سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 14 آبان 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 آبان 1397 روز پلاس 2 آبان 1397 روز پلاس 3 آبان 1397 روز پلاس 4 آبان 1397 روز پلاس 5 آبان 1397 روز پلاس 6 آبان 1397 روز پلاس 7 آبان 1397 روز پلاس 8 آبان 1397 روز پلاس 9 آبان 1397 روز پلاس 10 آبان 1397 روز پلاس 11 آبان 1397 روز پلاس 12 آبان 1397 روز پلاس 13 آبان 1397 روز پلاس 14 آبان 1397 روز پلاس 15 آبان 1397 روز پلاس 16 آبان 1397 روز پلاس 17 آبان 1397 روز پلاس 18 آبان 1397 روز پلاس 19 آبان 1397 روز پلاس 20 آبان 1397 روز پلاس 21 آبان 1397 روز پلاس 22 آبان 1397 روز پلاس 23 آبان 1397 روز پلاس 24 آبان 1397 روز پلاس 25 آبان 1397 روز پلاس 26 آبان 1397 روز پلاس 27 آبان 1397 روز پلاس 28 آبان 1397 روز پلاس 29 آبان 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۷    
ارزش 39 ارز بین بانکی در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که ارز 19 ارز از جمله پوند روند صعودی، ارزش 17 ارز از جمله یورو روند نزولی و 3 ارز از جمله دلار آمریکا بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۲    
نشانه های حسی و بصری از شایع ترین نشانه های ابتلا به ام اس محسوب می شوند که این علائم با قرار گرفتن در هوای گرم شدت پیدا می کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۲    
این نکته مهم است بدانید که همکاران و مدیران شما به حرف هایتان و به هر کلمه ای که در محل کار خود به زبان می آورید، توجه می کنند؛ بنابراین همیشه پیش از حرف زدن فکر کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۰۳    
کنایه به دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد در پوشیدن لباس آستین بلند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۵    
در سینمای ایران، هم مصداق دارد و هم ندارد. در طول چهاردهه بازیگرانی داشته ایم که بالاترین دستمزد را طلب می کردند و تهیه کنندگان با رغبت این مبالغ هنگفت را می پرداختند چون سود گیشه چند برابر هزینه ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۲    
دیدار های هفته دوازدهم لیگ برتر با سه دیدار و به ثمر رسیدن 10 آغاز شد. در بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر بین تیم های سپاهان و سایپا هم سه گل به ثمر رسید ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۰    
روایت "اینفانتینو" از تلاش های خانوادگی برای حضور زنان ایرانی در ورزشگاه ها
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۷:۱۱    
ویدیویی را در ادامه برایتان قرار داده ایم که تست حداکثر سرعت این خودرو در اتوبان های آلمان را نشان می دهد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۴۵    
بین مصرف رازیانه (Fennel) و لاغری ارتباط نزدیکی وجود دارد. رازیانه ضمن کاهش اشتها، متابولیسم و سوخت و ساز مواد غذایی را در بدن افزایش می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۶    
برای داشتن پوستی روشن و صاف بهترین راه استفاده از سفید کننده های طبیعی است که با گیاهان دارویی و در منزل آماده میشود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۲    
اسفناج یکی از موادغذاییِ بسیار سالم است، طبق بررسی های صورت گرفته بیش از 10 آنتی اکسیدان فلاونوئید در این سبزی وجود دارد و این آنتی اکسیدان ها تنها یکی از چند ماده آلی و معدنی موجود در اسفناج هستند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۲    
درست است که محصولات مراقبت از پوست بسیار زیاد و متنوع هستند و فرمول های متفاوتی برای درمان مشکلات متفاوت پوستی دارند. اما برای استفاده از این محصولات باید پول زیادی هم هزینه کنیم ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۰    
هر سال با فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (علیه السلام) زائران و عزاداران از مناطق مختلف کشور با پای پیاده به سوی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج در مشهد مقدس حرکت می کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۸    
در اولین روز رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت97، سامانه موشکی تلاش یکی از جدیدترین سامانه های پدافندی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ارتش با شلیک سه فروند موشک صیاد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۶    
پوتین این جشن روز ملی وحدت روسیه را در سال 2005 جایگزین جشن دیگری کرد که مربوط به بلشویک ها در دوران شوروی سابق بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۱    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در گفت وگو با روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی ، لازمه گفت وگو با آمریکا را اتخاذ رویکرد جدید از جانب واشنگتن و احترام متقابل دانست.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۸    
طناز طباطبایی در فیلم هایی چون هیس! دخترها فریاد نمی زنند، خشم و هیاهو، رخ دیوانه، گزارش یک جشن، نارنجی پوش، ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا، ویلایی ها و.. ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۳    
شین هوا- داستان عجیب و غریب زن 79 ساله ای که در خیابان های شانگ های برای پول به مردم التماس می کند، سوژه خبری رسانه های چین شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۷    
رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: استفاده از رنگ و انواع ادویه در جوجه کباب های باز فروشگاه ها، منجر به افزایش آلرژی و مسمومیت های غذایی شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۶    
سالن جدید کنفرانس ورزشگاه آزادی به منظور افزایش ظرفیت خبرنگاران حاضر در نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه، پیش از فینال آسیا آماده خواهد شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۱    
مسئولین شهرداری منطقه چونگ کینگ چین برای اولین بار چند سرویس بهداشتی بر روی یک پل عابر پیاده نصب کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۶:۰۰    
جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در توییتر درباره فعالیت ضد انقلابی دانشکده های فعال در حوزه شیعه در لندن، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۵:۳۰    
عبدالله رمضانزاده فعال سیاسی اصلاح طلب درخصوص انتخاب آخوندی به عنوان شهردار تهران هشدار داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۵:۰۳    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی توئیتی به انتقادات نسبت به رد لایحه CTF واکنش نشان داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۳۰    
محسن هاشمی رفستجانی رئیس شورای شهر تهران طی توییتی از زمان انتخاب شهردار جدید تهران خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۰۰    
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور درتوییتر درباره مزدوری ایران اینترنشنال نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۳:۳۰    
علی علیزاده کارشناس سابق بی بی سی طی توییتی نظر خود را درباره اشغال سفارت آمریکا در سال 58 ، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۳:۰۰    
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۰۱    
دومین سالگرد درگذشت مرحوم منصور پورحیدری به همت باشگاه استقلال دوشنبه از ساعت 16 در تالار کنار کمپ باشگاه استقلال برگزار شد و جمعی از پیشکسوتان فوتبال در آن حضور پیدا کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۸    
کیک شکلاتی یکی از خوشمزه ترین انواع کیک هاست که طرفداران زیادی هم دارد. کیک شکلاتی هم به راحتی تهیه می شود و هم بسیار محبوب است. این کیک شکلاتی خوشمزه را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۲    
پایگاه افشاگر ویکی لیکس با اشاره به جنایات عربستان و چشم پوشی آمریکا در توئیتی نوشت آمریکا در قبال جنایات سعودی، ایران را تحریم می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۲۷    
خواننده جوان پاپ ایران، روز شنبه در افتتاح بازی پایانی لیگ قهرمانان 2018 آسیا، در ورزشگاه آزادی اجرای زنده موسیقی خواهد داشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۷    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به تحریم های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا در 14 آبان 1397 خواهان اقدام دسته جمعی سازمان ملل متحد و اعضای جامعه بین المللی ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۷    
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۴۵    
خط و نشان علی کریمی برای بدخواهانش
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۰    
همسر شاهرخ استخری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: یعنی همه من و نگاه کردن تو عکس جز پناه
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگوهای تلفنی جداگانه با وزیران امور خارجه انگلیس و نروژ در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه و برجام، گفتگو و رایزنی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمهوری لبنان بار دیگر تاکید کرد که ادعای اسرائیل درباره وجود مراکز موشکی در مناطق مسکونی اطراف فرودگاه بیروت دروغ است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۶    
در پی اعلام تحریم های جدید دولت آمریکا علیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک های کشور و اعلام قطع خدمات پیام رسان سوئیف ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۱۵    
بعد از گذشت سه روز از سقوط هواپیمای اندونزی این ;کودک که روی آب با جلیقه نجات شناور بوده زنده پیدا شد. مادر این کودک قبل از سقوط هواپیما بچه اش را در جلیقه نجات بسته و حالا نجات پیدا کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۵    
دنیا و آخرت را آیا می توان با هم داشت و هر دو آن ها را در کنار هم قرار داد یا باید از میان این دو یکی را انتخاب کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در شرایط فعلی به عنوان یک کشور متخلف در عرصه بین المللی و پیمان شکن شناخته می شود و اکنون حق اظهارنظر درباره فعالیت هسته ای ایران را ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۲۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرده طی روزهای آینده در مناطق وسیعی از کشور احتمال بارندگی، سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد و دمای هوای کشور نیز در برخی از مناطق کاهش خواهد یافت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۱۵    
نام ده ها بانک که شامل شمار زیادی از بانک های فعال درایران می شود، در فهرست وزارت خزانه داری آمریکا برای تحریم دیده می شود. بانک های ملی، سپه، تجارت، ملت و کشاورزی از جمله بانک های تحریم شده هستند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۱۵    
یک مرد 33 ساله با طی کردن مسافت 2865 کیلومتری دور بریتانیا را شنا کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۳۶    
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا اسامی 8 کشوری که مشمول معافیت از تحریم های نفتی واشنگتن علیه ایران شده اند را اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۷    
مایک پمپئو و استیو منوچین، وزیران خارجه و خزانه داری آمریکا، روز دوشنبه 14 آبان جزئیات بازگشت تحریم های ایالات متحده علیه ایران را اعلام کردند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۳    
تهمینه میلانی چند عکس از دوران دانشجویی خود در اینستاگرام منتشر کرد که نزدیک به 40 سال از عمر آن ها می گذرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به حمله مرگبار ائتلاف متجاوز به یمن به اتوبوس مدرسه کودکان یمنی، عربستان را متهم به استفاده غیرحرفه ای از تسلیحات آمریکایی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۵    
دولت ترامپ با وجود تهدیدات قلدرمآبانه اولیه خود به چندین دلیل نتوانست آنگونه که از ماه ها پیش وعده داده بود، صادرات نفت ایران را صفر کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۵    
دعاهایی که در این بخش ارائه شده است می تواند موجب جلب محبت همسر شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۶    
به عنوان مادری باردار خوردن غذای مغذی تنها اولویت است. با این حال، برخی از غذاهایی که در زمان های دیگر به طور معمول ایمن هستند می توانند منجر به مشکلات شدیدی در زمان بارداری شوند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۳    
یک سوم یا لااقل یک چهارم عمر هر انسان در خواب می گذرد، علاوه بر نقش بی بدیل خواب کافی در زندگی، کیفیت خواب نیز تاثیر بسیاری بر سلامت بدن دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۸    
غذاهای دریایی به خصوص ماهی منابع مهم و بزرگ پروتئین و ویتامین هستند. اما طبق نظر کارشناسان و محققین مضرات ماهی تیلاپیا زیاد است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۴۲    
ژاکلین وایلدنستین زنی است که به دلیل ظاهر عجیبش شهرت زیادی پیدا کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۶    
مدل جدید موتورسیکلت سازی هورکس آلمان؛ V6R Raw، از پیشرانه ی 6 سیلندر V شکل با قدرت 161 اسب بخار استفاده می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۰    
سانیا سالاری این عکس را منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۱    
محققان چینی با استفاده از نانولوله های کربنی، الیافی ساختند که هر سانتی متر مربع از آن قادر به تحمل وزن 160 فیل است. این الیاف را می توان برای ساخت آسانسور فضایی مورد استفاده قرار داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۵    
عکسی که در ادامه مشاهده می کنید در سال 1298 خورشیدی و در دوران جنگ جهانی اول و قحطی غذا در تهران به ثبت رسیده است ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برجام تابلوی خوبی برای مردم شد، بیان داشت: دولتمردان فرمول عبور از شرایط را پیدا نکرده اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۶    
کامران تفتی بازیگر کشورمان روز گذشته در جریان فیلمبرداری دچار حمله قلبی شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۱    
شورای عالی اکران تصویب کرد که بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در سینماهای کشور نمایش داده شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۸    
این ویدئو به شما نشان می دهد در زمان ترس مغز و بدن چه واکنشی نشان می دهند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص سازوکار ویژه مالی اروپا برای حفظ برجام گفت: این موضوع به خوبی پیش می رود، ما در تماس دائم با اتحادیه اروپا و 1+4 هستیم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۲    
در اولین روز از رزمایش مشترک پدافند هوایی، سامانه موشکی سوم خرداد نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک موشک توانست پرنده متخاصم در آسمان محل رزمایش را مورد اصابت قرار دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۲    
لحظه ی شادی گزارشگر متعصب آث میلان پس از گل دقیقه 96 رومانیولی مقابل اودینزه را خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۶    
تغییر حیرت انگیز طناز طباطبایی از گذشته تا به امروز. طناز طباطبایی در فیلم هایی چون هیس! دخترها فریاد نمی زنند، خشم و هیاهو، رخ دیوانه، گزارش یک جشن، نارنجی پوش، ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۱    
یافته های پژوهشی جدید نشان می دهد غذایی خوشمزه می تواند جزئی از یک رژیم سالم باشد و منجر به اضافه وزن هم نشود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۵    
کشتی آرای علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه را در بازار تهران، افزایش قیمت دلار اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۶    
در حاشیه نزدیک شدن مهاجران کشورهای فقیر آمریکای مرکزی به مرزهای آمریکا
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۰    
شنیده شده محسن هاشمی، آخوندی، سیدکامل تقوی نژاد، جهانگرد و حناچی جزو 5 کاندید اصلی انتخابات شهرداری تهران خواهند بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۷    
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بخشی از گفتگوی برنامه 10:10 دقیقه برای اثبات ادعای شفافیت خود همه حقوق و مزایا ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۵    
وزیر علوم درباره تأثیر قطعی معدل در کنکور خطاب به دانش آموزان گفت: این را بدانید که هیچ مصلحتی به جز آرامش روحی، سربلندی و موفقیت شما ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۴۶    
روحانی از تشریح نشدن پیروزی های دیپلماسی ایران در عرصه بین المللی از رسانه ها و صدا و سیما انتقاد کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۷    
زمان دندان های سفید به پایان رسیده، حال دندان های رنگین کمانی جایشان را به دندان های سفید داده اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۱    
وی درباره مذاکره با آمریکا گفت: آمریکا اول به برجامی که خودش به آن متعهد شده است احترام بگذارد و برای عهد خودش ارزش قائل شود تا ما وارد مذاکره با آنها شویم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۶    
عبدالله اسکندری با انتشار این عکس نوشت: تست گریم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۳    
بازیگر نقش پدر ژپتو در فیلم سینمایی پینوکیو در 89 سالگی درگذشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۵    
محمدرضا رهبری با انتشار این عکس نوشت: بهترینها برای کسانیکه لایق بهترینها باشند لایق بهترینها بودن نه شانس میخواد نه پول و نه پارتی فقط کمی درایت، انسانیت و البته صداقت... قزوین_سرای سعد السلطنه.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۲    
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بخشی از گفتگوی جدید خود درباره حقوقش شفاف سازی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۴۳    
سقوط پنکه سقفی در کلاس درس در بخش اروندکنار آبادان موجب مصدوم شدن 2 دانش آموز شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۰    
تلاش اعضای شورای شهر تهران و شهردار برای حفظ شهردار بازنشسته تهران جواب نداد و طرح استفساریه مستثنی شدن شهرداران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی رای نیاورد و افشانی راهی جزء ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۰    
کامران تفتی در حین ضبط فیلم در یکی از سواحل قشم دچار حمله خفیف قلبی شده و بلافاصله و در کمترین زمان ممکن توسط دوستانش به اورژانس و بعد از آن به بیمارستان قشم منتقل شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۵    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه درباره ی سوال نمایندگان با بیان این که دولت آمریکا می خواست فروش نفت جمهوری اسلامی ایران را به صفر برساند، گفت: آمریکایی ها مجبور شدند از ادعاهایشان عقب نشینی کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۶    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از شناسایی و برخورد با یک شبکه هرمی به نام (ورد واید انرژی) و دستگیری 10 نفر از مسئولین، سرشاخه ها و اعضای فعال این شبکه نوظهور در استان های تهران ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۶    
آناشید حسینی این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۱    
دولت ترامپ سرانجام با این حقیقت که بسیاری از مدت ها پیش می دانستند روبرو شد که قادر نخواهد بود صادرات نفت ایران را به صفر برساند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۵    
میگل دیاز کانل پس از کسب مقام ریاست جمهوری کوبا، در اولین مقصد از سفر بین المللی خود به پیونگ یانگ سفر و با رهبر کره شمالی دیدار کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی با متری 6 میلیون تومان در مناطق 22گانه شهری تهران طی آبان ماه 97 است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه دمای هوای تهران تا روز آینده کاهش نسبی می یابد، گفت: شاخص آلودگی هوای پایتخت 66 است و هوا در شرایط سالم قرار دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۸    
مسئولان مدرسه ای در کشور آفریقایی گابن به شکلی سخت گیرانه دانش آموزان موبایل به دست در مدرسه را مورد تنبیه قرار دادند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۶    
پرسپولیس هفته آینده در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، میزبان کاشیما آنتلرز ژاپن است و می تواند جدا از درآمدهای دیگری که از صعود به این مرحله به دست آورده ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۷    
یک فعال رسانه ای طی توییتی با انتشار نموداری از مقایسه دارایی ها و بدهی های دولت های مختلف جهان را به اشتراک گذاشت و نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۱    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تلاش می شود در زمانبدی اعلام شده شهردار جدید تهران مشخص شود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۵    
رییس جمهور با تاکید بر افزایش نظارت بانک مرکزی بر بانک ها در رابطه با اقدامات آمریکا تاکید کرد: آمریکایی ها باید تفهیم شوند که با زبان زور و فشار با ملت ایران حرف نزنند و برای همیشه تاریخ تنبیه شوند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۲    
روز گذشته در جریان ساخت یک فیلم، کامران تفتی دچار حمله قلبی شد که کامبیز دیرباز او را به اورژانس قشم رساند و حال او رو به بهبود است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۰    
بلعیده شدن کروکودیل توسط مار پیتون
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۲    
همه افراد در طول عمر خود درد مفصل را تجربه کرده اند. این مشکل با افزایش سن و نداشتن تغذیه سالم خودش را بیشتر نشان می دهد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۶    
رییس جمهور با تاکید بر افزایش نظارت بانک مرکزی بر بانک ها در رابطه با اقدامات آمریکا تاکید کرد: آمریکایی ها باید تفهیم شوند که با زبان زور و فشار با ملت ایران حرف نزنند و برای همیشه تاریخ تنبیه شوند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۶    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مراسم تحویل کشتی جنگی بورغازآدا تی سی جی به نیروی دریایی ارتش کشور اقدام به جوشکاری قسمتی از یک زیردریایی نمود.
  • ۱