چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۸:۴۸May 2024 22
جستجوی پیشرفته

پیام خاوران (payamekhavaran.ir)

  ۵ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی از اعمال محدودیت های ترافیکی در شهر بیرجند همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی خبر داد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
استاندار خراسان جنوبی گفت: مراسم وداع با پیکر آیت الله شهید رئیسی ساعت 7:30 صبح پنجشنبه از میدان جانبازان آغاز و تا تقاطع خیابان پاسداران با بلوار شهید صیاد شیرازی ادامه خواهد داشت.
  ۵ ساعت پیش   + ۴۴ سایت دیگر  
بانک جهانی به ارائه جدیدترین ارزیابی خود از عملکرد اقتصاد ایران پرداخته که از کارنامه موفق دولت آیت الله رئیسی در حوزه اقتصاد خبر می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱   + ۹ سایت دیگر  
رئیس کمیته تشییع شهدا اعلام کرد: پیکر آیت الله رئیسی صبح پنجشنبه؛ سوم خرداد در خراسان جنوبی تشییع می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱   + ۱۸ سایت دیگر  
مراسم اجتماع امام رضایی ها که قرار بود با حضور خادمان حرم رضوی با برنامه های متنوع در آستان مقدس امامزادگان باقریه بیرجند برگزار شود به دلیل شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان به مراسم سوگواری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱   + ۵ سایت دیگر  
استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مردم خراسان جنوبی آماده برگزاری مراسم باشکوهی برای تشییع پیکر آیت الله رئیسی هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: ارز مسافرتی زائران حج تمتع، امسال در فرودگاه تحویل داده می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱   + ۷ سایت دیگر  
آیین سوگواری ارتشیان در لشگر 30 بیرجند با حضور خادمین حرم مطهر رضوی و پرچم گنبد حرم امام رضا(ع) در سوگ و ماتم شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید برپا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۱   + ۴ سایت دیگر  
استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و جمعی از مردم و مسئولین استان با حضور در دفتر نماینده معزز ولی فقیه در استان شهادت حضرت آیت الله رییسی رئیس جمهور و هیئت همراه را به ایشان تسلیت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۲   + ۸ سایت دیگر  
جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۱   + ۸ سایت دیگر  
فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی امروز در سالروز ولادت امام رضا (ع) با حضور خادمان حرم رضوی حال و هوای متفاوتی داشت از طرفی خبر تلخ شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، هوای دل حضار را بهاری کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۱   + ۲ سایت دیگر  
طرح های قرارگاه شهید آوینی در خراسان جنوبی با حضور جانشین وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان جنوبی در بیرجند رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۱    
درختان کاج شهر بیرجند وضعیت نامناسبی داشته و زردی و بی روحی آنها کاملا مشخص است. بسیاری از شهروندان معتقدند فضای سبز این شهر سرسبز و شاداب نیست گویا آن طور که باید به فضای سبز رسیدگی نمی شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۱   + ۲ سایت دیگر  
بهار انصاری خبرنگار پایگاه خبری پیام خاوران توانست دو رتبه در جشنواره مطبوعات منطقه ای شرق کشور را از آن خود کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۱   + ۲ سایت دیگر  
مراسم افتتاح هم زمان 100 پروژه شرکت مخابرات خراسان جنوبی در بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
با حضور رؤسای سازمان نظام مهندسی معدن ایران و خراسان جنوبی در حاشیه نمایشگاه هفته صنعت کابل، تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی معدن ایران و اتاق معادن و صنایع افغانستان امضاء شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۱    
رتبه نرخ ازدواج در خراسان جنوبی با دوپله صعود در سال گذشته به رتبه 9 کشوری ارتقا یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۱   + ۴ سایت دیگر  
همزمان با ایام دهه کرامت خادمان حرم مطهر رضوی در میان خیل عظیمی از مردم در امامزاده سیدالحسین(ع) و امامزاده سید علی(ع) نهبندان حضور یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۱   + ۲ سایت دیگر  
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی از بهره مندی 15 هزار مشترک استان از فیبر نوری خبر داد و گفت: برای توسعه فیبر شهری تاکنون 132 پروژه اختصاصی فیبر نوری در استان وشهرک صنعتی در حال اجراست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
همزمان با ایام دهه کرامت درخشش نور خورشید خراسان بر گنبد و بارگاه ملکوتی خواهر ایشان بی بی زینب خاتون(س) در مزار کاهی شهر مود نویدبخش سفر معنوی و روحانی در جوار این امامزاده واجب التعظیم بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۱   + ۵ سایت دیگر  
نمازگزاران جمعه در خراسان جنوبی پس از اقامه نماز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات اشغالگران صهیونیستی راهپیمایی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۱   + ۱۲ سایت دیگر  
برخی از چک ها قابلیت شکایت کیفری ندارند و فقط می توان نسبت به آنها اقدام به اقامه دعوای حقوقی یا درخواست اجرا از اداره ثبت اسناد کرد این چک ها از قرار زیر هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
مدیر گمرک مرزی ماهیرود از افزایش ساعت فعالیت مرزبانان اقتصادی گمرک مرزی ماهیرود از 7 صبح الی 23 شب خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: احداث سه شهرک صنعتی انرژی خورشیدی با ظرفیت تولید 160 مگاوات برق را در دستور کار داریم که ساختگاه آن هم مشخص شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۱   + ۲ سایت دیگر  
همزمان با هفتمین روز از ایام دهه کرامت شهرستان درمیان میزبان کاروان خدام حرم رضوی شد و عطر پرچم سبز امام رضا(ع) در این شهرستان پیچید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۱   + ۳ سایت دیگر  
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از افزایش 20 درصدی تصادفات فوتی در استان خبر داد و گفت: عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم عمده ترین علل تصادفات درون شهری بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۱   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از چاپ 80 عنوان کتاب دفاع مقدس در استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
خدام حرم رضوی که از روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه وارد خراسان جنوبی شدند بعد از برنامه های مختلف در شهرهای بشرویه، فردوس و سرایان به شهرستان قاین سفر کرده و در جمع سالمندان، زندانیان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیداری و خیزش جهانی اتفاق افتاده است، گفت: راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار، جمعه 28 اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز عبادی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از فرصت تعیین تکلیف ثبت نام های ناقص مودیان مالیاتی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری جهت بهره مندی از مشوقها و تسهیلات مالیاتی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۱   + ۱۷ سایت دیگر  
با اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر از محل تهاتر نفت، عملیات اجرایی راه آهن زاهدان _ مشهد از مسیر بیرجند_یونسی تسریع می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۱   + ۴ سایت دیگر  
شرایط فروش نقدی وانت آریسان دوگانه سوز اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۱   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی از افزایش 20 درصدی قصور پزشکی در استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
در حالی که خراسان جنوبی جزو رتبه های اول در آمار ازدواج و فرزندآوری است، اما در دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری جزو رتبه های آخر است که حق مردم این نیست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۱   + ۱۱ سایت دیگر  
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسن جنوبی بر لزوم پرداختن به جهاد تبیین به صورت حرفه ای تر در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی کشور تأکید کرد و گفت: در قرارگاه جهاد تبیین ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: پارسال 39 مورد گزیدگی انسان توسط حیوانات انتقال دهنده هاری به شبکه های دامپزشکی استان گزارش شد که بیماری هاری در 25 مورد از نمونه ها تأیید شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی از تمام صاحب نظران و نخبگان استان برای شرکت در گفتاورد ملی نخبگان دعوت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲   + ۷ سایت دیگر  
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به همت بسیج سازندگی خراسان جنوبی آب در قنات روستای حصاردارباغ شهرستان خوسف پس از 20 سال جاری شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار خراسان جنوبی گفت: زیرساخت های معدنی خراسان جنوبی با همکاری ایمیدرو توسعه می یابد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از ابلاغ مشوق مالیاتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
مدارس شهرستان بشرویه با حضور پر برکت خدام حرم حضرت رضا(ع) در بهار تعلیم و تربیت، عطر و بوی رضوی گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرایان ازکشف دو مزرعه کشت خشخاش در این شهرستان خبر داد وگفت: متخلفان دستگیر و تحویل مقام های قضائی شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: این اداره کل با کمبود نیروی انسانی در حوزه های مختلف به ویژه در بخش دیده بانی و اعتبارات برای تجهیز ایستگاه های هواشناسی استان روبرو است
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل دفترهماهنگی امور استان های وزارت جهادکشاورزی برای نهایی شدن درخواست های کشاورزان خراسان جنوبی برای، ایجاد بارگاه های زرشک در محل باغات محصول قول مساعد داد
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت : در سال 1402 باتلاش مهندسان و کارگران بیش از 5 میلیون تن کالای صنعتی و معدنی در این استان تولیدشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۲   + ۷۴ سایت دیگر  
ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع در7 شعبه منتخب بانک ملی در سطح استان خراسان جنوبی عرضه می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۱   + ۲ سایت دیگر  
فرماندار درمیان گفت: 52 کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهر اسدیه در 8 فاز و با اعتبار 136 میلیارد ریال به کابل خودنگهدار تبدیل و شهر اسدیه به عنوان نخستین شهرسبز استان خراسان جنوبی درحوزه برق شناخته شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۱   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته 182 روستا و 121 واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گازطبیعی بهره مند شدند و به 3 هزار و 988 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان نیز گازرسانی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۱   + ۲۴ سایت دیگر  
اسامی اعضای کاروان قرآنی اعزامی جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع سال 1403 از سوی دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۱   + ۱۳ سایت دیگر  
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با کمک سازمان بسیج و بسیج سازندگی خراسان جنوبی 260 قلم از تجهیزات در حوزه زیرساختی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی از اجرای بیش از 280 برنامه زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام رضوی از فردا در سطح استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰   + ۴ سایت دیگر  
بیست و یکمین همایش علمی وتخصصی (HSE) وتجلیل از برترین های ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی ومدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی وجمعی از مسئولان استان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۰۱   + ۱۳ سایت دیگر  
سید حسن هاشمی نماینده منتخب مردم در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، راهی بهارستان شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
امام جمعه موقت بیرجند با بیان دنیای بشریت و اسلام بیش از هفت ماه است که درگیر موضوع غزه است، ادامه داد: این موضوع مایه شرمندگی و روسیاهی دنیا است که این همه مظلومیت و نسل کشی را به دنبال داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۱   + ۲ سایت دیگر  
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از ادامه ناپایداری های جوی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۱   + ۳ سایت دیگر  
مراسم بهره برداری از دستگاه اگزایمر لیزر (حذف عینک) در بیرجند با حضور استاندار و جمعی ار مدیران استان خراسان جنوبی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: پرونده روستای اصفهک برای ثبت جهانی به سازمان جهانی گردشگری ارسال شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
فرماندار سربیشه گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرای در انتشار و تبیین خدمات نظام و دولت نقش مؤثری دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ارتقای روابط تجاری با کشور افغانستان از اولویت های دیپلماسی اقتصادی استان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: بافت تاریخی روستای اصفهک همواره حفظ شده و این امر با اعتبارات دولتی و توجه مردم حاصل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۳   + ۱۱ سایت دیگر  
استاندار خراسان جنوبی گفت: 5 طرح صنعتی و معدنی استان، آماده افتتاح و کلنگ زنی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۳   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان جنوبی گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال گذشته تا 22 اردیبهشت امسال تمدید شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۱   + ۲ سایت دیگر  
بیش از 60 هنرجوی رشته گرافیک هنرستان رسالت آثار خود را در نمایشگاهی در نگارخانه سرو باغ جهانی اکبریه به نمایش گذاشتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۱   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی از ثبت یک هزار و 253 واقعه ولادت در فروردین ماه خبر داد و گفت: 27 درصد ولادت ها مربوط به فرزند سوم بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: سیل 15 اردیبهشت امسال بیش از 10 میلیارد تومان به زیرساخت های برق استان خسارت وارد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲   + ۱۱ سایت دیگر  
دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: آمار واجدین شرایط حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بالغ بر 289 هزار نفر است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۱   + ۴۴ سایت دیگر  
هندوانه پخته شده حاوی مقادیر زیادی آب و پتاسیم است. آب به افزایش جریان ادرار کمک می کند که می تواند به دفع سنگ کلیه کمک کند. پتاسیم نیز می تواند به کاهش اندازه سنگ کلیه کمک کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۳   + ۵ سایت دیگر  
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طرح محلات ارتقادهنده سلامت با همکاری استانداری به عنوان ناظر اصلی و 16 ارگان دولتی در 7 محله در شهرهای بیرجند و قائنات که از سوی وزارت کشور اسامی آنها ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۳   + ۷ سایت دیگر  
دانشگاه بیرجند آمادگی خود را جهت اعطای بورس تحصیلی کامل به دانشجویان آمریکایی و اروپایی معترض به نسل کشی رژیم صهیونیستی اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۳   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه اندازی 6 سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه اندازی این سایت ها، 580 خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۳    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از بررسی مشکلات حفاری های شرکت آب و فاضلاب در جلسه علنی شورای شهر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: دمای هوا تا فردا در خراسان جنوبی افزایش محسوس دارد و هوا گرمتر می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
به همت یکی از علاقه مندان به کتاب، حمامی قدیمی در بیرجند تبدیل به کافه کتاب شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گزارشی از دستاوردهای خراسان جنوبی از حضور در نمایشگاه توانمندی های ایران در تهران(اکسپو 2024 ) ارائه کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۱   + ۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از بهینه سازی و بهسازی یک هزار و 133 موتورخانه استان در سال 1402 و کاهش 28 درصدی مصرف انرژی با انجام بهینه سازی موتورخانه ها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۱   + ۴ سایت دیگر  
پیرمرد 74 ساله بیرجندی با حضور هرساله در نمایشگاه های بین المللی کتاب، برای خودش کتابخانه ای بزرگی با بیش از 12 هزار جلد کتاب در خانه فراهم کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۱   + ۵ سایت دیگر  
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارندگی از اواخر وقت فردا دوشنبه به استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۱   + ۳ سایت دیگر  
درآستانه عملیات حج تمتع سال 1403 همایش پیاده روی زائران کاروان های 39018 ، 39028 و 39017 حج تمتع در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۲   + ۴۰ سایت دیگر  
پلیس راهور فراجا برای سال 1403، قوانین و تصمیمات جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی و موضوعات دیگر اعلام کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
مردم ولایتمدار شهرستان طبس پیکر شهید “محمد مهدی فانی” از شهدای دوران دفاع مقدس را که بعد از 40 سال شناسایی شد، تشییع و بدرقه کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۲    
باید با آنها خندید، با آنها گریست و با آنها زندگی کرد. آری معلم یک بازیگر است. بازیگری که از جان و روح خود مایه می گذارد...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
محمود رفیعی پزشک بیرجندی که مردم وی را با نام خادم کتاب می شناسند، با جمع آوری آثار فرهیختگان گمنام، خدمت بزرگی در مسیر علم و فرهنگ این دیار انجام می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۱   + ۷ سایت دیگر  
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر امروز در استان خبر داد و گفت: برای شرایط موجود هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: طرح ایجاد شهرک مسکونی ساحلی خراسان جنوبی در شورای برنامه ریزی و کارگروه امور زیربنایی استان مصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۱   + ۵ سایت دیگر  
مطابق شاخص های نظام رتبه بندی وبومتریکس، دانشگاه بیرجند از میان 32 هزار مؤسسه جهانی در رتبه 2 هزار و 738 قرار گرفته است و بدین ترتیب یک هزار و 131 پله در سطح جهان ارتقا داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۱    
مدیر مخابرات شهرستان بیرجند در خصوص ارائه سرویس ها و خدمات مخابراتی به مدارس شهرستان اعلام آمادگی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۲   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری 2 نفر قاتل خبر داد که پس از قتل جوان 27 ساله اقدام به فرار کرده بودند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از واگذاری یک هزار و 358 اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی 2 هزار و 383 مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان طی سال 1402 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
به مناسبت روز معلم از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی بیرجند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدرسان برتر استان تقدیر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: انعقاد هفت تفاهم نامه در بخش های مختلف و با حضور سرمایه گذاران بخشی از رهاورد نمایشگاه ایران اکسپو 2024 برای خراسان جنوبی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱   + ۴ سایت دیگر  
سارت حاصل از تصادف به دو دسته کلی مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود. منظور از خسارات مستقیم آن دسته از خساراتی است که به طور محسوس دیده می شود و با استفاده از هزینه پرداخت شده توسط بیمه جبران می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، گفت: سیلاب و بارندگی های اخیر بر اساس بررسی های اولیه به بخشی از زیرساخت های استان به ویژه کشاورزی و راه ها خسارت زد که مجموع ارزش آن 19 هزار و 553 میلیارد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱   + ۲ سایت دیگر  
معاون میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی گفت: وحید بهفرنژادهمزمان با روز معلم، بازدید از موزه ها، پایگاه ها و اماکن فرهنگی تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: امسال طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در همه شهر های بالای 20 هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی اجرا می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
جمعی از مدیران شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ،همزمان با هفته کار وکارگر با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۲    
مدیر کل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور در سفر به شهرستان زیرکوه از واحدهای مسکونی نیمه کاره شهرک جدید آبیز بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از صدور هشدار سطح نارنجی برای مناطق سردسیر استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
امیر سرتیپ حجت عباسی طی مراسمی به فرماندهی پدافند هوایی قائم آل محمد(عج) شرق کشور منصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی دهم اردیبهشت، روز ملی صنعت برق را گرامیداشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، در پیامی به مناسبت روز کارگر ، این مناسبت را به جامعه کار و تلاش به ویژه کارگران شریف صنعت برق استان تبریک گفت.
مشاهده نتایج بیشتر...