سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۲:۳۷May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 8 بهمن 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 30 آذر 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 2 بهمن 1399 راه امروز 3 بهمن 1399 راه امروز 4 بهمن 1399 راه امروز 5 بهمن 1399 راه امروز 6 بهمن 1399 راه امروز 7 بهمن 1399 راه امروز 8 بهمن 1399 راه امروز 9 بهمن 1399 راه امروز 10 بهمن 1399 راه امروز 11 بهمن 1399 راه امروز 12 بهمن 1399 راه امروز 13 بهمن 1399 راه امروز 14 بهمن 1399 راه امروز 15 بهمن 1399 راه امروز 16 بهمن 1399 راه امروز 17 بهمن 1399 راه امروز 18 بهمن 1399 راه امروز 19 بهمن 1399 راه امروز 20 بهمن 1399 راه امروز 21 بهمن 1399 راه امروز 22 بهمن 1399 راه امروز 23 بهمن 1399 راه امروز 24 بهمن 1399 راه امروز 25 بهمن 1399 راه امروز 26 بهمن 1399 راه امروز 27 بهمن 1399 راه امروز 28 بهمن 1399 راه امروز 29 بهمن 1399 راه امروز 30 بهمن 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیسیون انرژی ومحیط زیست اتاق تهران، آینده نفتی ایران را با روی کار آمدن دولت جو بایدن تشریح کرد و احتمال داد که تولید نفت کشور به بالای 2 میلیون بشکه در روز برسد و با لغو تدریجی تحریم ها ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۸    
شاخص بورس با افت 30 هزار و 844 واحدی به یک میلیون و 174 هزار و 623 واحد رسید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۱۰    
معاون مدیر عامل بانک مسکن در امور مالی و پشتیبانی با تاکید بر لزوم افزایش تعامل بانک و بازار سرمایه، ارائه خدمات احراز هویت سجام از طریق شعب منتخب بانک مسکن را اقدامی مثبت در مسیر افزایش تعاملات این ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۲    
یکی از مواردی که جامعه ما در حال حاضر به شدت به آن نیاز دارد، بحث تسهیلات ارزان قیمت است که بانک پاسارگاد در این راستا اقدامات مؤثری انجام داده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۷    
ارزش دلار در مقابل بیشتر ارزهای مهم ریزشی شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۹:۵۹    
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام رشد 35.5 درصدی حجم منابع تجهیز شده توسط این بانک، از پرداخت 545 هزار میلیارد ریال تسهیلات تا پایان دی ماه خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۳:۴۵    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در اساسنامه جدید دوره پیش دبستانی که در سیستم قبلی دوسال را دربر می گرفت، به سه سال ارتقاء یافته و کودکان از سن 3 تا 6 سال ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۵    
وزیر بهداشت با بیان این که پایانه های مسافربری و فرودگاه در تهران از مهمترین محل ها برای جهش ویروس هستند، گفت: تهران عوامل خطر زیادی مانند مترو، حمل ونقل عمومی و مراکز خرید را دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تا الان برنامه ای برای آزادسازی باقیمانده سهام عدالت نداریم، بنابراین زمانبندی بستگی به شرایط بازار دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۰    
یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در بخش سردشت دزفول به نام امین الیاسی به دلیل شدت جراحات در بیمارستان طالقانی اهواز جان باخت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه نه تنها با توسعه و پهنای باند مخالف نیست بلکه با توسعه پهنای باند به ویژه برای پیام رسان های داخلی موافق است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۵    
آنتونی بلینکن که پیش از این در دولت اوباما به عنوان معاون مشاور امنیت ملی از سال 2013 تا 2015 و معاون وزیر خارجه از 2015 تا 2017 خدمت می کرد با 22 رای مخالف و 78 رای موافق قانون گذاران کنگره به سمت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۰:۵۵    
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه جدید آمریکا پس از تصدی مسئولیتش به ایراد سخنرانی پرداخت. او در این سخنرانی وعده داد روابط خود را با متحدان آمریکا بازسازی کند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۰:۳۵    
نوروزی تصریح کرد: در چند سال گذشته قیمت سکه متعادل و معقول بود، اما اکنون این قیمت به بالای 10 میلیون تومان رسیده است و افراد بدهکار مهریه نمی توانند این مبلغ گزاف را پرداخت کنند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۲۰    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا، دار فانی را وداع گفت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۲:۵۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمد حسن ترابی را به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۱:۵۰    
جلسه بررسی عملکرد سالانه بانک کار آفرین و برنامه ریزی اقدامات و برنامه ریزی برای سال 1401-1400 با حضور مدیرعامل بانک کارآفرین برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۱:۴۵    
بانک رفاه کارگران در راستای گسترش خدمات الکترونیک، از نسخه جدید برنامه موبایلی همراه کارت رفاه خود، رونمایی کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۱:۴۰    
در ده ماه گذشته هیچ طلاقی در شهرستان میبد یزد ثبت نشده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۱:۴۰    
نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، 11 بهمن امسال منتشر می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۱:۳۵    
او هدف از این اقدام را روشن کردن این پیام دانست که آمریکا آماده و قادر است به هرگونه حمله که متوجه منافع این کشور و متحدانش شود، واکنش نشان دهد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند در تمامی شعب و کارگزاری های سراسر کشور متوقف می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۰    
شورای عالی بورس، در جلسه هفتم بهمن، محمدعلی دهقان دهنوی را به ریاست سازمان بورس و به عنوان جایگزین حسن قالیباف اصل، رئیس مستعفی این سازمان، انتخاب کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۸:۴۵    
در نشست رونمایی از گزارش تجارت الکترونیکی ایران در نیمسال اول 1399 مطرح شد که تعداد کل معاملات تجارت الکترونیکی حدود یک و نیم میلیارد فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۸:۴۵    
عضو کارگروه حقوقی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران گفت: ریال عمان که از شهریور ماه به واردکنندگان تخصیص داده شده هنوز قابلیت انتقال پیدا نکرده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۵    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت خودرویی، موتوری و دوچرخه ای برگزار می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۰    
دو دانش آموز دختر در دزفول خوزستان به طرز هولناکی خودکشی کردند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 91 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 57 هزار و 651 نفر رسید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور به ماجرای سیلی زدن یک نماینده مجلس به سرباز راهور واکنش نشان داد و گفت: این کار هم از نظر افکار عمومی و دولت و همگان محکوم است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۰    
نوروزی تصریح کرد: "در چند سال گذشته قیمت سکه متعادل و معقول بود، اما اکنون این قیمت به بالای 10 میلیون تومان رسیده است و افراد بدهکار مهریه نمی توانند این مبلغ گزاف را پرداخت کنند."
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۵    
مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در یک مصاحبه به دولت جو بایدن توصیه کرد که به منظور ادامه عادی سازی روابط کشور های عربی با رژیم صهیونیستی، فشار ها بر ایران را تشدید کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۰    
صاحب امتیاز مدرسه غیرانتفاعی مهر هشتم کیست آقای رئیس مجلس؟ این مدرسه در زمینی به مساحت حدود پنج هزار مترمربع ساخته شده و هزینه ثبت نام کلاس های ابتدائی آن بیش از 10 میلیون تومان است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۰    
رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای غیرمجاز میلیاردی منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلی به مساحت 5 هزار متر مربع با ورود دادستانی خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه جریانی را که بخواهد با جنگ در افغانستان به حاکمیت برسد به رسمیت نخواهد شناخت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۵    
دبیر شورای نگهبان گفت: تعجب می کنم از کسانی که همچنان به آمریکای در حال سقوط دلخوش کرده اند و به این رژیم جنایتکاری که حاج قاسم عزیز ما را ناجوانمردانه به شهادت رساند، دل بسته اند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که برخی خبر ها حکایت از این دارد که شما گزینه اصلی اصلاح طلبان در انتخابات سال 1400 هستید، گفت: عجله نکنید، آن قدر صحبت می کنم که خسته شوید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درباره افزایش حقوق سالیانه بازنشستگان اقدامات لازم را انجام می دهیم و حقوق فعلی بازنشستگان همراه با مبالغ مربوط به متناسب سازی مشمول افزایش سالیانه است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۵۰    
در تازه ترین نشست کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران از کتاب قرن صنعت غذا رونمایی شد. این کتاب در قالب سه فصل تهیه شده که در آن سیر تکامل صنعت غذا در ایران ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۵    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به برنامه اتحادیه اوراسیا برای ایجاد ارز مشترک تا سال 2025 گفت: پیوستن به این ارز یکپارچه در دستور کار ایران نیز قرار گیرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: طی 15 ماه اخیر مجموع صادرات ایران به منطقه اوراسیا با 82 درصد افزایش به یک و نیم میلیارد دلار رسیده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۴۵    
رئیس اتاق بازرگانی تهران از واردات 396 میلیون دلاری ایران از اوراسیا و صادرات 594 میلیون دلاری کشورمان به این اتحادیه خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۵    
رئیس جمهور گفت: کسی را به خاطر پهنای باند نمی توانند محاکمه کنند. این دستور من بوده است. اگر می خواهید کسی را احضار کنید باید من را احضار کنید. وزیر من را نمی توانید احضار کنید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه در حال حاضر زنگ خطر آغاز پیک چهارم بیماری به صدا درآمده است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۵    
براساس تازه ترین نرخنامه انواع حبوبات در میادین میوه و تره بار تهران، هر کیلوگرم لپه ریز با قیمت 37 هزار تومان گران ترین و هر کیلوگرم لوبیا سفید با قیمت 22 هزار تومان ارزان ترین حبوبات عرضه شده در ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۵    
در جلسه صبح چهارشنبه هیئت وزیران که به ریاست حسن روحانی برگزار شد، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما حضور نداشت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۰    
تفاهم نامه همکاری فی مابین پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، امضاء شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با همکاری گروه خودروسازی سایپا ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی درباه حضور جو بایدن درکاخ سفید و اثر سیاست های او بر بازار جهانی نفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۰    
بسیاری از آن ها که احمد توکلی را می شناسند، می دانند او مدت هاست بیماری جسمی دارد و این امری پوشیده نبود که ابطحی حالا با آن افشاگری کرده باشد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۵    
در روز های اخیر خبر هایی مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی با هدف حمایت از تولید و ایجاد رونق اقتصادی به گوش می رسد. در این خصوص به سه نکته مهم باید تاکید شود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۰    
کمیجانی در پاسخ به پرسشی درباره تأیید شخصیت های حقیقی از سوی رئیس دولت اصلاحات، اظهار کرد: او دخالتی در روند انتخاب 15 شخصیت حقیقی نداشت و فقط گزینه های ما را تأیید کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۵    
آمار مبادلات تجارت خارجی کشور تا پایان دی ماه سال 99 منتشر شد. جزئیات آمار اعلامی از سوی رییس کل گمرک ایران، نشان می دهد،
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۵    
منظور از درآمد ملی یا تولید داخلی یک کشور، ارزش افزوده ایجاد شده توسط کل فعالیت های اقتصادی آن کشور است؛
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۵    
دادگاه رسیدگی به پرونده پوری حسینی، رئیس سابق سازمان خصوصی سازی آذرماه امسال در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی جواهری به صورت علنی برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی اجرای قانون چک از الزامی شدن ثبت چک از سال 1400 در سامانه صیاد خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۵    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آلودگی هوا تا روز پنجشنبه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت ماندگار است، اما از فردا تا روز یکشنبه هفته آینده هوا پاک می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور گفت: کسی را به خاطر پهنای باند نمی توانند محاکمه کنند. این دستور من بوده است. اگر می خواهید کسی را احضار کنید باید من را احضار کنید. وزیر من را نمی توانید احضار کنید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۰    
برآوردهای اولیه دولت برای عیدی امسال کارکنان یک میلیون و 200 هزار تومان بوده ولی ممکن است در جریان بررسی در هیات دولت این رقم دستخوش تغییراتی شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۵    
بنا به نوشته جمهوری اسلامی کاربران از قالیباف پرسیده اند: صاحب امتیاز مدرسه غیرانتفاعی "مهر هشتم" کیست آقای رئیس مجلس؟
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۰    
کوخاوی، رییس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، در هشداری تلویحی به آمریکا هرگونه بازگشت احتمالی به توافق هسته ای با ایران (برجام) را یک اشتباه خوانده و از دستور خود مبنی بر تدارک چند برنامه عملیاتی نظامی دیگر ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۰    
بانک گردشگری از ابتدای تاسیس تاکنون طرح های مهمی را در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، اجرایی کرده که از جمله آنها طرح “دست به نقد” است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۵    
بر اساس آیین نامه داخلی هیئت دولت، رئیس صداوسیما از اشخاصی محسوب می شود که حق حضور دائم در هیئت دولت را دارد، اما بر اساس ماده 3، تنها رئیس جمهور و وزرا حق رأی دارند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۵    
عیسی شریفی، قائم مقام شهردار پیشین تهران و رئیس مجلس کنونی است. همان روز هایی که زمزمه ها درباره اختلاس های میلیاردی و اتهام جاسوسی او نقل محافل خبری بود، شورای شهر چهارم ...