دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۷:۵۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 13 آذر 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 آذر 1397 روز پلاس 2 آذر 1397 روز پلاس 3 آذر 1397 روز پلاس 4 آذر 1397 روز پلاس 5 آذر 1397 روز پلاس 6 آذر 1397 روز پلاس 7 آذر 1397 روز پلاس 8 آذر 1397 روز پلاس 9 آذر 1397 روز پلاس 10 آذر 1397 روز پلاس 11 آذر 1397 روز پلاس 12 آذر 1397 روز پلاس 13 آذر 1397 روز پلاس 14 آذر 1397 روز پلاس 15 آذر 1397 روز پلاس 16 آذر 1397 روز پلاس 17 آذر 1397 روز پلاس 18 آذر 1397 روز پلاس 19 آذر 1397 روز پلاس 20 آذر 1397 روز پلاس 21 آذر 1397 روز پلاس 22 آذر 1397 روز پلاس 23 آذر 1397 روز پلاس 24 آذر 1397 روز پلاس 25 آذر 1397 روز پلاس 26 آذر 1397 روز پلاس 27 آذر 1397 روز پلاس 28 آذر 1397 روز پلاس 29 آذر 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۱۰    
بیشتر ما فکر می کنیم پوست بعضی میوه ها خوردنی نیستند و آنها را دور میریزیم، در صورتی که پوست آنها کاملا خوردنی و در واقع سرشار از موادی با فواید فوق العاده برای زیبایی و سلامتی هستند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۶    
اگر می دانید سیگار چه تأثیر وحشتناکی درون بدن تان می گذارد و این به اندازه ی کافی به شما انگیزه نمی دهد تا ترکش کنید، بهتر است از اثرات آن روی ظاهرتان هم مطلع شوید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۱    
سلفی خوشحال طور سپهر حیدری با همسر و پسرش.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۰    
عروس سفیر در کنار برادرش
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۰    
دکتر حسین مهدوی فپتوتراپیست (درمان با گیاهان دارویی) درخصوص درمان آب مروارید با گیاهان دارویی گفت: تمام بیماری ها اگر به مرحله حاد نرسیده باشد با داروهای گیاهی قابل درمان است و در مورد آب مروارید یک ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۵    
تخفیف های ارائه شده در فروشگاه های زنجیره ای می تواند به علت عرضه و تقاضا و اقتصاد مارکتینگ باشد، اما گویا انحرافاتی نیز در این مسیر وجود دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۷    
در گالری تصویری از تعدادی مسلمان را در حال نماز خواندن در فرودگاه بین المللی فورت ورس شهر دالاس آمریکا را می بینید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۱    
تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش 20 درصدی حقوق سال 98 گفت: به احتمال زیاد میزان پیشنهادی مجلس برای افزایش حقوق نسبت به پیشنهاد دولت بیشتر است اما فعلا نمی ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۲    
در پارتی شبانه مأموران، فوتبالیست معروف را از تانکر آب بیرون کشیدند! این خبر سوژه محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به اخطاریه ادارات کل هواشناسی و محیط زیست استان مبنی بر افزایش آلاینده های هوا در البرز ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۵    
در گالری تصویری از یک تک تیرانداز ارتش تایوان را که در تمرین سالانه خود را به صورت حرفه ای استتار کرده و در جنگل مخفی شده است را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۶    
مهناز افشار بازیگر سینما و تئاتر، عکس جالبی از خودش را منتشر کرده است. آن طور که او نوشته عکاس این عکس، محسن تنابنده بوده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۰    
سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به همراه ابو مهدی المهندس نائب رئیس الحشد الشعبی عراق، با مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق دیدار و گفتگو کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۳۲    
یک کاربر فضای مجازی طی توییتی درباره سانسور رسانه ها از انتشار اخبار اعتراضات فرانسه، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۱۷    
یک شرکت اروپایی، چادری مسافرتی 5ستاره با ساختار مجلل طراحی کرده که امکانات هتل را دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۰۲    
در پایان نیمه اول دیدار پرسپولیس-ذوب آهن یک اتفاق حاشیه ای رخ داد و بیرانوند به سمت داور رفت و به وی اعتراض کرد. این اتفاق باعث شد تا برانکو هم وارد ماجرا شود و در این باره دخالت کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۶:۳۲    
نرگس آبیار نویسنده و کارگردان، در اینستاگرام خود به مناسبت روز جهانی معلولین عکسی از جشن ازدواج 110 زود معلول منتشر کرد و نوشت: جشن ازدواج صد و ده زوج معلول، به مناسبت روز جهانی معلولین ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۱    
خبرگزاری رسمی کویت اعلام کرد که امیر قطر کتبا از سوی عربستان سعودی برای شرکت نشست آتی شورای همکاری خلیج فارس که در این کشور برگزار خواهد شد، دعوت شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: عصر سه شنبه به دنبال اختلافات خانوادگی، فردی در شهر کرمانشاه با شلیک گلوله به زندگی خود، مادر و برادر ناتنی اش پایان داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۶    
نخست وزیر اسبق عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون درگیری های روز سه شنبه پارلمان قبل از جلسه رای گیری تشکیل کابینه را مشکلی جدی خواند و از احزاب سیاسی این کشور خواست تا اختلافات را کنار بگذارند و فرآیند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۷    
تصادف زنجیره ای در محور اهر- تبریز 8 کشته و زخمی در پی داشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۶    
مدیر کل هواشناسی استان گلستان با بیان این که در روز چهارشنبه روند افزایش دما را در استان شاهد هستیم از ورود سامانه سرد از روز پنجشنبه به استان خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۰    
مقبره ابوعلی سینا در همدان یکی از مناطق گردشگری و زیبای ایران است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۷    
وزیر مشاور در امور خارجه یمن با استقبال از مذاکرات صلحی که قرار است فردا بین طرف های یمنی در سوئد برگزار شد، این مذاکرات را فرصتی حیاتی برای پایان دادن به نزاع یمن برشمرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۱    
رئیس کلانتری 134 شهرک قدس از بازداشت دختر و پسر جوانی خبر داد که رادار خودرو های جنسیس را می دزدیدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۲    
کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوا با توجه به آلودگی و پایداری هوا ضوابطی را برای فردا چهارشنبه اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۶    
رئیس جمهوری لبنان به دنبال عملیات حفاری رژیم صهیونیستی در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان، از دستگاه های امنیتی این کشور خواست با دقت تحرکات رژیم صهیونیستی را زیر نظر بگیرند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۶    
مقامات ارشد رژیم صهیونیستی با هشدار درباره پاسخ جدی به کسانی که قصد آسیب زدن به آنها را داشته باشند، توافق هسته ای ایران را عامل حفر شدن تونل های حزب الله اعلام کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۷    
جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که کاخ سفید از عملیات رژیم صهیونیستی برای تخریب تونل های منتسب به حزب الله در مرزهای جنوب لبنان و فلسطین اشغالی، قویا حمایت می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۲    
سازمان هواشناسی اصفهان در اطلاعیه ای به دستگاه های مسئول هشدار داد که امروز و فردا هوای اصفهان در وضعیت کیفی ناسالم برای عموم قرار دارد. گوش شنوایی هست؟!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۵    
امیرالمومنین امام علی علیه السلام فرموده اند: از سه چیز نباید حیا داشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۷    
روزنامه سازندگی در شماره امروز خود با انتشار تصویری ار کوروش هخامنشی در صفحه نخست به حاشیه های بحث روز کوروش و تاریخ ایران باستان در بین برخی از مسئولان و اهالی رسانه پرداخته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۵    
سامانه پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان امور مالیاتی کشور عملیاتی شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۶    
شکوهی خواننده پاپ کشورمان گفت: ممکن است از دنیای خوانندگی خداحافظی کنم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۲    
کارشناس مدیریت رسانه درباره حواشی برنامه من و شما و مغایرت سوالات مجری با اصول اخلاق رسانه ای، گفت: این برنامه شکست برنامه، شبکه و صدا و سیما را رقم زد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۶    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با تلاش مأموران پلیس پایتخت 1200 سارق، مالخر، معتاد و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۰    
نصرالله رادش و همسرش را در این عکس می بینید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۰    
میشل کِری هنرپیشه همبازی جان وِین در فیلم ال دورادو در 75 سالگی درگذشت. میشل کِری هنرپیشه همبازی جان وِین در فیلم ال دورادو و الویس پریسلی در فیلم کمی زندگی کن کمی عشق بورز در 75 سالگی درگذشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۶    
تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در تنها دیدار معوقه هفته یازدهم از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با تک گل شجاع خلیل زاده در دقیقه 14 به سود شاگردان ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۳    
مدیر آموزش و پرورش ماهشهر گفت که هفته گذشته به ما اطلاع داده شد که ناظم یکی از مدارس ماهشهر، یک دانش آموز 10 ساله، پایه چهارم ابتدایی را تنبیه بدنی کرده است ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۳    
نیروهای ژاندارم ترکیه جسد مهاجر اول را که افغان تبار بوده با اطلاع رسانی یک چوپان در نزدیکی روستایی کشف کرده اند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۳    
مریم کاظمی درباره وضعیت جسمانی حسین محب اهری که در بیمارستان بستری است اظهار کرد که با تزریق خون و پلاکت شرایط جسمی این بازیگر بهتر شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح گفت: گیلانغرب و سومار جزء مناطق جنگی محسوب می شوند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۸    
داریوش اسدزاده که به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده بود، پس از ترخیص این روزها در اندیشه کرج دوران نقاهت را می گذراند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیان کرد که برخلاف اختلافاتی که با دولت ترامپ بر سر ایران و اسرائیل دارند، همکاری های اتحادیه اروپا و آمریکا به طور نزدیک ادامه پیدا خواهند کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۷    
امارات متحده عربی اعلام کرد تصمیم قطر برای خروج از اوپک نشان دهنده کاهش نفوذ این کشور است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، سه شنبه 13 آذرماه در قالب سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، وارد شهر شاهرود شد و در اجتماع مردم، مورد استقبال قرار گرفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۷    
جواد عزتی این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۱    
علی مسعودی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: تولدت مبارک عزیزترین مهربونترین
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش بر دیدار برابر ذوب آهن را مشخص کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۷    
روز های پیش از جشن کریسمس شلوغ ترین فصل کار برای تولیدکنندگان ماده خوراکی قیمتی است که یکی از اصلی ترین مشتریان آن خاندان سلطنتی انگلیس هستند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۸    
دوستان شاهزه اماراتی که به هنگام فرار پس از محاصره کشتی اش توسط کماندو ها ناپدید شده است، اعلام کردند که او برای این نقشه فرار ناکام هفت سال برنامه ریزی کرده بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۰    
نسرین مقانلو این عکس را در صفحه اش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۷    
کامبیز دیرباز با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: ستاره ای که بر دل ها بدرخشد هرگز خاموش نخواهد شد محمودخان دینی، بازگشت مجددتون به سینما از صمیم قلب خوشحالم کرد،
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۵    
مرحله نوزدهم از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با هدف دستگیری عاملان جرائمی نظیر سرقت و نیز خرید و فروش مشروبات الکلی، برگزار شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۲    
روشنک عجمیان به یاد برادرش که مثل هیچ کس نبود
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۶    
اگر در رژیم غذایی تان کربوهیدرات کمی را بگنجانید، وزنتان کم می شود، اما انتخاب چنین رژیمی واقعا به نفع بدنتان است؟ یعنی خوردن کربوهیدرات ها، به بدن شما هیچ خیری نمی رساند؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۷    
اگر شما هم درصدد کاهش وزن و تناسب اندام هستید حتما به عواقب احتمالی آن مانند شل شدن پوست و افتادگی نیز فکر کرده اید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۵    
نوزدهمین مرحله طرح رعد، با دستگیری 1200 سارق، معتاد و خرده فروش مواد مخدر با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت برگزار شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۰    
فرماندار ماهشهر به تشریح جزئیات تنبه بدنی دانش آموز این شهرستان پرداخت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۷    
گلاره عباسی و هانیه توسلی در اکران خصوصی فیلم " کلمبوس " حضور داشتند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۱    
مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بناست در سال 98 افزایش درآمدهای دولت از طریق افزایش درآمدهای مالیاتی صورت گیرد، البته این امر به معنای افزایش مالیات برای مودیانی که عملکرد مالیاتی شفاف دارند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۵    
نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان در دادگاه عالی این کشور در اسلام آباد حضور یافت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۲    
مهناز افشار بازیگر سینما در توییتر خود خبر داد که داریوش خواننده که زمانی معتاد بوده، به او پیشنهاد کرده در مورد پیشگیری از مرگ بر اثر سوءمصرف مواد مخدر اطلاع رسانی کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۶    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک نگاه خیره یک خرگوش صحرایی به دوربین را نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۰    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس از دستور دکتر لاریجانی به این مرکز برای تدوین طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در پی فرمایشات امروز مقام معظم رهبری خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۵    
نایب رئیس مجلس نسبت به احتمال انتخاب فرزندش به عنوان شهردار منطقه 17 تهران واکنش نشان داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۲    
جهش ژنتیکی سبب بزرگ و قوی شدن خارج از معمول و بیش از اندازه گاوی در بلژیک شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی در مناطق مختلف شهری تهران طی آذر ماه 97 است که می توان با 300 میلیون تومان خرید ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۱    
امروز قیمت سکه در بازار آزاد به 3 میلیون و 670 هزار تومان رسید. هم چنین قیمت هر گرم طلا 334 هزار و 500 تومان است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۶    
رئیس کل دادگستری استان گلستان از اعدام متجاوز به دختر 13 ساله خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۷    
برای بررسی خواص شربت خارخاسک و اینکه مصرف این شربت برای چه افرادی مفید است با حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت وگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می خوانید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۵    
مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با صدور اطلاعیه ای با اشاره به انباشت آلاینده ها در هوای پایتخت از بیماری های قلبی و ریوی ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۶    
آنچه در این مطلب از نظر می گذرانید روایت زن فداکاری است که زندگی خود را پای پسر معلولش صرف کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۷    
اوبرادور رئیس جمهور مکزیک جدید می گوید برای مقابله با مصرف گرایی هواپیماها و بالگردهای سیاستمداران فاسد را به فروش می رساند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از فردا (14 آذرماه) روند بارش باران و برف را در مناطق مختلف کشور تشریح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۶    
سرماخوردگی می تواند سبب آلودگی ویروسی چشم ها شده که در صورت گسترش ویروس و عدم درمان می تواند بینایی را به خطر بیندازد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۷    
روحانی گفت:آمریکا بداند اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۸    
صاویر دیدنی از کُشتی دو اژدها کومودو در جنگل های کارناتاکا هند.عکس: Kishor V
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۲    
توئیت فرح پهلوی درباره یاسمین پهلوی، همسر رضا پهلوی سوژه کاربران توئیتر شد. وی در توئیتر خود نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۶    
تصویر ابوعلی سینا در اسکناس پول تاجیکستان (سامانی).
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۰    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار 40 میلیارد ریالی در تهران خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۱    
ماموران فوتبالیست معروف را که در جریان بازداشت شرکت کنندگان در پارتی شبانه پنهان شده بود از تانکر آب بیرون کشیدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
فعالیت جوانان نخبه در شرکت های دانش بنیان در کنار طرح هایاستارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۶    
رهبر انقلاب اسلامی درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ابتدای جلسه درس خارج فقه، توضیحاتی ارائه کردند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۰    
شهردار تهران در دومین سه شنبه بدون خودروی خود با دوچرخه به محل کار خود رفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۱    
رییس پلیس راهور تهران حذف طرح زوج و فرد را نیازمند تصویب شورای ترافیک تهران بیان کرد و گفت: قطعا با تصمیم یک نهاد اتفاقی نمی افتد و نیازمند مصوبه شورا در این زمینه هستیم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش برای انجام سفری 2 روزه از طریق فرودگاه شاهرود وارد استان سمنان شد و هواپیمای وی دقایقی پیش بر زمین نشست.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۲    
عکس قدیمی از درب کعبه در حدود 64 سال قبل که ظاهراً مردم قادر بودند برای زیارت به درون کعبه هم بروند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۲    
لحظه سقوط یک سوارکار از روی اسب در حین مسابقه را مشاهده می کنید
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۷    
مراسم انتخاب برترین های فوتبال جهان از نگاه فرانس فوتبال
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۱۷    
یک فعال فضای مجازی طی توییتی درباره منطق های مشترک ترامپ و علی مطهری، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۲:۰۲    
یک گرافیست در اینستاگرام با انتشار تصویری که عدم کتابخوانی و وابستگی به تلفن همراه را نشان میدهد نوشت: