جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۲May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 14 بهمن 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 30 آذر 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 2 بهمن 1399 راه امروز 3 بهمن 1399 راه امروز 4 بهمن 1399 راه امروز 5 بهمن 1399 راه امروز 6 بهمن 1399 راه امروز 7 بهمن 1399 راه امروز 8 بهمن 1399 راه امروز 9 بهمن 1399 راه امروز 10 بهمن 1399 راه امروز 11 بهمن 1399 راه امروز 12 بهمن 1399 راه امروز 13 بهمن 1399 راه امروز 14 بهمن 1399 راه امروز 15 بهمن 1399 راه امروز 16 بهمن 1399 راه امروز 17 بهمن 1399 راه امروز 18 بهمن 1399 راه امروز 19 بهمن 1399 راه امروز 20 بهمن 1399 راه امروز 21 بهمن 1399 راه امروز 22 بهمن 1399 راه امروز 23 بهمن 1399 راه امروز 24 بهمن 1399 راه امروز 25 بهمن 1399 راه امروز 26 بهمن 1399 راه امروز 27 بهمن 1399 راه امروز 28 بهمن 1399 راه امروز 29 بهمن 1399 راه امروز 30 بهمن 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۴    
تسهیلات گیرندگان تعاونی اعتباری منحله وحدت در صورتی که تا پایان بهمن ماه 1399 نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نمایند نرخ تسهیلات آنان با 18 درصد محاسبه خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۷    
بانک مرکزی بیش از سقف تعیین شده در مصوبه ستاد اقتصادی دولت برای تامین ارز، نسبت به تامین ارز کالاهای اساسی و دارو اقدام کرده و این میزان در روزهای باقیمانده تا پایان سال نیز افزایش خواهد یافت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۳    
محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه ملی پلاس بازدید کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۳    
معرفی سوچی به عنوان نماد دموکراسی توسط روزنامه سازندگی در حالی است که سوچی بواسطه نقش آفرینی مستقیم در نسل کشی مسلمانان این کشور ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۸    
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت از لغو این مصوبه خبر داده و بر اساس ابلاغیه ای که به گفته وی، طی روزهای آتی از سوی وزیر صمت صادر خواهد شد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۸    
بانک رفاه کارگران در راستای تکمیل و ارتقاء خدمات الکترونیکی خود از 5 سال پیش نسبت به ارائه خدمت برداشت تجمعی اقساط اقدام کرده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۳    
اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی در دیدار با محمدرضا حسین زاده از خدمات شایسته بانک ملی ایران قدردانی و تشکر کردند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۳    
وزیر آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام 30 هزار نفر دیگر از مشمولان قانون تبدیل وضعیت استخدامی خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۳۸    
دکتر زالی با بیان این مطلب که کرونا هرگز ریشه کن نمی شود گفت: تا مدت های مدید این بیماری گریبانگیر بشریت است و فقط می توانیم شتاب آن را کاهش دهیم و ریشه کن سازی آن فعلا منتفی است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۳۸    
آنجلینا جولی تابلوی مناره مسجد الکتبیه از وینستون چرچیل ، نخست وزیر اسبق انگلیس، را در یک حراجی به فروش می گذارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۳۳    
بن سلمان با استقبال سرد همسر اول پدرش و فرزندانش روبه رو می شد، زیرا آن ها او را به دلیل اینکه مادرش ریشه بادیه نشینی و گرایش منطقه ای داشت، مسخره می کردند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۳۳    
روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری طی اطلاعیه ای در خصوص لغو برنامه معصومه ابتکار در شبکه سه توضیحاتی ارائه داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت از زمان روی کار آمدن دولت بایدن تا کنون با مقامات ایران مذاکره نداشته ایم.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۸    
سخنگوی پلیس گفت: پلیس با اقتدار و هوشمندی وظایف خود را که حفظ امنیت مردم و نظم بخشی در جامعه است ادامه خواهد داد و در اجرای قانون از حقوق مردم عزیز و کارکنان خود مثل گذشته قاطعانه دفاع خواهد کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۳    
پزشک معالج علی انصاریان به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت مبارزه این پیشکسوت فوتبال با ویروس کرونا پرداخت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: روند قیمت ها کاهنده است و ثبات نسبی در بازار ایجاد شده است انتظار داریم با تامین مناسب کالا از سوی ما و وزارت جهاد کشاورزی این روند ادامه داشته باشد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۸    
برخی از اعضا بر این اعتقاد بودند که با ابلاغ سیاست های کلی انتخابات در سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۸    
من می گویم اگر کسی عرضه نشستن روی این صندلی را ندارد از ابتدا نباید بپذیرد. اگر کسی عرضه شمشیرکشیدن ندارد نباید وارد شود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۸    
پایگاه خبری میدل ایست نیوز عراق امروز (سه شنبه) به نقل از یک منبع دیپلماتیک نوشت که وزیر امور خارجه عراق فردا (چهارشنبه) به تهران سفر می کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۳    
بسیاری معتقدند دولت برنده جدال چند ماهه دولت مجلس بر سر لایحه بودجه است و رد لایحه در صحن علنی به نوعی گل به خودی اصولگرایان مجلس است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۸    
بنابر اعلام اتاق بازرگانی تهران، وزارت صمت مجوز جدیدی برای واردکنندگان صادر کرده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
کاخ سفید اواخر روز دوشنبه پس از اعلام نقض قرارداد امضا شده توسط دولت پیشین گفت: وضع تعرفه آلومینیوم در حمایت از تولید کنندگان داخلی موثرتر از برداشتن آن است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۵    
شرکت مگاموتور با حضور درپانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، از مجموعه های دانش بنیان و دانشگاهی برای حضور و همکاری با این مجموعه دعوت کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۰    
در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، شرکت مالیبل سایپا دستاوردهای خود در حوزه داخلی سازی را به نمایش گذاشت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۵    
حضور سایپا یدک در پانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با استقبال بازدید کنندگان مواجه شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۰    
بررسی آمارهای منتشر شده از مراجع رسمی، نشانگر آن است که قیمت کالاهای اساسی تا پایان فصل پاییز 99نسبت به مدت مشابه سال98 افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. جزییات آمار منتشر شده،
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۵    
عضو هیأت رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق می گوید که سازوکار های جدیدی برای وصول مطالبات برقی و گازی تعریف شده که ضمن پرداخت بدهی عراق به ایران، شاید در آینده نیز به حفظ و توسعه روابط کمک کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
برخی پیشکسوتان فوتبالی و بازیگران سینما با حضور در بیمارستان پیگیر وضعیت علی انصاریان شدند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عادل فردوسی پور و دیگر حاضران در جشنواره فجر، جنجال های زیادی را در فضای مجازی به پاکرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۵    
حضور رییس جمهور برای دفاع از کلیات بودجه نه الزام آیین نامه ای دارد و نه پیش از این مرسوم بوده؛ افزون بر این، دفاع از بودجه ای که دیگر نشانی از لایحه دولت ندارد و بیشتر طرحی است از سوی کمیسیون تلفیق ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۰    
رحیم زارع در ارائه گزارش کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 به نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه 14 بهمن ماه 99) مجلس گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۰    
ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) (روز مادر – 15 بهمن ماه) و ولادت حضرت علی (ع) (روز پدر – 7 اسفند ماه)، هدایای ویژۀ خود را در قالب کمپین با فاصله بهترینی! اعلام کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۰    
رئیس جمهور گفت: میلیون ها دوز واکسن خارجی وارد شده و امیدواریم از تابستان هم واکسن داخلی وارد بازار شود. سال آینده حتما شرایط ما متفاوت خواهد بود البته همکاری مردم همچنان یک اصل مهم است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی دولت در واکنش به رد کلیات لایحه بودجه در صحن علنی مجلس، گفت: اینکه پیام متخصصان حوزه اقتصاد و دولت نسبت به تغییرات بالای بودجه در کمیسیون تلفیق در مجلس شنیده شد، تشکر می کنم.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۰    
معاون سازمان خصوصی سازی، ضمن بررسی آخرین جزییات عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس، از احتمال عرضه سهام پرسپولیس در فرابورس تا چند روز آینده خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۰    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: پایان بهمن ماه زمان نهایی دریافت وام ودیعه مسکن است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۵    
معاون کسب وکار اتاق ایران بهره گیری از فضای مجازی را در برگزاری نمایشگاه ها، اقدامی مؤثر و ضروری توصیف کرد و گفت: تحولات دیجیتالی می توانند راهکارهای اصلی حفظ و توسعه کسب وکارها در دنیای امروز باشند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۰    
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیاری از تحلیلگران، سفر های استانی رئیس مجلس تحت عنوان نظارت را سفر هایی تبلیغات انتخاباتی می دانند که با بودجه بیت المال هزینه می کنند چراکه لازم نیست رئیس مجلس ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۵    
صبح امروز بررسی کلیات لایحه بودجه در صحن علنی مجلس آغاز شد. حسن روحانی در مجلس حاضر نشد و محمد باقر نوبخت به عنوان نماینده دولت از لایحه دفاع خواهد کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۰    
بزرگترین سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فولاد کشور با اجرای طرح های توسعه ای در مجتمع فولاد صنعت بناب عملیاتی می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۵    
معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری از لغو ناگهانی برنامه تلویزیونی خود با معطلی 45 دقیقه ای در صدا و سیما خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده 10 روز قبل به رئیس جمهور نامه نوشتم تا در دفاع از لایحه بودجه، در مجلس حضور پیدا کند اما وی اجابت نکرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۰    
اگر بنا بر اصرار بر مواضع خلاف قانون اساسی باشد، مطمئنا انتخابات 1400 با قانون فعلی برگزار خواهد شد، هرچند این طرح در صورت اصلاح نیز اگر مورد تأیید شورا قرار گیرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۵    
در روز های گذشته، مناقشات و درگیری های زیادی با محوریت این مساله که آیا انتصاب "رابرت مالی" (به عنوان نماینده ویژه دولت آمریکا در موضوع ایران) ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۵    
ارزش دلار مقابل همه ارزهای مهم صعودی شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۵    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پی ابتلا به کرونا همچنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۰    
پیروز حناچی شهردار تهران در جریان بررسی لایحه دو فوریتی درخواست مجوز شهرداری تهران جهت واگذاری و فروش ده فقره از املاک شهرداری توضیح داد که ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۵    
شرکت سازه گستر سایپا به همراه قطعه سازان زنجیره تامین در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور پررنگی دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۰    
به جای آنکه احمدی نژاد به نقاط مختلف سفر کند، از هر استان چند نفر را به تهران می آورند و کنار خانه او نمایش درخواست مردمی برای ورود به انتخابات می دهند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۵    
ظریف ادامه داد: این توافقی است که انجام شده است. ایالات متحده مجبور است آنچه در مورد آن توافق کردیم را بپذیرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۵    
فریال مستوفی، رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران معتقد است که بسیاری از کشورهای جهان تمایل به سرمایه گذاری در ایران دارند اما فرود این سرمایه های خارجی به روند مذاکره با آمریکا مرتبط ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۵    
وضعیت برای آذری جهرمی و علاقه فوتبالی اش زمانی بیشتر به هم ریخت که از عادل فردوسی پور حمایت کرد. شاید بتوان گفت وزیر جوان در راستای فوتبال ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۰    
به نظر می سد ماجرای انتخابات 1400 در میان اصولگرایان پیچیده تر از این حرف هاست. دست کم گرفتن اصلاح طلبان به جای اینکه به نفعشان شود، به ضررشان شده است ...