصادنوین باهدف افزایش قدرت خرید و حفظ سرمایه و پس انداز مشتریان و کمک به رونق و شکوفایی چرخه اقتصادی کشور، طرح "کوشان" را معرفی کرد
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
فرهاد دژپسند در همایش روند آینده بانکداری که با میزبانی بانک صنعت و معدن برگزار شد، اظهارداشت: بانک ها در هر شرایطی باید خود را متعهد به تأمین سرمایه برای تولید بدانند و بنگاه های تولیدی به هیچ عنوان ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۲    
تصاویر منتشر شده کاربران ایرانی در فضای مجازی نشان می دهد که گوشت از منوی برخی رستوران ها حذف شده است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
برنامه تسویه مطالبات سپرده گذاران تعاونی های اعتبار غیرمجاز منحله الزهرا مشهد، پیوند مشهد، حسنات اصفهان، عام کشاورزان مازندران، امیدجلین گرگان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه و بدرتوس مشهد اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل منابع طبیعی گیلان، با اشاره به فقر پوشش گیاهی در مراتع، گفت: این مسأله می تواند نقش بسزایی در سیل خیزی بیش از 50 درصد از حوضه های آبخیز استان داشته باشد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
به تازگی محققان و پژوهشگران امنیتی دریافته و اعلام کرده اند که کدهای مخربی در تراشه های مربوط به مودم های وای فای وجود دارد که امکان دسترسی هکرها به اطلاعات رد و بدل شده کاربران را می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون و ساختار ما سلطان ها را ایجاد می کند؛ این مدل اداره کشور سلطان ها را می سازد و باید جلوی آن را گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۷    
دبیر ستاد خدمات سفر در کشور گفت: نرخ های پذیرش مسافر در واحدهای اقامتی طی نوروز هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از انفجار مرگبار گاز شهری در یکی از روستاهای اطراف شهریار خبر داد و گفت که یک زن جوان و کودک دوساله اش نیز به شکل معجزه آسایی از زیرآوار نجات پیدا کردند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۲    
دونالد ترامپ وکیل سابق خود مایکل کوهن را پس از سخنان او در برابر مجلس نمایندگان آمریکا به دروغگویی متهم کرد. کوهن در شهادت خود در مجلس نمایندگان، اتهامات سنگینی به ترامپ وارد کرده بود.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۲    
شهردار تهران در حاشیه مراسم اختتامیه همایش تهران، 4 دهه معماری و طرح های شهری به سوالات خبرنگاران درمورد مطالبات شهرداری از دولت و طرح ترافیک پاسخ داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۲    
یک فروند هواپیمایی سبک امروز پنجشنبه بر روی یک خانه روستایی در مزرعه ای در منطقه کولومنسک در شمال غربی مسکو سقوط کرد و براثر آن دو نفر کشته شدند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
نمایندگان روسیه و چین با قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره ونزوئلا مخالفت کردند و به این ترتیب اجازه ندادند آمریکا با سوء استفاده از شورای امنیت به اهداف تغییر رژیم در کاراکاس دست یابد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
در این شرایط یکی از راه های تنظیم بازار و آسان کردن شرایط تامین نیاز افراد این است که دولت با اقداماتی به تولیدکنندگان انگیزه افزایش سطح تولید بدهد ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۲    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری سه قاچاقچی که در پوشش مسافر اتوبوس قصد انتقال مواد مخدر به تهران را داشتند، خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۹    
رهبران آمریکا و کره شمالی در پایان دومین روز از مذاکرات دوجانبه خود در شهر هانوی ویتنام، نتوانستند به توافقی درباره راه های عملی خلع سلاح هسته ای کره شمالی برسند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۹    
محمدجواد ظریف نوشت: وزارت امور خارجه همواره بر این باور بوده که دیپلماسی تنها در سایه قدرت ملی، انسجام داخلی و حمایت مردمی می تواند دستاوردهای میدانی را در صحنه های منطقه ای و جهانی تثبیت کند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۴    
فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: متهم از 1400 نفر حدود 100 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۹    
درگذشت خشایار الوند، هنرمند برجسته حوزه فیلمنامه نویسی، بار دیگر جامعه هنری ایران را در غم از دست دادن یک چهره خلاق فرو برد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۴    
دسترسی به اپلیکیشن اسنپ برای کاربران ایرانی که گوشی های آیفون دارند مسدود شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۴    
حمید حامی، خواننده پاپ تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۴    
مصاف استقلال و فولاد خوزستان با حساب 3 بر یک به نفع شاگردان شفر به پایان رسید.آن هم در روزی که سه بازیکن خارجی این تیم درخشش خیره کننده ای داشتند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۴    
آریانا گرانده با عبور از سلنا گومز صاحب عنوان ملکه اینستاگرام شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
ترکیب استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان از سوی وینفرد شفر اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
تصویب لوایح چهارگانه FATF به رغم برخی تحلیل های انتقادی، می تواند برای توسعه مبادلات اقتصادی ایران با جهان فرصت آفرینی کند و در صورت امتناع از الحاق ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
ثبت نام در کاروان های حج 98 از فردا آغاز می شود. سازمان حج و زیارت هنوز هزینه قطعی سفر این حج را اعلام رسمی نکرده اما برآوردهای اولیه حاکی از این است که قیمت آن حدود 25 میلیون تومان می شود.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
رئیس پلیس فتا با یادآوری کلاهبرداری از مردم در پرونده "سکه ثامن"، به مردم درباره خرید و فروش طلا و ارز در فضای مجازی هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۴    
یک منبع آگاه از دستگیری فرزند مدیر ارشد سابق مازندران در شرق استان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از خاموشی موقت نیروگاه بوشهر به منظور تعویض بخشی از سوخت و تعمیرات ضروری سالانه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۴    
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری بعد از 13 سال در شهرستان زاهدان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو البرز گفت: لوازم یدکی خودرو نسبت به 15 روز گذشته افزایش 10 درصدی قیمت داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شامگاه چهارشنبه سانحه برخورد دو دستگاه اتومبیل با یک نفر شتر در کیلومتر 30 محور زاهدان به میرجاوه به مرکز اورژانس اطلاع داده شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
سازمان نظام پزشکی کشور در فصل نهم آیین نامه اخلاق حرفه ای پزشکان، قوانین و مقررات حرفه ای مربوط به مدیریت خطاهای پزشکی را تشریح کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
آلودگی صوتی که محصول توسعه و پیشرفت تکنولوژی است به یکی از مهمترین آلاینده های محیط زیست در نواحی شهری تبدیل شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما در ایران امنیت مان را خودمان تولید می کنیم و مصرف نمی کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت 24 ساعته گرمخانه های پایتخت در ایام نوروز خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تشدید برخورد با تخلفات ساکن در معابر منتهی و مجاور مراکز خرید در پایتخت خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز جمعه خبر داد و گفت: با خروج تدریجی این سامانه بارشی ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت بر اثر سکته قلبی درگذشت.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به خبرنگاران گفته است در صورتی که او آماده خلع سلاح اتمی کشورش نبود در نشست با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در هانوی ویتنام حضور نمی یافت.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
دبیر انجمن علمی پزشکی خواب ایران با اشاره به اینکه شیوع اختلالات خواب به دلیل مشکلات تنفسی در مردان با علامت خروپف حدود 24 درصد است ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه که دلار با تردیدها نسبت به نتیجه مذاکرات آمریکا و چین، موفق شد بخشی از افت روز گذشته خود را جبران کند، نزدیک به پایین ترین حد خود در دو هفته گذشته قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان که در تاریخ 6 اسفند 97 برگزار شده بود، صبح امروز در مصلای امام علی (ع) در کرمان منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: باید نسبت به آگاه سازی ملت در خصوص افتخاراتمان اقدام کنیم و آنچه را دشمن به عنوان پیروزی ما نام می برد به اسم عزت ملی در کام ملت شیرین کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دختر رزمی کاری را که با تشکیل باند اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند، دستگیر کردند.