پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۱۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راوی نیوز 30 دی 1394 - ravinews.com

راوی نیوز 30 مهر 1394 راوی نیوز 30 آبان 1394 راوی نیوز 30 آذر 1394 راوی نیوز 30 بهمن 1394 راوی نیوز 29 اسفند 1394 راوی نیوز 1 دی 1394 راوی نیوز 2 دی 1394 راوی نیوز 3 دی 1394 راوی نیوز 4 دی 1394 راوی نیوز 5 دی 1394 راوی نیوز 6 دی 1394 راوی نیوز 7 دی 1394 راوی نیوز 8 دی 1394 راوی نیوز 9 دی 1394 راوی نیوز 10 دی 1394 راوی نیوز 11 دی 1394 راوی نیوز 12 دی 1394 راوی نیوز 13 دی 1394 راوی نیوز 14 دی 1394 راوی نیوز 15 دی 1394 راوی نیوز 16 دی 1394 راوی نیوز 17 دی 1394 راوی نیوز 18 دی 1394 راوی نیوز 19 دی 1394 راوی نیوز 20 دی 1394 راوی نیوز 21 دی 1394 راوی نیوز 22 دی 1394 راوی نیوز 23 دی 1394 راوی نیوز 24 دی 1394 راوی نیوز 25 دی 1394 راوی نیوز 26 دی 1394 راوی نیوز 27 دی 1394 راوی نیوز 28 دی 1394 راوی نیوز 30 دی 1394 
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۶    
اجلاس سالانه مجمع بسیج قشر مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران در سالن سرمد شهرستان پیشوا برگزار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۶    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستان قرچک گفت: کمیسیون مشاوره پزشکی 130 تن از جانبازان شهرستان قرچک برای حضور در کمیسیون افزایش درصد انجام شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۶    
برگزیده اشعار اکبر بختیاری با عنوان پرک توسط نشر مکث نظر روانه بازار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۱    
بخشدار قلعه نو گفت: از ابتدای دوره جدید مدیریت بخشداری قلعه نو که حدود سه ماه از آن می گذرد اقدامات موثر و مطلوبی برای ارتقای بخش قلعه نو انجام شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۶    
در پی وقوع چندین تصادف منجر به فوت و جرح در محور ورامین – آبباریک ، مردم این روستا با استقرار در این محور خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت خطرناک آن شدند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۸    
رئیس دادگستری شهرستان دماوند از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۸    
حریق گسترده در یک کارگاه چوب واقع در باقرشهر با تلاش آتش نشانان مهار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۸    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: آلودگی هوا و آب امروزه به دو عامل اصلی تهدید کننده محیط زیست در این شهرستان تبدیل شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۸    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: صلاحیت 852 نفر از مجموع دو هزار و 725 داوطلب نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران از سوی هیئت نظارت برانتخابات تایید شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۹    
بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری از کشف 730 تن برنج آلوده و تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبارهای شورآباد خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۹    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه اجرایی شدن برجام برای کشورهای منطقه این پیام مهم را داشت که بدون جمهوری اسلامی ایران هیچ معادله ای شکل نمی گیرد گفت ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۹    
راننده آژانسی که از یک دختر آشنا خواستگاری کرده بود، وی را به خلوتگاه شیاطین برد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۴    
رئیس موسسه رازی گفت: کشور هندوستان برای انتقال تکنولوژی واکسن انسانی ام.ام.آر (سه گانه سرخک، سرخجه و اوریون) به ایران درخواست داده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۴    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 213 تصادف در محدوده تونل پنج محور چالوس اتفاق افتاده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۹    
مدیر ساخت و توسعه راه های استان البرز گفت: درصورت تخصیص اعتبار، اصلاح هندسی پیچ آینه واقع در کیلومتر 64 محور کرج - چالوس و اصلاح هندسی محور شمشک به دیزین انجام می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از استمرار در اجرای پروژه کمربند سبز این کلان شهر خبر داد و گفت: به طور قطع با اتمام جنگل کاری ها، کرج از آلودگی هوا نجات می یابد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۴    
شهردارکرج از افتتاح پل مکمل شهید سلطانی بر روی اتوبان تهران- کرج در دهه مبارک فجر امسال خبرداد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
همزمان با روز ملی هوای پاک دوچرخه سواران فعال شهرستان کرج با هدف فرهنگ سازی استفاده از این وسیله نقلیه همایشی را به شکل نمادین برگزار کردند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته در محور کرج - چالوس را اعلام کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: وجود گرد و غبار و افزایش آلودگی هوا نشانگر عملکرد نادرست تاکنون بوده باید تلاش کنیم روند اجرای فعالیت ها اصلاح شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۹    
البرزنشینان در حالی از آلودگی هوا به تنگ آمده اند که تدبیری از سوی دولت امید به این دیار نمی رسد، نفس کرج بند آمده، خبری از چاره نیست و تراژدی آلودگی هوا در حال اکران است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز با تاکید بر اینکه خبر شهادت محمد اینانلو تایید شده است، گفت: خبر شهادت این رزمنده والامقام به خانواده اش اعلام شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۴    
قائم مقام معاونت تضمین کیفیت موسسه رازی با تاکید بر اینکه فرآورده های این موسسه مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شود، گفت: نوع جدید واکسن تب برفکی در موسسه رازی تولید شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۹    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ گفت: پس از اجرای طرح راستی آزمایی خودروهای دارای برچسب معاینه فنی در روز هوای پاک، شش دستگاه خودرو سورای تاکسی فک پلاک شدند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۹    
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ورامین گفت: برای سومین سال متوالی اردوی زیارتی راهیان نور و بازدیداز مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور از سوی شهرداری ورامین صورت می گیرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۹    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک از دیدار با جانباز 70 درصد اقبال علی زارعی خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۹    
همزمان با 29دی ماه روز ملی هوای پاک اظهار داشت: بدون تردید روز ملی هوای پاک، فرصت ارزشمندی است تا با افزایش آگاهی ها و برانگیختن حساسیت عمومی جامعه ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک از برگزاری مشاوره قبل از کمیسیون وضعیت درصد جانبازان در شهرستان قرچک خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس دادگستری شهرستان فردیس با اشاره به یک سوء قصد خانوادگی در این شهرستان که منجر به فوت یک خانم شده از بازداشت یکی از عوامل این حادثه خبر داد و گفت: هفته گذشته و در ساعات اولیه صبح ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
10 تن از کتابداران کتابخانه های مساجد شهرستان ری در دوره آموزش تخصصی کتابدارن شرکت می کنند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۴    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین از اهدا اثر هنری و منحصر به فرد جانباز 20درصد ورامینی خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۹    
بزرگ ترین کارگاه صورتگری جهان با عنوان "پرواز 464" با طراحی چهره 464 نفر از جانباختگان فاجعه منا و 11 تن از جانباختگان حادثه سقوط جرثقیل در مکه و همچنین بزرگداشت مقام شامخ شهید آیت الله باقرالنمر ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۹    
مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان شهرستان قرچک به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
کاروان برنامه تلویزیونی عطر عاشقی با پخش زنده زیارت آل یس جمعه این هفته مهمان حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع) شهرستان پیشوا از توابع استان تهران می باشد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
جلسه هماهنگی نمایشگاه زنان کارآفرین شهرستان قرچک با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری برگزار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۹    
عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: نباید فراموش کرد که شورای شهر متولی اشتغال نیست و ذاتا چنین وظیفه ای ندارد بلکه انعکاس مشکلات در این حوزه در شرح وظایف پارلمان شهری می گنجد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۴    
مردم شهرستان پاکدشت منتظر حضور رییس جمهور در چهارمین مرحله سفر به شهرستان های استان تهران در این شهرستان هستند، مردمی که امیدوارند این سفر گره مشکلات و دغدغه های آنان را باز کند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۹    
رییس آموزش و پرورش شهریار گفت: شهاب از طرح های تعریف شده است که بصورت پایلوت در شهرستان شهریار اجرایی می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۴    
فرماندار رباط کریم گفت: هیئت اجرایی، هیئت نظارت و دست اندر کاران انتخابات تلاش کردند در تأیید صلاحیت ها آنچه که در مراجع قانونی تعریف و اعلام شده را مد نظر قرار دهند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۴    
نمایشگاه کتاب شهرستان رباط کریم با عرضه 20 هزارعنوان کتاب آغاز شد، در حالی که مسئولان جایگاه کتاب و کتاب خوانی در رباط کریم را رضایت بخش نمی دانند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۴    
در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیم های متین صالحین ورامین و ثامن الحجج خراسان به مصاف یکدیگر می روند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۹    
مردم شهرستان پیشوا در آستانه سفر رییس جمهور به جنوب شرق استان تهران از دغدغه های خود می گویند و انتظار دارند تا همزمان با حضور کاروان تدبیر و امید قفل مشکلات کنونی باز شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۴    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار گفت: 600 مأموریت برای ارتقای سطح امنیت اجتماعی در یک روز در شرق استان تهران اجرایی شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۴    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین با اشاره به گسترش کشت گلخانه ای در این شهرستان گفت: 320 هکتار گلخانه در ورامین دایر است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۹    
رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد گفت:برای ارتقای زیرساختی امکانات درمانی و بهداشتی، برنامه های متعددی طراحی شده که راه انداری هشت پایگاه سلامت تا پایان سال از نمونه های آن به شمار می رود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۴    
رئیس تبلیغات اسلامی شهریار و ملارد گفت: یکی از کمبودهایی که خلأ آن به صورت جدی در شهریار و ملارد احساس می شود، معطوف به کتابخانه غنی اسلامی است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۴    
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ملارد با اشاره به تقدیر مسئولان استانی از ستاد انتخابات این شهرستان گفت: از ایده های ستاد انتخابات ملارد به عنوان الگو در دیگر مناطق استفاده می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۹    
عضو شورای اسلامی شهریار گفت:پروژه عظیم تصفیه خانه شهریار با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد یورو از سوی سازمان اکو کلید خورد که افتتاح آن، نقطه عطفی در توسعه کشاورزی است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۴    
معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت از اعلام آمادگی شرکت های فولکس،فیات و بنز برای گسترش همکاری ها با خودروسازهای داخلی خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۹    
مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت:امیدواریم با اتخاذ راهکارهای موثر،چارچوبی تعریف شود تا بر مبنای آن جرم انگاری لازم در عرصه آلودگی محیط زیست و تخریب کنندگان این حوزه حساس پیش بینی شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۹    
معاون وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: بنا نداریم کشور به حوزه مصرفی، برای شرکت های خودرو سازی صاحب نام جهان بدل شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۴    
سیستم سوخت رسانی پیشرفته یورو 6 با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان ملارد بصورت رسمی افتتاح شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۹    
مدیر جهاد کشاورزی ورامین از اجرای سیستم آبیاری نوین در 12 هزار و 200 هکتار اراضی قابل کشت این شهرستان خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۴    
شهردار قدس با اشاره به مشارکت ضعیف بخش خصوصی در این شهر، گفت: پایین بودن سرانه ها موجب شده تا قدرت مانور مدیریت شهری در راه اندازی و بهره برداری از طرح های عمرانی کاهش یابد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۹    
یکی از هنرمندان شهرستان ورامین گفت: شهدای مدافع حرم بسیار مورد غفلت قرار گرفته است و در چند نمایش اخیر که با موضوع شهدای مدافع حرم نمایش اجرا کردم متوجه شدم ابعاد زندگی آنها به درستی برای مردم تبیین ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۴    
مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه دختران در آستانه ازدواج مورد حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۴    
فرماندار شهرستان قرچک گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر با توجه به ایام انتخابات باید تمهیداتی بیاندیشند تا نامزدهای انتخابات از برنامه های این ایام استفاده ابزاری نکنند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۹    
امام جمعه قرچک بر ضرورت تبیین آرمان های انقلاب و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی تأکید کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۹    
طرح احداث مجموعه ورزشی همگانی در بوستان امام حسن مجتبی (ع) کهریزک آغاز شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۴    
سرپرست آتش نشانی کهریزک گفت: یک تعمیرگاه خودرو در کهریزک به آتش کشیده شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۹    
مسئول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک گفت: طرح زمستانی هرس درختان بوستان ها و فضاهای سبز جنوب تهران آغاز شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۴    
بوستان های شهر کهریزک به عنوان پایلوت استان تهران، میزبان گونه های جدید گیاهی می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۴    
مدیران شهری منطقه 20 به مناسبت روز هوای پاک، با استفاده از دوچرخه و پیاده روی مسافت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب تا مترو شهرری را پیمودند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۹    
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه کسانی که فکر می کنند با تعامل با کشورهای دیگر متضرر خواهیم شد سخت در اشتباه هستند ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۴    
سرپرست آتش نشانی کهریزک گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی کهریزک در محل حریق، آتش تریلی حامل بار، مهار و جاده مسدود شده به روی رانندگان باز شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۴    
میزان صدور جواز ساخت و ساز نسبت به سال 1392 حدود 80 درصد کاهش داشته و طبیعتا شهرداری یکی از بهترین منابع کسب درآمد خود را از دست داده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۴    
بچه های پرحرف گاهی می توانند مایه دردسر پدر و مادر یا سرپرست شان باشند، اما باید یادمان باشد که این ویژگی فوایدی هم دارد. توانایی رسا و مکرر حرف زدن، یک خصوصیت مثبت تلقی می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۹    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت تأثیر اجرای برجام بر قیمت کالاهای مصرفی را تشریح کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: تا نیمه نخست سال آینده 1000 تخت بیمارستانی به البرز اضافه می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۴    
واردات غیر قانونی کالا در 10 سال گذشته دولت را از دریافت بیش از 27 هزار میلیارد تومان درآمد محروم کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۹    
مدیر اداره کتاب با بیان اینکه ذکر کلمه شراب در کتاب ها حتی در تقبیح شراب ممنوع است، گفت: در خصوص ذکر اسامی حیوانات و اسامی خارجی و... هم سختگیری های لازم اِعمال می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴    
از میان چهره های سرشناس ورزشی که برای انتخابات مجلس کاندیدا شده بودند ، تنها یک نفر تائید صلاحیت شده است.