دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 10 تیر 1399 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 31 فروردین 1399 رکنا 31 اردیبهشت 1399 رکنا 31 خرداد 1399 رکنا 31 مرداد 1399 رکنا 31 شهریور 1399 رکنا 30 مهر 1399 رکنا 1 آبان 1399 رکنا 30 آذر 1399 رکنا 30 دی 1399 رکنا 30 بهمن 1399 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 1 تیر 1399 رکنا 2 تیر 1399 رکنا 3 تیر 1399 رکنا 4 تیر 1399 رکنا 5 تیر 1399 رکنا 6 تیر 1399 رکنا 7 تیر 1399 رکنا 8 تیر 1399 رکنا 9 تیر 1399 رکنا 10 تیر 1399 رکنا 11 تیر 1399 رکنا 12 تیر 1399 رکنا 13 تیر 1399 رکنا 14 تیر 1399 رکنا 15 تیر 1399 رکنا 16 تیر 1399 رکنا 17 تیر 1399 رکنا 18 تیر 1399 رکنا 19 تیر 1399 رکنا 20 تیر 1399 رکنا 21 تیر 1399 رکنا 22 تیر 1399 رکنا 23 تیر 1399 رکنا 24 تیر 1399 رکنا 25 تیر 1399 رکنا 26 تیر 1399 رکنا 27 تیر 1399 رکنا 28 تیر 1399 رکنا 29 تیر 1399 رکنا 30 تیر 1399 رکنا 31 تیر 1399 
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۳    
رکنا:قیمت سکه به زیر 10 میلیون تومان رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
اقتصادی رکنا: سبدهای پیشنهادی نهادهای مالی دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار را با هدف تسهیل دسترسی عموم سرمایه گذاران را ببینید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۵    
اقتصادی رکنا: قیمت طلا امروز در بازار مثقال 18 عیار، گرم 18 عیار در بازار امروز یکشنبه 22 تیر را ببینید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۶    
اقتصادی رکنا: مشاغل و بنگاه های فاقد بیمه آسیب دیده از کرونا که خواهان دریافت تسهیلات هستند از امروز (دوشنبه) می توانند برای ثبت نام به سامانه https://kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۱    
اقتصادی رکنا: سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: پس از انجام فرایند خرید و فروش خودرو، فروشنده می بایست کارت سوخت را در اختیار خریدار قرار دهد اما اگر به هر دلیلی فروشنده از این امر اجتناب ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۷    
رکنا: تصویری از خودروی ساخته شده از یخ که شباهت زیادی به خانواده A G-Wagen شرکت بنز دارد در فضای مجازی منتشر شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۲    
رکنا؛ برخی از فروشندگان مرغ، برای فرار از برخورد تعزیرات قیمت مصوب مرغ را از تابلوهای مغازه هایشان برداشتند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۷    
اقتصادی رکنا : نرخ رسمی 47 ارز امروز ازسوی بانک مرکزی اعلام شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۴    
اقتصادی رکنا: درحالی که مطابق اظهارات سازمان بازرسی کل کشور دولت برای بهبود دستمزد در نیمه دوم سال برنامه دارد که هنوز پرونده دستمزد 99 با بلاتکلیفی حق مسکن بسته نشده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۴    
اقتصادی رکنا: مدیرعامل مجتمع نیشکر هفت تپه از تامین منابع مالی برای پرداخت یک ماه از معوقات مزدی کارگران هفت تپه در روزهای آینده خبر داد و گفت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۹    
اقتصادی رکنا: قیمت هر دستگاه پراید 131 به 76 میلیون تومان، تیبا صندوق دار 87 میلیون تومان، تیبا 2 به 95 میلیون تومان و ساینا 96.5 میلیون تومان رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۴    
اقتصادی رکنا: حجم نقدینگی در هفته منتهی به 1399.3.29 به 26514.6 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به پایان سال قبل 7.3 درصد رشد نشان می دهد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۹    
اقتصادی رکنا: وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مبلغ وام ودیعه مستأجران تا پایان تیر مشخص می شود، گفت: این وام ودیعه است و مستأجر اقساط آن را پرداخت نمی کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۴    
اقتصادی رکنا: فروش خودروی ام وی ام ایکس 33 اس اسپورت با گیربکس 5 دنده اتوماتیک شرکت مدیران خودرو آغاز شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۱۴    
اقتصادی رکنا: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کاهش نرخ مالیات عملکرد به 20 درصد را به شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارائه کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۹    
اقتصادی رکنا : یک نماینده مجلس از تشویق و تقدیر مدیران جذب کننده سرمایه خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۹    
اقتصادی رکنا : اتحادیه اروپا به روابط اقتصادی با ایران چراغ سبز نشان داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۹    
اقتصادی رکنا : 50 درصد تسهیلات بلاعوض باقی مانده مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بزودی تامین می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۹    
اقتصادی رکنا : تعرفه واردات برنج به میزان 4 درصد کاهش یافت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۳۴    
حوادث رکنا : دانیال زاده از متهمان پرونده طبری امروز به دفاع از اتهامات خود پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۹    
اقتصادی رکنا: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از کاهش 10 تا 15درصدی قیمت میوه های فصل در هفته های آینده خبر داد و گفت: قیمت موز حدود 9000 تومان کاهش یافته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۴    
اقتصادی رکنا: هشتمین مرحله از کمک های معیشتی ساعت 24 امشب (سه شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۴    
اقتصادی رکنا: محمدرضا کلامی اظهار داشت که در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شده است که توزیع مرغ سراسری به زودی آغاز شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۴    
اقتصادی رکنا: اسلامی درباره وام ودیعه مستأجران گفت: منابع این وام تهیه شده اما رقم آن هنوز قطعی نیست. این تسهیلات به صورت ودیعه است و اقساط آن را مستأجر نمی دهد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۴    
اقتصادی رکنا: پس از انتشار آمارهای صنعتی ضعیف از اقتصاد ژاپن که موجب نگرانی تجار از مسیر ناهموار ترمیم تقاضا برای انرژی شده است قیمت نفت روز سه شنبه شاهد کاهش بود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۴    
اقتصادی رکنا: با دستور پلیس راهور ناجا شماره گذاری خودروهای ام جی 360 آغاز شده و به زودی شماره گذاری 746 دستگاه خودروی تحویلی به اتمام خواهد رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۹    
اقتصادی رکنا: دژپسند اظهار کرد که با تأمین اجتماعی و شستا تفاهم کردیم تا 21 شرکت بورسی عرضه اولیه داشته باشند
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۹    
اقتصادی رکنا: کسانی که از طریق بانک برای خرید سهام دولتی اقدام کرده اند و اضافه برداشت داشته اند، به بانک خود مراجعه کنند و درخواست برگشت آن را بدهند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۴    
اقتصادی رکنا: منصوری معان اشتغال وزیر کار اظهار کرد : مطابق هماهنگی ها از این هفته ثبت نام کسب و کارها و افراد متقاضی که بیمه نیستند آغاز و پرداخت تسهیلات به آنها از هفته آینده شروع می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۴    
اقتصادی رکنا: با رشد بازار سرمایه در دو سال اخیر، افراد زیادی وارد بورس شده و اقدام به سرمایه گذاری در بازار سرمایه کرده اند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۹    
اقتصادی رکنا: بازارساز با ادامه عرضه سنگین در بازار ارز امروز نیز 100 میلیون دلار وارد بازار کرد که از میزان 2.2 میلیون دلار فروش رفته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۹    
حوادث رکنا : امروز سومین جلسه دادگاه ایروانی برگزار شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۹    
اقتصادی رکنا: رئیس جمهور از وزیر اقتصاد خواست تسهیل شرایط ورود شرکت های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال به بورس را پیگیری کرده و حتی الامکان یک بازار اختصاصی به منظور پذیرش شرکت های دانش بنیان و فعال در ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۹    
اقتصادی رکنا: علی ربیعی درباره مستأجرین اظهار کرد که ما تصمیم گرفتیم کلیه قراردادهای مسکونی استیجاری که مدت آن ها تا پایان مهر بود در صورتی که توافقی بین مالک و مستاجر صورت نگرفت، توسط خودشان ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۹    
اقتصادی رکنا: لوکزامبورگی ها بیشترین میزان حداقل حقوق در جهان تا پایان سال گذشته را داشته اند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۹    
اقتصادی رکنا: گوشت مرغ به عنوان یکی از اقلام پرمصرف سبد غذایی ایرانی ها به شمار می رود، میزان سرانه مصرف گوشت مرغ در ایران در حالی چیزی حدود 30 کیلوگرم است که میانگین سرانه مصرف این محصول در دنیا ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۴    
اقتصادی رکنا: عضو هیات رئیسه اتحادیه درودگران و مبل سازان گفت که توقف واردات مبلمان به کشور به دلیل افزایش بهای ارز و کاهش توان اقتصادی مردم اتفاق افتاده و مقطعی است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۹    
اقتصادی رکنا: اردبیل وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه هم اکنون بیش از نیاز داخل مرغ و تخم مرغ در کشور تولید می شود، اضافه کرد: بازار مرغ و تخم مرغ به زودی کنترل شده و متعادل می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۹    
اقتصادی رکنا: هم اکنون قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 8 میلیون و 980 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 8 میلیون و 600 هزار تومان است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۴    
رکنا: سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه قواعد حقوقی اضطرار در شرایط خاص مانند کرونایی ساری و جاری است، گفت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۹    
حوادث رکنا : امروز به پرونده اکبر طبری و 21 متهم دیگر در شعبه 5 دادگاه کیفری یک تهران و به ریاست قاضی بابایی رسیدگی شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۴    
رکنا: سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره پرونده کارگران آذرآب گفت: در حوزه مسائل کارگری چند سیاست را اعلام کردیم ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۹    
رکنا: سخنگوی قوه قضاییه درباره بدهی گروه فلاحیتیان گفت: 12 هزار میلیارد تومان از مجموعه بدهی گروه فلاحتیان به سیستم بانکی برگشت داده شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۴    
رکنا: با اجرای طرح ترافیک کرونایی که از 17 خرداد ماه آغاز شده، شش نرخ متفاوت بر اساس زمان تردد متناسب با پیک های جدید ترافیکی تعیین شده که از حساب های شهروندی کسر می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۴    
رکنا: دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی در بررسی الزامات فرایندی ناظر بر تصویب طرح جمعیت و تعالی خانواده در مجلس یازدهم اعلام کرد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۴    
اقتصادی رکنا: رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار درباره هزینه زندگی کارگران اظهار کرد که میانگین هزینه سبد معیشت خانوار در حداقلی ترین حالت در سال 99به 6میلیون و 400هزار تومان تا 6میلیون و 800هزار ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۹    
اقتصادی رکنا: بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار مغازه های سطح شهر حداثر می توانند 35 درصد به این قیمت ها اضافه کنند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۴    
اقتصادی رکنا: مصوبه هیات وزیران در خصوص واردات برنج نیمه سفید با حقوق ورودی 4 درصد به کلیه گمرکات اجرایی ابلاغ شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۴    
اقتصادی رکنا: نماینده مردم نطنز اظهار کرد که در دنیا کشورهایی مانند کره جنوبی و ژاپن چنین طرح هایی را اجرایی کرده اند اما فرهنگ آنان تفاوت هایی با ما دارد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۹    
اقتصادی رکنا: ایران اکونومیست- مرکز آمار ایران تغییرات قیمت اقلام خوراکی در مناطق شهری ایران در خرداد ماه سال 99 را اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۴    
اقتصادی رکنا: انتظار می رود تورم امسال ونزوئلا از یک میلیون درصد نیز عبور کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۹    
اقتصادی رکنا: در این مطلب سعی شده است مراحل سرمایه گذاری در بورس برای علاقه مندان به این بازار سودآور به زبان ساده توضیح داده شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۹    
رکنا : رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران گفت: از آغاز فعالیت مجتمع شورای حل اختلاف فرهنگ و رسانه حدود 100 فقره پرونده به آن ارجاع شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۴    
اقتصادی رکنا: در حالی که نگرانی ها در مورد افزایش موارد ابتلا به کرونا و تبعات اقتصادی آن موجب افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا شده است ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۹    
اقتصادی رکنا: مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران گفت: بعد از تصویب طرح خرید توافقی ماهی در ستاد تنظیم بازار ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۱:۵۹    
اقتصادی رکنا: در حال حاضر مهم ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت 10 محسوب می شود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن می گذرد.