چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۷May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 10 خرداد 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 خرداد 1399 افق نیوز 2 خرداد 1399 افق نیوز 3 خرداد 1399 افق نیوز 4 خرداد 1399 افق نیوز 5 خرداد 1399 افق نیوز 6 خرداد 1399 افق نیوز 7 خرداد 1399 افق نیوز 8 خرداد 1399 افق نیوز 9 خرداد 1399 افق نیوز 10 خرداد 1399 افق نیوز 11 خرداد 1399 افق نیوز 12 خرداد 1399 افق نیوز 13 خرداد 1399 افق نیوز 14 خرداد 1399 افق نیوز 15 خرداد 1399 افق نیوز 16 خرداد 1399 افق نیوز 17 خرداد 1399 افق نیوز 18 خرداد 1399 افق نیوز 19 خرداد 1399 افق نیوز 20 خرداد 1399 افق نیوز 21 خرداد 1399 افق نیوز 22 خرداد 1399 افق نیوز 23 خرداد 1399 افق نیوز 24 خرداد 1399 افق نیوز 25 خرداد 1399 افق نیوز 26 خرداد 1399 افق نیوز 27 خرداد 1399 افق نیوز 28 خرداد 1399 افق نیوز 29 خرداد 1399 افق نیوز 30 خرداد 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۴    
درحالی که غرب تلاش می کرد تا از طریق فرافکنی و بازی های رسانه ای چین را متهم و مسئول شیوع کرونا جلوه دهد٬ کارشناسان با ارائه مدارکی معتقد بودند که این ویروس ساخت آمریکاست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۲    
مدیر برنامه وی نیز با سرپرست سرخ ها مذاکراتی برای دریافت حقوق بشار داشت و با توجه به دست باز باشگاه پرسپولیس در ماه های اخیر، مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۷:۰۰    
ستاره جوان تیم فوتبال استقلال در تمرین دیروز دچار مصدومیت شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۶    
بی صبرانه منتظر دیدار با هواداران هستم
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۴    
ستارگان فوتبال دنیا نسبت به اتفاق ناگوار رخ داده برای یک شهروند سیاهپوست آمریکایی واکنش نشان دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۲    
یک وکیل دادگستری گفت: قصاص نشدن پدر یا جد پدری در کنار سایر علل و عوامل به نوعی تشویق پدران برای کشتن فرزندشان است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۰    
وزیر بهداشت گفت: به این جمع بندی رسیدیم که اختیار بازگشایی کامل و 24 ساعته صحن مطهر رضوی را به ستاد استانی واگذار کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۵    
وفاداری عجیب یک سگ به صاحبش که در یکی از بیمارستان های چین بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داده بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۵    
مدیر تیم پرسپولیس گفت: اجرای 2 بند پروتکل های وزارت بهداشت کار را سخت کرده است و به ما گفته اند فقط 5 جلسه در هفته می توانید تمرین کنید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۰    
اگر بتوانیم همانند لیگ های اروپایی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، چرا بازی ها برگزار نشود؟ اما واقعیت این است که این مسائل در ایران خیلی کم رعایت می شود و همین موضوع برای بازیکنان خطرناک است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۷    
پرویز توسلی زاده در حاشیه بازدید از صحنه حوادث شهرک فدک و پرونده مرگ زن کپرنشین کرمانشاه گفت: پزشکی قانونی هیچ گونه آثار ضرب وجرحی در بدن آسیه پناهی ثبت نکرده اما دستگاه قضا بدون اغماض روند مرگ زن ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۷    
وزارت دفاع کره جنوبی از استقرار موشک های جدید رهگیر تاد و دستگاه های جمع آوری اطلاعات از سوی ارتش آمریکا در یکی از پایگاه های نظامی خود خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۲    
با حکم رئیس جدید شورای عالی استان ها حسن رضایی به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی شورای عالی استان ها منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۸    
رئیس شورای عالی مصالحه در یک نشست خبری در کابل گفت که شورای عالی مصالحه کارش را آغاز کرده و هیات مذاکره کننده افغانستان برای گفت وگوهای بین الافغانی نیز تعیین شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۴    
مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: تعداد مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در فروردین امسال ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی 42 نفر بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۰    
یک فروند هواپیمای فوکر 100 لحظاتی پیش در فرودگاه مهراباد به دلیل نقص فنی در موتور شماره 1فرود اضطراری داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۷    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر با اشاره به قتل فجیع مرد سیاه پوست غیر مسلح در شهر مینیاپولیس توسط پلیس آمریکایی، نوشت که زمان آن فرا رسیده که جهان علیه نژادپرستی متحد شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۶    
تصویری از موتورسواری محمد جواد آذری جهرمی با کودکان در کوچه های جهرم، را در این خبر مشاهده کنید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۳    
با انجام عمل جراحی نادر در تبریز، توده 7٫5 کیلو گرمی از شکم یک زن خارج شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۸    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در نشست دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه من تا حد زیادی به مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات حق می دهم ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۴    
طبیعتا با افزوده شدن تعداد مراجعان مراکز بهداشتی از میزان مراجعان به بخش های درمانی و بستری در این مراکز کاسته خواهد شد و این مسئله درمان بیماری را با سهولت بیشتری همراه خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا در یک سلسله پیام توئیتری به تشریح حوادث روز گذشته در برابر کاخ سفید پرداخت و نوشت که شرورترین سگ ها و شوم ترین سلاح ها در انتظار معترضانی بود که به حصار کاخ سفید نزدیک می شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۰    
یک سایت ویژه بازی های رایانه ای فاش کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی وقت زیاد و مبالغ هنگفتی را صرف بازی های رایانه ای می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۵    
از همه دستگاه های اجرایی می خواهم که به هیچ وجه هدایایی را بین نمایندگان مجلس توزیع نکنند هر چند که در قانون ممنوعیتی برای دریافت هدیه وجود ندارد چرا که توزیع این هدایا می تواند شائبه برانگیز باشد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اصلی و اول مجلس یازدهم تولید ثروت برای بهبود وضعیت معیشت مردم در کشور خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۰    
درب های حرم مطهر رضوی که از طلوع تا غروب آفتاب باز و حرم مطهر رضوی پذیرای زائران بود، به دستور تولیت آستان قدس رضوی بدون محدودیت و 24 ساعته از امشب باز است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۲۲    
گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا اطلاعیه ای مشترک درراستای پاسخگویی و شفاف سازی درخصوص فرآیند قرعه کشی فروش 25 هزار دستگاه خودرو صادرکردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۵    
معاون آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه ای، چگونگی ارزشیابی پایانی و برگزاری امتحانات دانشجویان در نیم سال تحصیلی 99-98 را تشریح کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۰    
او در تازه ترین پست اینستاگرامش تصویری به همراه همسرش ویکتوریا منتشر کرد که مورد توجه هوادارانش قرار گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۸    
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به پروند مرگ آسیه پناهی تایید کرد که رئیس و قائم مقام اجرائیات شهرداری بازداشت تاکنون بازداشت شده اند و پیگیر پرونده ادامه دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۳    
مجموعه وضعیت سفید ساخته حمید نعمت ا... که زندگی مردم در روزگار جنگ تحمیلی را به تصویر می کشد، یکی از سریال های خاطره انگیز تلویزیون است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۹    
ایزدخواه نماینده مجلس یازدهم در توییترش از بازگرداندن کارت های هدیه اهدایی نوشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۵    
باشگاه پاری سن ژرمن برای حفط مهاجم آرژانتینی اش با اینتر به توافق رسید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۵    
یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا می گوید:این موضوع بسیار اهمیت دارد که جریاناتی همچون موتلفه اسلامی بفهمند باید قالب را بشکنند و به نیروهای جوان اجازه دهند تا وارد میدان شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۹    
وزیر علوم با بیان این که به هیچ عنوان ترم آینده با تاخیر یا در بهمن ماه آغاز نمی شود، گفت: دانشجویان ورودی جدید بر روی این موضوع که ترم تحصیلی آینده از بهمن ماه آغاز می شود حساب باز نکنند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۳:۰۹    
کاپیتان تیم امید پس از ابتلا به ویروس کرونا گفت جای نگرانی نیست و دو هفته ای باز خواهد گشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۳:۰۴    
محققان کشورمان در مطالعه ای پژوهشی، تأثیر داروهای مختلف شیمی درمانی مبتنی بر فلزات پلاتین و پالادیوم را بر بیماری سرطان خون بررسی کرده اند.